Ogłoszenie z dnia 2021-06-02
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00018489/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-03-16
- 2021/BZP 00018489/02 - Ogłoszenie z dnia 2021-03-16 (po zmianach)
- 2021/BZP 00024281/01 - Modyfikacja z dnia 2021-03-29
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00071784 z dnia 2021-06-02 |
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa kanalizacji sanitarnej i wodociągu w Gminie Paradyż
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA PARADYŻ
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 590648267
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Konecka 4
1.5.2.) Miejscowość: Paradyż
1.5.3.) Kod pocztowy: 26-333
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL713 - Piotrkowski
1.5.7.) Numer telefonu: 44 758-40-82
1.5.8.) Numer faksu: 44 758-40-20
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@gminaparadyz.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.gminaparadyz.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
www.bip.gminaparadyz.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Budowa kanalizacji sanitarnej i wodociągu w Gminie Paradyż2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a2826315-8658-11eb-86b1-a64936a8669f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00071784
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-06-02
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00002636/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.7 Budowa kanalizacji sanitarnej i wodociągu w Gminie Paradyż
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Program Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020 „Gospodarka wodno-ściekowa” w ramach poddziałania „Wsparcie inwestycji związanych z tworzeniem, ulepszaniem lub rozbudową wszystkich rodzajów małej infrastruktury, w tym inwestycji w energię odnawialną i w oszczędzanie energii”2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00018489/02
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.3.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 3125214,53 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1.Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót dotyczących zadania pn. „Budowa kanalizacji sanitarnej i wodociągu w Gminie Paradyż”.
2.Przedmiot postępowania obejmuje Zakres 2 – zgodnie z dokumentacją techniczną – Budowa sieci kanalizacji sanitarnej w miejscowościach Przyłęk, Joaniów, Sylwerynów.
3.W ramach zakresu 2 należy wykonać:
a) Etap I – zakres.2.1. – Kanalizacja sanitarna wraz z odgałęzieniami w pasie drogowym
w Gminie Paradyż
b) Etap II – zakres 2.2. – Kanalizacja sanitarna wraz z odgałęzieniami w pasie drogowym
w Gminie Paradyż oraz Budowa wodociągu wraz z odgałęzieniami w pasie drogowym
w miejscowości Przyłęk.
4.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został w załączniku Nr 5 do SWZ.
5.Przedmiot zamówienia jest ściśle określony w:
a) Dokumentacjach projektowych;
b) Załączniku Nr 5 do SWZ;
c) Specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych (STWiORB), które stanowią integralną część SWZ.
6. Wykonawca zobowiązany jest do wykonania robót budowlanych, będących przedmiotem zamówienia, zgodnie z:
a) SWZ i załącznikami do SWZ, w tym dokumentami wymienionymi w pkt. 5.;
b) sztuką budowlaną;
c) obowiązującymi przepisami i normami, przy zachowaniu przepisów BHP;
d) zasadami współczesnej wiedzy technicznej;
e) uzgodnieniami dokonanymi w trakcie realizacji robót.
7. Wykonawca zobowiązany jest zapoznać się, z zachowaniem profesjonalnej staranności,
z dokumentacją projektową, STWiORB oraz wszelkimi uwarunkowaniami faktycznymi dotyczącymi przedmiotu zamówienia.
8. Przedmiot zamówienia będzie spełniać wszystkie warunki prawne, techniczne i technologiczne, ekonomiczno-finansowe i organizacyjne wynikające z kompletnej dokumentacji postępowania
o zamówienie publiczne.
9. Przedmiary robót stanowiące załącznik Nr 12 do SWZ, pełnią jedynie funkcję orientacyjną
i pomocniczą. Wykonawca zobowiązany będzie wykonać wszystkie prace niezbędne do realizacji zamówienia wynikające z dokumentacji projektowej oraz STWiORB.
10.Zaleca się, aby Wykonawca zapoznał się z lokalnymi warunkami realizacji przedmiotu zamówienia oraz zdobył wszelkie informacje niezbędne do właściwego przygotowania oferty i właściwego zaprojektowania i wykonania robót objętych przedmiotem zamówienia. Wszelkie utrudnienia wynikające z warunków realizacji przedmiotu zamówienia należy uwzględnić w cenie podanej w ofercie. Zamawiający zaleca Wykonawcom dokonanie wizji lokalnej w terenie przed przystąpieniem do przygotowania oferty, celem sprawdzenia warunków związanych z wykonywaniem prac będących przedmiotem zamówienia oraz celem uzyskania wszelkich dodatkowych informacji koniecznych i przydatnych do oceny prac, gdyż wyklucza się możliwość roszczeń Wykonawcy z tytułu błędnego skalkulowania ceny lub pominięcie elementów niezbędnych do wykonania zamówienia. Protokół z przeprowadzonej wizji lokalnej należy dołączyć do oferty. Wizję lokalną można przeprowadzić po wcześniejszym umówieniu telefonicznym 44 758-40-82, lub na adres e-mail: przetargi@gminaparadyz.pl. Koszty związane z przeprowadzeniem wizji w terenie poniesie Wykonawca.
11.Wymagany okres gwarancji minimum 36 miesięcy.
12.W przypadku określenia w dokumentacji nazw własnych wyrobów, producentów, oznaczeń handlowych należy traktować je jako przykładowe i zastosować materiały równoważne
o parametrach nie gorszych niż określone w dokumentacji.
13.Wynagrodzenie ma charakter ryczałtowy, a jego zakres obejmuje również elementy nie ujęte w dokumentacji zamówienia, ale konieczne do prawidłowego wykonania robót budowlanych.
14. Wymagania dotyczące robót:
14.1. Przedmiot zamówienia zostanie wykonany zgodnie z jego przeznaczeniem, z zachowaniem przepisów prawa budowlanego.
14.2. W zakresie obowiązujących przepisów materiały i urządzenia będą posiadać odpowiednie certyfikaty, deklaracje zgodności i atesty bezpieczeństwa. Podczas realizacji zamówienia Wykonawca zapewni Zamawiającemu możliwość sprawdzenia materiałów budowlanych, które będą użyte do wykonania przedmiotu umowy. Zamawiający ma prawo żądać sprawdzenia jakości materiałów używanych do wykonania prac, jak również przedstawienia wyników tych badań.
14.3. Wykonawca zobowiązany jest do przywrócenia do należytego stanu i porządku terenu budowy, a także dróg, nieruchomości, urządzeń, obiektów itp., które Wykonawca naruszy przy wykonywaniu przedmiotu zamówienia.
15. Pozostałe warunki zostały przedstawione w projekcie umowy, stanowiącym załącznik Nr 9 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45232440-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów do odprowadzania ścieków
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 10
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 10
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 4392377,85
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 9505318,53
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 4392377,85
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Usługowo-Handlowe "KAR-WAT" Jolanta Karwat
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6571197364
7.3.3) Ulica: Ociesęki 41A
7.3.4) Miejscowość: Raków
7.3.5) Kod pocztowy: 26-035
7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-05-10
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 4392377,85
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 550 dni
2021-06-02 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o wyniku postępowania - - Roboty budowlane |
INNE PRZETARGI PARADYŻ
- Budowa dróg dla pieszych na terenie gminy Paradyż
- Budowa dwóch zbiorników wodnych w miejscowości Daleszewice
więcej: przetargi PARADYŻ »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa sieci wodociągowej w miejscowości Mory, gmina Ożarów Mazowiecki
- Budowa ścieżki pieszo-rowerowej z Bolechowa do granicy z Murowaną Gośliną oraz chodnika w Bolechowie wzdłuż drogi powiatowej nr 2029P
- Budowa oczyszczalni ścieków wraz z niezbędną infrastrukturą towarzyszącą w Klecewku Etap I
- Budowa sieci kanalizacji sanitarnej wraz z przyłączeniami w miejscowości Grabowiec
- Rozbudowa drogi krajowej nr 74 na odcinku dojazdu do mostu w Annopolu od km 175+502 do km 176+025
- Dokończenie budowy kanalizacji sanitarnej w Zieleńcu
więcej: Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.