Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00491117/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-11-13
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa oprogramowania do statystycznej analizy danych – PS IMAGO PRO ACADEMIC lub równoważnej w podziale na dwie części
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: NAUKOWA I AKADEMICKA SIEĆ KOMPUTEROWA - PAŃSTWOWY INSTYTUT BADAWCZY
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 010464542
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Kolska 12
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 01-045
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@nask.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.nask.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://nask.eb2b.com.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
IT/telekomunikacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa oprogramowania do statystycznej analizy danych – PS IMAGO PRO ACADEMIC lub równoważnej w podziale na dwie części2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c2446042-7966-11ee-9aa3-96d3b4440790
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00045436
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-01-17
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00491117
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZZOSE.2610.16.2023.555.DTR
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 58284 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest:1) dostarczenie dwóch licencji na oprogramowanie do statystycznej analizy danych– PS IMAGO PRO ACADEMIC lub równoważnego wraz z modułem wielowymiarowej regresji logistycznej oraz modułem tabel niestandardowych wraz z Dokumentacją, udzieleniem lub zapewnieniem przez Wykonawcę udzielenia Zamawiającemu stosownej licencji umożliwiającej korzystanie z Oprogramowania na zasadach wynikających z Warunków Licencyjnych;
2) przedłużenie usługi wsparcia od dnia 1 stycznia 2024 r., poszerzonej o Serwis techniczny licencji Oprogramowania do statystycznej analizy danych IBM SPSS – PS IMAGO PRO, o numerze 4935;
3) realizacja lub zapewnienie świadczenia usług wsparcia Oprogramowania w odniesieniu do Przedmiotu Umowy wskazanego w pkt a) – b) powyżej oraz Serwisu technicznego w odniesieniu do Przedmiotu Umowy wskazanego w pkt b), zgodnie z warunkami określonymi w Umowie, w tym w SOPZ.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla Części 1 zawarty jest w Załączniku nr 1a do SWZ, zwany dalej SOPZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne
4.5.5.) Wartość części: 35110 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
przedmiotem zamówienia jest:a) Sprzedaż i dostarczenie licencji\oprogramowania IBM SPSS Statistics – PS IMAGO PRO ACADEMIC z modułami Custom Tables i Regression
b) Rozbudowanie licencji oprogramowania do statystycznej analizy danych IBM SPSS – PS IMAGO PRO o numerze 4701 o moduł Custom Tables, umożliwiający konstruowanie rozbudowanych tabel użytkownika zarówno dla pojedynczej zmiennej jak i dla wielu zmiennych oraz pozwalający na tworzenie różnego typu tabel specjalnych jak np. tabel dla pytań z możliwością wyboru wielu odpowiedzi
c) Przedłużenie o 12 miesięcy serwisu licencji oprogramowania do statystycznej analizy danych IBM SPSS – PS IMAGO PRO o numerze 4701, rozszerzonego o zdalne wsparcie techniczne z prawem do korzystania z najnowszych wersji i poprawek systemu – oprogramowania SPSS w wersji IMAGO PRO
d) Udzielenie przez Wykonawcę wsparcia i realizację wszelkich świadczeń z nim związanych
e) Dostarczenie przez Wykonawcę Dokumentacji dostarczonego oprogramowania
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla Części 2 zawarty jest w Załączniku nr 1b do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne
4.5.5.) Wartość części: 23174 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 7 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Uzasadnienie prawne:
Zgodnie z art. 255 pkt 7) ustawy Pzp.: „Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli: 7) wykonawca nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy lub uchylił się od zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, z uwzględnieniem art. 263;Uzasadnienie faktyczne:W dniu 27.11.2023 r. Zamawiający poinformował o wyborze jako najkorzystniejszej oferty wykonawcy Predictive Solutions Sp. z o. o w obydwu częściach postępowania. Była to jedyna oferta złożona w postępowaniu.Następnie Zamawiający w dniu 06.12.023 r poprzez platformę zakupowąeB2B przekazał Wykonawcy do podpisania dwie umowy. W dniu 07.12.2023 r. Wykonawca poinformował Zamawiającego o odmowie podpisania umów. W związku z powyższym, Zamawiający unieważnił przedmiotowe postępowanie.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 43367 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 43367 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 43367 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 7 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Uzasadnienie prawne:
Zgodnie z art. 255 pkt 7) ustawy Pzp.: „Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli:7) wykonawca nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy lub uchylił się od zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, z uwzględnieniem art. 263;Uzasadnienie faktyczne:W dniu 27.11.2023 r. Zamawiający poinformował o wyborze jako najkorzystniejszej oferty wykonawcy Predictive Solutions Sp. z o. o w obydwu częściach postępowania. Była to jedyna oferta złożona w postępowaniu.Następnie Zamawiający w dniu 06.12.023 r poprzez platformę zakupowąeB2B przekazał Wykonawcy do podpisania dwie umowy. W dniu 07.12.2023 r. Wykonawca poinformował Zamawiającego o odmowie podpisania umów. W związku z powyższym, Zamawiający unieważnił przedmiotowe postępowanie.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 28595 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 28595 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 28595 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Przedmiotem Zamówienia jest usługa polegająca na prowadzeniu monitoringu powierzchni ziemi (gleby, ziemi) w zakresie badań jakości gleb i ziemi, stanowiącego element realizacji inwestycji polegającej na budowie elektrowni jądrowej w Lokalizacji Lubiatowo Kopalino o mocy maksymalnej do 3750 MWe, zlokalizowanej na terenie gminy Choczewo w województwie pomorskim.
- Przeprowadzenie szkoleń (łącznie 19 grup) dla pracowników Sieci Punktów Informacyjnych Funduszy Europejskich (PIFE)
- Budowa tężni solnych na Pradze Południe w ramach zadań pn.: 1) "Tężnia solna na Pradze Południe", 2) "Tężnia solna nad Balatonem"
- Zakup usługi wsparcia i gwarancji producenta dla przełączników szkieletowych na okres 12 miesięcy z opcją wydłużenia do 24 miesięcy.
- Dostawa i montaż urządzeń multimedialnych dla SOSW nr 9 przy ul. Paska 10 w Warszawie.
- Wykonanie dezynfekcji 400 mb archiwaliów Narodowego Archiwum Geologicznego
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa licencji subskrypcyjnych oprogramowania Microsoft 365 lub oprogramowania równoważnego
- Zakup FortiMail-200F wraz z roczną licencją Enterprise Bundle - wymiana w ramach TradeUP z urządzenia FML200E"
- Dostawa systemu zarządzającego trybami obsługi pacjenta w Szpitalnym Oddziale Ratunkowym (TOPSOR) wraz z systemem segregacji medycznej i kardiomonitorem w SP ZOZ Łapach
- Dostawa Sprzętu komputerowego oraz oprogramowania dla Wojskowego Instytutu Łączności - Państwowego Instytutu Badawczego.
- Dostawa Oprogramowania w modelu subskrypcyjnym umożliwiającego określanie wartości rynkowej pojazdów mechanicznych wraz z gwarancją producenta
- Zakup i dostawa sprzętu komputerowego na potrzeby Powiatu Pruszkowskiego
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.