eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kozienice › Zimowe utrzymanie dróg oraz terenów zarządzanych przez Gminę na terenie miasta i gminy Kozienice.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2024-01-04

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Zimowe utrzymanie dróg oraz terenów zarządzanych przez Gminę na terenie miasta i gminy Kozienice.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA KOZIENICE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 670223333

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Parkowa 5

1.5.2.) Miejscowość: Kozienice

1.5.3.) Kod pocztowy: 26-900

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL921 - Radomski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@kozienice.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.kozienice.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zimowe utrzymanie dróg oraz terenów zarządzanych przez Gminę na terenie miasta i gminy Kozienice.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-84fa3a2f-8abc-11ee-b55a-a22b2d7f700e

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00009541

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-01-04

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00045415/09/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 Utrzymanie zimowe dróg gminnych na terenie gminy Kozienice w 2024 roku.

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00513082

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 11 ustawy

3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:

Zamawiający zamierza udzielić zamówienia z wolnej ręki na podstawie art. 305 pkt. 1 ustawy w zw.z art.214 ust. 1 pkt. 11 ustawy z dnia 11.09.2019 r.Pzp (Dz. U. z 2023r. poz. 1605,Zamówienie udzielane jest przez zamawiającego art. 4 pkt. 1 - 4, osobie prawnej, jeżeli spełnione są łącznie warunki określone w art. 214 ust 1 pkt 11. W wyniku powyższego gmina uzyskała szczególne uprawnienia udzielania określonym podmiotom zamówienia publicznego z wolnej ręki. KGK Sp. z o.o. w Kozienicach spełnia warunki określone w art. 214 ust. 1 pkt. 11 ustawy Prawo zamówień publicznych. Spółka została utworzona na postawie Uchwały XVIII/235/2008 Rady Miejskiej w Kozienicach z dnia 20.03.2008 r. w sprawie utworzenia jednoosobowej spółki prawa handlowego, ze 100 % udziałem Gminy Kozienice, Gospodarka Komunalna Sp. z o.o. . W związku z powyższym wymóg wykonywania zadań na rzecz Zamawiającego, który sprawuje nad nim kontrole, w wysokości ponad 90% działalności został spełniony.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: WI.7011.44.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia są roboty i prace związane z zimowym utrzymaniem dróg oraz terenów zarządzanych przez Gminę na terenie miasta i gminy Kozienice.
1.1. Zakres rzeczowy obejmuje min.:
a. Odśnieżanie dróg, ulic na terenie Gminy.
b. Zwalczanie śliskości ulic poprzez polewanie solanką i posypywanie piaskiem lub mieszanką piasku z solą.
c. Odśnieżanie chodników, parkingów i posypywanie piaskiem lub mieszanką piasku z solą.
d. Odśnieżanie dróg gminnych na terenach wiejskich.
e. Zwalczanie śliskości dróg gminnych na terenach wiejskich poprzez polewanie solanką i posypywanie piaskiem lub mieszanką piasku z solą.
f. Odśnieżanie chodników i posypywanie piaskiem lub mieszanką piasku z solą chodników na terenach miejskim i wiejskim wzdłuż wszystkich dróg wymienionych w załącznikach.
g. Ręczne odśnieżanie przejść dla pieszych z załadunkiem i wywozem śniegu.
h. Ręczne odśnieżanie i posypywanie piaskiem lub mieszanką piasku z solą parkingów i chodników na terenie Gminy w przypadku braku możliwości użycia sprzętu.
i. Wywożenie śniegu z dróg gminnych.
j. Odśnieżanie i posypywanie piaskiem lub mieszanką piasku z solą, terenów publicznych, w tym: placów, skwerów chodników, dróg wewnętrznych będących własnością lub zarządzie Gminny na terenach miejskich i wiejskich,

4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Kozienicka Gospodarka Komunalna Sp. z o. o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8121878705

7.3.3) Ulica: Przemysłowa 15

7.3.4) Miejscowość: Kozienice

7.3.5) Kod pocztowy: 26-900

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-12-29

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 615000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2024-01-01 do 2024-12-31

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.