eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Szczecin › Odbiór odpadów komunalnych wytworzonych na obiektach Zakładu Usług Komunalnych w Szczecinie (w podziale na części)

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2024-01-16


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Odbiór odpadów komunalnych wytworzonych na obiektach Zakładu Usług Komunalnych w Szczecinie (w podziale na części)

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miasto Szczecin - Zakład Usług Komunalnych

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 811684232

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Ku Słońcu 125A

1.5.2.) Miejscowość: Szczecin

1.5.3.) Kod pocztowy: 71-080

1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL424 - Miasto Szczecin

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: klaudia.szuba@zuk.szczecin.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: zuk.szczecin.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

www.platformazakupowa.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Odbiór odpadów komunalnych wytworzonych na obiektach Zakładu Usług Komunalnych w Szczecinie (w podziale na części)

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-6b7e7c50-98c3-11ee-9ee7-e2087ac16d09

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00038819

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-01-16

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00031986/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.6 Odbiór odpadów komunalnych z obiektów ZUK

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00545656

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: C/7/2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 381240,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Zakres przedmiotu zamówienia:
a) odbiór i transport odpadów do regionalnej instalacji przetwarzania odpadów komunalnych właściwej dla Gminy Miasto Szczecin,
b) wyposażenie obiektów w szczelne kontenery odpowiadające polskiej normie
PN-EN 840 wg poniższej specyfikacji:
A. kąpielisko Dąbie – od dnia zawarcia umowy do dnia 13 grudnia 2024 r. -
1 kontener o poj. 5 m3,
B. Kompleks Rekreacyjny Arkonka – od dnia 2 kwietnia 2024 r. do dnia
13 grudnia 2024 r. - 1 kontener o poj. 5 m3,
C. kąpielisko Dziewoklicz - od dnia 2 kwietnia 2024 r. do dnia 13 grudnia 2024 r. - 1 kontener o poj. 5 m3,
D. kąpielisko Głębokie - od dnia 2 kwietnia 2024 r. do dnia 13 grudnia 2024 r. -
1 kontener o poj. 5 m3,
c) częstotliwość odbioru odpadów – w ciągu 24 godzin od zgłoszenia przez Zamawiającego (z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy),
d) przewidywana szacunkowa roczna ilość odpadów: 50 Mg, w tym:
- kąpielisko Dąbie: 25 Mg,
- Kompleks Rekreacyjny Arkonka: 15 Mg,
- kąpielisko Dziewoklicz: 5 Mg,
- kąpielisko Głębokie: 5 Mg.
2.Pojemniki przeznaczone do selektywnej zbiórki odpadów komunalnych powinny być jednoznacznie oznakowane piktogramami właściwymi dla danej frakcji selektywnie zbieranych odpadów komunalnych.
3.Zamawiający dopuszcza możliwość telefonicznej formy powiadamiania Wykonawcy o konieczności dokonania odbioru odpadów ze wskazanego obiektu Zakładu Usług Komunalnych, potwierdzonego następnie drogą elektroniczną.
4.Wykonawca wykona przedmiot zamówienia z najwyższą starannością wymaganą od podmiotu profesjonalnie świadczącego tego typu usługi, na zasadzie zapewnienia najwyższej jakości prac, zgodnie z przepisami prawa powszechnie obowiązującego, a także SWZ i z ofertą, które będą stanowiły integralną część umowy.
5.Wykonawca zapewni, we flocie pojazdów używanych przy wykonywaniu przedmiotu zamówienia, co najmniej 10 % udział pojazdów elektrycznych lub pojazdów napędzanych gazem ziemnym w rozumieniu ustawy z dnia 11 stycznia 2018 r. o elektromobilności i paliwach alternatywnych.

4.5.3.) Główny kod CPV: 90500000-2 - Usługi związane z odpadami

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

90511000-2 - Usługi wywozu odpadów

4.5.5.) Wartość części: 75000,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Zakres przedmiotu zamówienia:
a) odbiór i transport odpadów do regionalnej instalacji przetwarzania odpadów komunalnych właściwej dla Gminy Miasto Szczecin,
b) wyposażenie obiektów w pojemniki i kontenery odpowiadające polskiej normie PN-EN 840 wg poniższej specyfikacji:
- kąpieliska miejskie i Kompleks Rekreacyjny Arkonka:
A. kąpielisko Dąbie:
w okresie od dnia zawarcia umowy do dnia 31 grudnia 2024 r. - 1 pojemnik
o poj. 1100 l, a dodatkowo w okresie od dnia 2 kwietnia 2024 r. do dnia
30 września 2024 r. - 1 kontener zamykany o poj. 5 m3,
B. kąpielisko Głębokie:
w okresie od dnia zawarcia umowy do dnia 31 grudnia 2024 r. - 2 pojemniki
każdy o poj. 1100 l , a dodatkowo w okresie od dnia 15 kwietnia 2024 r. do dnia
30 września 2024 r. - 1 kontener zamykany o poj. 5 m3,
C. kąpielisko Dziewoklicz:
w okresie od dnia zawarcia umowy do dnia 31 grudnia 2024 r. - 1 pojemnik
o poj. 1100 l, a dodatkowo w okresie od dnia 15 kwietnia 2024 r. do dnia
30 września 2024 r. - 1 kontener zamykany o poj. 5 m3,
D. Kompleks Rekreacyjny Arkonka:
w okresie od dnia zawarcia umowy do dnia 31 grudnia 2024 r. - 1 pojemnik
o poj. 1100 l, a dodatkowo: w okresie od dnia 17 maja 2024 r. do dnia
16 września 2024 r. – 7 pojemników każdy o poj. 1100 l i w okresie od dnia
20 maja 2024 r. do dnia 23 września 2043 r. - 1 kontener zamykany o poj. 5 m3,
- szalety miejskie:
A. szalety: ul. Wyszyńskiego, pl. Kościuszki (zieleniec), Brama Portowa, Basen Górniczy (pętla autobusowa) – po 1 pojemniku każdy o poj. 120 l,
B. szalet: ul. Komandorska, ul. Fałata – po 1 pojemniku każdy o poj. 1100 l,
- Ekoporty:
A. Ekoporty: ul. Arkońska 39-40, ul. Gdańska 3i, ul. Firlika 31, ul. Górna 3b,
ul. Taczaka/Witkiewicza, ul. Kołbacka/Przyszłości, ul. Helska –
po 1 pojemniku każdy o poj. 1100 l,
B. Ekoport: ul. Leszczynowa – 2 pojemniki każdy o poj. 1 100 l,
- siedziba ZUK i inne obiekty:
A. ul. Ku Słońcu 125A (siedziba ZUK prawe skrzydło) – 1 pojemnik o poj.
1100 l,

B. ul. Ku Słońcu 125A (siedziba ZUK lewe skrzydło) – 1 pojemnik o poj.
1100 l,
C. ul. Ku Słońcu 124A – 1 pojemnik o poj. 120 l,
D. ul. Owczary 3 (Gajówka) – 1 pojemnik o poj. 240 l,
- Schronisko dla Bezdomnych Zwierząt przy ul. Zwierzęcy Zakątek:
A. 2 pojemniki każdy o poj. 1 100 l,
- lasy miejskie:
A. ul. Czarnogórska 63 (Leśnictwo Dąbie) – 1 pojemnik o poj. 120 l,
B. ul. Miodowa 3 (Leśniczówka Biała) – 1 pojemnik o poj. 240 l,
- cmentarze komunalne:
A. ul. Bronowicka (Cmentarz Zachodni) – 1 pojemnik o poj. 120 l,
B. ul. Ku Słońcu 125A (krematorium na Cmentarzu Centralnym) – 1 pojemnik
o poj. 1100 l,
c) częstotliwość odbioru odpadów – w ciągu 24 godzin od zgłoszenia przez
Zamawiającego (z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy) nie rzadziej niż:
- kąpieliska miejskie i Kompleks Rekreacyjny Arkonka:
A. kąpieliska: Dąbie, Dziewoklicz, Głębokie – 1 raz w miesiącu dla pojemników o poj. 1 100 l,
B. Kompleks Rekreacyjny Arkonka:
– 1 raz w tygodniu (poniedziałek) dla pojemnika o poj. 1 100 l,
- w okresie od dnia 17 maja 2024 r. do dnia 16 września 2024 r. –
z 7 pojemników o poj. 1100 l – 2 razy w tygodniu (poniedziałek i czwartek),
C. kąpieliska: Dąbie, Głębokie, Dziewoklicz i Kompleks Rekreacyjny Arkonka – z kontenerów zamykanych o poj. 5 m3 – na zgłoszenie Zamawiającego,
- szalety miejskie:
A. szalety: ul. Wyszyńskiego, pl. Kościuszki (zieleniec), Brama Portowa, Basen Górniczy (pętla autobusowa), ul. Komandorska (pod schodami), Pl. Hołdu Pruskiego – 1 raz w tygodniu,
B. szalet: ul. Fałata – w okresie od dnia zawarcia umowy do dnia 31 marca
2024 r. i od dnia 01 września 2024 r. do dnia 31 grudnia 2024 r. – 1 raz
w tygodniu, a od dnia 01 kwietnia 2024 r. do 30 września 2024 r. – 2 razy
w tygodniu,
- Ekoporty:
A. Ekoporty: ul. Kołbacka/Przyszłości, ul. Helska, ul. Gdańska, ul. Górna ul. Firlika, ul. Leszczynowa – 1 raz w tygodniu,
B. Ekoporty: ul. Arkońska 39-40, ul. Taczaka/Witkiewicza – 2 razy w tygodniu,
- siedziba ZUK i inne obiekty:
A. 1 raz w tygodniu,
- Schronisko dla Bezdomnych Zwierząt przy ul. Zwierzęcy Zakątek
A. 1 raz w tygodniu,
- lasy miejskie:
A. 1 raz w tygodniu,
- cmentarze komunalne:
A. 1 raz w tygodniu,

d) przewidywana szacunkowa roczna ilość odpadów: 1 722 m3, w tym:
A. kąpieliska miejskie: 560 m3,
B. szalety miejskie: 170 m3,
C. Ekoporty: 645 m3,
D. siedziba ZUK i inne obiekty: 140 m3,
E. Schronisko dla Bezdomnych Zwierząt: 120 m3,
F. lasy miejskie: 20 m3,
G. cmentarze komunalne: 67 m3,

3.Pojemniki przeznaczone do selektywnej zbiórki odpadów komunalnych powinny być jednoznacznie oznakowane piktogramami właściwymi dla danej frakcji selektywnie zbieranych odpadów komunalnych.
4.Zamawiający dopuszcza możliwość telefonicznej formy powiadamiania Wykonawcy o konieczności dokonania odbioru odpadów ze wskazanego obiektu Zakładu Usług Komunalnych, potwierdzonego następnie drogą elektroniczną.
5. Wykonawca wykona przedmiot zamówienia z najwyższą starannością wymaganą od podmiotu profesjonalnie świadczącego tego typu usługi, na zasadzie zapewnienia najwyższej jakości prac, zgodnie z przepisami prawa powszechnie obowiązującego, a także SWZ i z ofertą, które będą stanowiły integralną część umowy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 90500000-2 - Usługi związane z odpadami

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

90511000-2 - Usługi wywozu odpadów

4.5.5.) Wartość części: 292740,00 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Zakres przedmiotu zamówienia:
a) odbiór i transport odpadów do regionalnej instalacji przetwarzania odpadów
komunalnych właściwej dla Gminy Miasto Szczecin,
b) wyposażenie obiektów w pojemniki odpowiadające polskiej normie
PN-EN 840 wg poniższej specyfikacji:
- kąpielisko miejskie Dąbie:
w okresie od dnia zawarcia umowy do dnia 31 grudnia 2024 r.: 1 pojemnik o poj. 1100 l na szkło, 1 pojemnik o poj. 1100 l na tworzywa sztuczne i 1 pojemnik
o poj. 1 100l na papier,
- kąpielisko miejskie Głębokie:
w okresie od dnia zawarcia umowy do dnia 31 grudnia 2024 r.: 1 pojemnik
o poj. 1100 l na szkło i 1 pojemnik o poj. 1100 l na tworzywa sztuczne,
- kąpielisko miejskie Dziewoklicz:
w okresie od dnia zawarcia umowy do dnia 31 grudnia 2024 r.: 1 pojemnik
o poj. 1100 l na szkło i 1 pojemnik o poj. 1100 l na tworzywa sztuczne,
- siedziba ZUK ul. Ku Słońcu 125A (prawe i lewe skrzydło):
w okresie od dnia zawarcia umowy do dnia 31 grudnia 2024 r.: 2 pojemniki
każdy o poj. 2,5 m3 na tworzywa sztuczne,
- Schronisko dla Bezdomnych Zwierząt przy ul. Zwierzęcy Zakątek:
w okresie od dnia zawarcia umowy do dnia 31 grudnia 2023 r.: 2 pojemniki
każdy o poj. 2,5 m3 na tworzywa sztuczne,
c) częstotliwość odbioru odpadów – w ciągu 24 godzin od zgłoszenia przez
Zamawiającego (z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy),
d) przewidywana szacunkowa roczna ilość odpadów: 90 m3.
2.Pojemniki przeznaczone do selektywnej zbiórki odpadów komunalnych powinny być jednoznacznie oznakowane piktogramami właściwymi dla danej frakcji selektywnie zbieranych odpadów komunalnych.
3.Zamawiający dopuszcza możliwość telefonicznej formy powiadamiania Wykonawcy o konieczności dokonania odbioru odpadów ze wskazanego obiektu Zakładu Usług Komunalnych, potwierdzonego następnie drogą elektroniczną.
4. Wykonawca wykona przedmiot zamówienia z najwyższą starannością wymaganą od podmiotu profesjonalnie świadczącego tego typu usługi, na zasadzie zapewnienia najwyższej jakości prac, zgodnie z przepisami prawa powszechnie obowiązującego, a także SWZ i z ofertą, które będą stanowiły integralną część umowy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 90500000-2 - Usługi związane z odpadami

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

90511000-2 - Usługi wywozu odpadów

4.5.5.) Wartość części: 13500,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 49680,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 86238,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 49680,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Miejskie Przedsiębiorstwo Oczyszczania Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 852 10 23 203

7.3.3) Ulica: ul. Gdańska 12b

7.3.4) Miejscowość: Szczecin

7.3.5) Kod pocztowy: 70-660

7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-01-11

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 49680,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2024-12-13

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 320808,60 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 320808,60 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 320808,60 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: TomPol Tomasz Franecki

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 852 107 01 19

7.3.3) Ulica: ul. Szeroka 17

7.3.4) Miejscowość: Szczecin

7.3.5) Kod pocztowy: 71-211

7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-01-05

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 320808,60 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2024-12-31

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 15552,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 15552,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 15552,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: TomPol Tomasz Franecki

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 852 107 01 19

7.3.3) Ulica: ul. Szeroka 17

7.3.4) Miejscowość: Szczecin

7.3.5) Kod pocztowy: 71-211

7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-01-05

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 15552,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2024-12-13

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.