eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Mikołów › MIKOŁÓW DLA KLIMATU: "Rewitalizacja Parku Planty w Mikołowie - nasadzenia roślinne

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2024-01-02


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
MIKOŁÓW DLA KLIMATU: "Rewitalizacja Parku Planty w Mikołowie – nasadzenia roślinne

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Mikołów

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276257630

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Rynek 16

1.5.2.) Miejscowość: Mikołów

1.5.3.) Kod pocztowy: 43-190

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22C - Tyski

1.5.7.) Numer telefonu: 322262551

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zam.publ@zuk.mikolow.eu

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.mikolow.eu

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/transakcja/800355

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

MIKOŁÓW DLA KLIMATU: "Rewitalizacja Parku Planty w Mikołowie – nasadzenia roślinne

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-30eedd58-3063-11ee-9aa3-96d3b4440790

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00000042

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-01-02

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00039764/12/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.24 MIKOŁÓW DLA KLIMATU -Rewitalizacja Parku Planty – wzbogacenie składu gatunkowego roślin brzegowych dużego stawu

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Mikołów dla Klimatu - wdrażanie inwestycji z zakresu błękitno-zielonej infrastruktury w mieście. Dofinansowanie ze środków Mechanizmu Finansowego EOG 2014-2021 w ramach programu „Środowisko, Energia i Zmiany klimatu

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00335744

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: PN.7.2023.UM

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 433520,53 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część I wzbogacenie składu gatunkowego roślin brzegowych Dużego Stawu
Obsadzenie brzegów zbiornika spowoduje zwiększenie bioróżnorodności szaty roślinnej w strefie brzegowej.
Zakres zamówienia obejmuje:
a) usunięcie grup krzewów rodz. Różanecznik – 16 m² oraz przesadzenie istniejących bylin (funkie i kosaćce),
b) przygotowaniu terenu pod nasadzenia,
c) zabezpieczenie podnóża skarpy poprzez wykorzystanie wegetacyjnych faszyn kokosowych z roślinami,
d) usunięciu części narzutu kamiennego i nasypanie 10 cm warstwy ziemi ogrodniczej,
e) przykrycie dolnej części narzutu kamiennego za pomocą wegetacyjnych mat kokosowych z roślinami,
f) przykrycie górnej części narzutu kamiennego za pomocą mat kokosowych suchych,
g) wykonanie nasadzeń roślin (krzewów, bylin i roślin wodnych),
h) ściółkowanie korą nasadzeń
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 6a do SWZ – oraz dokumentacji technicznej dla części załączonej do SWZ

4.5.3.) Główny kod CPV: 45112710-5 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych

4.5.5.) Wartość części: 60603,22 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część II wzbogacenie wielokondygnacyjnego systemu roślinności parkowej
W ramach zadania planuje się zwiększenie różnorodności roślinnej szaty w parku. Chodzi przede wszystkim o odbudowanie warstwy krzewów oraz uzupełnienie jej o rośliny zielne, głównie byliny.
Zakres zamówienia obejmuje:
a) przygotowaniu terenu pod nasadzenia,
b) wykonanie nasadzeń roślin,
c) ściółkowanie korą nasadzeń
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 6b do SWZ – oraz dokumentacji technicznej dla części załączonej do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45112710-5 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych

4.5.5.) Wartość części: 372917,31 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 315078,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 315078,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 315078,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: VG WOJCIECH ZARĘBA

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6462460928

7.3.3) Ulica: ŹRÓDLANA 12

7.3.4) Miejscowość: TYCHY

7.3.5) Kod pocztowy: 43-100

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-09-14

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 315078,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.