eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Jelenia Góra › wywóz odpadów komunalnych z nieruchomości komunalnych administrowanych przez Zakład Gospodarki Lokalowej Południe w Jeleniej Górze

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2010-07-27

Jelenia Góra: wywóz odpadów komunalnych z nieruchomości komunalnych administrowanych przez Zakład Gospodarki Lokalowej Południe w Jeleniej Górze
Numer ogłoszenia: 200057 - 2010; data zamieszczenia: 27.07.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 172119 - 2010r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Gospodarki Lokalowej "Południe" w Jeleniej Górze, Plac Piastowski 2A, 58-560 Jelenia Góra, woj. dolnośląskie, tel. 075 6428200, faks 075 6428201.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: wywóz odpadów komunalnych z nieruchomości komunalnych administrowanych przez Zakład Gospodarki Lokalowej Południe w Jeleniej Górze.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem niniejszego zamówienia jest świadczenie usług w zakresie: . dostarczenia oraz ustawienia pojemników do gromadzenia odpadów komunalnych, na teren nieruchomości komunalnych administrowanych przez Zakład Gospodarki Lokalowej Południe w Jeleniej Górze, . wywozu odpadów z nieruchomości do miejsc ich unieszkodliwiania lub odzysku zgodnie z regulaminem utrzymania czystości i porządku na terenie m. Jelenia Góra (Uchwała Nr 129/XIX/2007 Rady Miejskiej m. Jelenia Góra z dnia 27.11.2007 r.) . dostarczenia Zamawiającemu worków na odpady organiczne. CPV 90512000-9 - usługi transportu odpadów, CPV 90513100-7 - usługi wywozu opadów pochodzących z gospodarstw domowych, CPV 90513200-8 - usługi wywozu stałych odpadów miejskich. Przez odpady komunalne należy rozumieć odpady powstające w gospodarstwach domowych, a także odpady nie zawierające odpadów niebezpiecznych pochodzące od innych wytwórców odpadów, które ze względu na charakter lub skład są podobne do odpadów powstających w gospodarstwach domowych. Przez odpady komunalne wielkogabarytowe należy rozumieć odpady komunalne, które ze względu na swoje rozmiary i masę nie mogą być zbierane w typowych pojemnikach na odpady (np. meble, sprzęt AGD, wózki dziecięce itp.). Przedmiot zamówienia obejmuje wywóz odpadów pochodzących z nieruchomości komunalnych administrowanych przez Zamawiającego, tj.: - odpadów komunalnych, - odpadów komunalnych wielkogabarytowych oraz zużytego sprzętu elektrycznego i elektronicznego, - odpadów wrzucanych przez podmioty sprzątające Zamawiającego do pojemników na odpady, a pochodzące z usuwania zanieczyszczeń z obudów i miejsc do gromadzenia nieczystości i ich zamiatania oraz z opróżniania koszy ulicznych stanowiących własność Zamawiającego, - odpadów z selektywnej zbiórki odpadów typu plastik, szkło bezbarwne, szkło kolorowe, papier, kartony po napojach, - wywóz odpadów gromadzonych w obrębie 2 metrów od pojemników. Nieruchomości administrowane przez Zakład Gospodarki Lokalowej Południe w Jeleniej Górze położone są w granicach administracyjnych miasta Jelenia Góra na obszarze obejmującym ok. 10 km2. Większość administrowanych nieruchomości to budynki mieszkalne z początku XX wieku, wielorodzinne, maksymalnie 4 kondygnacyjne. W budynkach brak jest zsypów na śmieci. Odpady stałe winny być gromadzone w urządzeniach do gromadzenia odpadów (szczelnych, zamkniętych pojemnikach) usytuowanych obok budynków w wyznaczonych w tym celu miejscach. Obok pojemników składowane są przez mieszkańców przedmioty wielkogabarytowe takie jak stare meble, opakowania, sprzęt AGD, a wiosną i jesienią odpady organiczne - głównie liście i gałęzie. Stwierdzono bardzo częste przypadki wysypywania z pojemników odpadów przez osoby zajmujące się poszukiwaniem surowców wtórnych. Wymaga się następującą częstotliwość odbioru odpadów komunalnych: 1) niesegregowane odpady komunalne oraz odpady ulegające biodegradacji - nie rzadziej niż jeden raz w tygodniu; 2) odpady segregowane (szkło, papier, tworzywa sztuczne) - nie rzadziej niż jeden raz w miesiącu. W administrowanych nieruchomościach komunalnych wg stanu na 31.05.2010 r. zamieszkuje 3.736 osób. Zamawiający informuje ponadto, że zarządza nieruchomościami Wspólnot Mieszkaniowych, w których wg stanu na 30.06.2010 r. zamieszkuje 3545 osób. Zamawiający zaprosi Wykonawcę którego oferta zostanie wybrana w powyższym postępowaniu do rokowań i zawarcia umowy na świadczenie powyższych usług na rzecz Wspólnot Mieszkaniowych na warunkach tożsamych jak dla budynków komunalnych. Usługi obejmują następujący zakres czynności: 1. dostarczenie oraz ustawienie pojemników o pojemności od 120 do 1100 litrów, w terminie uzgodnionym z Zamawiającym w punktach gromadzenia nieczystości określonych w załącznikach nr 7A i 7B, we własnym zakresie i na własny koszt standardowych, ujednoliconych, oznakowanych nazwą Wykonawcy urządzeń do gromadzenia odpadów, ustawienie ich w miejscach wg Planu rozmieszczenia pojemników łącznie z harmonogramem ich opróżniania, mycia i dezynfekcji, który wybrany Wykonawca opracuje w terminie 7 dni po podpisaniu umowy. 2. wszystkie pojemniki muszą spełniać następujące wymogi techniczne i estetyczne: a) muszą być oznaczone ( logo lub nazwa podmiotu uprawnionego prowadzącego działalność w zakresie odbierania odpadów komunalnych), b) mają mieć schludny i estetyczny wygląd, c) mają być odporne na uszkodzenia mechaniczne, zmienne warunki atmosferyczne i wahania temperatur, a po opróżnieniu mają być ustawione w sposób gwarantujący ich stabilność, d) muszą być czyste na zewnątrz, e) muszą być bezwzględnie wyposażone w zamknięcia, klapy, pokrywy, a urządzenia te powinny być zawsze sprawne, 3. ustawienie zestawów pojemników przeznaczonych do selektywnej zbiórki odpadów typu plastik, szkło bezbarwne, szkło kolorowe, papier, kartony po napojach oraz transport tych odpadów do miejsc ich odzysku. Lokalizację i ilości przedstawia załącznik nr 7 A i 7 B do SIWZ. 4. dbanie o należyty stan techniczny ustawionych urządzeń do gromadzenia odpadów; wykonywanie napraw uszkodzonych urządzeń do gromadzenia odpadów w ciągu 3 dni od stwierdzenia lub od zgłoszenia faxem przez upoważnionego pracownika Zamawiającego uszkodzenia, spalenia lub kradzieży a w przypadku niemożności usunięcia uszkodzeń, wymiany uszkodzonych lub nie nadających się do naprawy urządzeń na nowe, Zamawiający nie będzie ponosił kosztów z tego tytułu, 5. usuwanie z ustawionych urządzeń do gromadzenia odpadów, odpadów komunalnych z częstotliwością co najmniej l raz na tydzień, w dzień powszedni w godzinach nie zakłócających ciszy nocnej. W przypadku, gdy w przewidzianym do tego dniu odpady nie zostaną usunięte z przyczyn powodowanych warunkami atmosferycznymi lub faktem, że dzień ten będzie dniem ustawowo wolnym od pracy , odpady winny być usunięte niezwłocznie w następnym dniu roboczym. Wykonawca zobowiązany jest do posprzątania stanowiska śmietnikowego bez dodatkowej opłaty. Wykonawca każdorazowo zobowiązany będzie do usuwania zanieczyszczeń powstałych w wyniku załadunku. 6. mycie i dezynfekcja pojemników do gromadzenia odpadów w okresie od l kwietnia do 30 października nie rzadziej niż raz na miesiąc, w miejscu ich ustawienia w sposób nie pozostawiający zanieczyszczeń pojazdem specjalistycznym z zamkniętym obiegiem wody ze środkiem dezynfekującym, 7. sukcesywne usuwanie przedmiotów wielkogabarytowych - zakłada się iż średnio miesięcznie jest ich około 5 ton, 8. utrzymywanie w należytym stanie higienicznym pojemników oraz ich otoczenia w obrębie obudowy a w przypadku jej braku w promieniu 2 metrów od pojemników , 9. wywóz odpadów na wysypisko, 10. dostarczanie wiosną i jesienią worków na liście i odpady organiczne oraz usuwanie zapełnionych worków, 11. wiosną i jesienią zamawiający wymaga wywiezienia liści i odpadów organicznych gromadzonych w obrębie pojemników, w miejsce przeznaczone do kompostowania lub spalenia, 12. nie dopuszczanie do przepełnienia urządzeń do gromadzenia odpadów, 13. zwiększenie częstotliwości wywozu w przypadku stwierdzenia przepełnienia urządzeń do gromadzenia odpadów, 14. jeżeli podczas realizacji zamówienia zajdzie konieczność usunięcia odpadów, na które wykonawca nie posiada zezwolenia ( np. odpadów niebezpiecznych, zwłok zwierząt), to ma obowiązek zlecić na własny koszt usunięcia tych odpadów, posiadającemu stosowne uprawnienia w tym zakresie. 15. usługę w zakresie rozstawienia pojemników uważać się będzie za niewykonaną w przypadku stwierdzenia braku choćby jednego pojemnika w stosunku do ilości zamówionej, lub takie ich ustawienie, które nie zapewni stabilności pojemników, 16. usługę będącą przedmiotem niniejszego postępowania uważać się będzie za niewykonaną lub nienależycie wykonaną, jeżeli pojemniki nie będą spełniać wymogów pod względem sanitarno-higienicznym, tzn. jeżeli stwierdzi się: a) przepełnienie pojemników odpadami, zabrudzenie na zewnątrz, nie wykonanie dezynfekcji w ustalonym terminie, b) trwałe uszkodzenie pojemników uniemożliwiające korzystanie z nich, tj. niesprawne zamknięcia klapy, pokrywy (zepsute zawiasy lub ich brak), uszkodzenia ścian pojemników. Opróżnione pojemniki winny być odstawione na miejsce. W przypadku wysypania się odpadów/śmieci w miejscu ich załadunku do samochodu, zabrudzony teren winien zostać oczyszczony. Załącznikami do opisu przedmiotu zamówienia są Załączniki nr 7A i 7B obejmujące: - Wykaz budynków, osób i pojemników ROM-1 - załącznik Nr 7 A, - Wykaz budynków, osób i pojemników ROM-2 - załącznik Nr 7 B. Zamawiający wymaga wyliczenia ceny usługi opisanej w pkt 3 SIWZ na l mieszkańca jak również podanie ceny jednostkowej 1 m3 za wywóz odpadów pochodzących z lokali użytkowych. Na terenie administrowanym zamieszkuje 3.736 osób, cena za cały przedmiot zamówienia winna być obliczona w oparciu o opis przedmiotu zamówienia oraz dane z Załączników nr 7A i 7B. Podane ilości i pojemności pojemników wynikają z dotychczasowych potrzeb. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmniejszenia lub zwiększenia tej ilości z uwagi miedzy innymi na migrację ludności, powstawanie nowych Wspólnot Mieszkaniowych, itp. Zmiany ilości osób z lokali mieszkalnych i powierzchni lokali użytkowych następować mogą w przedziałach kwartalnych poprzez aktualizację Załączników 7A i 7B do umowy (Zamawiający zastrzega sobie prawo ich dokonywania). Bez względu na jakiekolwiek ograniczenia wynikające z opisu przedmiotu zamówienia Wykonawca winien mieć świadomość, że ceny jednostkowe podane przez niego w Formularzu ofertowym stanowią postawę do wyliczenia wynagrodzenia za usługę wykonaną i zakończoną pod każdym względem według rzeczywistego stanu. Uważa się, że Wykonawca wziął pod uwagę wszystkie wymagania i zobowiązania zawarte w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. W wynagrodzenie wykonawcy muszą być wkalkulowane wszelkie wydatki niezbędne do realizacji przedmiotu umowy (np. ustawienie, wymiana lub naprawa pojemników, wywóz odpadów, opłaty za umieszczenie odpadów na składowisku, nagłe i nieprzewidziane wydatki, podwyżki opłat itp.)..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.51.20.00 - Usługi transportu odpadów 90.51.31.00 - Usługi wywozu odpadów pochodzących z gospodarstw domowych 90.51.32.00 - Usługi wywozu stałych odpadów miejskich .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23.07.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • SIMEKO Sp. z o.o., Al. Jana Pawła II 33, 58-506 Jelenia Góra, kraj/woj. dolnośląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 696067,62 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 799873,10

  • Oferta z najniższą ceną: 799873,10 / Oferta z najwyższą ceną: 832008,89

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.