Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00357163/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-08-18
- 2023/BZP 00388447/01 - Modyfikacja z dnia 2023-09-08
- 2023/BZP 00411050/01 - Modyfikacja z dnia 2023-09-25
- 2023/BZP 00433480/01 - Modyfikacja z dnia 2023-10-09
- 2023/BZP 00470114/01 - Modyfikacja z dnia 2023-10-31
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Modernizacja i adaptacja budynku Apteki dla potrzeb Poradni Ginekologicznej wraz z wyposażeniem Poradni
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: SPECJALISTYCZNY ZESPÓŁ OPIEKI ZDROWOTNEJ NAD MATKĄ I DZIECKIEM W POZNANIU
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 630863147
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Adama Wrzoska 1
1.5.2.) Miejscowość: Poznań
1.5.3.) Kod pocztowy: 60-663
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL415 - Miasto Poznań
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zampub@szoz.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.szoz.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
http://przetargi.propublico.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Modernizacja i adaptacja budynku Apteki dla potrzeb Poradni Ginekologicznej wraz z wyposażeniem Poradni2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3f66f754-3c1b-11ee-a60c-9ec5599dddc1
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00002622
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-01-03
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00142856/08/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 Modernizacja i adaptacja budynku Apteki dla potrzeb Poradni Ginekologicznej wraz z wyposażeniem Poradni oraz dostosowanie pomieszczeń dla potrzeb składania odpadów medycznych oraz opakowań tekturowych
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00357163
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ADZP-381-70/23
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na modernizacji i adaptacji budynku Apteki dla potrzeb Poradni Ginekologicznej wraz z wyposażeniem Poradni oraz dostosowanie pomieszczenia dla potrzeb składowania odpadów medycznych oraz opakowań tekturowych w Szpitalu przy ul. Jarochowskiego 18 w Poznaniu.
2. Przedmiotem zamówienia są roboty modernizacyjne obejmujące 2 zakresy prac:
2.1. I zakres prac: modernizacja i adaptacja budynku Apteki dla potrzeb Poradni Ginekologicznej wraz z wyposażeniem Poradni z wyłączeniem dostawy wyposażenia meblowego i wyposażenia medycznego (pozycji od 41 do 49 w rozdziale 1.3 oraz pozycji od 52 do 55 w rozdziale 1.4 przedmiaru branża budowlana);
2.2. II zakres prac: dostosowanie pomieszczenia dla potrzeb składowania odpadów medycznych oraz opakowań tekturowych w budynku magazynowo gospodarczym,w Szpitalu Położniczo-Ginekologicznym przy ul. Jarochowskiego 18 w Poznaniu.
3. Zakres robót obejmuje następujące czynności:
3.1. prace zabezpieczeniowe i przygotowawcze,
3.2. prace rozbiórkowe,
3.3. roboty budowlane,
3.4. prace wykończeniowe w tym montaż na posadzkach wykładziny PCV homogenicznej gr. min. 2mm o parametrach nie gorszych niż wykładzina typu IQ: Optima, Granit, Eminent firmy Tarkett oraz montaż okładziny ściennej PCV homogenicznej gr. min. 1mm o parametrach nie gorszych niż okładzina typu Wallgard firmy Tarkett,
3.5. roboty instalacyjne sanitarne,
3.6. roboty wentylacyjno-klimatyzacyjne,
3.7. roboty instalacyjne silno- i niskoprądowe,
3.8. wymianę i przebudowę stolarki okiennej PCV oraz drzwiowej wejściowej aluminiowej w wejściu głównym do poradni ( drzwi z samozamykaczem),
3.9. montaż nowych drzwi stalowych zewnętrznych z samozamykaczem z blokadą do magazynu odpadów medycznych.
4. Dokładny opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w dokumentacji projektowej, specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz pomocniczo w przedmiarach robót, które to stanowią integralną część Specyfikacji – Załącznik nr 2 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45215140-0 - Roboty budowlane w zakresie obiektów szpitalnych
45111220-6 - Roboty w zakresie usuwania gruzu
45111300-1 - Roboty rozbiórkowe
45262300-4 - Betonowanie
45262310-7 - Zbrojenie
45262360-2 - Cementowanie
45262370-5 - Roboty w zakresie pokrywania betonem
45262522-6 - Roboty murarskie
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych
45320000-6 - Roboty izolacyjne
45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania
45332000-3 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne
45410000-4 - Tynkowanie
45421131-1 - Instalowanie drzwi
45421146-9 - Instalowanie sufitów podwieszanych
45421152-4 - Instalowanie ścianek działowych
45421160-3 - Instalowanie wyrobów metalowych
45442100-8 - Roboty malarskie
45421100-5 - Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów
45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
w przedmiotowym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego najkorzystniejsza oferta przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. W związku z powyższym Zamawiający zobowiązany jest do unieważnienia ww. postępowania.INNE PRZETARGI Z POZNANIA
- Zakup sprzętu komputerowego
- Świadczenie usług polegających na przeglądzie technicznym, konserwacji, kontroli szczelności urządzeń wentylacyjnych, chłodniczych, klimatyzacyjnych w pomieszczeniach GPSK.
- Zakup i dostawa odczynników do oznaczania Hemoglobiny glikowanej met. HPLC z dzierżawą aparatów dla laboratoriów USK w Poznaniu oraz testów ELISA
- Przeglądy sprzętu medycznego - Filia nr 2
- Malowanie pomieszczeń budynku B II Oddziału ZUS w Poznaniu, ul. Starołęcka 31.
- Zakup sprzętu medycznego jedno i wielorazowego użytku oraz akcesoriów do aparatury medycznej wykorzystywanej przez zespoły ratownictwa medycznego
więcej: przetargi w Poznaniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa systemu monitoringu ppoż. i systemu łączności w KPN - roboty budowlane
- Pokrycie papą termozg. wierz. dachu obiektu SPWZOZMSWiA w Bydgoszczy - Z nr 1, oraz budowa siłowni - dodatkowe źródło energii elektrycznej - baterie fotowoltaiczne, odnawialne źródła energii - Z nr 2
- Remont pomieszczeń w budynku Szkoły Podstawowej Nr 31 im. Janusza Korczaka w Białymstoku
- Wykonanie izolacji przeciwwilgociowej ścian fundamentowych/ piwnicy wraz z robotami towarzyszącymi budynku Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Miedarach.
- Wykonanie modernizacji systemu sygnalizacji pożarowej w tutejszym Domu.
- "Budowa zbiornika retencyjnego w miejscowości Niziny, gm. Tuczępy - Zbiornik nr 2"
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.