eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Szczecin › Jeziorko Słoneczne - poprawa infrastruktury rekreacyjno - rowerowej - etap I

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2024-01-18


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Jeziorko Słoneczne - poprawa infrastruktury rekreacyjno - rowerowej - etap I

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miasto Szczecin - Zakład Usług Komunalnych

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 811684232

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Ku Słońcu 125A

1.5.2.) Miejscowość: Szczecin

1.5.3.) Kod pocztowy: 71-080

1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL424 - Miasto Szczecin

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: agnieszka.zadernowska@zuk.szczecin.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: zuk.szczecin.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

www.platformazakupowa.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Jeziorko Słoneczne - poprawa infrastruktury rekreacyjno - rowerowej - etap I

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-39f6261b-6345-11ee-9aa3-96d3b4440790

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00048855

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-01-18

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00031986/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.6 Jeziorko Słoneczne - poprawa infrastruktury rekreacyjno - rowerowej

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00428453

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: C/30/2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 988068,24 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania pn. „Jeziorko Słoneczne – poprawa infrastruktury rekreacyjno – rowerowej – etap I”.
2. Wspólny Słownik Zamówień (CPV)
45100000-8 Przygotowanie terenu pod budowę
45111100-9 Roboty w zakresie burzenia
77211400-6 Usługi wycinania drzew
45111200-0 Roboty w zakresie przygotowanie terenu pod budowę i roboty ziemne
45233120-6 Roboty w zakresie budowy dróg
45233225-2 Roboty w zakresie dróg jednopasmowych
45233290-8 Instalowanie znaków drogowych
45233000-9 Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg
3. Przedmiot zamówienia – opisany w załącznikach nr 5 i 6 do SWZ - obejmuje między innymi:
1) w zakresie prac przygotowawczych:
a) roboty przygotowawcze, tymczasowe, zabezpieczające, towarzyszące i pomiarowe,
b) oczyszczenie terenu ze śmieci, gruzu, odpadów stałych i innych zanieczyszczeń wraz z wywozem i utylizacją,
c) wykonanie robót rozbiórkowych istniejących nawierzchni wraz z podbudową, wraz z wywozem i utylizacją materiału i elementów z rozbiórki,
d) wykonanie robót rozbiórkowych istniejących nawierzchni wraz z podbudową w miejscach kolizji z projektowanym przebiegiem drogi rowerowej (materiał do ponownego wykorzystania),
2) w zakresie zagospodarowania terenu przy Jeziorku Słonecznym (budowa ciągu rowerowego i ciągu spacerowego, bulodromu, budowa łącznika ścieżki rowerowej, chodników, zjazdu do urządzeń wodnych, wyposażenia w urządzenia rekreacyjne wraz z nawierzchnią, zieleń) oraz miejsca odpoczynku przy ul. Taczaka w Szczecinie:
a) zdjęcie warstwy humusu na głębokość zalegania,
b) wykonanie robót ziemnych wraz z wywozem i utylizacją urobku,
c) wykonanie nasypów,
d) makro- i mikroniwelacja terenu,
e) wykonanie nawierzchni przepuszczalnej wraz z podbudową i zamontowaniem obrzeży betonowych,
f) wykonanie nawierzchni bitumicznej wraz z podbudową i montażem krawężników i obrzeży betonowych,
g) wykonanie nawierzchni z kostki betonowej wraz z podbudową i montażem krawężników i obrzeży betonowych,
h) regulację wysokościową włazów istniejących studni w celu dowiązania do nowych rzędnych nawierzchni,
i) wymianę uszkodzonego urządzenia siłowni zewnętrznej „Surfer” na nowe urządzenie typu „Surfer” z wykorzystaniem istniejącego fundamentu (przy zastosowaniu linii wzorniczej i kolorystyki jak w innych urządzeniach siłowni zewnętrznej na tym terenie),
j) dostarczenie i montaż elementów małej architektury i urządzeń rekreacyjnych (ławek parkowych i koszy na śmieci - przy zastosowaniu linii wzorniczej i kolorystyki jak w istniejących elementach na tym terenie), stojaków na rowery zgodnie z Katalogiem Mebli Miejskich Miasta Szczecin, stołów piknikowych, stołów do gry w szachy z siedziskami, hamaków, huśtawek trzyosobowych, stołów do gry w tenisa stołowego, stołów do gry w piłkarzyki, tablicy wyników, tablic regulaminowych
i tablicy pamiątkowej SBO, balustrady U-11a),
k) wykonanie robót zieleniarskich:
 wykonanie nasadzeń drzew,
 wykonanie nasadzenie krzewów,
 przesadzenie istniejących krzewów,
 założenie trawników,
l) wykonanie robót elektrycznych:
 wykonanie robót pomiarowych i ziemnych,
 ułożenie rur osłonowych,
 ułożenie kabli energetycznych,
 montaż słupów oświetleniowych projektowanych i istniejących,
 montaż opraw oświetleniowych,
 wykonanie pomiarów, badań i sprawdzeń.
4. Zakres prac do realizacji w ramach etapu I został określony w załączniku nr 5 do SWZ w opracowaniu pn.: „Inwentaryzacja i gospodarka drzewostanem” – rys. nr Z 04 Zakres robót budowlanych i nasadzeń w etapie I.
5. Przedmiot zamówienia nie obejmuje:
1) wykonania prac wynikających z opracowania zawartego w załączniku nr 5 do SWZ, pn.: „Inwentaryzacja i gospodarka drzewostanem – Tab. 2 Inwentaryzacja dendrologiczna” ,
2) wykonania robót budowlanych (objętych odrębnym postępowaniem) oznaczonych w opracowaniu zawartym w załączniku nr 5 do SWZ, pn.: „Inwentaryzacja i gospodarka drzewostanem – Rys. nr Z 04 Zakres robót budowlanych i nasadzeń w etapie I”.
6. Zamawiający informuje, że roboty budowlane związane z budową przyłącza telekomunikacyjnego do komory K18 przy ul. Szeligowskiego zostały zrealizowane przez Szczecińską Energetykę Cieplną Sp. z o.o. (dot. warunków uzgodnienia z SEC Sp. z o.o. – pismo znak TE/TEU/361/TK/2022 z dnia 05.04.2022 r.).
7. Wykonawca zobowiązany będzie – na własny koszt i we własnym zakresie – również m. in. do:
(...)
15. Wykonawca zapewni, we flocie pojazdów używanych przy wykonywaniu przedmiotu zamówienia, co najmniej 10 % udział pojazdów elektrycznych lub pojazdów napędzanych gazem ziemnym w rozumieniu ustawy z dnia 11 stycznia 2018 r. o elektromobilności i paliwach alternatywnych.
16. Podane w dokumentacji projektowej nazwy własne są przykładowe. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert z produktami równoważnymi (oferta równoważna) z uwzględnieniem zapisów zawartych w załączniku nr 5 do SWZ. Informacje odnośnie oferty równoważnej zostały zawarte w rozdziale V SWZ.

Z uwagi na ograniczoną ilość znaków - szczegółowe informacje dotyczące opisu przedmiotu zamówienia znajdują się w
Rozdziale III SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111100-9 - Roboty w zakresie burzenia

77211400-6 - Usługi wycinania drzew

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

45233225-2 - Roboty budowlane w zakresie dróg jednopasmowych

45233290-8 - Instalowanie znaków drogowych

45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1786000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1865253,08 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1786000,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Usługi Budowlane Wiesław Furtak

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8512147779

7.3.3) Ulica: Przyjaciół Żołnierza 51/10

7.3.4) Miejscowość: Szczecin

7.3.5) Kod pocztowy: 71-670

7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-01-17

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1786000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 230 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.