Og³oszenie o wyniku postêpowania
Us³ugi
¦wiadczenie us³ugi ca³odobowej ochrony osób i mienia Uniwersytetu Przyrodniczego w Poznaniu – negocjacje bez og³oszenia
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Uniwersytet Przyrodniczy w Poznaniu
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000001844
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: ul. Wojska Polskiego 28
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Poznañ
1.5.3.) Kod pocztowy: 60-637
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL415 - Miasto Poznañ
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: magdalena.wegrzynowicz@up.poznan.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.up.poznan.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/up_poznan1.7.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna
1.8.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
¦wiadczenie us³ugi ca³odobowej ochrony osób i mienia Uniwersytetu Przyrodniczego w Poznaniu – negocjacje bez og³oszenia2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-f5191003-b159-11ee-b628-1a85378e6c0a
2.5.) Numer og³oszenia: 2024/BZP 00034450
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2024-01-12
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa by³o poprzedzone og³oszeniem o zamówieniu/og³oszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn± Zamówienie udzielane jest w trybie negocjacji bez og³oszenia na podstawie: art. 301 ust. 1 pkt 3 ustawy
3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez og³oszenia albo zamówienia z wolnej rêki:
Powody zastosowania trybu negocjacji bez og³oszenia: art. 301 ust. 1 pkt 3 ustawy Pzp.
W zwi±zku z odwo³aniem wniesionym do KIO we wcze¶niejszym postêpowaniu (syg. akt KIO 3517/23, nr postêpowania: 937A/AZ/262/2023) i zakazem zawarcia umowy z wybranym Wykonawc±, Zamawiaj±cy zastosowa³ tryb negocjacji bez og³oszenia ze wzglêdu na piln± potrzebê zapewnienia ci±g³o¶ci ¶wiadczenia us³ugi ca³odobowej ochrony osób i mienia Uniwersytetu Przyrodniczego w Poznaniu.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 4798/AZ/262/2023
4.2.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Tak
4.3.1) Warto¶æ zamówienia stanowi±cego przedmiot tego postêpowania (bez VAT): 405625,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Us³ugi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest ¶wiadczenie us³ugi sta³ej i dora¼nej ochrony fizycznej osób i mienia Uniwersytetu Przyrodniczego w Poznaniu.
Zakres us³ug objêtych przedmiotem zamówienia: sta³a i dora¼na ochrona fizyczna osób i mienia Uniwersytetu Przyrodniczego w Poznaniu realizowana przez osoby zaanga¿owane przez Wykonawcê w zakresie okre¶lonym w Za³±czniku nr 1 do SWZ, tj. we wszystkie dni tygodnia przez okres 1 miesi±ca.
Zamawiaj±cy do realizacji ca³o¶ci przedmiotu zamówienia przewiduje 79 pracowników Wykonawcy.
Zamawiaj±cy wymaga, aby czynno¶ci ochrony okre¶lone w Za³±cznikach nr 2-6 do SWZ wykonywane by³y przez osoby zatrudnione przez Wykonawcê lub Podwykonawcê na podstawie stosunku pracy, je¿eli wykonanie tych czynno¶ci polega na wykonywaniu pracy w sposób okre¶lony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974r. – Kodeks pracy.
4.5.3.) G³ówny kod CPV: 79710000-4 - Us³ugi ochroniarskie
SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA
5.1.) Postêpowanie zakoñczy³o siê zawarciem umowy albo uniewa¿nieniem postêpowania: Postêpowanie/cze¶æ postêpowania zakoñczy³a siê zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od M¦P: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwach EOG innych ni¿ pañstwo zamawiaj±cego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najni¿sz± cen± lub kosztem: 446187,50 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwy¿sz± cen± lub kosztem: 448525,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 446187,50 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcjê elektroniczn±: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofert± wariantow±: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zosta³o udzielone wykonawcom wspólnie ubiegaj±cym siê o udzielenie zamówienia: Tak
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pe³nomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Makropol Sp. z o.o.
Nazwy (firmy) pozosta³ych wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia: Makropol TP Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7811009671
7.3.4) Miejscowo¶æ: Poznañ
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania czê¶ci zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.4.1.) Informacja o czê¶ciach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyæ podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, je¿eli s± ju¿ znani:
Podjazdy Grupy Interwencyjnej jako ewentualne wsparcie zasobów w³asnych Wykonawcy.
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-11-30
8.2.) Warto¶æ umowy/umowy ramowej: 446187,50 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 1 miesi±ce
INNE PRZETARGI Z POZNANIA
- Zakup sprzêtu komputerowego
- ¦wiadczenie us³ug polegaj±cych na przegl±dzie technicznym, konserwacji, kontroli szczelno¶ci urz±dzeñ wentylacyjnych, ch³odniczych, klimatyzacyjnych w pomieszczeniach GPSK.
- Zakup i dostawa odczynników do oznaczania Hemoglobiny glikowanej met. HPLC z dzier¿aw± aparatów dla laboratoriów USK w Poznaniu oraz testów ELISA
- Przegl±dy sprzêtu medycznego - Filia nr 2
- Malowanie pomieszczeñ budynku B II Oddzia³u ZUS w Poznaniu, ul. Staro³êcka 31.
- Zakup sprzêtu medycznego jedno i wielorazowego u¿ytku oraz akcesoriów do aparatury medycznej wykorzystywanej przez zespo³y ratownictwa medycznego
wiêcej: przetargi w Poznaniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- ¦wiadczenie us³ug ochrony osób, mienia, terenu i obiektów
- ¦wiadczenie us³ug ochrony fizycznej osób i mienia w 3 obiektach O¶rodka Pomocy Spo³ecznej Dzielnicy Wola m.st. Warszawy.
- ¦wiadczenie us³ug ochrony fizycznej gmachu S±dów przy ul. Terespolskiej 15A oraz ZKSS w obiekcie przy ul. Owsiana 12 w Warszawie.
- "Ochrona fizyczna osób i mienia zespo³u obiektów "Dworku Bia³opr±dnickiego" przy ul. Papierniczej 2 oraz budynku Zajazdu Ko¶ciuszkowskiego przy ul. Bia³opr±dnickiej 3, przez pracowników dozoru."
- Sta³a ochrona obiektów i terenu Katowickiego Centrum Onkologii z wykorzystaniem Grupy Interwencyjnej oraz monitorowanie systemów alarmowych
- "OCHRONA OBIEKTU WOJEWÓDZKIEJ BIBLIOTEKI PUBLICZNEJ W KRAKOWIE"
wiêcej: Us³ugi ochroniarskie »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.