eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Zakup usług pocztowych dla MSZ

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2024-01-04


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Zakup usług pocztowych dla MSZ

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: MINISTERSTWO SPRAW ZAGRANICZNYCH

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000177916

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Aleja Jana Chrystiana Szucha 23

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 00-580

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.7.) Numer telefonu: +48 22 523 9910

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: bzp@msz.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.gov.pl/web/dyplomacja/zamowienia

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-773768b2-82dc-11ee-9aa3-96d3b4440790

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zakup usług pocztowych dla MSZ

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-773768b2-82dc-11ee-9aa3-96d3b4440790

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00008186

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-01-04

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00128313/21/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.5 Zakup usług pocztowych

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00505773

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: BPZZ.270.54.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie na rzecz Zamawiającego usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym, zwanych dalej „Usługami”, w zakresie:
1) przyjmowania, przemieszczania i doręczania przesyłek pocztowych, zwanych dalej „Przesyłkami”, do adresatów krajowych i zagranicznych, oraz zwrotu Zamawiającemu, do uzgodnionego przez umawiające się Strony miejsca, przesyłek niedoręczonych adresatom po wyczerpaniu możliwości ich doręczenia przewidzianych w procesie doręczeń;
2) usług dodatkowych dotyczących obrotu krajowego i zagranicznego w zakresie:
a) odbioru od Zamawiającego z uzgodnionego przez umawiające się Strony miejsca, uporządkowanych przesyłek pocztowych wraz z dokumentami nadawczymi i potwierdzaniu ich odbioru, a następnie zwracania Zamawiającemu, do uzgodnionego przez umawiające się Strony miejsca, jego egzemplarzy dokumentacji nadawczej po uzupełnieniu wymaganych zapisów;
b) dostarczania Zamawiającemu, do uzgodnionego przez umawiające się Strony miejsca, zwrotnych potwierdzeń odbioru przesyłek, po skutecznym ich doręczeniu;
c) zapewnienia stałego monitorowania online realizacji usługi, umożliwiającego Zamawiającemu lokalizację przesyłek rejestrowanych w obrocie krajowym poprzez wykazywanie kluczowych etapów procesu przyjęcia, przemieszczenia i doręczenia, wg danych Wykonawcy (opartych o numer nadawczy przesyłki) bez ponoszenia dodatkowych kosztów z tym związanych (usługa powinna być ogólnie dostępna dla Zamawiającego bez konieczności zakupu dodatkowego sprzętu, oprogramowania i innych ograniczeń). W obrocie zagranicznym śledzenie przesyłek dostępne będzie zgodnie z zasadami wykonywania tych usług przez zagraniczne administracje pocztowe. Wykonawca zapewni przekazanie informacji o statusie przesyłki na każde żądanie Zamawiającego.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku nr 1 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 64110000-0 - Usługi pocztowe

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Wada postępowania polega na tym, że w toku prowadzonego postępowania, po wprowadzeniu zmian w Specyfikacji Warunków Zamówienia dotyczących kryterium oceny ofert, nie zostało opublikowane Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych.
Wada ta uniemożliwia zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego. Zgodnie z art. 457 ust. 1 ustawy, umowa o udzielenie zamówienia publicznego podlega unieważnieniu, jeżeli m.in. zamawiający z naruszeniem ustawy udzielił zamówienia.
Przesłanką unieważnienia umowy w sytuacji udzielenia zamówienia stałyby się
nieprawidłowości w zakresie obowiązkowych ogłoszeń.
W związku z powyższym postępowanie podlega unieważnieniu.

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.