eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kawęczyn › Przebudowa budynku w zakresie budowy windy osobowej wewnętrznej dostosowanej do przewozu osób niepełnosprawnych w Urzędzie Gminy Kawęczyn

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2024-01-04


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa budynku w zakresie budowy windy osobowej wewnętrznej dostosowanej do przewozu osób niepełnosprawnych w Urzędzie Gminy Kawęczyn

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA KAWĘCZYN

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 311019480

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Kawęczyn 48

1.5.2.) Miejscowość: Kawęczyn

1.5.3.) Kod pocztowy: 62-704

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL414 - Koniński

1.5.7.) Numer telefonu: 632885910

1.5.8.) Numer faksu: 632885940

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ugkaweczyn@kaweczyn.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.kaweczyn.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-b1afb054-8399-11ee-a60c-9ec5599dddc1

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przebudowa budynku w zakresie budowy windy osobowej wewnętrznej dostosowanej do przewozu osób niepełnosprawnych w Urzędzie Gminy Kawęczyn

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b1afb054-8399-11ee-a60c-9ec5599dddc1

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00008535

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-01-04

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00015333/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.9 Przebudowa budynku w zakresie budowy windy osobowej wewnętrznej dostosowanej do przewozu osób niepełnosprawnych w Urzędzie Gminy Kawęczyn

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00495602

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ROŚ-FZP.271.16.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 273476,50 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiot zamówienia obejmuje:
1) roboty budowlane polegające na przygotowaniu szybu windy.
W ramach pozycji tej realizowane są:
a) roboty ziemne,
b) roboty fundamentowe,
c) roboty murowe i tynkarskie,
d) roboty dekarskie,
e) roboty elewacyjne,
f) roboty wykończeniowe,
g) roboty montażowe,
h) prace porządkowe.
2) Zakres robót budowlanych to:
a) rozbiórka posadzki w rejonie podszybia projektowanego szybu windowego,
b) wykonanie wyburzeń,
c) wykonanie rozbiórki stropów istniejących w przestrzeni projektowanego szybu,
d) rozbiórka ściany działowej w przyziemiu,
e) wykonanie płyty fundamentowej podszybia,
f) izolacje ścian fundamentowych,
g) wykonanie podciągów i nadproży,
h) wykonanie szybu windowego zgodnie z projektem konstrukcji,
i) wykonanie stropu szybu windowego w rejonie nadszybia,
j) wykonanie wydzielających ścianek lekkich z płyt GK zgodnie z projektem architektury,
k) wykonanie wentylacji grawitacyjnej windy zgodnie z wytycznymi Producenta i p.poż.,
l) wykonanie instalacji wewnętrznej elektrycznej dla potrzeb projektowanego dźwigu,
m) odtworzenie warstw stropowych i wykończeniowych podłogowych oraz sufitowych w rejonie wybudowanego szybu,
n) tynkowanie ścian szybu,
o) malowanie ścian szybu,
p) uprzątnięcie placu budowy.
3) Dostawa i montaż windy wraz ze wszystkimi urządzeniami technicznymi
4) zapewnienie przeprowadzenia badań odbiorczych dźwigu przez Urząd Dozoru Technicznego (UDT),
5) - zrealizowanie uwag i zaleceń UDT wymienionych w protokołach z badań,
6) - uzyskanie stosownych decyzji UDT zezwalających na eksploatację nowego dźwigu,
7) - opracowanie dokumentacji powykonawczej, uzyskanie pozwolenia na użytkowanie (jeśli jest konieczne) i innych niezbędnych dokumentów odbiorowych,
8) - opracowanie stanowiskowej obsługi dźwigu,
9) - przeprowadzenie szkolenia wskazanych pracowników Zamawiającego w zakresie obsługi windy.
3. Szczegółowy zakres robót opisany jest w załączonej dokumentacji projektowej stanowiącej Załącznik nr 8 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45313100-5 - Instalowanie wind

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 315679,30 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 599010,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 315679,30 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: FIRMA BUDOWLAMA KAR-BUD KUSZCZYŃSKI KAROL

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 311613839

7.3.3) Ulica: Wiatraki

7.3.4) Miejscowość: Dobra

7.3.5) Kod pocztowy: 62-730

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-12-28

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 315679,30 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.