eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Rzeszów › Usługa przeprowadzenia kursu prawa jazdy kat. C. dla strażaków- ratowników OSP z terenu działania KW PSP w Rzeszowie

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2024-01-14


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługa przeprowadzenia kursu prawa jazdy kat. C. dla strażaków- ratowników OSP z terenu działania KW PSP w Rzeszowie

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Komenda Wojewódzka Państwowej Straży Pożarnej w Rzeszowie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000658142

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul.Maurycego Mochnackiego 4

1.5.2.) Miejscowość: Rzeszów

1.5.3.) Kod pocztowy: 35-016

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL823 - Rzeszowski

1.5.7.) Numer telefonu: 17 74 70 223

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zam-publ@podkarpacie.straz.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.gov.pl/web/kwpsp-rzeszow

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/podkarpacie_straz

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


ochrona przeciwpożarowa

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Usługa przeprowadzenia kursu prawa jazdy kat. C. dla strażaków- ratowników OSP z terenu działania KW PSP w Rzeszowie

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9a4cdf5c-6822-11ee-a60c-9ec5599dddc1

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00034850

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-01-14

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00059885/17/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.2 Usługa przeprowadzenia kursu prawa jazdy kat. C. dla strażaków- ratowników OSP z terenu działania KW PSP w Rzeszowie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00439335

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: WT.2370.23.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 1 - kurs dla 38 strażaków ratowników OSP z terenu działania KM PSP w Rzeszowie oraz KP PSP w Kolbuszowej; KP PSP w Łańcucie
1. Przedmiotem zamówienia jest usługa przeprowadzenia kursu prawa jazdy kategorii „C” dla strażaków - ratowników Ochotniczych Straży Pożarnych z terenu działania Komendy Wojewódzkiej Państwowej Straży Pożarnej w Rzeszowie. Celem kursu jest nabycie przez słuchaczy wiedzy teoretycznej i umiejętności praktycznych niezbędnych do zdania egzaminu państwowego i uzyskania prawa jazdy kat. „C”.

4.5.3.) Główny kod CPV: 80411200-0 - Usługi szkół nauki jazdy

4.5.5.) Wartość części: 129200 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 2 - kurs dla 29 strażaków ratowników OSP z terenu działania KM PSP w Tarnobrzegu, KP PSP w Stalowej Woli; KP PSP w Nisku
1. Przedmiotem zamówienia jest usługa przeprowadzenia kursu prawa jazdy kategorii „C” dla strażaków - ratowników Ochotniczych Straży Pożarnych z terenu działania Komendy Wojewódzkiej Państwowej Straży Pożarnej w Rzeszowie. Celem kursu jest nabycie przez słuchaczy wiedzy teoretycznej i umiejętności praktycznych niezbędnych do zdania egzaminu państwowego i uzyskania prawa jazdy kat. „C”.

4.5.3.) Główny kod CPV: 80411200-0 - Usługi szkół nauki jazdy

4.5.5.) Wartość części: 98600 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 3 - kurs dla 20 strażaków ratowników OSP z terenu działania KM PSP w Przemyślu; KP PSP Jarosławiu oraz KP PSP w Lubaczowie
1. Przedmiotem zamówienia jest usługa przeprowadzenia kursu prawa jazdy kategorii „C” dla strażaków - ratowników Ochotniczych Straży Pożarnych z terenu działania Komendy Wojewódzkiej Państwowej Straży Pożarnej w Rzeszowie. Celem kursu jest nabycie przez słuchaczy wiedzy teoretycznej i umiejętności praktycznych niezbędnych do zdania egzaminu państwowego i uzyskania prawa jazdy kat. „C”.

4.5.3.) Główny kod CPV: 80411200-0 - Usługi szkół nauki jazdy

4.5.5.) Wartość części: 68000 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 4 - kurs dla 20 strażaków ratowników OSP z terenu działania KM PSP w Krośnie oraz KP PSP w Jaśle
1. Przedmiotem zamówienia jest usługa przeprowadzenia kursu prawa jazdy kategorii „C” dla strażaków - ratowników Ochotniczych Straży Pożarnych z terenu działania Komendy Wojewódzkiej Państwowej Straży Pożarnej w Rzeszowie. Celem kursu jest nabycie przez słuchaczy wiedzy teoretycznej i umiejętności praktycznych niezbędnych do zdania egzaminu państwowego i uzyskania prawa jazdy kat. „C”.

4.5.3.) Główny kod CPV: 80411200-0 - Usługi szkół nauki jazdy

4.5.5.) Wartość części: 68000 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 5 – kurs dla 18 strażaków ratowników OSP z terenu działania KP PSP w Brzozowie oraz KP PSP w Sanoku
1. Przedmiotem zamówienia jest usługa przeprowadzenia kursu prawa jazdy kategorii „C” dla strażaków - ratowników Ochotniczych Straży Pożarnych z terenu działania Komendy Wojewódzkiej Państwowej Straży Pożarnej w Rzeszowie. Celem kursu jest nabycie przez słuchaczy wiedzy teoretycznej i umiejętności praktycznych niezbędnych do zdania egzaminu państwowego i uzyskania prawa jazdy kat. „C”.

4.5.3.) Główny kod CPV: 80411200-0 - Usługi szkół nauki jazdy

4.5.5.) Wartość części: 61200 PLN

Część 6

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 6 – kurs dla 23 strażaków ratowników OSP z terenu działania KP PSP w Dębicy oraz KP PSP w Ropczycach
1. Przedmiotem zamówienia jest usługa przeprowadzenia kursu prawa jazdy kategorii „C” dla strażaków - ratowników Ochotniczych Straży Pożarnych z terenu działania Komendy Wojewódzkiej Państwowej Straży Pożarnej w Rzeszowie. Celem kursu jest nabycie przez słuchaczy wiedzy teoretycznej i umiejętności praktycznych niezbędnych do zdania egzaminu państwowego i uzyskania prawa jazdy kat. „C”.

4.5.3.) Główny kod CPV: 80411200-0 - Usługi szkół nauki jazdy

4.5.5.) Wartość części: 78200 PLN

Część 7

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 7 - kurs dla 22 strażaków ratowników OSP z terenu działania KP PSP
w Lesku oraz KP PSP w Ustrzykach Dolnych

1. Przedmiotem zamówienia jest usługa przeprowadzenia kursu prawa jazdy kategorii „C” dla strażaków - ratowników Ochotniczych Straży Pożarnych z terenu działania Komendy Wojewódzkiej Państwowej Straży Pożarnej w Rzeszowie. Celem kursu jest nabycie przez słuchaczy wiedzy teoretycznej i umiejętności praktycznych niezbędnych do zdania egzaminu państwowego i uzyskania prawa jazdy kat. „C”.

4.5.3.) Główny kod CPV: 80411200-0 - Usługi szkół nauki jazdy

4.5.5.) Wartość części: 74800 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 121524 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 243960 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 121524 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Liga Obrony Kraju z siedzibą w Warszawie

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5210086832

7.3.3) Ulica: ul. Chocimska 14

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 00-791

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-11-14

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 121524 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-12-15

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 92220 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 92742 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 92742 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Liga Obrony Kraju z siedzibą w Warszawie

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5210086832

7.3.3) Ulica: ul. Chocimska 14,

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 00-791

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-11-29

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 92742 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-12-15

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 63960 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 69000 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 63960 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Liga Obrony Kraju z siedzibą w Warszawie

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5210086832

7.3.3) Ulica: ul. Chocimska 14,

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 00-791

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-11-14

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 63960 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-12-15

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 63960 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 63960 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 63960 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Liga Obrony Kraju z siedzibą w Warszawie

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5210086832

7.3.3) Ulica: ul. Chocimska 14,

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 00-791

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-11-10

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 63960 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-12-15

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

We wskazanej części nie złożono żadnej oferty w postępowaniu.

Część 6

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

We wskazanej części nie złożono żadnej oferty w postępowaniu.

Część 7

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

We wskazanej części nie złożono żadnej oferty w postępowaniu.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.