Ogłoszenie z dnia 2021-04-15
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00010405/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-02-24
- 2021/BZP 00010405/02 - Ogłoszenie z dnia 2021-02-24 (po zmianach)
- 2021/BZP 00010405/03 - Ogłoszenie z dnia 2021-02-24 (po zmianach)
- 2021/BZP 00014131/01 - Modyfikacja z dnia 2021-03-05
- 2021/BZP 00015316/01 - Modyfikacja z dnia 2021-03-09
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00033686 z dnia 2021-04-15 |
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługi serwisu pogwarancyjnego oraz dedykowanej asysty technicznej dla Systemu telefonicznej i elektronicznej obsługi klienta wraz z rejestratorem
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Urząd Patentowy Rzeczypospolitej Polskiej
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000332251
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: al. Niepodległości
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 00-950
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.7.) Numer telefonu: +48225790349
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: wzp121@uprp.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.uprp.gov.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://zamowienia-uprp.ezamawiajacy.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
ochrona własności przemysłowej
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Usługi serwisu pogwarancyjnego oraz dedykowanej asysty technicznej dla Systemu telefonicznej i elektronicznej obsługi klienta wraz z rejestratorem2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-663044f6-76a6-11eb-86b1-a64936a8669f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00033686
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-04-15
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00011238/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Serwis pogwarancyjny i usługi dedykowanej asysty technicznej dla Systemu telefonicznej i elektronicznej obsługi klienta
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00010405/03
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: BG-II.211.1.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 421870 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1.Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi serwisu pogwarancyjnego oraz usług dedykowanej asysty technicznej w liczbie 150 roboczogodzin dla Systemu telefonicznej i elektronicznej obsługi klienta wraz z Rejestratorem Rozmów (CRM, Contact Center i TRX).2. Wykonawca przyznaje Zamawiającemu prawo opcji do nabycia od niego dodatkowej usługi dedykowanej asysty technicznej w liczbie 250 roboczogodzin w drodze jednostronnych oświadczeń składanych przez Zamawiającego.3. Usługi świadczone w ramach zamówienia mają na celu utrzymanie funkcjonalności Systemu, zapobieganie utracie danych, nieprawidłowościom w przechowywaniu lub przetwarzaniu danych, przerwom w łączności między Systemem a użytkownikami.4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, w tym opis Systemu oraz zakres poszczególnych usług określa Załącznik nr 1 do SWZ oraz §4 wzoru umowy, stanowiącego Załącznik nr 2 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 72250000-2 - Usługi w zakresie konserwacji i wsparcia systemów
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 589034,7
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 589034,7
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 589034,7
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Global One sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 240794474
7.3.3) Ulica: Mińska 63A
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 03-828
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
JazzBIT Łukasz Pleszczyński Ul. Stolarzowicka 195 Bytom: świadczenie usług serwisowych, dedykowanej asysty technicznej dla systemu CRM, prowadzenie prac serwisowych oraz bieżącej dokumentacji
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-04-15
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 589034,70
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
2021-04-15 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o wyniku postępowania - - Usługi |
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Dostawa 2 samochodów dla Zespołu do obsługi Placówek Opiekuńczo-Wychowawczych Nr 2 w Warszawie
- 683/2024 Remont pomieszczeń biurowych siedziby Zakładu Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Wawer m.st. Warszawy przy ul. Trakt Lubelski 355 w Warszawie.
- Wykonanie dokumentacji projektowej dla przebudowy i remontu pomieszczenia dla służb FIS
- Udzielanie świadczeń zdrowotnych oraz pozostawanie w gotowości do udzielania świadczeń w zakresie czynności zawodowych perfuzjonisty w Klinice Kardiochirurgii i Transplantologii
- Zakup usług wsparcia dla elementów infrastruktury teleinformatycznej - serwis pogwarancyjny
- Usługa ochrony fizycznej obiektu, osób, mienia i terenu siedziby Ośrodka Rozwoju Edukacji (...).
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- DOSTĘP DO NOWYCH WERSJI ORAZ ŚWIADCZENIE OPIEKI SERWISOWEJ DLA ZINTEGROWANEGO SYSTEMU INFORMATYCZNEGO
- Realizacja opieki serwisowej systemu ERP - Enova 365 wraz z zapewnieniem licencji na 24 m-ce
- "Usługa serwisowa nad oprogramowaniem "InfoMedica/AMMS"
- Usługi konfiguracji i konserwacji urządzeń teleinformatycznych w centrach zarządzających i na stacjach referencyjnych systemu ASG-EUPOS
- Zakup usługi wsparcia producenta oprogramowania do posiadanego systemu CommVault
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.