eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Boniewo › Remont/modernizacja pałacu w miejscowości Osiecz Wielki ujętego w wojewódzkiej ewidencji zabytków

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2024-01-04


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remont/modernizacja pałacu w miejscowości Osiecz Wielki ujętego w wojewódzkiej ewidencji zabytków

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA BONIEWO

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 910866809

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Szkolna 3

1.5.2.) Miejscowość: Boniewo

1.5.3.) Kod pocztowy: 87-851

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL619 - Włocławski

1.5.7.) Numer telefonu: 516168024

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: inwestycje@ug.boniewo.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://platformazakupowa.pl/pn/boniewo/proceedings

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/boniewo/proceedings

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Remont/modernizacja pałacu w miejscowości Osiecz Wielki ujętego w wojewódzkiej ewidencji zabytków

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-315e1a31-71d4-11ee-9aa3-96d3b4440790

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00006985

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-01-04

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00032390/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.8 Remont/modernizacja pałacu w miejscowości Osiecz Wielki

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00458021

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZPiPF.13.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 995822,84

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Remont/modernizacja pałacu w miejscowości Osiecz Wielki ujętego w wojewódzkiej ewidencji zabytków w systemie zaprojektuj i wybuduj .

Zakres inwestycji obejmuje remont/modernizację budynku/pałacu stanowiącego element zespołu pałacowo-parkowego z ok. połowy XIX wieku który z uwagi na posiadane walory historyczne i architektoniczno-przestrzenne został ujęty jako obiekt zabytkowy w wojewódzkiej ewidencji zabytków prowadzonej przez Wojewódzki Urząd Ochrony Zabytków w Toruniu Delegatura we Włocławku .Aktualnie obiekt zamieszkały przez najemców Gminy Boniewo . Zakres planowanych robót :



1. Wykonanie dokumentacji projektowej uzgodnionej i zaakceptowanej z uzyskaniem pozwoleń na realizację zadania- uzgodnionej z Wojewódzkim Konserwatorem Zabytków , Zakładem Kominiarskim .
2.Wymiana i ocieplenie dachu, uzupełnienie /wymiana konstrukcji dachu uszkodzonej /zniszczonej
3.Wymiana/remont/budowa kominów dymowych oraz wentylacyjnych , włazy dachowe i ławy kominiarskie - zgodnie z zaleceniem zakładu kominiarskiego i pod jego nadzorem
4.Wymiana blacharki, orynnowania pionowego i poziomego budynku,
5. Uzupełnienie/ wyrównanie ściany szczytowej na wyższej części budynku powyżej niższych połaci dachu,
6. Remont części wspólnych budynku ,
7. Roboty elektryczne/dostosowanie do przepisów w tym zakresie w częściach wspólnych budynku ,wyłącznik główny prądu przy wejściu głównym do budynku ,
8. Wymiana 4-5 szt. Drzwi zewnętrznych budynku,
9. Naprawa schodów wewnętrznych oraz zewnętrznych – wejście główne z dostosowaniem dla osób niepełnosprawnych
10. inne roboty konieczne do prawidłowej realizacji zadania .

Opis przedmiotu zamówienia został zawarty w PFU , zaleceniach Wojewódzkiego Urzędu Ochrony Zabytków w Toruniu Delegatura we Włocławku , zaleceniach Zakładu Kominiarskiego stanowiących załącznik nr 1 do SWZ i będącym jej integralną częścią .

4.5.3.) Główny kod CPV: 45212350-4 - Budynki o szczególnej wartości historycznej lub architektonicznej

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków

45261900-3 - Naprawa i konserwacja dachów

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 996300,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 996300,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 996300,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Rafał Skorupa RaaF

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6581404592

7.3.3) Ulica: Akacjowa

7.3.4) Miejscowość: Choceń

7.3.5) Kod pocztowy: 87-850

7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-12-15

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 996300,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2024-05-20

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.