eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łódź › Wykonywanie konserwacji, bieżących napraw i usuwania powstałych awarii instalacji i urządzeń klimatyzacyjnych oraz instalacji chłodniczych dla potrzeb wentylacji mechanicznej w obiektach KWP w Łodzi

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2024-01-12


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Wykonywanie konserwacji, bieżących napraw i usuwania powstałych awarii instalacji i urządzeń klimatyzacyjnych oraz instalacji chłodniczych dla potrzeb wentylacji mechanicznej w obiektach KWP w Łodzi

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Komenda Wojewódzka Policji w Łodzi

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 470754976

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Lutomierska 108/112

1.5.2.) Miejscowość: Łódź

1.5.3.) Kod pocztowy: 91-048

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL711 - Miasto Łódź

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zampub@ld.policja.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://przetargi.lodzka.policja.gov.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/transakcja/825986

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Porządek i bezpieczeństwo publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wykonywanie konserwacji, bieżących napraw i usuwania powstałych awarii instalacji i urządzeń klimatyzacyjnych oraz instalacji chłodniczych dla potrzeb wentylacji mechanicznej w obiektach KWP w Łodzi

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7354ec95-61ee-11ee-a60c-9ec5599dddc1

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00033532

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-01-12

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00116015/27/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.7 Wykonywanie konserwacji, bieżących napraw i usuwania powstałych awarii instalacji i urządzeń klimatyzacyjnych oraz instalacji chłodniczych w obiektach KWP w Łodzi i jednostkach jej podległych

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00425854

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: FZ-2380/28/23/MB

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie czynności w zakresie konserwacji, bieżących napraw i usuwania powstałych awarii instalacji i urządzeń klimatyzacyjnych oraz instalacji chłodniczych dla potrzeb wentylacji mechanicznej w obiektach Komendy Wojewódzkiej Policji
w Łodzi i jednostkach jej podległych.
2. W ramach przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany będzie do wykonywania następujących czynności:
- czynności konserwacyjnych;
- bieżących napraw;
- usuwanie powstałych awarii.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z wykazem obiektów i ilościami urządzeń został zawarty w Formularzu cenowym – załącznik nr 2 do SWZ oraz Specyfikacji technicznej wykonania i odbioru usług – załącznik nr 3 do SWZ, a warunki realizacji we wzorze umowy – załącznik nr 10 do SWZ.
4. Podane ilości urządzeń stanowią podstawę do wyliczenia ceny oferty złożonej w niniejszym postępowaniu. Przedmiotowe usługi świadczone będą według potrzeb Zamawiającego
i posiadanych środków finansowych.
5. Ilości przedstawione w Formularzu cenowym - załączniku nr 2 do SWZ są ilościami szacunkowymi służącymi do skalkulowania ceny oferty, mogą one ulec zmianie w trakcie realizacji zamówienia, ale ogólna wartość realizowanych usług nie przekroczy kwoty zapisanej w umowie.
6. Zamawiający zobowiązuje się do realizacji zamówienia na poziomie nie mniejszym niż 70% wartości umowy, co nie może stanowić podstawy roszczeń ze strony Wykonawcy.
7. Wszelkie koszty związane z wykonywaniem przedmiotu zamówienia, jakie poniesie Wykonawca muszą być wkalkulowane w cenę oferty.
8. Wykonawca zobowiązuje się do posiadania przez cały okres obowiązywania umowy oraz w okresie udzielonej gwarancji, ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzonej działalności gospodarczej (odpowiedzialność kontraktowa i deliktowa) obejmujące swoim zakresem, co najmniej szkody poniesione przez osoby trzecie, a także przedstawicieli i pracowników Zamawiającego i Wykonawcy, w wyniku śmierci, uszkodzenia ciała lub rozstroju zdrowia (szkoda osobowa) lub w wyniku utraty, uszkodzenia lub zniszczenia mienia (szkoda rzeczowa), powstałe w związku z wykonywaniem przedmiotowej usługi na kwotę nie mniejszą niż kwota wynagrodzenia za wykonanie przedmiotu umowy, o której mowa w umowie, z franszyzą redukcyjną na poziomie nie wyższym, niż 3 000,00 zł oraz regularnie opłacać składki ubezpieczeniowe od tego ubezpieczenia.
9. Zamawiającemu przysługuje na każdym etapie realizacji umowy prawo kontroli aktualności polisy OC w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej przez Wykonawcę.
10. Wykonawca zobowiązany jest do osobistego wykonywania kluczowych części zamówienia
tj. wykonywania czynności konserwacji i usuwania powstałych awarii ww. urządzeń.
W przypadku korzystania z podwykonawców Zamawiający żąda, aby Wykonawca w Formularzu ofertowym - załącznik nr 1 do SWZ wskazał część zamówienia powierzoną podwykonawcy oraz nazwę podwykonawcy.
11. W zakresie, w jakim Wykonawca nie posługuje się Podwykonawcami, o których mowa w § 2 wzoru umowy (Załącznik nr 10 do SWZ), na podstawie art. 95 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych Wykonawca/podwykonawca zobowiązuje się, że w okresie realizacji umowy będzie zatrudniał na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26.06.1974 r. – Kodeks pracy (tj. Dz. U. z 2022 r., poz. 1510 ze zm.) wszystkie osoby wykonujące usługi w zakresie napraw i konserwacji instalacji budowlanych, w tym instalacji i urządzeń klimatyzacyjnych oraz instalacji chłodniczych. Wymóg ten nie dotyczy osób fizycznych prowadzących działalność gospodarczą w zakresie, w jakim będą wykonywać osobiście usługi na rzecz Zamawiającego.
12. Wykonawca w terminie 3 dni roboczych od zawarciu umowy składa pisemne oświadczenie obejmujące ilość osób, jaka jest niezbędna do wykonania czynności wskazanych w ust. 1 oraz adekwatnie do tego wymiar etatów przewidzianych dla tych osób przez Wykonawcę/podwykonawcę wraz z określeniem rodzajów i okresów umów o pracę, które są lub będą zgodnie z tym zawarte.
13. Uszczegółowienie wymogu oraz sankcje z tytułu jego niespełnienia zostały określone w § 3 i § 10 wzoru umowy – załącznik nr 10 do SWZ

4.5.3.) Główny kod CPV: 50700000-2 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji instalacji budynkowych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 183821,04 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 183821,04 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 183821,04 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: VENTRA CLIMA Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 526-22-04-586

7.3.4) Miejscowość: Łódź

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-12-20

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 183821,04 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.