eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kielce › Wykonanie usługi porządkowania parków wpisanych do rejestru zabytków wchodzących w skład Zasobu Własności Rolnej Skarbu Państwa położonych w województwie świętokrzyskim.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2024-01-18


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Wykonanie usługi porządkowania parków wpisanych do rejestru zabytków wchodzących w skład Zasobu Własności Rolnej
Skarbu Państwa położonych w województwie świętokrzyskim.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: KRAJOWY OŚRODEK WSPARCIA ROLNICTWA ODDZIAŁ TERENOWY W KIELCACH

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 36784953800041

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Piaskowa 18

1.5.2.) Miejscowość: Kielce

1.5.3.) Kod pocztowy: 25-323

1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL721 - Kielecki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne.kielce@kowr.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://kowr.eb2b.com.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://kowr.eb2b.com.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający


Państwowa osoba prawna

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


Gospodarowanie nieruchomościami Skarbu Państwa

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wykonanie usługi porządkowania parków wpisanych do rejestru zabytków wchodzących w skład Zasobu Własności Rolnej
Skarbu Państwa położonych w województwie świętokrzyskim.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-08e9f690-8dbd-11ee-b55a-a22b2d7f700e

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00047022

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-01-18

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00115273/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.4 Prace porządkowe i pielęgnacyjne na terenie parków zabytkowych.

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00518823

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: KIE.WOP.260.5.2023.DT

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 246172,85 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest porządkowanie parków wpisanych do rejestru zabytków zgodnie z zaleceniami pokontrolnymi
Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków:
 Parku w Sprowie, który jest wpisany do rejestru zabytków pod numerem A.148 położonego w gminie Słupia Jędrzejowska
zlokalizowanego na działkach nr 312/1, 312/3, 312/4, 312/6;
Części Parku w Śladkowie Dużym, który wpisany jest do rejestru zabytków pod nr A.302, położonego w gminie Chmielnik,
zlokalizowanego na części dz. nr 343/4 i 343 /6, stanowiących stawy wraz z częścią grobli.

4.5.3.) Główny kod CPV: 77310000-6 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

77211400-6 - Usługi wycinania drzew

90500000-2 - Usługi związane z odpadami

4.5.5.) Wartość części: 189444,45 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest porządkowanie parków wpisanych do rejestru zabytków zgodnie z zaleceniami pokontrolnymi
Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków:
 Parku w Drożejowicach, który jest wpisany do rejestru zabytków pod numerem A.204, położonego w gminie Skalbmierz,
zlokalizowanego na działce nr 442/55.

4.5.3.) Główny kod CPV: 77310000-6 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

77211400-6 - Usługi wycinania drzew

90500000-2 - Usługi związane z odpadami

4.5.5.) Wartość części: 56728,40 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Uzasadnienie faktyczne: w załączniku nr 3a do SWZ – projektowane postanowienia umowy –
zadanie częściowe nr 1 przedstawiono nieprawidłowy program prac porządkowych, który nie został
zatwierdzony przez Świętokrzyskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków oraz z uwagi na
wygaśnięcie terminu obowiązywania decyzji wydanych przez świętokrzyskiego Wojewódzkiego
Konserwatora Zabytków, tj.: Decyzji nr 152/2022 oraz Decyzji nr 153/2022 z dnia 12.10.2022 r.
dotyczących parku w miejscowości Sprowa położonego w gminie Słupia Jędrzejowska
zlokalizowanego na działkach nr 312/1, 312/3, 312/4, 312/6 oraz Decyzji nr 156/2022 oraz nr
157/2022 z dnia 20.10.2022 r. dotyczących parki w miejscowości Śladków Duży położonego
w gminie Chmielnik, zlokalizowanego na części dz. nr 343/4 i 343 /6, stanowiących stawy wraz
z częścią grobli, orzekających odpowiednio o pozwoleniu na podejmowanie działań związanych
z naruszeniem substancji lub zmianą wyglądu zabytku oraz o zezwoleniu na usunięcie drzew
i krzewów z terenu parku. Zamawiający nie ma możliwości uzyskania stosownych pozwoleń oraz
przedłożenia aktualnego planu prac porządkowych zgodnego z wydanymi decyzjami
administracyjnymi bez wszczęcia kolejnego postępowania administracyjnego.
Uzasadnienie prawne: zgodnie z art. 255 pkt 6 ustawy, „Zamawiający unieważnia postępowania
o udzielenie zamówienia, jeżeli: postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą
uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia
publicznego”.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 193000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 204000,00 PLN

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Uzasadnienie faktyczne: Oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza
przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. Wykonawca: Usługi Ogrodnicze ELITELAS Sp. z o.o.,
39-450 Baranów Sandomierski, Durdy 141, w ofercie w zakresie zadania częściowego nr 2
zaoferował kwotę 90 000,00 zł brutto za wykonanie zamówienia. Zamawiający zamierza
przeznaczyć 61 266,67 zł brutto na sfinansowanie zamówienia w zakresie zadania częściowego nr
2 i nie może zwiększyć tej kwoty do ceny najkorzystniejszej oferty.
Uzasadnienie prawne: zgodnie z art. 255 pkt 3 ustawy, „Zamawiający unieważnia postępowania
o udzielenie zamówienia, jeżeli: cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną
przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba
że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty”.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 90000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 90000,00 PLN

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.