eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lubień › Odbiór i transport odpadów komunalnych na terenie Gminy Lubień

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2024-01-10


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Odbiór i transport odpadów komunalnych na terenie Gminy Lubień

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Lubień

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 491892370

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Lubień 50

1.5.2.) Miejscowość: Lubień

1.5.3.) Kod pocztowy: 32-433

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL214 - Krakowski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@lubien.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.malopolska.pl/uglubien,m,333084,2020.html

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-c899c708-94fa-11ee-9ee7-e2087ac16d09

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Odbiór i transport odpadów komunalnych na terenie Gminy Lubień

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c899c708-94fa-11ee-9ee7-e2087ac16d09

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00026378

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-01-10

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00057740/09/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

2.3.2 Odbiór i transport odpadów komunalnych na terenie Gminy Lubień

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00538796

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: IGK.ZP.271.20.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 700231,48 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

I część zamówienia: „Odbiór i transport odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych oraz z domków letniskowych lub innych nieruchomości wykorzystywanych na cele rekreacyjno-wypoczynkowe jedynie przez część roku położonych na terenie Gminy Lubień”.

W wyniku podpisanej umowy Wykonawca wykona kompleksową obsługę w zakresie odbioru wszystkich odpadów komunalnych zarówno zmieszanych jak i gromadzonych w sposób selektywny od właścicieli nieruchomości zamieszkałych oraz z domków letniskowych lub innych nieruchomości wykorzystywanych na cele rekreacyjno - wypoczynkowe jedynie przez część roku położonych na terenie Gminy Lubień oraz z Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych PSZOK w miejscowości Lubień i ich transport do instalacji mieszczącej się w Myślenicach przy ul. Ujejskiego (Zakład Utylizacji Odpadów).

Szczegółowy wykaz ról, na których położone są przedmiotowe nieruchomości, stanowi załącznik nr 9 do SWZ.

Punkt Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych PSZOK znajduje się w miejscowości Lubień na dz. ew. nr 8614/52, przy granicy z Kasinką Małą przy drodze wojewódzkiej nr 968.

Zmieszane odpady komunalne, bioodpady oraz pozostałości z sortowania, przeznaczone do składowania, należy przekazać do regionalnej instalacji przetwarzana odpadów komunalnych zgodnie uchwałą Nr XI/125/03 Sejmiku Województwa Małopolskiego z dnia 25 sierpnia 2003 roku w sprawie Planu Gospodarki Odpadami Województwa Małopolskiego oraz uchwałą nr V/34/19 Sejmiku Województwa Małopolskiego z dnia 28 stycznia 2019 roku w sprawie zmiany uchwały Nr XI/125/03 Sejmiku Województwa Małopolskiego z dnia 25 sierpnia 2003 roku
w sprawie Planu Gospodarki Odpadami Województwa Małopolskiego wraz z jego zmianami.

Dokumentem potwierdzającym przekazanie całej masy odpadów komunalnych zarówno zmieszanych jak i gromadzonych w sposób selektywny od mieszkańców na składowisko jest dokument PZ (Przyjęcie Zewnętrzne) ilości odpadów po zważeniu na składowisku.

Usługa odbioru od mieszkańców obejmuje:
 odpady komunalne zbierane w sposób selektywny „u źródła” z podziałem na frakcje:
• tworzywa sztuczne, metale i opakowania wielomateriałowe,
• papier,
• szkło,
• bioodpady,
• odpady problematyczne,
• odpady niesegregowane (zmieszane),
 odpady wielkogabarytowe – 1 raz w okresie 12 miesięcy
zgodnie z załącznikiem nr 10 do SWZ.

W PSZOK odbiorem zostaną objęte:
 odpady komunalne zbierane w sposób selektywny z podziałem na frakcje:
• tworzywa sztuczne, metale i opakowania wielomateriałowe,
• papier,
• szkło,
• bioodpady,
• odpady zielone,
• odpady problematyczne,
 odpady wielkogabarytowe i opony,
 odpady pochodzące z drobnych robót budowlano – remontowych.


Obsługa obejmuje także dostawę właścicielom nieruchomości worków na odpady zbierane selektywnie (wymiana worków za oddane worki) do wszystkich nieruchomości wskazanych przez Zamawiającego.

4.5.3.) Główny kod CPV: 90511000-2 - Usługi wywozu odpadów

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

90500000-2 - Usługi związane z odpadami

90512000-9 - Usługi transportu odpadów

90513100-7 - Usługi wywozu odpadów pochodzących z gospodarstw domowych

4.5.5.) Wartość części: 710000,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

II część zamówienia: „Odbiór i transport odpadów komunalnych pochodzących z przystanków, cmentarza komunalnego oraz budynku Urzędu Gminy w Lubniu.

odpadów komunalnych zarówno zmieszanych jak i gromadzonych w sposób selektywny
z cmentarza komunalnego w Tenczynie, z budynku Urzędu Gminy w Lubniu oraz odpadów pochodzących z przystanków gromadzonych przy budynku Urzędu Gminy w Lubniu i ich transport do instalacji mieszczącej się w Myślenicach przy ul. Ujejskiego (Zakład Utylizacji Odpadów).

Odbiór i transport odpadów komunalnych powinien odbywać się w sposób zapewniający osiągnięcie odpowiednich poziomów recyklingu, przygotowania do ponownego użycia i odzysku innymi metodami oraz ograniczenie masy odpadów komunalnych ulegających biodegradacji przekazywanych do składowania, zgodnie z zapisami ustawy z dnia 13 września 1996r.
o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (t. j. Dz. U. z 2023 r. poz. 1469 z późn. zm.) oraz Regulaminem utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy Lubień przyjętego uchwałą
Nr XXXIV/290/2021 z dnia 22 grudnia 2021 r.

Dokumentem potwierdzającym przekazanie całej masy odpadów komunalnych zarówno zmieszanych jak i gromadzonych w sposób selektywny na składowisko jest dokument PZ (Przyjęcie Zewnętrzne) ilości odpadów po zważeniu na składowisku.

Obsługa obejmuje także dostawę worków na odpady zbierane selektywnie (wg zapotrzebowania) do budynku Urzędu Gminy w Lubniu.

Usługa odbioru odpadów komunalnych obejmuje:
 odpady zmieszane pochodzące z przystanków gromadzone przy budynku Urzędu Gminy w Lubniu.
 odpady zmieszane z cmentarza komunalnego w Tenczynie,
 odpady komunalne z budynku Urzędu Gminy w Lubniu zbierane w sposób selektywny
„u źródła” z podziałem na frakcje:
• tworzywa sztuczne, metale i opakowania wielomateriałowe,
• papier,
• szkło,
• odpady problematyczne,
• odpady niesegregowane (zmieszane).

4.5.3.) Główny kod CPV: 90511000-2 - Usługi wywozu odpadów

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

90500000-2 - Usługi związane z odpadami

90512000-9 - Usługi transportu odpadów

90513100-7 - Usługi wywozu odpadów pochodzących z gospodarstw domowych

4.5.5.) Wartość części: 46250,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 710000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 710000,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 710000,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Usługowa Arkadiusz Wesołowski

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7352875824

7.3.4) Miejscowość: Ludźmierz

7.3.5) Kod pocztowy: 34-471

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-01-04

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 710000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2024-01-01 do 2024-12-31

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 46250,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 46250,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 46250,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Usługi Transportowe Gacek & Krawontka Spółka Jawna

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6812055135

7.3.4) Miejscowość: Skomielna Biała 613

7.3.5) Kod pocztowy: 32-434

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-01-04

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 46250,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2024-01-01 do 2024-12-31

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.