eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Mielec › 98.23 Sprzedaż i dostawa rękawic medycznych do Szpitala Specjalistycznego im. Edmunda Biernackiego w Mielcu

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2024-01-25


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
98.23 Sprzedaż i dostawa rękawic medycznych do Szpitala Specjalistycznego im. Edmunda Biernackiego w Mielcu

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Szpital Specjalistyczny im. Edmunda Biernackiego w Mielcu

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000308637

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Żeromskiego 22

1.5.2.) Miejscowość: Mielec

1.5.3.) Kod pocztowy: 39-300

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL824 - Tarnobrzeski

1.5.7.) Numer telefonu: 177800146

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@szpital.mielec.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital.mielec.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-379b11ef-8d00-11ee-b55a-a22b2d7f700e

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

98.23 Sprzedaż i dostawa rękawic medycznych do Szpitala Specjalistycznego im. Edmunda Biernackiego w Mielcu

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-379b11ef-8d00-11ee-b55a-a22b2d7f700e

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00067213

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-01-25

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00197711/10/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.1 SPRZEDAŻ I DOSTAWA RĘKAWIC MEDYCZNYCH

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00521842

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: SzP.ZP.271.98.23

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 755261,58 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Grupa 1 - RĘKAWICE LATEKSOWE DIAGNOSTYCZNE
1. Diagnostyczna, niejałowa rękawica lateksowa, pudrowana,
rozm. S
rozm. M
rozm. L
J.m.: op.= 100 szt., Ilość: 2000
2. Diagnostyczna, niejałowa rękawica lateksowa, bezpudrowa
rozm. S
rozm. M
rozm. L
J.m.: op.= 100 szt., Ilość: 20
Opis parametrów wymaganych w Grupie 1:
1 Diagnostyczna, niejałowa rękawica lateksowa, pudrowana:
rozm. S
rozm. M
rozm. L
Parametr wymagany: TAK
1.1. Rękawice ochronne spełniające wymagania normy EN388 kategorii III Parametr wymagany: TAK
1.2. Surowiec latex kauczuk naturalny Parametr wymagany: TAK
1.3. Kształt uniwersalny, pasujący na lewą i prawą dłoń. Parametr wymagany:TAK
1.4. Oznakowanie opakowania jednostkowego: nazwa producenta/wytwórcy, nazwa rękawic, rozmiar, data produkcji, ilość sztuk, numer serii, data przydatności do użytku. Parametr wymagany: TAK
1.5. Napisy w języku polskim Parametr wymagany: TAK
2 Diagnostyczna, niejałowa rękawica lateksowa, bezpudrowa:
rozm. S
rozm. M
rozm. L
Parametr wymagany: TAK
2.1. Rękawice ochronne spełniające wymagania normy EN388 kategorii III Parametr wymagany: TAK
2.2. Surowiec latex kauczuk naturalny Parametr wymagany: TAK
2.3. Kształt uniwersalny, pasujący na lewą i prawą dłoń Parametr wymagany: TAK
2.4. Oznakowanie opakowania jednostkowego: nazwa producenta/wytwórcy, nazwa rękawic, rozmiar, data produkcji, ilość sztuk, numer serii, data przydatności do użytku. Parametr wymagany: TAK
2.5. Napisy w języku polskim Parametr wymagany: TAK

4.5.3.) Główny kod CPV: 18424300-0 - Rękawice jednorazowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

33141420-0 - Rękawice chirurgiczne

4.5.5.) Wartość części: 25813,98 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Grupa 2 - RĘKAWICE NITRYLOWE DIAGNOSTYCZNE
1. Diagnostyczna, niejałowa rękawica nitrylowa bezpudrowa
rozm. S
rozm. M
rozm. L
J.m.: op. =100 szt., Ilość: 40 000
Opis parametrów wymaganych w Grupie 2:
1 Diagnostyczna, niejałowa rękawica nitrylowa, bezpudrowa:
rozm. S
rozm. M
rozm. L
Parametr wymagany: TAK
1.1. Rękawice ochronne spełniające wymagania normy EN388 kategorii III Parametr wymagany: TAK
1.2. Kształt uniwersalny, pasujący na lewą i prawą dłoń Parametr wymagany: TAK
1.3. Oznakowanie opakowania jednostkowego: nazwa producenta/wytwórcy, nazwa rękawic, rozmiar, data produkcji, ilość sztuk, numer serii, data przydatności do użytku Parametr wymagany: TAK
1.4. Napisy w języku polskim Parametr wymagany: TAK

4.5.3.) Główny kod CPV: 18424300-0 - Rękawice jednorazowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

33141420-0 - Rękawice chirurgiczne

4.5.5.) Wartość części: 490560,00 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Grupa 3 - RĘKAWICE WINYLOWE DIAGNOSTYCZNE
Diagnostyczna, niejałowa rękawica winylowa bezpudrowa
rozm. S
rozm. M
rozm. L
J.m.: op. =100 szt., Ilość: 500
Opis parametrów wymaganych w Grupie 3:
1. Diagnostyczna, niejałowa rękawica winylowa, bezpudrowa:
rozm. S
rozm. M
rozm. L Parametr wymagany: TAK
1.1. Kształt uniwersalny, pasujący na lewą i prawą dłoń Parametr wymagany: TAK
1.2. Oznakowanie opakowania jednostkowego: nazwa producenta/wytwórcy, nazwa rękawic, rozmiar, data produkcji, ilość sztuk, numer serii, data przydatności do użytku Parametr wymagany: TAK
1.3. Napisy w języku polskim Parametr wymagany: TAK

4.5.3.) Główny kod CPV: 18424300-0 - Rękawice jednorazowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

33141420-0 - Rękawice chirurgiczne

4.5.5.) Wartość części: 5751,20 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Grupa 4 - RĘKAWICE NITRYLOWE PRZEDŁUŻONY MANKIET DIAGNOSTYCZNE
1. Diagnostyczna, niejałowa rękawica nitrylowa, przedłużony mankiet
rozm. M
rozm. L
J.m.: op.= 100 szt., Ilość: 2 000
Opis parametrów wymaganych w Grupie 4:
1. Diagnostyczna, niejałowa rękawica nitrylowa, przedłużony mankiet:
rozm. M
rozm. L
Parametr wymagany: TAK
1.1. Rękawice ochronne spełniające wymagania :normy EN388 kategorii III Parametr wymagany: TAK
1.2. Kształt uniwersalny, pasujący na lewą i prawą dłoń Parametr wymagany: TAK
1.3. Oznakowanie opakowania jednostkowego: nazwa producenta/wytwórcy, nazwa rękawic, rozmiar, data produkcji, ilość sztuk, numer serii, data przydatności do użytku Parametr wymagany: TAK
1.4. Napisy w języku polskim Parametr wymagany: TAK

4.5.3.) Główny kod CPV: 18424300-0 - Rękawice jednorazowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

33141420-0 - Rękawice chirurgiczne

4.5.5.) Wartość części: 67916,80 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Grupa 5 - RĘKAWICE CHIRURGICZNE STERYLNE
1. Jałowa rękawica chirurgiczna, lateksowa z niską zawartością protein poniżej 20 µg/g sterylizowane radiacyjne rozm.6,0 6,5 7,0 7,5 8,0 8,5
J.m.: par, Ilość: 24 000
2. Jałowa rękawica chirurgiczna, lateksowa bezpudrowa z wewnętrzną warstwą polimerową, sterylizowane radiacyjne rozm.6,0 6,5 7,0 7,5 8,0 8,5
J.m.: par, Ilość: 60 000
3. Jałowa rękawica chirurgiczna,lateksowo-nitrylowa,bezpudrowa,trójwarstwowa,sterylizowane radiacyjne rozm. 7,0 7,5 8,0 8,5
J.m.: par, Ilość: 500
4. Jałowa rękawica chirurgiczna, ortopedyczna, lateksowa, sterylizowane radiacyjne rozm. 7,0 7,5 8,0 8,5
J.m.: par, Ilość: 3 000
5. Rękawice chirurgiczne, poliizoprenowe, rozm.7,0 7,5 8,0
J.m.: par, Ilość: 600
Opis parametrów wymaganych w Grupie 5:
1 Jałowe, rękawice chirurgiczne, lateksowe z niską zawartością protein poniżej 20 µg/g sterylizowane radiacyjnie:
rozm. 6,0
rozm. 6,5
rozm. 7,0
rozm. 7,5
rozm. 8,0
rozm. 8,5
Parametr wymagany: TAK (podać zawartość protein)
1.1. Parametry graniczne: zgodnie z normą EN 455, EN-374-3 Parametr wymagany: TAK
1.2. Szczelność rękawicy AQL max. 1,5 Parametr wymagany: TAK (podać)
1.3. Oznakowanie opakowania jednostkowego: nazwa producenta/wytwórcy, nazwa rękawic, rozmiar i rodzaj, data produkcji, ilość sztuk, numer serii, data ważności, metoda sterylizacji Parametr wymagany: TAK
1.4. Opakowanie podwójne: wew. papier, zew. folia/folia Parametr wymagany: TAK
1.5.Opakowanie z listkiem ułatwiającym otwieranie, powyżej 5 mm, Parametr wymagany: TAK (podać)
1.6. Napisy w języku polskim Parametr wymagany: TAK
2. Jałowe, rękawice chirurgiczne, lateksowe, bezpudrowe z wewnętrzną warstwą polimerową, sterylizowane radiacyjnie:
rozm. 6,0
rozm. 6,5
rozm. 7,0
rozm. 7,5
rozm. 8,0
rozm. 8,5
Parametr wymagany: TAK
2.1. Parametry graniczne: zgodnie z normą EN 455, EN-374-3 Parametr wymagany:TAK
2.2. Szczelność rękawicy AQL max. 1,5 Parametr wymagany: TAK (podać)
2.3. Oznakowanie opakowania jednostkowego: nazwa producenta/wytwórcy, nazwa rękawic, rozmiar i rodzaj, data produkcji, ilość sztuk, numer serii, data ważności, metoda sterylizacji Parametr wymagany: TAK
2.4. Opakowanie podwójne: wew. papier, zew. folia/folia Parametr wymagany: TAK
2.5. Opakowanie z listkiem ułatwiającym otwieranie, powyżej 5 mm Parametr wymagany: TAK (podać)
2.6. Napisy w języku polskim Parametr wymagany: TAK
3. Jałowe rękawice chirurgiczne, lateksowo-nitrylowe, bezpudrowe, trójwarstwowe, sterylizowane radiacyjnie
rozm. 7,0
rozm. 7,5
rozm. 8,0
rozm. 8,5
Parametr wymagany: TAK
3.1. Parametry graniczne: zgodnie z normą EN 455, EN-374-3 Parametr wymagany: TAK
3.2. Szczelność rękawicy AQL max. 1,5 Parametr wymagany: TAK (podać)
3.3. Oznakowanie opakowania jednostkowego: nazwa producenta/wytwórcy, nazwa rękawic, rozmiar i rodzaj, data produkcji, ilość sztuk, numer serii, data ważności, metoda sterylizacji Parametr wymagany: TAK
3.4. Opakowanie podwójne: wew. papier, zew. folia/folia Parametr wymagany: TAK
3.5. Opakowanie z listkiem ułatwiającym otwieranie, powyżej 5 mm Parametr wymagany: TAK (podać)
3.6. Napisy w języku polskim, Parametr wymagany: TAK
4. Jałowe rękawice chirurgiczne, ortopedyczne, lateksowe, sterylizowane radiacyjnie:
rozm. 7,0
rozm. 7,5
rozm. 8,0
rozm. 8,5
Parametr wymagany: TAK
4.1. Parametry graniczne: zgodnie z normą EN 455, EN-374-3 Parametr wymagany: TAK
4.2. Szczelność rękawicy AQL max. 1,5 Parametr wymagany: TAK (podać)
4.3. Oznakowanie opakowania jednostkowego: nazwa producenta/wytwórcy, nazwa rękawic, rozmiar i rodzaj, data produkcji, ilość sztuk, numer serii, data ważności, metoda sterylizacji Parametr wymagany: TAK
4.4. Opakowanie podwójne: wew. papier, zew. folia/folia Parametr wymagany: TAK
4.5. Opakowanie z listkiem ułatwiającym otwieranie, powyżej 5 mm Parametr wymagany: TAK (podać)
4.6. Napisy w języku polskim Parametr wymagany: TAK
5. Rękawice chirurgiczne, poliizoprenowe:
rozm. 7,0
rozm. 7,5
rozm. 8,0
Parametr wymagany: TAK
5.1. Parametry graniczne: zgodnie z normą EN 455, EN-374-3. Parametr wymagany: TAK
5.2. Oznakowanie opakowania jednostkowego: nazwa producenta/wytwórcy, nazwa rękawic, rozmiar i rodzaj, data produkcji, ilość sztuk, numer serii, data ważności, metoda sterylizacji. Parametr wymagany: TAK
5.3. Opakowanie podwójne: wew. papier, zew. folia/folia. Parametr wymagany: TAK
5.4. Opakowanie z listkiem ułatwiającym otwieranie, powyżej 5 mm Parametr wymagany: TAK (podać)
5.5. Napisy w języku polskim Parametr wymagany:TAK

4.5.3.) Główny kod CPV: 18424300-0 - Rękawice jednorazowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

33141420-0 - Rękawice chirurgiczne

4.5.5.) Wartość części: 163038,40 PLN

Część 6

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Grupa 6 - RĘKAWICE FOLIOWE OCHRONNE
1. Ochronne jednorazowe rękawice foliowe a’100 szt.
J.m.: op.=100 szt., Ilość: 50
Opis parametrów wymaganych w Grupie 6:
1. Ochronne rękawice foliowe - a'100 szt. Parametr wymagany: TAK
1.1. 5 palców Parametr wymagany: TAK
1.2. pasujące na prawą i lewą dłoń Parametr wymagany: TAK
1.3. damskie i męskie Parametr wymagany: TAK

4.5.3.) Główny kod CPV: 18424300-0 - Rękawice jednorazowe

4.5.5.) Wartość części: 98,00 PLN

Część 7

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Grupa 7 - RĘKAWICE CHIRURGICZNE,POLIIZOPRENOWE,BEZPUDROWE
1. Rękawice poliizoprenowe, bezpudrowe rozm. 7,0 - 8,0
J.m.: par, Ilość: 300
Opis parametrów wymaganych w Grupie 7:
1 Rękawice chirurgiczne, poliizoprenowe bezpudrowe.
Rozm. 7,0-8,0. Parametr wymagany: TAK
1.1. Modulus 50% max. 0,5 N/mm2, Parametr wymagany: TAK (podać)
1.2. Produkowane bez użycia akceleratorów z wewnętrzną warstwą polimerową o strukturze sieci lub równoważną, Parametr wymagany: TAK
1.3. Powierzchnia zewnętrzna mikroteksturowana, Parametr wymagany: TAK
1.4. Grubość na palcu 0,27 mm, Parametr wymagany: TAK
1.5. Szczelność rękawicy AQL max. 0,65 Parametr wymagany: TAK (podać)
1.6. Sterylizowane radiacyjnie, Parametr wymagany: TAK
1.7. Anatomiczne z poszerzoną częścią grzbietową dłoni, mankiet rolowany Parametr wymagany: TAK
1.8. Opakowanie zewnętrzne hermetyczne foliowe z wycięciem w listku ułatwiającym otwieranie Parametr wymagany: TAK
1.9. Długość min. 270-285 mm w zależności od rozmiaru Parametr wymagany: TAK(podać)
2.0 Badania na przenikalność dla wirusów zgodnie z ASTM F 1671 lub równoważną Parametr wymagany: TAK
2.1 Certyfikat CE jednostki notyfikowanej dla środka ochrony osobistej kategorii III, Parametr wymagany: TAK
2.2 Raport laboratorium niezależnego potwierdzający brak podrażnień i uczuleń. Parametr wymagany: TAK

4.5.3.) Główny kod CPV: 18424300-0 - Rękawice jednorazowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

33141420-0 - Rękawice chirurgiczne

4.5.5.) Wartość części: 2083,20 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 15726,31 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 20120,40 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 15726,31 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Abena Polska Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 320054181

7.3.3) Ulica: Nowa 15, Łozienica

7.3.4) Miejscowość: Goleniów

7.3.5) Kod pocztowy: 72-100

7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-01-04

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 15726,31 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2024-01-04 do 2025-01-04

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 268920,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 336960,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 268920,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ZARYS INTERNATIONAL GROUP SP. Z O.O. SP. K.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 273295877

7.3.3) Ulica: POD BOREM 18

7.3.4) Miejscowość: Zabrze

7.3.5) Kod pocztowy: 41-808

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-01-04

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 268920,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2024-01-04 do 2025-01-04

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2970 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3321 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2970 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MERCATOR MEDICAL SPÓŁKA AKCYJNA

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 350967107

7.3.3) Ulica: ul. Heleny Modrzejewskiej 30

7.3.4) Miejscowość: Kraków

7.3.5) Kod pocztowy: 31-327

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-01-04

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2970,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2024-01-04 do 2025-01-04

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 33480,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 42120,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 33480,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Medasept S.A.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 302347543

7.3.3) Ulica: Forteczna 19

7.3.4) Miejscowość: Poznań

7.3.5) Kod pocztowy: 61-362

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-01-04

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 33480,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2024-01-04 do 2025-01-04

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 122148,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 130712,40 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 122148,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MERCATOR MEDICAL SPÓŁKA AKCYJNA

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 350967107

7.3.3) Ulica: ul. Heleny Modrzejewskiej 30

7.3.4) Miejscowość: Kraków

7.3.5) Kod pocztowy: 31-327

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-01-04

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 122148,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2024-01-04 do 2025-01-04

Część 6

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 123 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 123 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 123 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ZARYS INTERNATIONAL GROUP SP. Z O.O. SP. K.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 273295877

7.3.3) Ulica: POD BOREM 18

7.3.4) Miejscowość: Zabrze

7.3.5) Kod pocztowy: 41-808

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-01-04

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 123 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2024-01-04 do 2025-01-04

Część 7

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2008,80 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2008,80 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2008,80 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 7)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: SKAMEX SPÓŁKA AKCYJNA

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 384767215

7.3.3) Ulica: ul. Częstochowska 38/52

7.3.4) Miejscowość: Łódź

7.3.5) Kod pocztowy: 93-121

7.3.6.) Województwo: łódzkie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 7)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-01-04

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2008,80 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2024-01-04 do 2025-01-04

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.