eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Świecie › Usługi transportowe samochodami ciężarowymi dla Powiatowego Zarządu Dróg w Świeciu

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2024-01-10


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługi transportowe samochodami ciężarowymi dla Powiatowego Zarządu Dróg w Świeciu

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Świecki

1.3.) Oddział zamawiającego: Powiatowy Zarząd Dróg w Świeciu

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 092350978

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. gen. Józefa Hallera 9

1.5.2.) Miejscowość: Świecie

1.5.3.) Kod pocztowy: 86-100

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL618 - Świecki

1.5.7.) Numer telefonu: 52 56 83 228

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: drogi@drogi.csw.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://pzd-swiecie.rbip.mojregion.info/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/csw

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Usługi transportowe samochodami ciężarowymi dla Powiatowego Zarządu Dróg w Świeciu

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b772c2a3-942b-11ee-9ee7-e2087ac16d09

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00024166

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-01-10

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00025213/09/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.3 Usługa transportowa - samochody ciężarowe

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00535436

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: PZD 241/15/2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 260150,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje:
W realizacji zamówienia będą brały udział dwa samochody ciężarowe samowyładowcze (drugi samochód dorywczo wg potrzeb) o ładowności od 5 do 10 ton będące w posiadaniu Wykonawcy. Samochody muszą być wyposażone w zaczep (hak) kulowy umożliwiający podłączenie przyczepy niskopodwoziowej (rębaka). Realizacja zamówienia odbywać się będzie co do zasady na wezwanie przedstawiciela Zamawiającego w dni robocze od godz. 7.00 do godz. 15.00 z zastrzeżeniem wydłużenia lub skrócenia tego czasu. Samochody będą służyły do przewozu materiałów budowlanych, gruntu, gałęzi, drewna, różnego sprzętu, itp. W czasie realizacji zamówienia Wykonawcę obowiązuje pełna dyspozycyjność w razie potrzeby w wolne soboty, niedziele i święta oraz poza godzinami pracy.

Obowiązki Wykonawcy i Zamawiającego:
Wykonawca zobowiązany jest do:
- przygotowania pod względem technicznym samochodów biorących udział w realizacji zamówienia oraz ich odpowiedniego wyposażenia: samochody biorące udział
w realizacji zamówienia obowiązkowo muszą być w pełni sprawne i przygotowane do przewozu materiałów budowlanych zgodnie z obowiązującą ustawą Prawo o ruchu drogowym oraz muszą być wyposażone w lampę błyskową, obowiązujące oznakowanie oraz telefon komórkowy, przy czym koszt utrzymania telefonu komórkowego ponosi Wykonawca;
- przestrzegania terminowego wykonania zadania;
- stałego kontaktu z przedstawicielem Zamawiającego;
- posiadania opłaconej polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej
w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;
- Wykonawca ponosi odpowiedzialność za przewożony ładunek od chwili załadunku na samochód do momentu rozładunku, w razie uszkodzenia ładunku lub jego zaginięcia w trakcie przewozu Wykonawca poniesie wszystkie koszty związane z usunięciem uszkodzeń lub zakupem nowych materiałów;
- w przypadku awarii pojazdu lub niedyspozycji kierowcy Wykonawca zobowiązany jest zgłosić to Zamawiającemu oraz zapewnić odpowiedni (równoważny) pojazd zastępczy lub kierowcę w ciągu 1 godziny od chwili zaistnienia zdarzenia;
- Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z eksploatacją pojazdów, ich ubezpieczeniem, zabezpieczeniem w paliwo, wynagrodzeniem i ubezpieczeniem kierowców oraz ubezpieczeniem i zabezpieczeniem ładunku;
- kierowcy pojazdów będą wykonywali drobne prace pomocnicze w godzinach wolnych od prowadzenia pojazdu oraz będą nadzorować i pomagać w załadunku i rozładunku samochodów.
- prowadzenia dokumentacji usługi (karty drogowe) z należytą starannością zgodnie z wymaganiami Zamawiającego: wynagrodzenie Wykonawcy płatne będzie na podstawie faktury miesięcznej wystawionej na podstawie kart drogowych zawierających m. in. czas wykonanej usługi, imię i nazwisko kierowcy oraz dane pojazdu. Wykonawca po każdym dniu realizacji usługi przedstawi przedstawicielowi Zamawiającego do akceptacji i podpisu wypełnioną kartę drogową.

Zamawiający zobowiązany jest do:
- bieżącego ustalenia zakresu działania Wykonawcy tj. wydawania dyspozycji co do miejsca i terminu każdorazowej usługi.

2.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, opis wymagań zamawiającego w zakresie realizacji i odbioru określają:
- kosztorys ofertowy– załącznik nr 5 do SWZ
- wzór umowy – załącznik nr 6 do SWZ
Wszystkie wymagania określone w dokumentach wskazanych powyżej stanowią wymagania minimalne, a ich spełnienie jest obligatoryjne. Niespełnienie ww. wymagań minimalnych będzie skutkować odrzuceniem oferty jako niezgodnej z warunkami zamówienia na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp.

4.5.3.) Główny kod CPV: 60181000-0 - Wynajem samochodów ciężarowych wraz z kierowcą

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 290895,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 317340,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 290895,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Usługowa „BEST” Bartłomiej Czapka

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5591713124

7.3.3) Ulica: Sulnówko 6

7.3.4) Miejscowość: Świecie

7.3.5) Kod pocztowy: 86-100

7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-12-29

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 290895,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2024-01-01 do 2024-12-31

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.