eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Opole › Odławianie i leczenie dzikich zwierząt z terenu miasta Opola

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2024-01-12


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Odławianie i leczenie dzikich zwierząt z terenu miasta Opola

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: MIASTO OPOLE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 53141266800000

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Rynek 1A

1.5.2.) Miejscowość: Opole

1.5.3.) Kod pocztowy: 45-015

1.5.4.) Województwo: opolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL524 - Opolski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: pzp@um.opole.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.opole.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://umopole.logintrade.net/zapytania_email,150919,62b98866fdf53b846bd54b64422d0b17.html

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Odławianie i leczenie dzikich zwierząt z terenu miasta Opola

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-46534ef6-9a75-11ee-953e-c2ea26915e21

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00033481

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-01-12

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00025384/17/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.41 Odławianie i leczenie dzikich zwierząt

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00552891

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.2.34.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Zakres prac polegać będzie na:
a. odłowie dzikich zwierząt (np. lisy, kuny, sarny, dziki, itp.) z terenu w granicach administracyjnych miasta Opola za pomocą sideł, żywołapek, czasowym usypianiu itp. i ich przetransportowaniu poza teren miasta;
b. leczeniu zwierząt – jeśli to jest konieczne, wykonywanym w wyspecjalizowanej lecznicy z uwzględnieniem kwarantanny, po której nastąpi wypuszczenie zwierzęcia do jego środowiska naturalnego lub w przypadkach uzasadnionych, w których nie ma szansy na wyleczenie zwierzęcia - dokonaniu eutanazji;
c. utylizacji truchła zwierzęcia, potwierdzonej stosowną dokumentacją.
2. Usługa świadczona będzie całodobowo oraz w dni wolne od pracy i obejmuje również dojazd na miejsce zdarzenia i transport zwierzęcia.
3. Wykonanie zlecenia musi nastąpić w dniu zgłoszenia, nie później niż w ciągu 3 godzin (czas reakcji na zgłoszenie stanowi II kryterium wyboru oferty najkorzystniejszej), po telefonicznym powiadomieniu Wykonawcy przez Zamawiającego (na wyznaczone numery telefonów stacjonarnych lub komórkowych).
4. Wykonawca zobowiązany będzie także do przyjęcia interwencyjnych zgłoszeń od Straży Miejskiej w Opolu i Wydziału Zarządzania Kryzysowego Urzędu Miasta Opola, po uprzednim powiadomieniu Wydziału Ochrony Środowiska i Rolnictwa Urzędu Miasta Opola.

Minimalna wielkość świadczenia stron – 50 % szacunkowej ilości odłowów wyszczególnionych w tabeli w formularzu „Oferta przetargowa”.

4.5.3.) Główny kod CPV: 85200000-1 - Usługi weterynaryjne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

90720000-0 - Ochrona środowiska

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 310980 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 310980 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 310980 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Gabinet Weterynaryjny Jan Piskoń

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 7561928068

7.3.3) Ulica: Opolska 30

7.3.4) Miejscowość: Strzelce Opolskie

7.3.5) Kod pocztowy: 47-100

7.3.6.) Województwo: opolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-01-08

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 310980 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2024-12-31

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.