eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Włocławek › Przebudowa dróg gminnych na terenie Gminy Włocławek (Duży Polski Ład)

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2024-01-24


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa dróg gminnych na terenie Gminy Włocławek (Duży Polski Ład)

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Włocławek

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 910866904

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Królewiecka 7

1.5.2.) Miejscowość: Włocławek

1.5.3.) Kod pocztowy: 87-800

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL619 - Włocławski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad@g.wloclawek.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: gmina.wloclawek.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/ug_wloclawek

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przebudowa dróg gminnych na terenie Gminy Włocławek (Duży Polski Ład)

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e5a79efc-9f33-11ee-953e-c2ea26915e21

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00061617

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-01-24

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00565018

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: RBIiR.271.2.16.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1.1. Przebudowa ul. Agatowej i Ametystowej wraz z ciągiem pieszym między ul. Ametystową i ul. Diamentową w m. Nowa Wieś (wraz z kosztorysem na oświetlenie ulic) ;
1.2. Przebudowa drogi gminnej dł.265m w m. Józefowo i dr. gminnej dł.200m w m. Ładne,
1.3. Przebudowa dróg gminnych na osiedlu w m. Smólnik – ul. Topolowa i Świerkowa,
1.4. Przebudowa drogi dojazdowej do SPZOZ Gminy Włocławek w m. Smólniku,
1.5. Przebudowa drogi gminnej Nr 190501C Modzerowo-Józefowo i drogi gminnej przy boisku sportowym w m. Józefowo (dwa kosztorysy),
1.6. Przebudowa drogi gminnej nr 190509C Mursk-Adaminowo dł.138m i drogi gminnej nr 190510C Smólnik –Adaminowo dł.563m w m. Adaminowo,
1.7. Przebudowa drogi gminnej nr 190505C Wistka Szlachecka -Przerytka dł. 632m m. Łączki,
1.8. Przebudowa drogi gminnej dł.175m w m. Stasin,
1.9. Przebudowa drogi gminnej dł.300m w m. Telążna Leśna,
1.10. Przebudowa drogi gminnej dł. 517m nr190528C Dębice w m. Dębice,
1.11. Przebudowa drogi gminnej dł.320m od km 0+200 do 0+520 w m. Dąb Mały,
1.12. Przebudowa ul. Różanej dł. 396m od km 0+620 do 1+016 w m. Nowa Wieś,
1.13. Przebudowa drogi gminnej w m. Łagiewniki str. LEWA dł. 280 m,
1.14. Łagiewniki – Przebudowa drogi gminnej w m. Łagiewniki dł.720 m,
1.15. Rozbudowa drogi gminnej Jedwabna - Warząchewka Polska - Pinczata nr 190517c dł.112m od km 0+018 do 0+130 w m. Pinczata (na podstawie programu funkcjonalno-użytkowego).

Uwaga:
W trakcie robót należy zwrócić szczególną uwagę na media umieszczone w pasie drogowym.
Pozycje ujęte w kosztorysach ofertowych zostały sprzedmiarowane.
Ponadto Zamawiający wymaga ustawienia tablic informacyjnych o inwestycji (odpowiednio dla każdej z dróg)
o których mowa w § 2 pkt 1 rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 7 maja 2021 r. w sprawie określenia działań informacyjnych podejmowanych przez podmioty realizujące zadania finansowane lub dofinansowane z budżetu państwa lub z państwowych funduszy celowych (Dz. U. z 2021 r., poz. 953 ze zm.) zgodnie z wymaganiami tego rozporządzenia i Programu
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (w tym technologie i zakres robót budowlanych w tym drogowych i elektrycznych) określony został w Załączniku nr 8 do SWZ (odpowiednio: Załącznik nr 8a – Kosztorysy ofertowe odpowiednio dla każdego zakresu; Załącznik nr 8b – Dokumentacja projektowa odpowiednio dla każdego zakresu).

Zamawiający na podstawie art. 95 ust.1 ustawy Pzp wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę
lub Podwykonawcę na podstawie stosunku pracy w rozumieniu ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (Dz. U. z 2022 r., poz. 1510 ze zm.), osób , które w trakcie realizacji przedmiotowego zamówienia wykonywać będą czynności bezpośrednio związane z realizacją przedmiotu zamówienia, w każdej z Części: tj. nawierzchni jezdni (czynności szczegółowe określone w przedmiarze robót), podbudowy (czynności szczegółowe określone w przedmiarze robót), z wyłączeniem czynności wykonywanych przez osoby wykonujące samodzielne funkcje techniczne w budownictwie, takich jak: usługi, projektowe, kierowanie robotami budowlanymi, zarządzanie budową, obsługa budowy, dokumentowanie przebiegu budowy, organizowanie pracy na budowie, nadzór nad realizacją robót budowlanych, oraz z wyłączeniem czynności związanych z obsługą budowy, takich jak: obsługa geodezyjna, obsługa administracyjna.

Zamawiający zastrzega obowiązek osobistego wykonywania przez wykonawcę kluczowych części zamówienia:
- podbudowy,
- nawierzchni jezdni.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 5877777,77 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 8301378,95 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 5877777,77 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PGTB SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8883147489

7.3.4) Miejscowość: Włocławek

7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

części robót związane z przedmiotem zamówienia z wyłączeniem robót zastrzeżonych do osobistego wykonania przez Wykonawcę


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-01-23

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 5877777,77 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 179 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.