eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Sieraków › Zarządzanie nieruchomościami zabudowanymi w imieniu gminy Sieraków w okresie od 1 stycznia 2024 roku do 31 grudnia 2024 roku

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2024-01-15

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Zarządzanie nieruchomościami zabudowanymi w imieniu gminy Sieraków w okresie
od 1 stycznia 2024 roku do 31 grudnia 2024 roku

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA SIERAKÓW

1.3.) Oddział zamawiającego: Referat Infrastruktury i Gospodarki Komunalnej

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 631258922

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. 8 Stycznia 38

1.5.2.) Miejscowość: Sieraków

1.5.3.) Kod pocztowy: 64-410

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL417 - Leszczyński

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad@sierakow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.sierakow.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zarządzanie nieruchomościami zabudowanymi w imieniu gminy Sieraków w okresie
od 1 stycznia 2024 roku do 31 grudnia 2024 roku

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0134f6c0-9c0d-11ee-ba3b-4e891c384685

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00037784

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-01-15

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00556551

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 11 ustawy

3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:

Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art.305 pkt.1 w związku z art. 214 ust. 1 pkt 11 ustawy - „in-house”.
Zamawiający udziela zamówienia po negocjacjach tylko z jednym wykonawcą, jeżeli zamówienie udzielane jest przez zamawiającego osobie prawnej i jeżeli spełnione są łącznie następujące warunki:
Uzasadnienie faktyczne:
1. Wielobranżowe Przedsiębiorstwo Komunalne Spółka z o.o. w Sierakowie realizuje zadania
własne Gminy Sieraków z zakresu gospodarki komunalnej.
Gmina Sieraków posiada 100% udziałów w w/w Spółce.
2. Ponad 90% działalności spółki dotyczy zadań powierzonych jej przez Gminę Sieraków
w ramach aktu założycielskiego. Spółka wykonuje zadania gminy w oparciu o majątek
należący pośrednio lub bezpośrednio do niej.
3. W Wielobranżowym Przedsiębiorstwie Komunalnym Spółka z o.o. w Sierakowie nie ma
bezpośredniego ani pośredniego udziału kapitału prywatnego.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: RIK.271. 13 . 2023.M

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 200000,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług polegających na:
Zarządzaniu nieruchomościami zabudowanymi, w tym lokalami mieszkalnymi i użytkowymi, których wykaz zawiera załącznik nr 1 do niniejszej umowy, a także lokalami, które zostały wynajęte (wydzierżawione) przez Zleceniodawcę od osób trzecich w celu realizacji zadań w zakresie zaspokajania potrzeb mieszkaniowych wspólnoty samorządowej
Nieruchomości zabudowane będące własnością gminy Sieraków objęte przedmiotowym zamówieniem obejmują łączną powierzchnię 13 133,84 m², w tym 6 262,14 m² w ramach powierzchni użytkowej budynków ZGM oraz 6 871,70 m² w lokalach gminnych w budynkach wspólnot mieszkaniowych.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, który określa przedmiot umowy, podstawowe obowiązki Wykonawcy oraz szczegółowy sposób realizacji usług przedstawia Załącznik Nr 2

4.5.3.) Główny kod CPV: 70000000-1 - Usługi w zakresie nieruchomości

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 220651,20 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Wielobranżowe Przedsiębiorstwo Komunalne Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7870000418

7.3.3) Ulica: ul. Wroniecka 2

7.3.4) Miejscowość: Sieraków

7.3.5) Kod pocztowy: 64-410

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-01-03

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 220651,20 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2024-01-01 do 2024-12-31

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.