eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Nowa Sól › ¦wiadczenie kompleksowych us³ug ratownictwa wodnego na p³ywalni krytej Solan w Nowej Soli.

Porêczenia kontraktowe dla firm startuj±cych w przetargach publicznych




Og³oszenie z dnia 2024-01-22

Og³oszenie o zamówieniu
Us³ugi
¦wiadczenie kompleksowych us³ug ratownictwa wodnego na p³ywalni krytej Solan w Nowej Soli.

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: MIEJSKI O¦RODEK SPORTU I REKREACJI

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000331464

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: ul. ¦w. Barbary 2

1.5.2.) Miejscowo¶æ: Nowa Sól

1.5.3.) Kod pocztowy: 67-100

1.5.4.) Województwo: lubuskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL432 - Zielonogórski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: mosir@nowasol.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: mosir-nowasol.pl

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka bud¿etowa

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Rekreacja, kultura i religia

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

¦wiadczenie kompleksowych us³ug ratownictwa wodnego na p³ywalni krytej Solan w Nowej Soli.

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-1a588d16-af96-11ee-a06e-7a3efa199397

2.5.) Numer og³oszenia: 2024/BZP 00056809

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2024-01-22

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2024/BZP 00052317/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.3.1 ¦wiadczenie kompleksowych us³ug ratownictwa wodnego na p³ywalni krytej Solan w Nowej Soli.

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-1a588d16-af96-11ee-a06e-7a3efa199397

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: 1. W niniejszym postêpowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja, w tym sk³adanie ofert, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub o¶wiadczeñ miêdzy zamawiaj±cym a wykonawcami odbywa siê przy u¿yciu Platformy e-Zamówienia dostêpnej pod adresem https:/ezamowienia.gov.pl.
2. Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania oraz, na której udostêpniane bêd± zmiany i wyja¶nienia tre¶ci specyfikacji warunków zamówienia oraz inne dokumenty zamówienia bezpo¶rednio zwi±zane z postêpowaniem o udzielenie zamówienia - zwana w dalszej czê¶ci SWZ „stron± internetow± prowadzonego postêpowania”: https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-1a588d16-af96-11ee-a06e-7a3efa199397
3. W odniesieniu do wniosków o wyja¶nienie tre¶ci specyfikacji warunków zamówienia, zamawiaj±cy dopuszcza mo¿liwo¶æ sk³adania wniosków za po¶rednictwem poczty elektronicznej na adres mosir@nowasol.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1. Korzystanie z Platformy e-Zamówienia jest bezp³atne.
2. Wykonawca zamierzaj±cy wzi±æ udzia³ w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadaæ konto podmiotu „Wykonawca” na Platformie e-Zamówienia.
3. Szczegó³owe informacje na temat zak³adania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy e-Zamówienia okre¶la Regulamin Platformy e-Zamówienia, dostêpny na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl oraz informacje zamieszczone w zak³adce „Centrum Pomocy”.
4. Przegl±danie i pobieranie publicznej tre¶ci dokumentacji postêpowania nie wymaga posiadania konta na Platformie e-Zamówienia ani logowania.
5. Komunikacja w postêpowaniu, odbywa siê drog± elektroniczn± za po¶rednictwem formularzy do komunikacji dostêpnych w zak³adce „Formularze” („Formularze do komunikacji”). Za po¶rednictwem „Formularzy do komunikacji” odbywa siê w szczególno¶ci przekazywanie wezwañ i zawiadomieñ, zadawanie pytañ i udzielanie odpowiedzi. Formularze do komunikacji umo¿liwiaj± równie¿ do³±czenie za³±cznika do przesy³anej wiadomo¶ci (przycisk „dodaj za³±cznik”).
6. Mo¿liwo¶æ korzystania w postêpowaniu z „Formularzy do komunikacji” w pe³nym zakresie wymaga posiadania konta „Wykonawcy” na Platformie e-Zamówienia oraz zalogowania siê na Platformie e-Zamówienia. Do korzystania z „Formularzy do komunikacji” s³u¿±cych do zadawania pytañ dotycz±cych tre¶ci specyfikacji warunków zamówienia wystarczaj±ce jest posiadanie tzw. konta uproszczonego na Platformie e-Zamówienia.
7. Maksymalny rozmiar plików przesy³anych za po¶rednictwem „Formularzy do komunikacji” wynosi 150 MB (wielko¶æ ta dotyczy plików przesy³anych jako za³±czniki do jednego formularza).
8. Minimalne wymagania techniczne dotycz±ce sprzêtu u¿ywanego w celu korzystania z us³ug Platformy e-Zamówienia oraz informacje dotycz±ce specyfikacji po³±czenia okre¶la Regulamin Platformy e-Zamówienia.
9. W przypadku problemów technicznych i awarii zwi±zanych z funkcjonowaniem Platformy e-Zamówienia u¿ytkownicy mog± skorzystaæ ze wsparcia technicznego dostêpnego pod numerem telefonu (22) 458 77 99 lub drog± elektroniczn± poprzez formularz udostêpniony na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl w zak³adce „Zg³o¶ problem”.
10. W szczególnie uzasadnionych przypadkach uniemo¿liwiaj±cych komunikacjê wykonawcy i zamawiaj±cego za po¶rednictwem Platformy e-Zamówienia, zamawiaj±cy dopuszcza komunikacjê za pomoc± poczty elektronicznej na adres e-mail: mosir@nowasol.pl z zastrze¿eniem, ¿e nie dotyczy sk³adania ofert w postêpowaniu. W korespondencji nale¿y pos³ugiwaæ siê nazw± niniejszego postêpowania. W ofercie nale¿y podaæ adres poczty elektronicznej (email), na który bêdzie przesy³ana korespondencja dla wykonawcy zwi±zana z niniejszym postêpowaniem w przypadku awarii uniemo¿liwiaj±cej korzystanie z platformy zakupowej.
11. Ofertê nale¿y z³o¿yæ, pod rygorem niewa¿no¶ci, w formie elektronicznej tj. opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym osoby uprawnionej do reprezentowania wykonawcy zgodnie z zasadami reprezentacji wskazanymi we w³a¶ciwym rejestrze lub osoby upowa¿nionej do reprezentowania wykonawcy na podstawie pe³nomocnictwa.
12. Ofertê, o¶wiadczenie o niepodleganiu wykluczeniu z postêpowania, o¶wiadczenie o spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu, podmiotowe ¶rodki dowodowe oraz pe³nomocnictwo sporz±dza siê w postaci elektronicznej, w formatach danych okre¶lonych w rozporz±dzeniu Rady Ministrów z dnia 12 kwietnia 2012 r. w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjno¶ci, minimalnych wymagañ dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagañ dla systemów teleinformatycznych (Dz. U. z 2017 r. poz. 2247), z uwzglêdnieniem rodzaju przekazywanych danych.

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): 1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, zamawiaj±cy informuje, ¿e:
 administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Dyrektor Miejskiego O¶rodka Sportu I Rekreacji z siedzib± w Nowej Soli przy ul. Zjednoczenia 21, 67-100 Nowa Sól, tel. 48 68 387 55 20, email: mosir@nowasol.pl
 w sprawach zwi±zanych z Pani/Pana danymi proszê kontaktowaæ siê z Inspektorem Ochrony Danych, kontakt pisemny za pomoc± poczty tradycyjnej na adres: MOSIR, 67-100 Nowa Sól, ul. Zjednoczenia 21; lub poczt± elektroniczn± na adres e-mail: mosir@nowasol.pl
 Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu zwi±zanym z niniejszym postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego,
 odbiorcami Pani/Pana danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania,
 Pani/Pana dane osobowe bêd± przechowywane przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia lub zawarcia umowy, a je¿eli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje ca³y czas trwania umowy,
 obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych osobowych bezpo¶rednio Pani/Pana dotycz±cych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach ustawy Praw zamówieñ publicznych, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z ustawy Prawo zamówieñ publicznych;
 w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
posiada Pani/Pan:
− na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych; osoba korzystaj±ca z powy¿szego prawa, ma obowi±zek wskazania informacji, maj±cych na celu sprecyzowanie nazwy lub daty zakoñczonego postêpowania o udzielenie zamówienia,
− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych - skorzystanie z prawa do sprostowania nie mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmian± postanowieñ umowy w zakresie niezgodnym z ustaw± Prawo zamówieñ publicznych oraz nie mo¿e naruszaæ integralno¶ci protoko³u oraz jego za³±czników,
− na podstawie art. 18 ust. 1 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO – zg³oszenie ¿±dania ograniczenia przetwarzania nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakoñczenia tego postêpowania, wniesienie ¿±dania dotycz±cego prawa przys³uguj±cego mu na mocy art. 18 ust. 1 RODO, spowoduje ograniczenie przetwarzania danych osobowych zawartych w protokole postêpowania lub za³±cznikach do tego protoko³u - od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia zamawiaj±cy nie udostêpnia tych danych,
− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, ¿e przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych narusza przepisy RODO;
nie przys³uguje Pani/Panu:
− w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych;
− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: MOSIR.271.1.2024

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Us³ugi

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest kompleksowa organizacja i ¶wiadczenie us³ug ratownictwa wodnego na obiekcie p³ywalni krytej Solan zwanej dalej „obiektem’ zlokalizowanej przy ul. Zjednoczenia 19 w Nowej Soli obejmuj±ca:
a) zapewnienie bezpieczeñstwa osób korzystaj±cych z obiektu,
b) kontrolê nad przestrzeganiem postanowieñ regulaminów obiektu przez wszystkich jego u¿ytkowników,
c) obs³ugê ratownicz± obiektu p³ywalni, w sk³ad której wchodz±:
- basen sportowy o d³ugo¶ci 25m i szeroko¶ci 12,5m z 6 torami (g³êboko¶æ: od 120cm do 180cm, o pow. lustra wody 312,5m2),
- basen rekreacyjny - kszta³t nieregularny: z dwoma torami do nauki p³ywania dla dzieci (g³êboko¶æ 0,75m), plus czê¶æ rekreacyjna z atrakcjami (g³êboko¶æ 1,1m), o pow. lustra wody 76,33m2:
- brodzik dla dzieci z atrakcjami (g³êboko¶æ 0,30m), o pow. lustra wody 27,8m2:
- dwie wanny hydromasa¿owe (jacuzzi) o ¶rednicy 2,53m, dla 5 osób ka¿da, o pow. lustra wody 8m2
- zespó³ saun (sucha i parowa).

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 75252000-7 - S³u¿by ratownicze

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna warto¶æ opcji oraz okoliczno¶ci skorzystania z opcji:

Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ skorzystania z opcji okre¶lonej w art. 441 ustawy Prawo zamówieñ publicznych, tj. mo¿liwo¶æ powierzenia wykonawcy dodatkowych godzin ¶wiadczenia us³ugi ratownictwa wodnego ponad okre¶lone w pkt 7, jednak ³±cznie nie wiêcej ni¿ 200 godzin ratowniczych. W wyniku zastosowania prawa opcji wynagrodzenie wykonawcy ulegnie zwiêkszeniu proporcjonalnie do dodatkowo zamówionej liczby godzin. Wynagrodzenie za ka¿d± dodatkow± godzinê ¶wiadczenia us³ugi ratownictwa wodnego, stanowiæ bêdzie równowarto¶æ wynagrodzenia godzinowego objêtego zamówieniem podstawowym. Wykonawca jest zobowi±zany wykonaæ dodatkowe godziny ¶wiadczenia us³ugi ratownictwa wodnego.
Je¿eli zamawiaj±cy skorzysta z prawa opcji, obowi±zkiem wykonawcy jest wykonanie ¶wiadczenia w zakresie objêtym wykorzystanym prawem opcji na warunkach takich jak zamówienie podstawowe, w szczególno¶ci ceny jednostkowe us³ug dla zamówienia realizowanego w ramach prawa opcji bêd± takie same jak ceny jednostkowe okre¶lone dla zamówienia podstawowego.
Warunkiem uruchomienia prawa opcji jest o¶wiadczenie woli zamawiaj±cego, z³o¿one wykonawcy w formie pisemnej. Prawo opcji jest uprawnieniem zamawiaj±cego, z którego mo¿e w ca³o¶ci lub w czê¶ci skorzystaæ w ramach realizacji przedmiotu umowy. W przypadku nieskorzystania przez zamawiaj±cego z prawa opcji, wykonawcy nie przys³uguj± ¿adne roszczenia z tego tytu³u.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesi±ce

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wy³±cznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.

1. Uprawnienia do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej.
1) O udzielenie zamówienia mo¿e ubiegaæ siê wykonawca, który jest podmiotem uprawnionym do wykonywania ratownictwa wodnego tj. uzyska³ zgodê ministra w³a¶ciwego do spraw wewnêtrznych na wykonywanie ratownictwa wodnego wydan± na podstawie ustawy z dnia 18 sierpnia 2011r. o bezpieczeñstwie osób przebywaj±cych na obszarach wodnych (Dz. U. z 2023r. poz. 714).
2) O udzielenie zamówienia mo¿e ubiegaæ siê wykonawca, który posiada wpis do rejestru jednostek wspó³pracuj±cych z systemem Pañstwowe Ratownictwo Medyczne (PRM), o którym mowa w art. 17 ust. 1 ustawy z dnia 8 wrze¶nia 2006 r. o Pañstwowym Ratownictwie Medycznym (Dz. U. z 2023 r., poz. 1541 ze zm.).
W przypadku wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie, ka¿dy z wykonawców jest zobowi±zany posiadaæ uprawnienia do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej.
2. Sytuacja ekonomiczna lub finansowa.
O udzielenie zamówienia mo¿e ubiegaæ siê wykonawca, który posiada ubezpieczenie odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci zwi±zanej z przedmiotem zamówienia na kwotê, co najmniej 1 mln z³.
3. Zdolno¶æ techniczna lub zawodowa.
1) O udzielenie zamówienia mo¿e ubiegaæ siê wykonawca, który w okresie ostatnich trzech lat licz±c wstecz od dnia, w którym up³ywa termin sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie wykona³ nale¿ycie dwie us³ugi ratownictwa wodnego, w rozumieniu ustawy z dnia 18 sierpnia 2011 r. o bezpieczeñstwie osób przebywaj±cych na obszarach wodnych (Dz. U. z 2023 r. poz. 714), ka¿da trwaj±ca nie krócej ni¿ trzy miesi±ce i warto¶ci nie mniejszej ni¿ 80 000 z³ (bez podatku VAT) – w przypadku us³ug wykonywanych i jeszcze nie zakoñczonych, zamawiaj±cy uzna warunek za spe³niony je¿eli wykonawca wyka¿e, ¿e wykonywa³ nale¿ycie us³ugê przez okres co najmniej trzech miesiêcy o warto¶ci nie mniejszej ni¿ 80 000 z³ (bez podatku VAT).
Warto¶æ us³ugi podan± w walutach innych ni¿ PLN, zamawiaj±cy przeliczy wg Tabeli A kursów ¶rednich walut obcych Narodowego Banku Polskiego w dniu zakoñczenia realizacji zamówienia – je¿eli w tym dniu Narodowy Bank Polski nie poda³ ¶redniego kursu danej waluty, za podstawê przeliczenia przyjmuje siê ¶redni kurs waluty podany pierwszego dnia po dniu zakoñczenia realizacji zamówienia.
W przypadku wspólnego ubiegania siê o udzielenie zamówienia oraz gdy wykonawca polega na zdolno¶ciach innych podmiotów na zasadach okre¶lonych w art. 118 ustawy Pzp, wymóg wykonania dwóch us³ug winien wykazaæ samodzielnie co najmniej jeden wykonawca lub podmiot udostêpniaj±cy swoje zasoby.
2) O udzielenie zamówienia mo¿e ubiegaæ siê wykonawca, który dysponuje siedmioma ratownikami wodnymi spe³niaj±cymi wymagania okre¶lone
w art. 15a ust. 1 pkt 1-3 ustawy z dnia 18 sierpnia 2011 r. o bezpieczeñstwie osób przebywaj±cych na obszarach wodnych (Dz. U. z 2023 r. poz. 714), ka¿dy ratownik posiadaj±cy co najmniej trzy miesi±ce do¶wiadczenia w wykonywaniu ratownictwa wodnego w rozumieniu ustawy z dnia 18 sierpnia 2011 r. o bezpieczeñstwie osób przebywaj±cych na obszarach wodnych (Dz. U. z 2023 r. poz. 714),
3) O udzielenie zamówienia mo¿e ubiegaæ siê wykonawca, który dysponuje jedn± osob±, która bêdzie pe³ni³a funkcjê koordynatora ratowników, spe³niaj±c± wymagania okre¶lone w art. 15a ust. 1 pkt 1-3 ustawy z dnia 18 sierpnia 2011r. o bezpieczeñstwie osób przebywaj±cych na obszarach wodnych (Dz. U. z 2023 r. poz. 714), posiadaj±c± co najmniej 24 miesiêczne do¶wiadczenie zawodowe na stanowisku osoby kieruj±cej pracownikami wykonuj±cymi ratownictwo wodne (szef zmiany, koordynator ratowników itp.) w rozumieniu ustawy z dnia 18 sierpnia 2011 r. o bezpieczeñstwie osób przebywaj±cych na obszarach wodnych (Dz. U. z 2023 r. poz. 714),

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1) O¶wiadczenie wykonawcy o aktualno¶ci informacji zawartych w o¶wiadczeniu, o niepodleganiu wykluczeniu z postêpowania, w zakresie podstaw wykluczenia z postêpowania wskazanych przez zamawiaj±cego, sporz±dzone zgodnie z wzorem stanowi±cym za³±cznik nr 7 do SWZ,
- w przypadku wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, o¶wiadczenie sk³ada ka¿dy z wykonawców,
- w przypadku, gdy wykonawca w celu wykazania spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu polega na zdolno¶ciach podmiotów udostêpniaj±cych zasoby, nale¿y do³±czyæ o¶wiadczenie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby.
2) Odpis lub informacjê z Krajowego Rejestru S±dowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp, sporz±dzonych nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed jej z³o¿eniem, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji.
- w przypadku wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, dokumenty sk³ada ka¿dy z wykonawców,
- w przypadku, gdy wykonawca w celu wykazania spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu polega na zdolno¶ciach podmiotów udostêpniaj±cych zasoby, nale¿y do³±czyæ w³a¶ciwy dokument podmiotu udostêpniaj±cego zasoby.

5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: 1) Zgoda ministra w³a¶ciwego do spraw wewnêtrznych na wykonywanie ratownictwa wodnego wydan± na podstawie ustawy z dnia 18 sierpnia 2011 r. o bezpieczeñstwie osób przebywaj±cych na obszarach wodnych (tj. Dz. U. z 2023, poz. 714.).
2) Potwierdzenie wpisu do rejestru jednostek wspó³pracuj±cych z systemem Pañstwowe Ratownictwo Medyczne o którym mowa w art. 17 ust. 1 ustawy z dnia 8 wrze¶nia 2006 r. o Pañstwowym Ratownictwie Medycznym (tj. Dz. U. z 2023 r., poz. 1541 ze zm.).
3) Dokument potwierdzaj±cy, ¿e wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci zwi±zanej z przedmiotem zamówienia na kwotê co najmniej 1 mln z³.
4) Wykaz us³ug wykonanych, a w przypadku us³ug powtarzaj±cych lub ci±g³ych równie¿ wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których us³ugi zosta³y wykonane lub s± wykonywane, sporz±dzonego zgodnie z wzorem stanowi±cym za³±cznik nr 8 do SWZ oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych, czy te us³ugi zosta³y wykonane lub s± wykonywane nale¿ycie, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego us³ugi zosta³y wykonane, a w przypadku us³ug powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych s± wykonywane, a je¿eli wykonawca z przyczyn niezale¿nych od niego nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów – o¶wiadczenie wykonawcy. W przypadku us³ug powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych nadal wykonywanych referencje b±d¼ inne dokumenty potwierdzaj±ce ich nale¿yte wykonywanie powinny byæ wystawione w okresie ostatnich 3 miesiêcy.
Je¿eli wykonawca powo³uje siê na do¶wiadczenie w realizacji us³ug, wykonywanych wspólnie z innymi wykonawcami, wykaz dotyczy us³ug, w których wykonaniu wykonawca ten bezpo¶rednio uczestniczy³, a w przypadku us³ug powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych, w których wykonaniu bezpo¶rednio uczestniczy³ lub uczestniczy.
Wykaz us³ug w imieniu wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie sk³ada pe³nomocnik.
5) Wykaz osób, skierowanych przez wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego, w szczególno¶ci odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich uprawnieñ, do¶wiadczenia niezbêdnych do wykonania zamówienia publicznego, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami, którego wzór stanowi za³±cznik nr 9 do SWZ.
Wykaz osób w imieniu wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie sk³ada pe³nomocnik.

5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:

1. Ofertê nale¿y sporz±dziæ poprzez wype³nienie i podpisanie formularza oferty.
2. Do oferty nale¿y za³±czyæ dokumenty i o¶wiadczenia, o których mowa w rozdziale 11 SWZ.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia. W takim przypadku, wykonawcy ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
2. W przypadku wspólnego ubiegania siê o udzielenie zamówienia zamawiaj±cy bada, czy nie zachodz± wobec ka¿dego z wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia podstawy wykluczenia, które zosta³y przewidziane wzglêdem wykonawcy.
3. W odniesieniu do warunków dotycz±cych do¶wiadczenia, wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia mog± polegaæ na zdolno¶ciach tego z wykonawców, który wykona us³ugi, do realizacji których te zdolno¶ci s± wymagane.
4. W przypadku, gdy zamówienie, w zakres którego wchodz± us³ugi, o których mowa w warunku udzia³u w postêpowaniu by³y realizowane przez wykonawcê wspólnie z innym podmiotem, nie ubiegaj±cym siê o udzielenie zamówienia, zamawiaj±cy wymaga, aby wykonawca sk³adaj±cy ofertê w niniejszym postêpowaniu faktycznie uczestniczy³ w realizacji us³ug w zakresie objêtym warunkiem udzia³u.
5. Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia, s± zobowi±zani z³o¿yæ wraz z ofert± dokumenty i o¶wiadczenia, o których mowa w pkt 4 rozdzia³u 11 SWZ.

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Z uwagi na ograniczon± ilo¶æ znaków, zamawiaj±cy informuje, ¿e rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia zosta³y zawarte w projektowanych postanowieniach umowy w sprawie zamówienia publicznego, które zostan± wprowadzone do tre¶ci umowy.

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2024-01-31 10:00

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: Wykonawca sk³ada ofertê wraz z wymaganymi dokumentami przy pomocy Platformy e-Zamówienia dostêpnej pod adresem https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-1a588d16-af96-11ee-a06e-7a3efa199397

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-01-31 10:15

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2024-02-29

SEKCJA IX – POZOSTA£E INFORMACJE

1. O udzielenie zamówienia mo¿e ubiegaæ siê wykonawca, który nie podlega wykluczeniu z postêpowania na podstawie:
a) art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwi±zaniach w zakresie przeciwdzia³ania wspierania agresji na Ukrainê oraz s³u¿±cych ochronie bezpieczeñstwa narodowego (Dz. U. z 2023 poz. 1497 i 1859).

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.