eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Suwałki › Wykonanie instalacji SSP (Systemu Sygnalizacji Pożaru) w szybach windowych w Szpitalu Wojewódzkim im. dr. Ludwika Rydygiera w Suwałkach.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2024-01-03

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Wykonanie instalacji SSP (Systemu Sygnalizacji Pożaru) w szybach windowych w Szpitalu Wojewódzkim im. dr. Ludwika Rydygiera w Suwałkach.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Szpital Wojewódzki im. dr. Ludwika Rydygiera w Suwałkach

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 790319362

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Szpitalna 60

1.5.2.) Miejscowość: Suwałki

1.5.3.) Kod pocztowy: 16-400

1.5.4.) Województwo: podlaskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL843 - Suwalski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@szpital.suwalki.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital.suwalki.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-d449f3dc-9a88-11ee-953e-c2ea26915e21

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wykonanie instalacji SSP (Systemu Sygnalizacji Pożaru) w szybach windowych w Szpitalu Wojewódzkim im. dr. Ludwika Rydygiera w Suwałkach.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d449f3dc-9a88-11ee-953e-c2ea26915e21

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00003973

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-01-03

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie negocjacji bez ogłoszenia na podstawie: art. 301 ust. 1 pkt 3 ustawy

3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:

Szpital Wojewódzki im. dr. Ludwika Rydygiera w Suwałkach ubiega się o dotację celową na realizację zadania pochodzącą z budżetu województwa podlaskiego na rok 2023. W przypadku uzyskania dotacji beneficjent zobligowany będzie do realizacji zadania do 22 grudnia 2023. Tak krótki czas realizacji zadania przemawia za zastosowaniem krótszego trybu wyłonienia wykonawcy, a tym samym rezygnację z zastosowanie trybu podstawowego i zastosowanie procedury zaproszenia do negocjacji bez ogłoszenia w trybie art.301 ust. 1 pkt.3 Ustawy PZP. Takie postępowanie znacząco skróci czas wyłonienia wykonawcy zadania, dającym tym samym dłuższy czas na jego wykonanie.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 63/NBO/AK/2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 406600,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

W ramach inwestycji planuje się wykonanie instalacji detekcji dymu w następujących szybach windowych (łącznie 13 szybów):
1. Szyby niskie (do 11m wysokości):
We wskazanych szybach zostanie wykonana detekcja punktowa na zasadzie montażu czujek SSP (po jednej na każdy szyb), wykonaniu okablowania i wpięcia do najbliższej pętli dozorowej, wysterowaniu danej czujki centrali SSP w dyżurce ochrony obiektu na wysokim parterze budynku „D”, z ewentualnym doposażeniem centrali.
2. Szyby wysokie (powyżej 11m wysokości):
We wskazanych szybach windowych wykonana zostanie instalacja aspiracyjnego systemu detekcji dymu (systemu zasysającego) poprzez montaż rur na całej wysokości szybu oraz centrali zasysającej (dla każdego szybu oddzielna), montażu modułów pożarowych (dla każdego szybu oddzielna) oraz 2 szt. zasilaczy pożarowych (1 szt. dla windy w budynku „A”, 1 szt. dla wind w budynku „E”). Instalację należy wpiąć w najbliższą pętlę dozorową i odpowiednio wysterować w centrali SSP.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 406600 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 413800 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 406600 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: AB SYSTEM KURZA KARABOWICZ

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5423469244

7.3.3) Ulica: ZWYCIĘSTWA 8 LOK 401

7.3.4) Miejscowość: BIAŁYSTOK

7.3.5) Kod pocztowy: 15-703

7.3.6.) Województwo: podlaskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-12-18

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 406600 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-12-27

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.