eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kruszwica › Ubezpieczenie mienia i odpowiedzialności cywilnej Gminy Kruszwica w okresie od 01.01.2024 do 31.12.2025 r.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2024-01-11


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Ubezpieczenie mienia i odpowiedzialności cywilnej Gminy Kruszwica w okresie od 01.01.2024 do 31.12.2025 r.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA KRUSZWICA

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 092350777

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Nadgoplańska 4

1.5.2.) Miejscowość: Kruszwica

1.5.3.) Kod pocztowy: 88-150

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL617 - Inowrocławski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: um@kruszwica.um.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://platformazakupowa.pl/pn/gminakruszwica

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/transakcja/864227

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Ubezpieczenie mienia i odpowiedzialności cywilnej Gminy Kruszwica w okresie od 01.01.2024 do 31.12.2025 r.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e4721fed-9a5b-11ee-ba3b-4e891c384685

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00028319

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-01-11

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00037000/10/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.5 Ubezpieczenie mienia i OC Gminy Kruszwica oraz ubezpieczenia komunikacyjne OC, AC i NNWK

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00552438

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: PIFZ-Z.271.38.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 500000,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Wspólny Słownik Zamówień:
CPV Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
66510000-8 Usługi ubezpieczeniowe
66515000-3 Usługi ubezpieczenia od uszkodzenia lub utraty
66515100-4 Usługi ubezpieczenia od ognia
66515200-5 Usługi ubezpieczenia własności
66515400-7 Usługi ubezpieczenia od skutków żywiołów
66516000-0 Usługi ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej
66516100-1 Usługi ubezpieczenia pojazdów mechanicznych od odpowiedzialności cywilnej
66514110-0 Usługi ubezpieczeń pojazdów mechanicznych
66516400-4 Usługi ubezpieczenia od ogólnej odpowiedzialności cywilnej
66512100-3 Usługi ubezpieczenia od następstw nieszczęśliwych wypadków

Zamawiający: Gmina Kruszwica

Termin realizacji: od 01.01.2024 do 31.12.2025 r.

Przedmiotem zamówienia jest:
Ubezpieczenie mienia i odpowiedzialności Zamawiającego w zakresie:
1. Ubezpieczenia mienia od wszystkich ryzyk,
2. Ubezpieczenia sprzętu elektronicznego od wszystkich ryzyk,
3. Ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej,
4. Ubezpieczenie następstw nieszczęśliwych wypadków,
5. Ubezpieczeń komunikacyjnych (OC, NNW, AC/KR, ASS).

Zamówienie obejmuje ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej i mienia Zamawiającego będącego w posiadaniu następujących jednostek organizacyjnych:

1. Gmina Kruszwica, 88-150 Kruszwica, ul. Nadgoplańska 4, NIP: 5662751234, Regon: 092350777,
2. Zespół Oświaty i Wychowania, 88-150 Kruszwica, ul. Rybacka 20, NIP: 5561598486, Regon: 001112801,
3. Zespół Szkół Samorządowych nr 1 w Kruszwicy, 88-150 Kruszwica, ul. Kujawska 22, NIP: 5562765041, Regon: 365041453,
4. Zespół Szkół Ogólnokształcących w Kruszwicy, 88-150 Kruszwica, ul. Jana Kasprowicza 7, NIP: 5562752452, Regon: 341314600,
5. Szkoła Podstawowa im. Marii Patyk w Sławsku Wielkim, 88-150 Kruszwica, Sławsk Wielki 77, NIP: 5562365838, Regon: 001155489,
6. Szkoła Podstawowa im. Wincentego Witosa w Woli Wapowskiej, 88-153 Kruszwica, Wola Wapowska 6A , NIP: 5562365790, Regon: 001155503,
7. Szkoła Podstawowa im. Janusza Kusocińskiego w Polanowicach, 88-150 Kruszwica, Polanowice 27, NIP: 5562365614, Regon: 001155495,
8. Szkoła Podstawowa im. Armii Krajowej w Chełmcach, 88-121 Chełmce, Chełmce 51, NIP: 5562365495, Regon: 001155526,
9. Szkoła Podstawowa im. Wojska Polskiego w Rusinowie, 88-153 Kruszwica, Rusinowo 23, NIP: 5562369380, Regon: 001155510,
10. Miejsko-Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Kruszwicy, 88-150 Kruszwica, ul. Rybacka 20, NIP: 5562360574, Regon: 092554132,
11. Środowiskowy Dom Samopomocy w Kruszwicy, 88-150 Kruszwica, ul. Rynek 22, NIP: 5562755120, Regon: 341512026,
12. Miejsko-Gminna Biblioteka Publiczna im. Stanisława Przybyszewskiego w Kruszwicy, 88-150 Kruszwica, ul. Rybacka 22, NIP: 5562635143, Regon: 340316263,
13. Centrum Kultury i Sportu „Ziemowit” w Kruszwicy, 88-150 Kruszwica, ul. Poznańska 17, NIP: 5562657400, Regon: 340444216,
14. Żłobek w Kruszwicy, 88-150 Kruszwica, ul. A. Mickiewicza 11, NIP:55662789449, Regon: 387864290.

Miejsca ubezpieczenia:
Teren Gminy Kruszwicy, wszystkie miejsca prowadzenia działalności i posiadania mienia (obecne i przyszłe); dla sprzętu elektronicznego przenośnego teren Rzeczypospolitej Polskiej i poza jej granicami; dla wartości pieniężnych podczas transportu terenie Rzeczypospolitej Polskiej

4.5.3.) Główny kod CPV: 66510000-8 - Usługi ubezpieczeniowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

66515000-3 - Usługi ubezpieczenia od uszkodzenia lub utraty

66515100-4 - Usługi ubezpieczenia od ognia

66515200-5 - Usługi ubezpieczenia własności

66515400-7 - Usługi ubezpieczenia od skutków żywiołów

66516000-0 - Usługi ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej

66516100-1 - Usługi ubezpieczenia pojazdów mechanicznych od odpowiedzialności cywilnej

66514110-0 - Usługi ubezpieczeń pojazdów mechanicznych

66516400-4 - Usługi ubezpieczenia od ogólnej odpowiedzialności cywilnej

66512100-3 - Usługi ubezpieczenia od następstw nieszczęśliwych wypadków

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 432731,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 432731,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 432731,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Towarzystwo Ubezpieczeń Wzajemnych TUW

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5261033426

7.3.3) Ulica: ul. Raabego 13

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 02-793

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-12-29

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 432731,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2024-01-01 do 2025-12-31

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.