eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Szczecin › Kompleksowa obsługa szaletów publicznych na Basenie Górniczym, przy ul. Miodowej i przy ul. Turkusowej w Szczecinie (w podziale na części)

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2024-01-09


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Kompleksowa obsługa szaletów publicznych na Basenie Górniczym, przy ul. Miodowej i przy ul. Turkusowej w Szczecinie (w podziale na części)

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miasto Szczecin - Zakład Usług Komunalnych

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 811684232

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Ku Słońcu 125A

1.5.2.) Miejscowość: Szczecin

1.5.3.) Kod pocztowy: 71-080

1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL424 - Miasto Szczecin

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: klaudia.szuba@zuk.szczecin.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: zuk.szczecin.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

www.platformazakupowa.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Kompleksowa obsługa szaletów publicznych na Basenie Górniczym, przy ul. Miodowej i przy ul. Turkusowej w Szczecinie (w podziale na części)

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-91337826-8abf-11ee-9fb5-3edbb70f45bd

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00019001

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-01-09

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00513295

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: C/2/2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 319720,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiot zamówienia obejmuje:
a) zapewnienie obsługi osobowej w godzinach otwarcia, tj.:
A. od 02.01.2024 r. do 31.12.2024 r.:
- poniedziałek – piątek: w godzinach 8.00 – 22.00,
- sobota, niedziela i dni świąteczne (z wyjątkiem Nowego Roku, Wielkanocy
i Bożego Narodzenia): w godzinach 10.00 – 18.00,
- Nowy Rok, Wielkanoc, Boże Narodzenie – nieczynny
Wykonawca zobowiązany będzie otwierać i zamykać szalet punktualnie
o wyznaczonej godzinie odpowiednio otwarcia i zamknięcia.
Przed otwarciem szaletu Wykonawca zobowiązany będzie:
• zmyć ściany, posadzki, drzwi, sedesy gorącą wodą z dodatkiem proszków
i płynów myjących,
• wywietrzyć pomieszczenia szaletu,
• powycierać kurze z luster, parapetów, rur, kaloryferów oraz wszelkiego wyposażenia ruchomego,
b) utrzymanie szaletu publicznego wraz z wyposażeniem w należytym stanie sanitarnym i estetycznym, zgodnie z zaleceniami Państwowej Inspekcji Sanitarnej, Państwowej Inspekcji Pracy, przepisami p.poż. oraz bieżącej dezynfekcji pomieszczeń i urządzeń sanitarnych płynem typu Ace i Domestos. W trakcie obsługi szaletu Wykonawca zobowiązany będzie – na danej zmianie – co najmniej 2-krotnie (w razie potrzeby czynności należy wykonywać częściej) zmyć gorącą wodą z dodatkiem proszków ewentualnie płynów myjących muszle klozetowe, pisuary, umywalki oraz posadzki. Po zmyciu posadzek należy je przetrzeć środkiem dezynfekującym. Wszystkie pomieszczenia oraz wyposażeniem szaletu (szafy, szafki, stoły, krzesła, kosze na odpadki, lustra, itp.) oraz okna i drzwi należy utrzymywać na bieżąco w czystości,
c) utrzymanie urządzeń sanitarnych w stałej sprawności, w tym wykonywanie drobnych czynności konserwatorskich, tj. m. in. wymiana wężyków, uszczelek, przepalonych żarówek,
d) udrażnianie przewodów kanalizacyjnych we własnym zakresie wewnątrz pomieszczeń szaletu,
e) utrzymanie na bieżąco w czystości i porządku terenu bezpośrednio przyległego
do szaletu publicznego, zgodnie z obowiązującymi przepisami w zakresie utrzymania czystości i porządku w Gminie, tj. m. in. zamiatanie, odśnieżanie, posypywania piaskiem, ustawienie pojemnika na odpady piasek, itp.,
2. Wykonawca wykona przedmiot zamówienia z najwyższą starannością wymaganą od podmiotu profesjonalnie świadczącego tego typu usługi, na zasadzie zapewnienia najwyższej jakości prac, zgodnie z przepisami prawa powszechnie obowiązującego, a także SWZ i z ofertą, które będą stanowiły integralną cześć umowy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 90900000-6 - Usługi w zakresie sprzątania i odkażania

4.5.5.) Wartość części: 142950,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiot zamówienia obejmuje:
a) zapewnienie obsługi osobowej w godzinach otwarcia, tj.:
A. od 02.01.2024 r. do 30.04.2024 r., poniedziałek – niedziela, w godz. 9.00 – 17.00,
B. od 01.05.2024 r. do 31.08.2024 r., poniedziałek – niedziela w godz. 9.00 – 20.00,
C. od 01.09.2024 r. do 31.12.2024 r., poniedziałek – niedziela, w godz. 9.00 – 17.00,Nowy Rok, pierwszy dzień świąt Bożego Narodzenia i Wielkanocy – nieczynny.
Wykonawca zobowiązany będzie otworzyć szalet punktualnie o określonej godzinie i zakończyć jego eksploatację również o wyznaczonej godzinie odpowiednio otwarcia i zamknięcia.
Przed otwarciem szaletu Wykonawca będzie zobowiązany:
 zmyć ściany, posadzki, drzwi, sedesy gorącą wodą z dodatkiem proszków i płynów myjących,
 wywietrzyć pomieszczenia szaletu,
 powycierać kurze z luster, parapetów, rur, kaloryferów oraz wszelkiego rodzaju wyposażenia ruchomego.
b) utrzymanie szaletu publicznego wraz z wyposażeniem w należytym stanie sanitarnym i estetycznym, zgodnie z zaleceniami Państwowej Inspekcji Sanitarnej, Państwowej Inspekcji Pracy, przepisami p.poż. oraz bieżącej dezynfekcji pomieszczeń i urządzeń sanitarnych płynem typu Ace i Domestos; W trakcie obsługi szaletu Wykonawca zobowiązany będzie - na danej zmianie – co najmniej 2–krotnie (w razie potrzeby czynności należy wykonywać częściej) zmyć gorącą wodą z dodatkiem proszków ew. płynów myjących muszle klozetowe, pisuary, umywalki oraz posadzki. Po zmyciu posadzek, należy je przetrzeć środkiem dezynfekującym.
Wszystkie pomieszczenia oraz wyposażenie szaletu (szafy, szafki, stoły, krzesła, kosze na odpadki, lustra, itp.) oraz okna i drzwi należy utrzymać na bieżąco w czystości.
c) wyposażenie szaletu publicznego w papier toaletowy, ręczniki jednorazowego użytku, mydło do rąk w pianie do dozowników MERIDA, środki czystości dezynfekująco – odkażające typu ACE i DOMESTOS, itp.,
d) utrzymanie urządzeń sanitarnych w stałej sprawności, w tym wykonywanie drobnych czynności konserwatorskich, tj. m. in. wymiana wężyków, uszczelek, przepalonych żarówek,
e) udrażnianie przewodów kanalizacyjnych we własnym zakresie wewnątrz pomieszczeń szaletu,
f) utrzymanie na bieżąco w czystości i porządku terenu bezpośrednio przyległego do szaletu publicznego, zgodnie z obowiązującymi przepisami w zakresie utrzymania czystości i porządku w Gminie tj. m.in. zamiatanie, odśnieżanie, posypywanie piaskiem, ustawienie pojemnika na odpady, piasek itp.
2. Wykonawca wykona przedmiot zamówienia z najwyższą starannością wymaganą od podmiotu profesjonalnie świadczącego tego typu usługi, na zasadzie zapewnienia najwyższej jakości prac, zgodnie z przepisami prawa powszechnie obowiązującego, a także SWZ i z ofertą, które będą stanowiły integralną cześć umowy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 90900000-6 - Usługi w zakresie sprzątania i odkażania

4.5.5.) Wartość części: 127770,00 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiot zamówienia obejmuje:
a) utrzymanie w czystości automatycznej toalety zamontowanej na pętli tramwajowej przy ul. Turkusowej w Szczecinie – od poniedziałku do niedzieli – we wszystkie dni miesiąca poprzez czyszczenie toalety (zgodnie z załączoną instrukcją mycia toalety):
 od poniedziałku do soboty – dwa razy dziennie, tj. rano i po południu (w godzinach
uzgodnionych z Zamawiającym),
 w niedzielę i Święta– raz dziennie (w godzinach uzgodnionych z Zamawiającym),
 w razie potrzeby – na zgłoszenie od Zamawiającego (Wykonawca zapewni
gotowość do interwencyjnego sprzątania).
2. Wykonawca wykona przedmiot zamówienia z najwyższą starannością wymaganą od podmiotu profesjonalnie świadczącego tego typu usługi, na zasadzie zapewnienia najwyższej jakości prac, zgodnie z przepisami prawa powszechnie obowiązującego, a także SWZ i z ofertą, które będą stanowiły integralną cześć umowy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 90900000-6 - Usługi w zakresie sprzątania i odkażania

4.5.5.) Wartość części: 49000,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 99792,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 174960,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 99792,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: CARSTONE Piotr Zaremba

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 8511073984

7.3.3) Ulica: pl. Piotra i Pawła 4/5/1C

7.3.4) Miejscowość: Szczecin

7.3.5) Kod pocztowy: 70-521

7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-01-02

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 99792,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2024-01-02 do 2024-12-31

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 57480,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 64296,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 57480,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: CARSTONE Piotr Zaremba

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 8511073984

7.3.3) Ulica: pl. Piotra i Pawła 4/5/1C

7.3.4) Miejscowość: Szczecin

7.3.5) Kod pocztowy: 70-521

7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-01-02

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 57480,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2024-01-02 do 2024-01-31

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 23748,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 28123,20 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 23748,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: CARSTONE Piotr Zaremba

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 8511073984

7.3.3) Ulica: pl. Piotra i Pawła 4/5/1C

7.3.4) Miejscowość: Szczecin

7.3.5) Kod pocztowy: 70-521

7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-12-29

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 23748,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2024-01-01 do 2024-12-31

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.