eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wałbrzych › Relokacja urządzeń Magnetom Altea S/N 190273 oraz Somtom Go Top S/N 172564 marki Siemens na terenie Specjalistycznego Szpitala im. dra Alfreda Sokołowskiego w Wałbrzychu

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2024-01-16


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Relokacja urządzeń Magnetom Altea S/N 190273 oraz Somtom Go Top S/N 172564 marki Siemens na terenie Specjalistycznego Szpitala im. dra Alfreda Sokołowskiego w Wałbrzychu

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Specjalistyczny Szpital im. dra Alfreda Sokołowskiego

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 890047446

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Sokołowskiego 4

1.5.2.) Miejscowość: Wałbrzych

1.5.3.) Kod pocztowy: 58-309

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL517 - Wałbrzyski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: malgorzata.kuczynska@zdrowie.walbrzych.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.zdrowie.walbrzych.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/zdrowie_walbrzych

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Relokacja urządzeń Magnetom Altea S/N 190273 oraz Somtom Go Top S/N 172564 marki Siemens na terenie Specjalistycznego Szpitala im. dra Alfreda Sokołowskiego w Wałbrzychu

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-57f84744-a4a2-11ee-953e-c2ea26915e21

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00039194

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-01-16

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00078160/11/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.9 Relokacja urządzeń - tomografu i rezonansu na terenie Szpitala

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00572549

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: Zp/94/TP/23

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 935000,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest relokacja urządzeń Magnetom Altea S/N 190273 oraz Somtom Go Top S/N 172564 marki Siemens na terenie Specjalistycznego Szpitala im. dra Alfreda Sokołowskiego w Wałbrzychu.
Zamówienie obejmuje:
- demontaż mechaniczny i elektryczny istniejącego rezonansu magnetycznego Magnetom Altea firmy Siemens
- demontaż mechaniczny i elektryczny istniejącego tomografu komputerowego Somatom go Top firmy Siemens
- wyprowadzenie urządzeń z kontenerów i transport do miejsca montażu znajdującego się na terenie Szpitala
- rozładunek i wprowadzenie do pracowni
- montaż mechaniczny, elektryczny oraz uruchomienie urządzeń w pracowni:
uruchomienie rezonansu magnetycznego, zakończenie, przekazanie Zamawiającemu do 23.02.2024r.
uruchomienie tomografu komputerowego, przekazanie Zamawiającemu do 30.01.2024r.
- przygotowanie i przekazanie Zamawiającemu dokumentacji niezbędnej do przeprowadzenia odbioru aparatury oraz pracowni przez odpowiednie instytucje administracji państwowej ( deklaracja zgodności, certyfikat CE wytwórcy, paszport techniczny, wpis do rejestru wyrobów medycznych).
- szkolenia aplikacyjne mające na celu nauczyć użytkownika obsługi konkretnej aplikacji umożliwiającej pracę z konkretnym sprzętem/ urządzeniem.

Organizacja ruchu na terenie Szpitala leży po stronie Zamawiającego.
Proponowane godziny relokacji sprzętu po godzinie 15.00.
Po stronie Zamawiającego jest wykonanie jakichkolwiek robót budowlanych i instalacyjnych w pomieszczeniach i pracowniach TK i MRI w tym:
- przygotowanie infrastruktury na miejscu posadowienia
- doprowadzenie linii zasilania WLZ z rozdzielni szpitalnej do tablicy TR
- opracowanie projektu ochrony radiologicznej oraz jego uzgodnienia w instytucjach administracji państwowej.
Podmiot dokonujący relokacji urządzeń ponosi pełne ryzyko na wypadek uszkodzenia lub zniszczenia sprzętu. Pracownicy Wykonawcy relokacji muszą mieć odpowiednie kwalifikacje, przeszkolenia i być oznakowani np. kamizelki z nazwą firmy i pełniącą funkcją.
Wykonawca ma obowiązek współdziałania z innymi wykonawcami realizującymi zadanie.
Koordynatorem prac związanych z relokacją urządzeń jest Kierownik Działu Obsługi Szpitala.
Zadanie powinno być zrealizowane kompleksowo i w sposób kompletny z punktu widzenia celu, któremu ma służyć, wraz z dokonaniem niezbędnych odbiorów.

Opis przedmiotu zamówienia dla przeprowadzenia relokacji n/w urządzeń medycznych z kontenerów do pomieszczeń pracowni diagnostycznych.
L.P. OPIS PRZEDMIOTU WARTOŚĆ NETTO STAWKA VAT WARTOŚĆ BRUTTO
1. Relokacja urządzeń Magnetom Altea S/N 190273 oraz Somtom Go Top S/N 172564 marki Siemens na terenie Specjalistycznego Szpitala im. dra Alfreda Sokołowskiego w Wałbrzychu
RAZEM :

Rezonans magnetyczny Magnetom Altea S/N 190273 firmy SIEMENS
1. Deinstalacja urządzenia w kontenerze:
- demontaż mechaniczny i elektryczny
- pakowanie na transportowy zestaw palet
- wyprowadzenie urządzenia z kontenera
- załadunek w lokalizacji wyjściowej i transport do miejsca montażu na terenie Szpitala / około 300 m /
2. Instalacja:
- rozładunek
- wprowadzenie aparatu do pracowni
- instalacja mechaniczna i elektryczna
- wymiana węży wodnych w obwodach wewnętrznych
- dostawa i montaż tablicy do zasilania rezonansu magnetycznego TR
- opracowanie wytycznych instalacyjnych oraz konsultacje dotyczące prac adaptacyjnych w pracowni
- sprawdzenie stanu podzespołów w trakcie montażu
- uruchomienie całości zestawu po montażu i testy pracy
- przeprowadzenie procedury kalibracji
- przeprowadzenie procedury kontroli jakości
- przygotowanie i przekazanie Zamawiającemu dokumentacji niezbędnej do przeprowadzenia
na wniosek Zamawiającego odbioru aparatury oraz pracowni przez odpowiednie instytucje
administracji państwowej / deklaracja zgodności, certyfikat CE wytwórcy, paszport techniczny, wpis do rejestru wyrobów medycznych /
- szkolenia aplikacyjne dla MR – 8 dni i stacji opisowej – 5 dni - szkolenie prowadzone przez specjalistów aplikacyjnych przeszkolonych przez producenta aparatu lub podmiot autoryzowany przez producenta
- uzupełnienie, wymiana helu do 750 litrów w przypadku przekroczenia ilości zostanie przedstawiona stosowna oferta.
3. Logistyka
- dźwig 40-60 ton
- samochód ciężarowy
- rampa do rozładunku MR wraz z montażem i demontażem
4. Odtworzenie wykończenia kontenera z przed relokacji
5. Harmonogram prac:
- przekazanie wykonawcy kluczy od kontenera z MRI – 22.01.2024r.
- transport MRI – 27-28.01.2024r.
- montaż mechaniczny i elektryczny -29.01 – 04.02.2024r.
- uruchomienie MRI, zakończenie, przekazanie Zamawiającemu – do 23.02.2024r.

Tomograf komputerowy SOMATOM go. TOP S/N 172564 firmy SIEMENS
1. Deinstalacja urządzenia w kontenerze:
- demontaż mechaniczny i elektryczny
- pakowanie na transportowy zestaw palet
- wyprowadzenie urządzenia z kontenera i transport do miejsca montażu na terenie Szpitala / około 600 m /
2. Instalacja:
- rozładunek i wprowadzenie do pracowni
- montaż mechaniczny i elektryczny
- dostawa i montaż tablicy zasilania TK – TR
- podpięcie do rozdzielni TR
- opracowanie wytycznych instalacyjnych oraz konsultacje dotyczące prac adaptacyjnych
- sprawdzenie stanu podzespołów w trakcie montażu
- uruchomienie całości zestawu po montażu i testy pracy
- przeprowadzenie procedury kalibracji
- przeprowadzenie procedury kontroli jakości
- wykonanie testów odbiorczych i specjalistycznych
- przygotowanie i przekazanie Zamawiającemu dokumentacji niezbędnej do przeprowadzenia na wniosek Zamawiającego odbioru aparatury oraz pracowni przez odpowiednie instytucje administracji państwowej / deklaracja zgodności, certyfikat CE wytwórcy, paszport techniczny, wpis do rejestru wyrobów medycznych /
- szkolenia aplikacyjne dla CT i stacji opisowej – po 5 dni - szkolenie prowadzone przez specjalistów aplikacyjnych przeszkolonych przez producenta aparatu lub podmiot autoryzowany przez producenta.
3. Logistyka:
- dźwig 40 ton
- samochód ciężarowy
4. Odtworzenie wykończenia kontenera z przed relokacji.
5. Harmonogram prac:
- przekazanie Wykonawcy kluczy od kontenera z TK– 11.01.2024 r
- transport TK – 13.01.2024 r
- montaż mechaniczny i elektryczny – 16.01 – 17.01.2024 r
- uruchomienie TK, przekazanie Zamawiającemu do 30.01.2024 r

Organizacja ruchu na terenie Szpitala jest po stronie Zamawiającego.
Proponowane godziny relokacji sprzętu po godzinie 15.00.
Po stronie Zamawiającego jest wykonanie jakichkolwiek robót budowlanych i instalacyjnych w pomieszczeniach i pracowniach TK i MRI w tym:
- przygotowanie infrastruktury na miejscu posadowienia
- doprowadzenie linii zasilania WLZ z rozdzielni szpitalnej do tablicy TR
- opracowanie projektu ochrony radiologicznej oraz jego uzgodnienia w instytucjach administracji państwowej.
Podmiot dokonujący relokacji urządzeń ponosi pełne ryzyko na wypadek uszkodzenia lub zniszczenia sprzętu.
Pracownicy Wykonawcy relokacji muszą mieć odpowiednie kwalifikacje, przeszkolenia i być oznakowani np. kamizelki z nazwą firmy i pełniącą funkcją.
Wykonawca ma obowiązek współdziałania z innymi wykonawcami realizującymi zadanie.
Koordynatorem prac związanych z relokacją urządzeń jest Kierownik DOS.
Zamawiający zastrzega sobie prawo do sprawdzenia kwalifikacji pracowników dokonujących prace na zlecenie Zamawiającego.

4.5.3.) Główny kod CPV: 33100000-1 - Urządzenia medyczne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

33110000-4 - Sprzęt obrazujący do użytku medycznego, stomatologicznego i weterynaryjnego

33113000-5 - Urządzenia do obrazowania rezonansu magnetycznego

33115000-9 - Urządzenia do tomografii

51410000-9 - Usługi instalowania sprzętu medycznego

51411000-6 - Usługi instalowania sprzętu obrazującego

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1150050,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1150050,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1150050,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Siemens Healthcare Sp. z o. o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 113 28 85 680

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-01-05

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1150050,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2024-02-23

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.