eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Czarniecka Góra › zakup wraz z dostawą produktów żywnościowych

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2024-01-08


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
zakup wraz z dostawą produktów żywnościowych

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: ŚWIĘTOKRZYSKIE CENTRUM REHABILITACJI W CZARNIECKIEJ GÓRZE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 003689775

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Czarniecka Góra, 43

1.5.2.) Miejscowość: Czarniecka Góra

1.5.3.) Kod pocztowy: 26-220

1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL721 - Kielecki

1.5.7.) Numer telefonu: 41 372 18 06

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: techniczny@rehabilitacjascr.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.rehabilitacjascr.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-c1c6f25a-9358-11ee-ba3b-4e891c384685

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

zakup wraz z dostawą produktów żywnościowych

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c1c6f25a-9358-11ee-ba3b-4e891c384685

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00015257

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-01-08

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00060560/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.5 zakup wraz z dostawą produktów żywnościowych

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00535233

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: DT-PN.252.2.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 545213,50 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Warzywa, owoce, jaja - załącznik nr 2 do SWZ
Ogórki kiszone wiaderko 800 kg Pieczarki 300 kg Kapusta kiszona wiaderko 1000 kg Kapusta pekińska 900 kg Kapusta czerwona 600 kg Kapusta biała 400 kg Rzodkiewka pęczek 2100 Pomidor 400 kg Czosnek krajowy szt. 200
Papryka kg 100 Zielenina (pietruszka, koperek, szczypiorek) pęcz. 500
Sałata zielona szt. 2000 Ziemniaki kg 7500 wysokoskrobiowe żółte Marchewka kg 3000 Pietruszka korzeń kg 600 Buraki kg 400 Seler kg 700 Por szt. 800 Cebula kg 600 Ogórek kg 300 Ogórek - sezon kg 400 Kapusta biała - sezon kg 300 Pomidor - sezon kg 1400 Papryka - sezon kg 200 Ziemniaki młode sezon wysokoskrobiowe żółte kg 6500
Rzodkiew biała - sezon kg 50 Kalarepa - sezon szt.50 Dynia - sezon kg. 10 Cukinia - sezon kg 150 Salata lodowa Szt. 100 Szczaw - sezon szt. 80 Botwinka - sezon pęczek 60 Buraki - sezon kg 500 Jabłka kg 6 000 Banan kg 800 Gruszka kg 300, Arbuz kg 200 Mandarynka kg 100 Rabarbar - sezon kg 20 Śliwka - sezon kg 50 Truskawka - sezon kg 100 Nektarynka - sezon kg 100 Jaja świeże „L”– gat. I szt. 30 000

4.5.3.) Główny kod CPV: 03110000-5 - Rośliny uprawne, produkty warzywnictwa i ogrodnictwa

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

03200000-3 - Zboża, ziemniaki, warzywa, owoce i orzechy

03142500-3 - Jaja

4.5.5.) Wartość części: 160966,50 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Produkty mleczarskie - złącznik nr 3 do SWZ
Mleko 2% (butelka) 1 litr 7000 Twaróg tłusty/półtłusty kg 700
Śmietana 18% (200 g) litr 2000 Ser twardy (żółty) typu gouda/edamski kg 500 Jogurt owocowy 150 g (do 14 g cukru) szt. 6540 Jogurt naturalny 150 g szt. 4000 Ser topiony – kostki po 100 g szt. 400 Ser topiony – krążek 180 - 200 g szt. 700 masło – kostka 200 g nie mix, zawartość tłuszczu min 80% kg 1300 Margaryna 250g kg 200 Serek wiejski 200 g szt. 1440 Serek kanapkowy naturalny 150 g Szt. 1440 ser typu mozzarella 125 g niewielki kawałek o obłym kształcie, zanurzone w serwatce szt.700 Ser sałatkowo - kanapkowy o słonym smaku 270 g szt. 600

4.5.3.) Główny kod CPV: 15500000-3 - Produkty mleczarskie

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

15510000-6 - Mleko i śmietana

15530000-2 - Masło

15540000-5 - Produkty serowarskie

4.5.5.) Wartość części: 177680,00 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

wędliny, mięso, drób - załącznik nr 4 do SWZ
Kiełbasa szynkowa wieprzowa kg 330, Kiełbasa wiejska cienka kg 680
Krakowska parzona kg 250 Szynka wieprzowa kg 250 Baton drobiowy kg 200 Szynka delikatesowa drobiowa kg 350 Filet z indyka pieczony kg 200 Szynka konserwowa kg 380 Parówki cienkie kg 360 Ogonówka kg 280 Żywiecka kanapkowa kg 300 Udziec wołowy bez kości kg. 680 Schab z kością kg 830 Łopatka wieprzowa b/k kg 950 Kurczak kg 1000 udziec z kurczaka kg 400 Pierś z kurczaka kg 700 Mięso gulaszowe drobiowe kg 500 Szynka wieprzowa bez kości kg 300

4.5.3.) Główny kod CPV: 15100000-9 - Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

15110000-2 - Mięso

15112000-6 - Drób

15131130-5 - Wędliny

4.5.5.) Wartość części: 206567,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 131300,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 147925,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 131300,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Handel Obwoźny Hurt - Detal Monika Trojanowska

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6581102193

7.3.3) Ulica: Karolinowska 20

7.3.4) Miejscowość: Modliszewice

7.3.5) Kod pocztowy: 26-200

7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-12-29

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 131300,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 127299,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 131571,80 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 127299,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Handlowa Starmlecz

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6641000310

7.3.3) Ulica: Zgodna 4e

7.3.4) Miejscowość: Starachowice

7.3.5) Kod pocztowy: 27-200

7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-12-29

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 127299,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 174454,40 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 191775,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 174454,40 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: P.P.H.U. Publima Lichota&Lichota Sp.k

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6611002540

7.3.3) Ulica: Kilińskiego 49

7.3.4) Miejscowość: Ostrowiec Świętokrzyski

7.3.5) Kod pocztowy: 27-400

7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-12-29

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 174454,40 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.