eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Świdnik › Budowa ul. Bażantowej w Świdniku wraz z infrastrukturą towarzysząca

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2024-01-16


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa ul. Bażantowej w Świdniku wraz z infrastrukturą towarzysząca

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miejska Świdnik

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 431019359

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Stanisława Wyspiańskiego 27

1.5.2.) Miejscowość: Świdnik

1.5.3.) Kod pocztowy: 21-040

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL814 - Lubelski

1.5.7.) Numer telefonu: 81 751 76 02

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zampub@e-swidnik.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://umswidnik.bip.lubelskie.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-21343bdc-982f-11ee-ba3b-4e891c384685

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa ul. Bażantowej w Świdniku wraz z infrastrukturą towarzysząca

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-21343bdc-982f-11ee-ba3b-4e891c384685

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00039591

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-01-16

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00039777/10/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.3 Budowa ul. Bażantowej w Świdniku wraz z infrastrukturą towarzyszącą

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00553289

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: WINZP 271.41.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych w ramach dokumentacji projektowej pn:
„Budowa ul. Bażantowej w Świdniku wraz z infrastrukturą towarzyszącą”
Inwestycję należy wykonać w oparciu o dwie dokumentacje projektowe:

1) Budowa ul. Bażantowej w Świdniku wraz z infrastrukturą towarzyszącą – na którą otrzymano pozwolenia na budowę
2) Budowa sieci kanalizacji deszczowej 315PVC w ulicy Bażantowej w Świdniku – na którą dokonano zgłoszenia robót.

2. Zamówienie w ramach dokumentacji nr 1 obejmuje:
- Wykonanie drogi o nawierzchni z betonu asfaltowego o szerokości 5,0 m,
- Wykonanie poboczy utwardzonych z betonowych płyt ażurowych 1,0 m,
- Wykonanie placu do zawracania,
- Wykonanie zjazdów i dojść do furtek z betonowej kostki brukowej o szerokości
dostosowanej do istniejących bram,
- Wykonanie zieleńców,
- Budowę oświetlenie ulicznego,
- Budowę kanału technologicznego,
- Usunięcie kolizji elektrycznych.

3. Zamówienie w ramach dokumentacji nr 2 obejmuje:
- budowę sieci kanalizacji deszczowej z rur 315PVC-U SN8 litych o długości 142,65 m wraz z przykanalikami do wpustów ulicznych z rur 200PVC-U SN8 litych i odwodnień liniowych o sumarycznej długości 19,35 m.

4. Wykonawca opracuje i wykona organizację ruchu na czas prowadzenia robót oraz stałą organizację ruchu (w przypadku przekroczenia terminu na wprowadzenie organizacji ruchu, którą dysponuje Zamawiający) wraz z ich zatwierdzeniem w organie zarządzającym ruchem.

5. Wykonawca wykona i dostarczy geodezyjne pomiary powykonawcze oraz uzyska, w imieniu Zamawiającego, decyzję pozwolenia na użytkowanie lub potwierdzenia braku sprzeciwu w zakresie przystąpienia do użytkowania wydanego przez Powiatowego Inspektora Nadzoru Budowlanego.

6. Zakres zamówienia obejmuje także wykonanie książki drogi zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 16 lutego 2005 r. w sprawie sposobu numeracji i ewidencji dróg publicznych, obiektów mostowych, tuneli, przepustów i promów oraz rejestru numerów nadanych drogom, obiektom mostowym i tunelom (Dz. U.2005.67.582 z dnia 25 kwietnia 2005 r. z późniejszymi zmianami).

7. Oświetlenie drogowe.
1) W związku z modernizacją oświetlenia na terenie Miasta Świdnik system do redukcji mocy oprawy musi być kompatybilny z obecnie zamontowanym systemem sterowania oświetlenia opartym na sterownikach do szafy ASTgsm i sterownikach do opraw ASTdim lub systemem równoważnym, który będzie spełniał funkcjonalności dla sterownika do szafy:
- obsługa za pomocą dedykowanego portalu www w technologii RWD przystosowanej do obsługi przez komputery stacjonarne jak i urządzenia mobilne,
- obsługa za pomocą dedykowanej aplikacji mobilnej na urządzenia z systemem android za pomocą Wifi,
- zabezpieczenia dostępu do sterownika za pomocą w przypadku www login i hasło, w przypadku komunikacji WiFi hasło z zabezpieczeniem WPA/WPA2,
- prosta instalacja typu Plug and Play,
- nawiązanie połączenia ze sterownikiem oraz zapis dowolnego parametru,
- możliwość uruchomienia aplikacji www na serwerze fizycznym lub w chmurze
praca w modelu połączeniowym z serwerem, brak konieczności użycia kart SIM z publicznym adresem IP,
- synchronizacja czasu zgodnie z sygnałem GPS,
- automatyczna lokalizacja sterownika na mapie aplikacji www
- wbudowany system obsługi alarmów takich jak: alarm zaniku zasilania, alarmy zmiany stanu obwodów wejściowych, alarmy parametrów sieci typu przekroczenie prądu, przekroczenie mocy itp.
- archiwizacja alarmów oraz parametrów sieci na serwerze
- obsługa globalnego załączania grup sterowników na podstawie natężenia oświetlenia
automatyczna zmiana czasu lato/zima (możliwość wyłączenia zmiany czasu w przypadku wejścia ustaw regulujących zmianę czasu)
- poprawki załączeń niezależne dla lata i zimy
- załączenia serwisowe wyjść zdalne lub za pomocą przycisków na sterowniku,
- kanał komunikacji SMS umożliwiający konfiguracje sterownika oraz wykonanie podstawowych czynność typu załączenia/wyłączenia serwisowe itp.
- rejestracja zmiany stanu wyjść w pamięci sterownika, jak i na serwerze,

2) oraz funkcjonalności sterownika do opraw:
- interfejs sterujący DALI / 1-10V,
- przedziały redukcji mocy min. ilość 4,
- rozdzielczość poziomu mocy: 10% +/- 5%,
- rozdzielczość wprowadzanych przedziałów: min. 30 minut,
- wejście wyzwalające: 230V AC,
- stopień ochrony: IP20 (opcjonalnie IP67),
- możliwość montażu w oprawie oświetleniowej,
- napięcie zasilania: 230V AC / 50Hz,
- temperatura pracy: min. -30 / +80 stopni Celsjusza

Powyższe należy ująć w kosztach ogólnych budowy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne

45112000-5 - Roboty w zakresie usuwania gleby

45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg

45112710-5 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych

45232000-2 - Roboty pomocnicze w zakresie rurociągów i kabli

45332300-6 - Roboty instalacyjne kanalizacyjne

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Oferta z najniższą ceną przekracza kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia i Zamawiający nie może zwiększyć tej kwoty do ceny najkorzystniejszej oferty

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 967623,58 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1278603,63 PLN

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.