eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Mysłakowice › Usuwanie awarii i konserwacja urządzeń oświetlenia drogowego stanowiącego własność Gminy Mysłakowice oraz własność Tauron Nowe Technologie S.A. na terenie Gminy Mysłakowice

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2024-01-25

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usuwanie awarii i konserwacja urządzeń oświetlenia drogowego stanowiącego własność Gminy Mysłakowice oraz własność Tauron Nowe Technologie S.A. na terenie Gminy Mysłakowice

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzi zamawiający centralny

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Mysłakowice

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 230821701

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Szkolna 5

1.5.2.) Miejscowość: Mysłakowice

1.5.3.) Kod pocztowy: 58-533

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL515 - Jeleniogórski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: pzp@myslakowice.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://myslakowice.bip.net.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-2d48c620-b37a-11ee-a66a-5e0e9a75a9a0

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Usuwanie awarii i konserwacja urządzeń oświetlenia drogowego stanowiącego własność Gminy Mysłakowice oraz własność Tauron Nowe Technologie S.A. na terenie Gminy Mysłakowice

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2d48c620-b37a-11ee-a66a-5e0e9a75a9a0

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00067761

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-01-25

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00072632/10/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.4 Usuwanie awarii i konserwacja urządzeń oświetlenia drogowego i cmentarnego stanowiącego własność Gminy Mysłakowice

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00036639

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 1 ustawy

3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:

Zgodnie z art. 214 ust 1. ustawy Prawo Zamówień Publicznych Zamawiający może udzielić zamówienia z wolnej ręki, jeżeli
zachodzi co najmniej jedna z następujących okoliczności:
1) dostawy, usługi lub roboty budowlane mogą być świadczone tylko przez jednego wykonawcę z przyczyn:
a) technicznych o obiektywnym charakterze,
b) związanych z ochroną praw wyłącznych wynikających z odrębnych przepisów
Przedmiot umowy dotyczy konserwacji urządzeń oświetlenia ulicznego stanowiącego własność firmy Tauron Nowe
Technologie S.A. Właściciel oświetlenia nie wyraża zgody na usuwanie awarii i konserwację oświetlenia stanowiącego
przez innych wykonawców.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: RGK.ZP.271.01.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest usługa, która obejmuje:
a. Bieżące usuwanie awarii opraw oświetleniowych oraz układów zapłonowych, słupów i wysięgników, urządzeń w szafach oświetleniowych, przewodów linii napowietrznych i kablowych oświetlenia ulicznego.
b. Likwidację zagrożeń i zabezpieczenie uszkodzonych urządzeń oświetleniowych stanowiących niebezpieczeństwo dla osób postronnych, powstałych w wyniku nagłych zdarzeń losowych takich jak wypadek drogowy, wichura, powódź, wandalizm, kradzież, itp. Uszkodzone elementy należy zabezpieczyć w każdy dzień kalendarzowy w trybie pilnym po zgłoszeniu Zmawiającego lub Policji, Straż Pożarnej, Pogotowia Ratunkowego, Pogotowia Gazowego, Pogotowia Energetycznego lub innych służb ratowniczych.
c. Usuwanie awarii całych obwodów oświetleniowych do 48 godzin tj. 2 dni robocze od momentu powiadomienia o tej awarii przez Zamawiającego (licząc dni robocze od poniedziałku do piątku).
d. Usuwanie awarii pojedynczych punktów oświetleniowych do 120 godzin tj. 5 dni roboczych od momentu powiadomienia o tej awarii przez Zamawiającego (licząc dni robocze od poniedziałku do piątku).
e. Wymianę uszkodzonych źródeł światła, a w przypadku nadmiernego uszkodzenia lub wyeksploatowania opraw stanowiących własność Gminy Mysłakowice, wymianę na nowe oprawy LED dostarczone przez Zamawiającego.
f. Wymianę uszkodzonych opraw LED stanowiących własność Gminy Mysłakowice na nowe oprawy LED dostarczone przez Zamawiającego.
g. Naprawę lub wymianę uszkodzonych wysięgników, drzwiczek i tablic bezpiecznikowych słupowych.
h. Lokalizację i naprawę uszkodzonych linii kablowych i zerwanych linii napowierzchnych.
i. Konserwacja i utrzymanie elementów wspólnej infrastruktury oświetleniowej stanowiącej przedmiot zamówienia, zgodnie z obowiązującymi przepisami w tym zakresie.
j. Przycinanie gałęzi zasłaniających oświetlenie drogowe.
k. Regulację sterowników astronomicznych w celu utrzymania oświetlenia w ustalonych godzinach, w odniesieniu do czasu wschodu i zachodu słońca. Zamawiający może dokonać zmiany czasu załączania/wyłączania opraw oświetleniowych 1 raz w roku.
l. Wykonywanie bieżących przeglądów technicznych oraz pomiarów zgodnie z obowiązującymi przepisami w tym zakresie wraz z prowadzeniem dokumentacji.
m. Pionowanie przechylonych w trakcie trwania umowy słupów oświetleniowych.

4.5.3.) Główny kod CPV: 50232100-1 - Usługi w zakresie konserwacji oświetlenia ulicznego

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

50232110-4 - Obsługa instalacji oświetlenia publicznego

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 424652,40 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 424652,40 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 424652,40 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Tauron Nowe Technologie S.A.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8991076556

7.3.3) Ulica: Plac Powstańców Śląskich 20

7.3.4) Miejscowość: Wrocław

7.3.5) Kod pocztowy: 53-314

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-01-24

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 424652,40 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.