eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Nisko › Budowa oraz remont boisk wielofunkcyjnych przy zespołach szkolno - przedszkolnych na terenie gminy Nisko

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2024-01-09


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa oraz remont boisk wielofunkcyjnych przy zespołach szkolno – przedszkolnych na terenie gminy Nisko

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Nisko

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 830409442

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Plac Wolności 14

1.5.2.) Miejscowość: Nisko

1.5.3.) Kod pocztowy: 37-400

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL824 - Tarnobrzeski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@nisko.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.nisko.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-d1b02604-7256-11ee-9aa3-96d3b4440790

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa oraz remont boisk wielofunkcyjnych przy zespołach szkolno – przedszkolnych na terenie gminy Nisko

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d1b02604-7256-11ee-9aa3-96d3b4440790

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00020026

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-01-09

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00040259/10/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.12 Budowa boiska wielofukcyjnego przy ZSP nr 1 w Nisku i ZSP w Zarzeczu oraz remont boiska wielofunkcyjnego przy ZSP nr 2 w Nisku (SPORTOWA POLSKA)

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00459293

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.44.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 945721,79 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 1: Budowa boiska wielofunkcyjnego przy ZSP nr 1 w Nisku (Sportowa Polska).
Przedmiotem zamówienia jest budowa boiska wielofunkcyjnego wraz z oświetleniem dla potrzeb Zespołu Szkolno-Przedszkolnego nr 1 w Nisku (os. Podwolina) oraz urządzeniami małej architektury (kosze na śmieci, tablice informacyjne, stojak na rowery, ławka ogrodowa), układem komunikacji wewnętrznej i ogrodzeniem. Planowana budowa boiska wielofunkcyjnego wraz z infrastrukturą jest na działkach Gminy Nisko nr ewid. 5203, 5140/160 użytkowanych przez Zespół Szkolno-Przedszkolny Nr 1 w Nisku. Roboty obejmować będą budowę boiska z nawierzchni przepuszczalnej poliuretanowej do piłki ręcznej o wymiarach 20,0x40,0 m ze strefą ochronną 2,0 m wraz z liniami do piłki siatkowej, koszykówki oraz tenisa. Na boisku będzie zamontowana trybuna systemowa jednorzędowaz elementów stalowych i siedziskami krzesełkowymi stadionowymi o wymiarach 42x36x11 (bez oparcia) w kolorze RAL 5005 (niebieski) oraz stanowisko sędziowskie z profili stalowych zamkniętych (systemowe) malowane proszkowo, wyposażone w siedzisko z oparciem zgodnie z normami COBRABID BBC. W ogrodzeniu zamontowana będzie brama systemowa o szerokości 2,0 m i wysokości 2,05 m oraz furtka wejściowa o szerokości 1,0 m i wysokości 2,05 m. Wyposażenie boiska wielofunkcyjnego:
a) 2 bramki do piłki ręcznej (znakowanie i wymiary zgodnie z normą IHF) przenośne, wykonane ze specjalnego profilu aluminiowego kwadrat o boku 8cm. Wymiary bramki w świetle 3,00x2,00m,
b) 4 siatki do bramki piłki ręcznej profesjonalne 3,00x2,00m. Bezwęzłowa siatka na bramkę z polipropylanu o wysokiej wytrzymałości, grubość sznurka: 4mm,
c) komplet tulei specjalnych do piłki ręcznej i odciągów z zintegrowanymi elementami maskującymi. Element maskujący jest połączony na stałe z konstrukcją tulei, co uniemożliwia jego zagębienie.
d) 2 komplety (łączne 4 sztuki) konstrukcji jednosłupowej systemowej z wysięgnikiem do tablicy piłki koszykowej, z mechanizmem do regulacji wysokości, przystosowane do montażu w tulejach systemowych, z tablicą o wymiarach 105x180 cm, obręcz wzmocniona i siatka do obręczy,
e) słupki do tenisa z profilu aluminiowego owalne, mocowane w tulejach osadzanych w podłożu kortu (boiska), wyposażone w urządzenie naciągowe wewnętrzne z zastosowaniem śruby trapezowej i kółka zaczepowego,
f) stanowisko sędziowskie z profili stalowych zamkniętych (systemowe) malowane proszkowo, wyposażone w siedzisko z oparciem zgodnie z normami COBRABID BBC,
g) słupki do piłki siatkowej aluminiowe wielofunkcyjne (systemowe) 2 komplety (łączne 4 sztuki), oraz 2 siatki,
h) komplet tulei do koszykówki, piłki siatkowej i tenisa.
Zakres robót zgodnie z STWiORB i załączonymi dokumentacjami technicznymi.

Parametry opraw oświetleniowych LED do boisk
a) naświetlacz 300W, 45 000 lm,
b) obudowa aluminiowa z radiatorem, rozsył asymetryczny,
c) montaż na uchwycie podwójnym na słupie (uchwyt mocujący oprawy w zakresie zamówienia).

4.5.3.) Główny kod CPV: 45112710-5 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45212221-1 - Roboty budowlane związane z obiektami na terenach sportowych

45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45342000-6 - Wznoszenie ogrodzeń

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

4.5.5.) Wartość części: 662651,96 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 2: Remont boiska wielofunkcyjnego przy ZSP nr 2 w Nisku (Sportowa Polska).
Boisko przewidziane do przebudowy znajduje się w obrębie działek nr ewid 2882/1, 2883/1, 2884/1, 2885/3, 2886/1, 2887/3 obręb Nisko. Prace dotyczą wymiany istniejącej nawierzchni na bezpieczną poliuretanową. Szczegółowy zakres robót obejmuje:
I. Roboty przygotowawcze i rozbiórkowe.
a) Demontaż bramek do piłki ręcznej (2szt.) oraz tablic i obręczy do koszykówki (4 szt.).
b) Rozbiórka nawierzchni poliuretanowej boiska (26x48= 1248 m2).
c) Wywiezienie i utylizacja materiałów z rozbiórki.
d) Oczyszczenie mechaniczne nawierzchni boiska.
e) Wymiana nawierzchni z kostki betonowej z podsypką (pasa chodnika między murkiem ogrodzenia, a obrzeżem betonowym 8x30x100 cm otaczającym boisko),
II. Nawierzchnie boiska wielofunkcyjnego:
1) Boisko do piłki ręcznej o wymiarach pola do gry: 2000x4000 cm. Boisko do piłki ręcznej może być wykorzystywane także do amatorskiej gry w minifutbol.
2) Dwa boiska do koszykówki (wpisane w boisko do piłki ręcznej). Należy wykonać 2 boiska o wymiarach pola do gry: 1500x2400 cm.
3) Warstwy nawierzchni:
a) miał kamienny 1-4 mm, gr. ~3,5 cm – warstwa wyprofilowana ze spadkami poprzecznymi boiska po 0,5% na zewnątrz,
b) elastyczna podbudowa ET gr. 35 mm, przeznaczona jest głównie jako warstwa nośna (stabilizująca) pod nawierzchnie sportowe poliuretanowe, która charakteryzuje się wysokimi parametrami wytrzymałościowymi, przepuszczalna dla wody,
c) warstwa elastyczna SBR o gr. 8 mm,
d) warstwa nawierzchniowa (użytkowa) z barwionego w masie granulatu EPDM o gr. 8 mm. Nawierzchnia powinna mieć jednakową grubość oraz posiadać jednorodną fakturę i kolor.
4) Malowanie linii boiska:
a) linie boiska do piłki ręcznej: szer. 5 cm, łączna długość 236,26 mb,
b) linie boiska do koszykówki: szer 5 cm, długość 214,40 mb (dla jednego boiska)
5) Montaż:
a) montaż nowych bramek do piłki ręcznej (2 szt.),
b) montaż nowych tablic i obręczy do koszykówki (4kpl) na istniejącej konstrukcji.
III. Ogrodzenie.
1) Demontaż siatki na czas malowania słupów i montaż nowej po zakończeniu robót malarskich.
2) Malowanie słupów ogrodzeniowych wraz z czapkami (0.32m2)
a) słupy fi 80 o wys. 6 m – 12 szt. (72,00 mb)
b) słupy fi 80 o wys. 4 m – 48 szt. (192,00 mb)
c) wzmocnienia z rur fi 60:
 przy narożach 16 szt. o dł. 4,5 m (72,00 mb)
 przy narożach (piłkochwyty) 2 szt. o dł. 3,30 (6,60 mb)
 przy bramach 2x4 o dł. 4,50 m (36,00 mb)
d) bramy (2 szt.):
 rura pionowa fi 60 – 2x4 szt. (23,44 mb),
 rura pozioma fi 60 – 2x4 szt. (9,23 mb),
 rura ukośna fi 60 – 2x4 szt. (24,00 mb),
 rura pozioma (nad bramą) fi 60 2x1 szt. (5,30 mb).
3) Wymiana linek naciągowych.
4) Zastosowanie rusztowania/podnośnika koszowego do malowania słupów (wys. 4 i 6 m).
IV. Roboty elektryczne.
Skrzynka elektryczna: wymiana obudowy rozdzielni (zdjęcie w załączeniu).
V. Mała architektura.
1) Ławki młodzieżowe (2szt.)
2) Kosze na śmieci (2 szt.)
3) Stojaki na rowery (2 szt., każdy na 5 rowerów)
VI. Roboty instalacyjne.
1) Wymiana pokryw studni kanalizacyjnych z włazem 3 szt.
2) Obcięcie studni wg potrzeb.

Parametry opraw oświetleniowych LED do boisk
a) naświetlacz 300W, 45 000 lm,
b) obudowa aluminiowa z radiatorem, rozsył asymetryczny,
c) montaż na uchwycie podwójnym na słupie (uchwyt mocujący oprawy w zakresie zamówienia).

4.5.3.) Główny kod CPV: 45212290-5 - Usługi napraw i konserwacji obiektów sportowych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45212220-4 - Roboty budowlane związane z wielofunkcyjnymi obiektami sportowymi

45342000-6 - Wznoszenie ogrodzeń

45231400-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych

45332300-6 - Roboty instalacyjne kanalizacyjne

4.5.5.) Wartość części: 453091,56 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 3: Wymiana nawierzchni poliuretanowej na placu zabaw przy ZSP nr 2 w Nisku.
Przedmiotem zamówienia jest wymiana istniejącej nawierzchni placu zabaw ,,RADOSNA SZKOŁA” znajdującego się przy Szkole Podstawowej nr 2 w Nisku. Wskutek intensywnego użytkowania nawierzchnia została zużyta technicznie. Inwestycja będzie realizowana na działkach o numerach ewidencyjnych 2866/12, 2867/7, 2869/13, 2870/1. Powierzchnia syntetyczna zajmuje 165,5 m2.
Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje:
a) demontaż istniejącej nawierzchni z płyt poliuretanowych 50x50x4 wraz z utylizacją, na istniejącym placu zabaw z zamontowanymi urządzeniami w nawierzchni poliuretanowej,
b) demontaż i ponowny montaż dwóch ławek z obetonowaniem podstaw,
c) ułożenie warstwy SBR gr. 40 mm + EPDM gr. 10 mm z różnokolorowego granulatu barwionego w masie ( kolorystyka do uzgodnienia z dyrektorem ZSP nr 2), warstwa EPDM z wyłożeniem na betonowe obrzeża.
Zakres robót zgodnie z STWiORB i załączonymi dokumentacjami technicznymi.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45212290-5 - Usługi napraw i konserwacji obiektów sportowych

4.5.5.) Wartość części: 47494,29 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 6

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 774900,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1295000,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 774900,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Profintern International FC Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 385387584

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

Podbudowa. FHU-Hydros-Usługi Hydrauliczne Ryszard Szewczyk.


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-12-28

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 774900,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 8 miesiące

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 565800,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 911761,61 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 565800,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Profintern International FC Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 385387584

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

Podbudowa. FHU-Hydros Usługi Hydrauliczne Ryszard Szewczyk.


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-12-28

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 565800,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 8 miesiące

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 66420,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 107500,11 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 66420,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Profintern International FC Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 385387584

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

Podbudowa. FHU-Hydros Usługi Hydrauliczne Ryszard Szewczyk.


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-12-28

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 66420,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 8 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.