eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kozienice › Bieżące utrzymanie dróg, terenów rekreacyjnych, sportowych i zieleni na terenie Gminy Kozienice w 2024 roku.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2024-01-04

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Bieżące utrzymanie dróg, terenów rekreacyjnych, sportowych i zieleni na terenie Gminy Kozienice w 2024 roku.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA KOZIENICE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 670223333

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Parkowa 5

1.5.2.) Miejscowość: Kozienice

1.5.3.) Kod pocztowy: 26-900

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL921 - Radomski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@kozienice.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.kozienice.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Bieżące utrzymanie dróg, terenów rekreacyjnych, sportowych i zieleni na terenie Gminy Kozienice w 2024 roku.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-73521e4d-94ef-11ee-ba3b-4e891c384685

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00009813

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-01-04

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00045415/09/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

2.3.1 Bieżące utrzymanie dróg, terenów gminnych i wewnętrznych, zieleni, małej architektury oraz obiektów budowlanych na terenie miasta i gminy Kozienice. Realizacja w 2024 roku.

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00537977

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 214 ust. 1 pkt 11 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: WI.7011.45.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Remonty i bieżące utrzymanie dróg gminnych i wewnętrznych, terenów rekreacyjnych, sportowych
w zakresie:
1) Remonty dróg o nawierzchni nieutwardzonej – wykonanie wzmocnienia odcinków dróg kruszywem
o różnych frakcjach od 4 – 31,5 w sołectwach Gminy Kozienice. Rodzaj materiału /frakcji/ będzie ustalany na bieżąco/.
a. Wykaz zadań do realizacji ze środków sołeckich i ich wysokość z podaniem sołectw, zawiera załącznik. Szczegółową lokalizację Wykonawca uzgodni z sołtysem - ok. 1000 t /do wysokości środków finansowych sołectwa/.
2) Remont cząstkowy dróg polegający na wykonaniu wzmocnienia jednowarstwową nawierzchnią
z tłucznia i klińca w ilości ok. 1 000 ton, na potrzeby remontów w ramach odrębnych zleceń. Szacunkowe ilości kruszyw z podziałem na frakcje:
a. Kruszywo 0-63mm – 100 t
b. Kruszywo 16-31mm – 300 t
c. Kruszywo 4-31,5mm – 350 t
d. Kruszywo 8-16mm – 100 t
e. Kruszywo 0-31,5mm – 100 t
f. Kruszywo 0-8 mm – 50 t
3) Remont cząstkowy dróg o nawierzchni utwardzonej nieulepszonej przy użyciu szlaki w ilości
ok. 200 t,
4) Remont cząstkowy dróg o nawierzchni utwardzonej nieulepszonej przy użyciu żwiru, piachu w ilości ok. 100 t,
5) Remont cząstkowy dróg o nawierzchni utwardzonej nieulepszonej przy użyciu gruzu z wysypiska w ilości ok. 1000 t,
6) Ścinka poboczy przy drogach gminnych - ścinanie zawyżonych poboczy dróg gminnych
– ok. 1000 m2, obejmujące usunięcie gałęzi, kamieni itp., ścięcie poboczy z nadaniem wymaganego spadku poprzecznego, zagęszczenie powierzchni ściętego pobocza, wywóz nadmiaru gruntu, uzupełnienie poboczy po ścince mieszaniną gruntu uzyskanego ze ścinki poboczy z kruszywem 0 - 31,5 mm w stosunku 50/50, wg wskazań Zamawiającego, zagęszczenie miejsc uzupełnionych,
7) Usuwanie krzaków, drzew i pni - w ilości ok. 2 000 m2 (na wskazanie Zamawiającego),
8) Pielęgnacja zielni przydrożnej w tym nasadzenia nowych drzew,
9) Koszenie poboczy przy drogach gminnych oraz terenów wokół mostów – ok. 2 x 250 000m2
+ 1 x 150 000m2 = ok. 650 000m2 w tym: koszenie ręczne lub mechaniczne, wywóz oraz utylizacja części zielonych,
10) Remonty cząstkowe ulic z betonu asfaltowego polimerami – ok. 4 tony,
11) Remonty obiektów mostowych i przepustów,
12) Remonty i konserwacja infrastruktury w obrębie sieci kanalizacji deszczowej,
13) Remonty chodników, dróg, parkingów oraz likwidacja barier dla niepełnosprawnych,
14) Bieżące utrzymanie dróg w zakresie profilowania, uzupełniania nawierzchni, zagęszczania, równania, przy użyciu sprzętu – ok. 50 000m2,
15) Remonty cząstkowe dróg o nawierzchni z kostek betonowych,
16) Montaż, dostawa, demontaż, utrzymanie, wiat przystankowych,
17) Remonty w tym wymiana szyb i mycie wiat przystankowych,
18) Czyszczenie korytek odprowadzających wody deszczowe /Janików-Folwark, Nowa Wieś, Przewóz, Staszów, Nowiny, Polna, Chinów /,
19) Remont infrastruktury kanalizacji deszczowej
20) Zamiatanie dróg, chodników i parkingów, terenów rekreacyjnych i sportowych,
21) Czyszczenie rowów przydrożnych, przepustów,
22) Odchwaszczanie nawierzchni dróg w tym opryski, ręczne, mechaniczne czyszczenie nawierzchni,
23) Wykaszanie wokół separatorów oraz koryt rzeki w obrębie wylotów kanalizacji deszczowej,
24) Wynajem sprzętu do bieżącego utrzymania i remontów dróg,
25) Wykonywanie stałych organizacji ruchu na drogach i parkingach,
26) Konserwacja oświetlenia ulicznego, w tym montaż instalacji iluminacji świetlnych i innych,
27) Remont infrastruktury w pasie drogowym np. stojaki na rowery, ławki itp.
28) Remont i bieżące utrzymanie infrastruktury sportowo rekreacyjnej na terenie Gminy,
29) Dostawa i montaż wyposażenia terenów rekreacyjno sportowych,
30) Dostawa i montaż małej architektury według potrzeb Zamawiającego,
31) Pozostały zakres prac nie wymieniony, a niezbędny do realizacji bieżącego utrzymania dróg, terenów określany w pisemnych zleceniach.

2. Utrzymaniem oznakowania pionowego i poziomego dróg gminnych w zakresie:
a) Ustawienie znaków drogowych – prostowanie i pionowanie,
b) Wymianę znaków drogowych, konserwacja znaków i słupków,
c) Wykonywanie nowego oraz konserwacja istniejącego oznakowania poziomego ok. 3 000 m2,

3. Dokonywaniem kontroli oznakowania dróg gminnych pod kątem dbałości o prawidłowe ich ustawienie
w tym jakości oznakowania, kontrola stanu nawierzchni dróg utrzymywanych i zarządzanych przez Gminę, chodników, parkingów, ciągów pieszo rowerowych, przepustów, korytek odprowadzających wody deszczowe oraz wiat przystankowych z wykonaniem wpisu do dziennika objazdu dróg. Wykonawca w trakcie objazdu dróg dokona ustawienia znaków /przekręcenia, pionowania, przykręcenia, czyszczenia/
i odnotuje to w dzienniku objazdu dróg. W przypadku zagrożenia bezpieczeństwa ruchu drogowego np. duży ubytek, zapadnięcie w nawierzchni drogi i chodnika oznakuje miejsce poprzez jego wygrodzenie
i dokona naprawy z odnotowaniem zdarzenia w dzienniku objazdów.
Wykaz ulic, dróg, parkingów przedstawia załącznik nr 3 do Umowy

4. Utrzymanie czystości w mieście Kozienice w zakresie.
1) Zamiatanie mechaniczne, ręczne ulic, chodników i parkingów.
2) Ręczne usuwanie przerostów roślin z nawierzchni chodników i parkingów oraz przy krawężnikach jezdni.
3) Opróżnianie koszy ulicznych i parkowych i ich utrzymanie.
4) Powierzchniowe zbieranie odpadów z terenów zieleni (z trawników, rabat i nawierzchni).
5) Powierzchniowe zbieranie odpadów z trawników w pasach drogowych.
6) Utrzymanie, konserwacja i bieżące naprawy słupów i tablic ogłoszeniowych.
7) Utrzymanie szaletu miejskiego na placu 15-go Stycznia.
8) Utrzymanie czystości na przystankach autobusowych.
9) Inne prace związane z utrzymaniem czystości zlecone przez Gminę
Zakres prac przedstawia załącznik nr 1 wraz z wykazami od 1 do 5 do Umowy

5. Konserwację, renowację i utrzymanie zieleni miejskiej w mieście Kozienice w zakresie:
1) Strzyżenie żywopłotów.
2) Cięcia pielęgnacyjne drzew.
3) Pielęgnacja młodych drzew.
4) Ścinanie drzew i frazowanie karp.
5) Mechaniczna pielęgnacja trawników.
6) Wiosenne grabienie trawników.
7) Jesienne grabienie trawników z liści
8) Obsadzanie waz, mis i kwietników.
9) Pielęgnacja kwiatów w misach, wazach i na kwietnikach.
10) Zakładanie trawników.
11) Renowacja trawników.
12) Nawożenie trawników.
13) Podlewanie drzew, krzewów, rabat i trawników.
14) Zabezpieczenie drzew i krzewów i roślin rabatowych na zimę.
15) Nasadzenia drzew, krzewów i bylin.
16) Pielęgnacja róż.
17) Montaż i konserwacja urządzeń małej architektury.
18) Inne prace ogrodnicze zlecone przez Gminę.
Zakres prac przedstawia załącznik nr 2 do Umowy

6. Utrzymanie fontanny na skwerze plac 15-go Stycznia w okresie od 01.05.2024r. do 31.10.2024r.

7. Utrzymania fontanny oraz tężni solankowej na terenie skweru przy skrzyżowaniu ulic Głowaczowskiej
- Sportowej i Hamernicka – Nowy Świat w Kozienicach w okresie od 01.04.2024 r. do 31.10.2024 r.
Zakres prac i godzin pracy przedstawia załącznik nr 4 do Umowy.

8. Utrzymanie oraz kompleksowa obsługa wodnego placu zabaw ul. Legionów/Warszawska oraz fontanny,
1) Okres działania WPZ:
a) Przygotowanie fontann, ustalenie harmonogramu badań rozruch od 15.05.2024r. do 14.06.2024r.
b) Okres działania WPZ od 15.06.2024r. do 15.09.2024r.
c) Okres działania suchych fontann na WPZ 16.09.2024r. do 31.10.2024r.
d) Okres demontażu i przygotowania do sezonu zimowego od 01.11.2024r. do 15.11.2024r.
2) Okres działania fontann:
a) W parku o nawierzchni betonowej od 01.04.2024r. do 31.10.2024r.
Szczegółowy zakres prac i godzin przedstawia załącznik nr 4 do Umowy.

9. Usługi w zakresie akcji kryzysowych w zakresie:
a) pełnienie dyżurów przez kierowców podczas akcji zgodnie z dyspozycją Gminy lub jego przedstawiciela,
b) pełnienie dyżurów przez dyspozytorów podczas akcji zgodnie z dyspozycją Gminy lub jego przedstawiciela,
c) świadczenie usługi transportu materiałów, sprzętu, osób niezbędnych do prowadzenia akcji – według potrzeb,
d) wynajem sprzętu ciężkiego do prowadzenia akcji,
e) dostawa wyposażenia, materiałów, sprzętu na potrzeby akcji.
f) Inne prace zlecone przez Gminę na potrzeby prowadzonej akcji.

10. Usługi w zakresie Wydziału Organizacyjno – Gospodarczego:
a) Rozwieszenie i zdjęcie flag (oflagowanie miasta) na obchody Święta Konstytucji 3 Maja oraz na obchody Święta Niepodległości 11 listopada w 2024 roku.
b) Zawieszenie dużej flagi przy Pomniku Niepodległości.
c) Usługi w zakresie bieżącej obsługi uroczystości według potrzeb Zamawiającego.

11. Usługi w zakresie Wydziału Promocji:
a) zakup, montaż, demontaż, konserwacja i naprawa tablic informacyjnych oraz grafiki wielkoformatowej.
b) montaż, demontaż i konserwacja dekoracji świetlnych i przestrzennych.
c) montaż, demontaż sceny widowiskowej podczas imprez i uroczystości organizowanych w ramach realizacji zadania własnego pn.: „Promocja Gminy Kozienice”, /m.in. Kiermasz Świąteczny, Sylwester Miejski i inne/,
d) usługi w zakresie utrzymanie czystości podczas imprez i uroczystości organizowanych w ramach realizacji zadania własnego pn. „Promocja Gminy Kozienice” /m.in. Kiermasz Świąteczny, Sylwester Miejski i inne/,
e) usługi transportowe związane z realizacją imprez i uroczystości organizowanych w ramach realizacji zadania własnego pn. „Promocja Gminy Kozienice”, /m.in. Kiermasz Świąteczny, Sylwester Miejski i inne/,
f) różne usługi montażowo – organizacyjne dot. Realizacji imprez i uroczystości organizowanych w ramach realizacji zadania własnego pn. „Promocja Gminy Kozienice” /m.in. stragany drewniane/.

4.5.3.) Główny kod CPV: 77310000-6 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

77311000-3 - Usługi utrzymania ogródków ozdobnych

77314000-4 - Usługi utrzymania gruntów

45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg

45233141-9 - Roboty w zakresie konserwacji dróg

35821000-5 - Flagi

45237000-7 - Roboty budowlane w zakresie scen

60000000-8 - Usługi transportowe (z wyłączeniem transportu odpadów)

90610000-6 - Usługi sprzątania i zamiatania ulic

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Kozienicka Gospodarka Komunalna Sp. z o. o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8121878705

7.3.3) Ulica: Przemysłowa 15

7.3.4) Miejscowość: Kozienice

7.3.5) Kod pocztowy: 26-900

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-12-29

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 3045000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2024-01-01 do 2024-12-31

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

2024-01-04 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o wyniku postępowania - - Usługi

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.