Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00061911/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-02-18
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Opracowanie projektów budowlanych i wykonawczych oraz projektów stałej organizacji ruchu dla inwestycji drogowych Gminy Miasto Lubartów
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miasto Lubartów
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 431019388
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Jana Pawła II 12
1.5.2.) Miejscowość: Lubartów
1.5.3.) Kod pocztowy: 21-100
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL814 - Lubelski
1.5.7.) Numer telefonu: 818552273
1.5.8.) Numer faksu: 818552016
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: poczta@umlubartowpl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.lubartow.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
www.miniportal.uzp.gov.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Opracowanie projektów budowlanych i wykonawczych oraz projektów stałej organizacji ruchu dla inwestycji drogowych Gminy Miasto Lubartów2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7afc79e1-8e5a-11ec-9bc1-c2db95d08897
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00067730
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-01-25
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00024830/11/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Dokumentacje techniczne przebudowy dróg
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00061911/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: BZP.271.9.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 217045,85 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1) Przedmiotem zamówienia jest opracowanie projektu budowlanego i wykonawczego oraz projektów stałej organizacji ruchu dla inwestycji drogowej - Przebudowa drogi gminnej Miasta Lubartów ul. Królowej Jadwigi (103429 L) – na całej długości tj. ok. 423 m.2) W ramach realizacji zamówienia wykonawca zobowiązany jest do:
- rozebrania istniejącej nawierzchni wraz z podbudową,
-wykonania podbudowy,
-wykonania nawierzchni z kostki brukowej kolorowej lub asfaltobetonu SMA
z warstwą wiążącą,
-ustawienia krawężnika i opornika (na wjazdach),
-przebudowy istniejących urządzeń infrastruktury technicznej kolidujących z planowaną przebudową drogi,
-wykonania zjazdów na posesje z kostki brukowej betonowej barwionej.
- opracowania projektu budowlanego i projektu wykonawczego,
-opracowania projektu przebudowy kolidujących urządzeń i sieci, wynikających z uzyskanych przez wykonawcę warunków od zarządców sieci;
- opracowania projektu budowy kanału technologicznego dla inwestycji , jeżeli zajdzie taka potrzeba (nie zostanie uzyskane zwolnienie z obowiązku budowy kanału technologicznego od Ministra Cyfryzacji);
- opracowania projektu stałej organizacji ruchu (jeżeli wystąpi taka konieczność);
- uzyskania opinii, uzgodnień i pozwoleń niezbędnych do zgłoszenia robót lub do wydania decyzji o pozwoleniu na budowę oraz zatwierdzenia projektu organizacji ruchu z organem zarządzającym ruchem na drodze;
- opracowania Specyfikacji Technicznych Wykonania i odbioru Robót, przedmiarów robót oraz kosztorysów inwestorskich,
- przeniesienia praw autorskich;
- pełnienia nadzoru autorskiego nad pracami objętymi przedmiotowym zamówieniem,
- przeprowadzenia wizji lokalnej na drogach z udziałem przedstawiciela Zamawiającego.
4.5.3.) Główny kod CPV: 71322000-1 - Usługi inżynierii projektowej w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71242000-6 - Przygotowanie przedsięwzięcia i projektu, oszacowanie kosztów
4.5.5.) Wartość części: 22171,49 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1) Przedmiotem zamówienia jest opracowanie projektu budowlanego i wykonawczego oraz projektów stałej organizacji ruchu dla inwestycji drogowej - Przebudowa drogi gminnej Miasta Lubartów ul. Zygmunta I Starego (103676 L) – na całej długości tj. ok. 510 m.2) W ramach realizacji zamówienia wykonawca zobowiązany jest do:
- rozebrania istniejącej nawierzchni wraz z podbudową,
-wykonania podbudowy,
-wykonania nawierzchni z kostki brukowej kolorowej lub asfaltobetonu SMA
z warstwą wiążącą,
-ustawienia krawężnika i opornika (na wjazdach),
-przebudowy istniejących urządzeń infrastruktury technicznej kolidujących z planowaną przebudową drogi,
-wykonaniu zjazdów na posesje z kostki brukowej betonowej barwionej.
-opracowania projektu budowlanego i projektu wykonawczego
-opracowania projektu przebudowy kolidujących urządzeń i sieci, wynikających z uzyskanych przez wykonawcę warunków od zarządców sieci;
- opracowania projektu budowy kanału technologicznego dla inwestycji , jeżeli zajdzie taka potrzeba (nie zostanie uzyskane zwolnienie z obowiązku budowy kanału technologicznego od Ministra Cyfryzacji);
- opracowania projektu stałej organizacji ruchu (jeżeli wystąpi taka konieczność);
- uzyskania opinii, uzgodnień i pozwoleń niezbędnych do zgłoszenia robót lub do wydania decyzji o pozwoleniu na budowę oraz zatwierdzenia projektu organizacji ruchu z organem zarządzającym ruchem na drodze;
- opracowania Specyfikacji Technicznych Wykonania i odbioru Robót, przedmiarów robót oraz kosztorysów inwestorskich,
- przeniesienia praw autorskich;
- pełnienia nadzoru autorskiego nad pracami objętymi przedmiotowym zamówieniem,
- przeprowadzenia wizji lokalnej na drogach z udziałem przedstawiciela Zamawiającego.
4.5.3.) Główny kod CPV: 71322000-1 - Usługi inżynierii projektowej w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71242000-6 - Przygotowanie przedsięwzięcia i projektu, oszacowanie kosztów
4.5.5.) Wartość części: 26731,60 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1) Przedmiotem zamówienia jest opracowanie projektu budowlanego i wykonawczego oraz projektów stałej organizacji ruchu dla inwestycji drogowej -Przebudowa drogi gminnej Miasta Lubartów ul. Zygmunta II Augusta (112684 L) – na całej długości tj. ok. 390 m.2) W ramach realizacji zamówienia wykonawca zobowiązany jest do:
- rozebrania istniejącej nawierzchni wraz z podbudową,
-wykonania podbudowy,
-wykonania nawierzchni z kostki brukowej kolorowej lub asfaltobetonu SMA
z warstwą wiążącą,
-ustawienia krawężnika i opornika (na wjazdach),
-przebudowy istniejących urządzeń infrastruktury technicznej kolidujących z planowaną przebudową drogi,
-wykonaniu zjazdów na posesje z kostki brukowej betonowej barwionej.
-opracowania projektu budowlanego i projektu wykonawczego,
-opracowania projektu przebudowy kolidujących urządzeń i sieci, wynikających z uzyskanych przez wykonawcę warunków od zarządców sieci;
- opracowania projektu budowy kanału technologicznego dla inwestycji , jeżeli zajdzie taka potrzeba (nie zostanie uzyskane zwolnienie z obowiązku budowy kanału technologicznego od Ministra Cyfryzacji);
- opracowania projektu stałej organizacji ruchu (jeżeli wystąpi taka konieczność);
- uzyskania opinii, uzgodnień i pozwoleń niezbędnych do zgłoszenia robót lub do wydania decyzji o pozwoleniu na budowę oraz zatwierdzenia projektu organizacji ruchu z organem zarządzającym ruchem na drodze;
- opracowania Specyfikacji Technicznych Wykonania i odbioru Robót, przedmiarów robót oraz kosztorysów inwestorskich,
- przeniesienia praw autorskich;
- pełnienia nadzoru autorskiego nad pracami objętymi przedmiotowym zamówieniem,
- przeprowadzenia wizji lokalnej na drogach z udziałem przedstawiciela Zamawiającego.
4.5.3.) Główny kod CPV: 71322000-1 - Usługi inżynierii projektowej w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71242000-6 - Przygotowanie przedsięwzięcia i projektu, oszacowanie kosztów
4.5.5.) Wartość części: 20441,81 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1) Przedmiotem zamówienia jest opracowanie projektu budowlanego i wykonawczego oraz projektów stałej organizacji ruchu dla inwestycji drogowej - Przebudowa drogi gminnej Miasta Lubartów – ul. Świerkowej (103480 L) – na odcinku gruntowym drogi tj. ok. 118 m.2) W ramach realizacji zamówienia wykonawca zobowiązany jest do:
- rozebrania istniejącej nawierzchni wraz z podbudową,
-wykonania podbudowy,
-wykonania nawierzchni z kostki brukowej kolorowej lub asfaltobetonu SMA
z warstwą wiążącą,
-ustawienia krawężnika i opornika (na wjazdach),
-przebudowy istniejących urządzeń infrastruktury technicznej kolidujących z planowaną przebudową drogi,
-wykonaniu zjazdów na posesje z kostki brukowej betonowej barwionej.
-opracowania projektu budowlanego i projektu wykonawczego,
-opracowania projektu przebudowy kolidujących urządzeń i sieci, wynikających z uzyskanych przez wykonawcę warunków od zarządców sieci;
- opracowania projektu budowy kanału technologicznego dla inwestycji , jeżeli zajdzie taka potrzeba (nie zostanie uzyskane zwolnienie z obowiązku budowy kanału technologicznego od Ministra Cyfryzacji);
- opracowania projektu stałej organizacji ruchu (jeżeli wystąpi taka konieczność);
- uzyskania opinii, uzgodnień i pozwoleń niezbędnych do zgłoszenia robót lub do wydania decyzji o pozwoleniu na budowę oraz zatwierdzenia projektu organizacji ruchu z organem zarządzającym ruchem na drodze;
- opracowania Specyfikacji Technicznych Wykonania i odbioru Robót, przedmiarów robót oraz kosztorysów inwestorskich,
- przeniesienia praw autorskich;
- pełnienia nadzoru autorskiego nad pracami objętymi przedmiotowym zamówieniem,
- przeprowadzenia wizji lokalnej na drogach z udziałem przedstawiciela Zamawiającego.
4.5.3.) Główny kod CPV: 71322000-1 - Usługi inżynierii projektowej w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71242000-6 - Przygotowanie przedsięwzięcia i projektu, oszacowanie kosztów
4.5.5.) Wartość części: 6184,96 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1) Przedmiotem zamówienia jest opracowanie projektu budowlanego i wykonawczego oraz projektów stałej organizacji ruchu dla inwestycji drogowej - Budowa chodnika łączącego ulice Bukową z ul. Wierzbową (dz. nr 415/5 obr. 4 Zagrody Lubartowskie) długość ok. 60 m.2) W ramach realizacji zamówienia wykonawca zobowiązany jest do:
- wykonania podbudowy,
- wykonania nawierzchni z kostki brukowej kolorowej lub asfaltobetonu SMA
z warstwą wiążącą,
- przebudowy istniejących urządzeń infrastruktury technicznej kolidujących z budową ciągu pieszo-jezdnego,
- urządzenia zieleni,
- montażu elementów małej architektury (ławki, kosze na odpady).
- opracowania projektu budowlanego i projektu wykonawczego,
- opracowania mapy do celów projektowych,
- opracowania projektu przebudowy kolidujących urządzeń i sieci, wynikających z uzyskanych przez wykonawcę warunków od zarządców sieci;
- opracowania projektu budowy kanału technologicznego dla inwestycji , jeżeli zajdzie taka potrzeba (nie zostanie uzyskane zwolnienie z obowiązku budowy kanału technologicznego od Ministra Cyfryzacji);
- opracowania projektu stałej organizacji ruchu (jeżeli wystąpi taka konieczność);
- uzyskania opinii, uzgodnień i pozwoleń niezbędnych do zgłoszenia robót lub do wydania decyzji o pozwoleniu na budowę oraz zatwierdzenia projektu organizacji ruchu z organem zarządzającym ruchem na drodze;
- opracowania Specyfikacji Technicznych Wykonania i odbioru Robót, przedmiarów robót oraz kosztorysów inwestorskich,
- przeniesienia praw autorskich;
- pełnienia nadzoru autorskiego nad pracami objętymi przedmiotowym zamówieniem,
- przeprowadzenia wizji lokalnej na drogach z udziałem przedstawiciela Zamawiającego.
4.5.3.) Główny kod CPV: 71322000-1 - Usługi inżynierii projektowej w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71242000-6 - Przygotowanie przedsięwzięcia i projektu, oszacowanie kosztów
4.5.5.) Wartość części: 1514,83 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1) Przedmiotem zamówienia jest opracowanie projektu budowlanego i wykonawczego oraz projektów stałej organizacji ruchu dla inwestycji drogowej - Budowa łącznika ulic Bukowej i Cisowej (dz. nr 415/5 obr. 4 Zagrody Lubartowskie).2) W ramach realizacji zamówienia wykonawca zobowiązany jest do:
- wykonania podbudowy,
- wykonania nawierzchni z kostki brukowej kolorowej lub asfaltobetonu SMA z warstwą wiążącą,
- przebudowy istniejących urządzeń infrastruktury technicznej kolidujących z budową ciągu pieszo-jezdnego,
- urządzenia zieleni,
- montażu elementów małej architektury (ławki, kosze na odpady).
- opracowania mapy do celów projektowych,
- opracowania projektu budowlanego i projektu wykonawczego,
- opracowania projektu przebudowy kolidujących urządzeń i sieci, wynikających z uzyskanych przez wykonawcę warunków od zarządców sieci;
- opracowania projektu budowy kanału technologicznego dla inwestycji , jeżeli zajdzie taka potrzeba (nie zostanie uzyskane zwolnienie z obowiązku budowy kanału technologicznego od Ministra Cyfryzacji);
- opracowania projektu stałej organizacji ruchu (jeżeli wystąpi taka konieczność);
- uzyskania opinii, uzgodnień i pozwoleń niezbędnych do zgłoszenia robót lub do wydania decyzji o pozwoleniu na budowę oraz zatwierdzenia projektu organizacji ruchu z organem zarządzającym ruchem na drodze;
- opracowania Specyfikacji Technicznych Wykonania i odbioru Robót, przedmiarów robót oraz kosztorysów inwestorskich,
- przeniesienia praw autorskich;
- pełnienia nadzoru autorskiego nad pracami objętymi przedmiotowym zamówieniem,
- przeprowadzenia wizji lokalnej na drogach z udziałem przedstawiciela Zamawiającego.
4.5.3.) Główny kod CPV: 71322000-1 - Usługi inżynierii projektowej w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71242000-6 - Przygotowanie przedsięwzięcia i projektu, oszacowanie kosztów
4.5.5.) Wartość części: 2306,26 PLN
Część 7
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1) Przedmiotem zamówienia jest opracowanie projektu budowlanego i wykonawczego oraz projektów stałej organizacji ruchu dla inwestycji drogowej - Przebudowa drogi gminnej Miasta Lubartów – ul. 1 Maja (103439 L) – na odcinku od ul. Szkolnej do ul. Piaskowej tj. ok. 540 m.2) W ramach realizacji zamówienia wykonawca zobowiązany jest do:
- rozebrania istniejącej nawierzchni wraz z podbudową,
-wykonania podbudowy,
-wykonania nawierzchni z kostki brukowej kolorowej lub asfaltobetonu SMA
z warstwą wiążącą,
-ustawienia krawężnika i opornika (na wjazdach),
-przebudowy istniejących urządzeń infrastruktury technicznej kolidujących z planowaną przebudową drogi,
-wykonaniu zjazdów na posesje z kostki brukowej betonowej barwionej,
- opracowania projektu budowlanego i projektu wykonawczego,
-opracowania projektu przebudowy kolidujących urządzeń i sieci, wynikających z uzyskanych przez wykonawcę warunków od zarządców sieci;
- opracowania projektu budowy kanału technologicznego dla inwestycji , jeżeli zajdzie taka potrzeba (nie zostanie uzyskane zwolnienie z obowiązku budowy kanału technologicznego od Ministra Cyfryzacji);
- opracowania projektu stałej organizacji ruchu (jeżeli wystąpi taka konieczność);
- uzyskania opinii, uzgodnień i pozwoleń niezbędnych do zgłoszenia robót lub do wydania decyzji o pozwoleniu na budowę oraz zatwierdzenia projektu organizacji ruchu z organem zarządzającym ruchem na drodze;
- opracowania Specyfikacji Technicznych Wykonania i odbioru Robót, przedmiarów robót oraz kosztorysów inwestorskich,
- przeniesienia praw autorskich;
- pełnienia nadzoru autorskiego nad pracami objętymi przedmiotowym zamówieniem,
- przeprowadzenia wizji lokalnej na drogach z udziałem przedstawiciela Zamawiającego.
4.5.3.) Główny kod CPV: 71322000-1 - Usługi inżynierii projektowej w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71242000-6 - Przygotowanie przedsięwzięcia i projektu, oszacowanie kosztów
4.5.5.) Wartość części: 28304,03 PLN
Część 8
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1) Przedmiotem zamówienia jest opracowanie projektu budowlanego i wykonawczego oraz projektów stałej organizacji ruchu dla inwestycji drogowej -Przebudowa drogi gminnej Miasta Lubartów - ul. Stefana Batorego (112685 L) – na całej długości tj. ok. 390 m.2) W ramach realizacji zamówienia wykonawca zobowiązany jest do:
- rozebrania istniejącej nawierzchni wraz z podbudową,
-wykonania podbudowy,
-wykonania nawierzchni z kostki brukowej kolorowej lub asfaltobetonu SMA
z warstwą wiążącą,
-ustawienia krawężnika i opornika (na wjazdach),
-przebudowy istniejących urządzeń infrastruktury technicznej kolidujących z planowaną przebudową drogi,
-wykonaniu zjazdów na posesje z kostki brukowej betonowej barwionej,
- opracowania projektu budowlanego i projektu wykonawczego,
-opracowania projektu przebudowy kolidujących urządzeń i sieci, wynikających z uzyskanych przez wykonawcę warunków od zarządców sieci;
- opracowania projektu budowy kanału technologicznego dla inwestycji , jeżeli zajdzie taka potrzeba (nie zostanie uzyskane zwolnienie z obowiązku budowy kanału technologicznego od Ministra Cyfryzacji);
- opracowania projektu stałej organizacji ruchu (jeżeli wystąpi taka konieczność);
- uzyskania opinii, uzgodnień i pozwoleń niezbędnych do zgłoszenia robót lub do wydania decyzji o pozwoleniu na budowę oraz zatwierdzenia projektu organizacji ruchu z organem zarządzającym ruchem na drodze;
- opracowania Specyfikacji Technicznych Wykonania i odbioru Robót, przedmiarów robót oraz kosztorysów inwestorskich,
- przeniesienia praw autorskich;
- pełnienia nadzoru autorskiego nad pracami objętymi przedmiotowym zamówieniem,
- przeprowadzenia wizji lokalnej na drogach z udziałem przedstawiciela Zamawiającego.
4.5.3.) Główny kod CPV: 71322000-1 - Usługi inżynierii projektowej w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
4.5.5.) Wartość części: 20442,81 PLN
Część 9
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1) Przedmiotem zamówienia jest opracowanie projektu budowlanego i wykonawczego oraz projektów stałej organizacji ruchu dla inwestycji drogowej - Przebudowa drogi gminnej Miasta Lubartów - ul. Bolesława Śmiałego (112683 L) – na całej długości tj. ok. 390 m.2) W ramach realizacji zamówienia wykonawca zobowiązany jest do:
- rozebrania istniejącej nawierzchni wraz z podbudową,
-wykonania podbudowy,
-wykonania nawierzchni z kostki brukowej kolorowej lub asfaltobetonu SMA
z warstwą wiążącą,
-ustawienia krawężnika i opornika (na wjazdach),
-przebudowy istniejących urządzeń infrastruktury technicznej kolidujących z planowaną przebudową drogi,
-wykonaniu zjazdów na posesje z kostki brukowej betonowej barwionej,
-opracowania projektu budowlanego i projektu wykonawczego,
-opracowania projektu przebudowy kolidujących urządzeń i sieci, wynikających z uzyskanych przez wykonawcę warunków od zarządców sieci;
- opracowania projektu budowy kanału technologicznego dla inwestycji , jeżeli zajdzie taka potrzeba (nie zostanie uzyskane zwolnienie z obowiązku budowy kanału technologicznego od Ministra Cyfryzacji);
- opracowania projektu stałej organizacji ruchu (jeżeli wystąpi taka konieczność);
- uzyskania opinii, uzgodnień i pozwoleń niezbędnych do zgłoszenia robót lub do wydania decyzji o pozwoleniu na budowę oraz zatwierdzenia projektu organizacji ruchu z organem zarządzającym ruchem na drodze;
- opracowania Specyfikacji Technicznych Wykonania i odbioru Robót, przedmiarów robót oraz kosztorysów inwestorskich,
- przeniesienia praw autorskich;
- pełnienia nadzoru autorskiego nad pracami objętymi przedmiotowym zamówieniem,
- przeprowadzenia wizji lokalnej na drogach z udziałem przedstawiciela Zamawiającego.
4.5.3.) Główny kod CPV: 71322000-1 - Usługi inżynierii projektowej w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71242000-6 - Przygotowanie przedsięwzięcia i projektu, oszacowanie kosztów
4.5.5.) Wartość części: 20441,81 PLN
Część 10
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1) Przedmiotem zamówienia jest opracowanie projektu budowlanego i wykonawczego oraz projektów stałej organizacji ruchu dla inwestycji drogowej - Przebudowa drogi gminnej Miasta Lubartów - ul. Mieszka I (112679 L i 103441 L) – na całej długości tj. ok. 760 m.2) W ramach realizacji zamówienia wykonawca zobowiązany jest do:
- rozebrania istniejącej nawierzchni wraz z podbudową,
-wykonania podbudowy,
-wykonania nawierzchni z kostki brukowej kolorowej lub asfaltobetonu SMA
z warstwą wiążącą,
-ustawienia krawężnika i opornika (na wjazdach),
-przebudowy istniejących urządzeń infrastruktury technicznej kolidujących z planowaną przebudową drogi,
-wykonaniu zjazdów na posesje z kostki brukowej betonowej barwionej,
-opracowania projektu budowlanego i projektu wykonawczego,
-opracowania projektu przebudowy kolidujących urządzeń i sieci, wynikających z uzyskanych przez wykonawcę warunków od zarządców sieci;
- opracowania projektu budowy kanału technologicznego dla inwestycji , jeżeli zajdzie taka potrzeba (nie zostanie uzyskane zwolnienie z obowiązku budowy kanału technologicznego od Ministra Cyfryzacji);
- opracowania projektu stałej organizacji ruchu (jeżeli wystąpi taka konieczność);
- uzyskania opinii, uzgodnień i pozwoleń niezbędnych do zgłoszenia robót lub do wydania decyzji o pozwoleniu na budowę oraz zatwierdzenia projektu organizacji ruchu z organem zarządzającym ruchem na drodze;
- opracowania Specyfikacji Technicznych Wykonania i odbioru Robót, przedmiarów robót oraz kosztorysów inwestorskich,
- przeniesienia praw autorskich;
- pełnienia nadzoru autorskiego nad pracami objętymi przedmiotowym zamówieniem,
- przeprowadzenia wizji lokalnej na drogach z udziałem przedstawiciela Zamawiającego.
4.5.3.) Główny kod CPV: 71322000-1 - Usługi inżynierii projektowej w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71242000-6 - Przygotowanie przedsięwzięcia i projektu, oszacowanie kosztów
4.5.5.) Wartość części: 39835,31 PLN
Część 11
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1) Przedmiotem zamówienia jest opracowanie projektu budowlanego i wykonawczego oraz projektów stałej organizacji ruchu dla inwestycji drogowej - Przebudowa drogi gminnej Miasta Lubartów - ul. Jana III Sobieskiego (112682 L) – na odcinku od ul. Henryka Sienkiewicza do ul. Kazimierza Wielkiego tj. ok. 140 m.2) W ramach realizacji zamówienia wykonawca zobowiązany jest do:
- rozebrania istniejącej nawierzchni wraz z podbudową,
-wykonania podbudowy,
-wykonania nawierzchni z kostki brukowej kolorowej lub asfaltobetonu SMA
z warstwą wiążącą,
-ustawienia krawężnika i opornika (na wjazdach),
-przebudowy istniejących urządzeń infrastruktury technicznej kolidujących z planowaną przebudową drogi,
-wykonaniu zjazdów na posesje z kostki brukowej betonowej barwionej,
-opracowania projektu budowlanego i projektu wykonawczego,
-opracowania projektu przebudowy kolidujących urządzeń i sieci, wynikających z uzyskanych przez wykonawcę warunków od zarządców sieci;
- opracowania projektu budowy kanału technologicznego dla inwestycji , jeżeli zajdzie taka potrzeba (nie zostanie uzyskane zwolnienie z obowiązku budowy kanału technologicznego od Ministra Cyfryzacji);
- opracowania projektu stałej organizacji ruchu (jeżeli wystąpi taka konieczność);
- uzyskania opinii, uzgodnień i pozwoleń niezbędnych do zgłoszenia robót lub do wydania decyzji o pozwoleniu na budowę oraz zatwierdzenia projektu organizacji ruchu z organem zarządzającym ruchem na drodze;
- opracowania Specyfikacji Technicznych Wykonania i odbioru Robót, przedmiarów robót oraz kosztorysów inwestorskich,
- przeniesienia praw autorskich;
- pełnienia nadzoru autorskiego nad pracami objętymi przedmiotowym zamówieniem,
- przeprowadzenia wizji lokalnej na drogach z udziałem przedstawiciela Zamawiającego.
4.5.3.) Główny kod CPV: 71322000-1 - Usługi inżynierii projektowej w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
4.5.5.) Wartość części: 7338,09 PLN
Część 12
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1) Przedmiotem zamówienia jest opracowanie projektu budowlanego i wykonawczego oraz projektów stałej organizacji ruchu dla inwestycji drogowej - Przebudowa drogi wewnętrznej Miasta Lubartów – boczna ul. Leśnej – dojazd do firmy HOVET – nr dz. 441/1 i 443 obr. 1 Wincentów – ok. 147 m.2) W ramach realizacji zamówienia wykonawca zobowiązany jest do:
- rozebrania istniejącej nawierzchni wraz z podbudową,
-wykonania podbudowy,
-wykonania nawierzchni z kostki brukowej kolorowej lub asfaltobetonu SMA
z warstwą wiążącą,
-ustawienia krawężnika i opornika (na wjazdach),
-przebudowy istniejących urządzeń infrastruktury technicznej kolidujących z planowaną przebudową drogi,
-wykonaniu zjazdów na posesje z kostki brukowej betonowej barwionej,
- opracowania projektu budowlanego i projektu wykonawczego,
-opracowania projektu przebudowy kolidujących urządzeń i sieci, wynikających z uzyskanych przez wykonawcę warunków od zarządców sieci;
- opracowania projektu budowy kanału technologicznego dla inwestycji , jeżeli zajdzie taka potrzeba (nie zostanie uzyskane zwolnienie z obowiązku budowy kanału technologicznego od Ministra Cyfryzacji);
- opracowania projektu stałej organizacji ruchu (jeżeli wystąpi taka konieczność);
- uzyskania opinii, uzgodnień i pozwoleń niezbędnych do zgłoszenia robót lub do wydania decyzji o pozwoleniu na budowę oraz zatwierdzenia projektu organizacji ruchu z organem zarządzającym ruchem na drodze;
- opracowania Specyfikacji Technicznych Wykonania i odbioru Robót, przedmiarów robót oraz kosztorysów inwestorskich,
- przeniesienia praw autorskich;
- pełnienia nadzoru autorskiego nad pracami objętymi przedmiotowym zamówieniem,
- przeprowadzenia wizji lokalnej na drogach z udziałem przedstawiciela Zamawiającego.
4.5.3.) Główny kod CPV: 71322000-1 - Usługi inżynierii projektowej w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71242000-6 - Przygotowanie przedsięwzięcia i projektu, oszacowanie kosztów
4.5.5.) Wartość części: 7704,98 PLN
Część 13
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1) Przedmiotem zamówienia jest opracowanie projektu budowlanego i wykonawczego oraz projektów stałej organizacji ruchu dla inwestycji drogowej - Przebudowa drogi gminnej Miasta Lubartów - ul. Cichej (103396 L) – na odcinku od ronda w kierunku wschodnim – tj. ok. 260 m.2) W ramach realizacji zamówienia wykonawca zobowiązany jest do:
- rozebrania istniejącej nawierzchni wraz z podbudową,
-wykonania podbudowy,
-wykonania nawierzchni z kostki brukowej kolorowej lub asfaltobetonu SMA
z warstwą wiążącą,
-ustawienia krawężnika i opornika (na wjazdach),
-przebudowy istniejących urządzeń infrastruktury technicznej kolidujących z planowaną przebudową drogi,
-wykonaniu zjazdów na posesje z kostki brukowej betonowej barwionej,
-opracowania projektu budowlanego i projektu wykonawczego,
-opracowania projektu przebudowy kolidujących urządzeń i sieci, wynikających z uzyskanych przez wykonawcę warunków od zarządców sieci;
- opracowania projektu budowy kanału technologicznego dla inwestycji , jeżeli zajdzie taka potrzeba (nie zostanie uzyskane zwolnienie z obowiązku budowy kanału technologicznego od Ministra Cyfryzacji);
- opracowania projektu stałej organizacji ruchu (jeżeli wystąpi taka konieczność);
- uzyskania opinii, uzgodnień i pozwoleń niezbędnych do zgłoszenia robót lub do wydania decyzji o pozwoleniu na budowę oraz zatwierdzenia projektu organizacji ruchu z organem zarządzającym ruchem na drodze;
- opracowania Specyfikacji Technicznych Wykonania i odbioru Robót, przedmiarów robót oraz kosztorysów inwestorskich,
- przeniesienia praw autorskich;
- pełnienia nadzoru autorskiego nad pracami objętymi przedmiotowym zamówieniem,
- przeprowadzenia wizji lokalnej na drogach z udziałem przedstawiciela Zamawiającego.
4.5.3.) Główny kod CPV: 71322000-1 - Usługi inżynierii projektowej w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
4.5.5.) Wartość części: 13627,87 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Na podstawie art. 255 pkt 2 ustawy Pzp - w przedmiotowym postępowaniu wszystkie złożone oferty podlegały odrzuceniu.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Na podstawie art. 255 pkt 2 ustawy Pzp - w przedmiotowym postępowaniu wszystkie złożone oferty podlegały odrzuceniu.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Na podstawie art. 255 pkt 2 ustawy Pzp - w przedmiotowym postępowaniu wszystkie złożone oferty podlegały odrzuceniu.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Na podstawie art. 255 pkt 2 ustawy Pzp - w przedmiotowym postępowaniu wszystkie złożone oferty podlegały odrzuceniu.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Na podstawie art. 255 pkt 2 ustawy Pzp - w przedmiotowym postępowaniu wszystkie złożone oferty podlegały odrzuceniu.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
Część 7
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Na podstawie art. 255 pkt 2 ustawy Pzp - w przedmiotowym postępowaniu wszystkie złożone oferty podlegały odrzuceniu.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
Część 8
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Na podstawie art. 255 pkt 2 ustawy Pzp - w przedmiotowym postępowaniu wszystkie złożone oferty podlegały odrzuceniu.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 8)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
Część 9
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 9)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Na podstawie art. 255 pkt 2 ustawy Pzp - w przedmiotowym postępowaniu wszystkie złożone oferty podlegały odrzuceniu.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 9)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
Część 10
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 10)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Na podstawie art. 255 pkt 2 ustawy Pzp - w przedmiotowym postępowaniu wszystkie złożone oferty podlegały odrzuceniu.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 10)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
Część 11
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 11)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Na podstawie art. 255 pkt 2 ustawy Pzp - w przedmiotowym postępowaniu wszystkie złożone oferty podlegały odrzuceniu.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 11)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
Część 12
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 12)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Na podstawie art. 255 pkt 2 ustawy Pzp - w przedmiotowym postępowaniu wszystkie złożone oferty podlegały odrzuceniu.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 12)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
Część 13
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 13)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Na podstawie art. 255 pkt 2 ustawy Pzp - w przedmiotowym postępowaniu wszystkie złożone oferty podlegały odrzuceniu.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 13)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
INNE PRZETARGI Z LUBARTOWA
- Dostawa produktów leczniczych na potrzeby Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Lubartowie
- Bankowa obsługa budżetu Powiatu Lubartowskiego wraz z podległymi jednostkami organizacyjnymi
- Naprawa nawierzchni placu zabaw w Parku Miejskim w Lubartowie
- Budowa boiska wielofunkcyjnego wraz z zadaszeniem przy II Liceum Ogólnokształcącym w Lubartowie w formule zaprojektuj i wybuduj zgodnie z "Programem Olimpia"
- Budowa i przebudowa dróg gruntowych oraz poprawa parametrów melioracji szczegółowych w ramach zagospodarowania poscaleniowego obrębów Tarkawica, Żurawiniec Wieś, Żurawiniec Kolonia w Gminie Ostrówek
- Budowa grobów na Cmentarzu Komunalnym w Lubartowie
więcej: przetargi w Lubartowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Budowa zbiornika retencyjnego w miejscowości Niziny, gm. Tuczępy - Zbiornik nr 2"
- "Budowa zbiornika retencyjnego w miejscowości Niziny, gm. Tuczępy - Zbiornik nr 1"
- Budowa otwartego zbiornika retencyjnego w miejscowości Pełczyska
- Zaprojektowanie i wykonanie zadania p.n.: Wymiana dylatacji cztero-modułowej na dylatację palczastą - obiekt WA-19 AOW, jezdnia w kierunku Warszawy, przyczółek od strony Kudowy Zdrój
- Opracowanie dokumentacji projektowo-technicznej, dotyczącej budowy oraz przebudowy dróg położonych na terenie gminy Gzy
- PROJEKT ROZBUDOWY SZKOŁY PODSTAWOWEJ W MIEJSCOWOŚĆ RZĄSKA
więcej: Przygotowanie przedsięwzięcia i projektu, oszacowanie kosztów »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.