eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lipsko › Przebudowa (modernizacja) drogi powiatowej nr 1909W Ciepielów- Łaziska- Wierzchowiska na odcinku Ciepielów-Rafałów z segregacją ruchu z zapewnieniem bezpieczeństwa niechronionych uczestnikom ruchu w km 0+000 do 5+350. Długość odcinka 5350mb

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-01-28

Lipsko: Przebudowa (modernizacja) drogi powiatowej nr 1909W Ciepielów- Łaziska- Wierzchowiska na odcinku Ciepielów-Rafałów z segregacją ruchu z zapewnieniem bezpieczeństwa niechronionych uczestnikom ruchu w km 0+000 do 5+350. Długość odcinka 5350mb
Numer ogłoszenia: 19997 - 2010; data zamieszczenia: 28.01.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Zarząd Dróg Publicznych w Lipsku , ul. Spacerowa 24, 27-300 Lipsko, woj. mazowieckie.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.republika.pl/pzdpl
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa (modernizacja) drogi powiatowej nr 1909W Ciepielów- Łaziska- Wierzchowiska na odcinku Ciepielów-Rafałów z segregacją ruchu z zapewnieniem bezpieczeństwa niechronionych uczestnikom ruchu w km 0+000 do 5+350. Długość odcinka 5350mb.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia: Przebudowa (modernizacja) drogi powiatowej nr 1909W Ciepielów- Łaziska- Wierzchowiska na odcinku Ciepielów- Rafałów z segregacją ruchu z zapewnieniem bezpieczeństwa niechronionym uczestnikom ruchu w km 0+000 do 5+350. Długość odcinka 5350mb. Zakres robót: I Roboty przygotowawcze 1. Odtworzenie trasy i punktów wysokościowych wraz z wykonaniem inwentaryzacji powykonawczej - 5,35 km. 2. Frezowanie nawierzchni asfaltowej na zimno przy użyciu frezarki (gł. 6cm) - 300 m2. 3. Rozbieranie krawężników betonowych o wymiarach 20x30 na podsypce cementowo- piaskowej (str. lewa)- 125 mb. 4. Rozbieranie chodników z płyt betonowych o wym. 50x50x7 na podsypce cementowo- piaskowej - 66m2. 5. Rozebranie murków oporowych szt. 1 - 1m3. 6. Ręczne rozebranie nawierzchni chodnika z kostki kamiennej regularnej na podsypce cementowo-piaskowej- 273,5m2. II. Krawężniki i obrzeża 1. Krawężniki betonowe wystające o wym. 20x30 z wykonaniem ław betonowych na podsypce cementowo-piaskowej- 1018mb. 2. Obrzeża betonowe o wym. 20x6cm na podsypce piaskowej, spoiny wypełnione zaprawą cementową - 807 mb. III. Chodniki, zjazdy gospodarcze i ścieki uliczne 1. Profilowanie i zagęszczenie podłoża wykonywane ręcznie pod w-wy konstrukcyjne nawierzchni - 1411,5m2. 2. Ułożenie ścieków z prefabrykowanych elementów betonowych na podsypce piaskowej - 540 mb. 3. W-wy odcinające zagęszczone mechanicznie o grubości 10cm- 1411,5m2. 4. Ułożenie chodnika z kostki brukowej, kolorowej na podsypce cementowo- piaskowej (gr. 6cm) na podsypce cementowo- piaskowej z wypełnieniem spoin piaskiem - 1135,5m2 (623mb) 5. Ułożenie zjazdów gospodarczych z kostki brukowej betonowej (gr. 8cm) na podsypce cementowo- piaskowej z wypełnieniem spoin piaskiem - 276m2 (23szt.) IV. Podbudowy 1. Koryta o głębokości 30cm przy użyciu równiarki samojezdnej i walca wibracyjnego (poszerzenia, zatoki autobusowe szt.3) - 538m2. 2. W- wa odsączająca z piasku po zagęszczeniu gr. 10cm w korycie i zagęszczenie (poszerzenia, zatoki autobusowe)- 538m2. 3. Mechaniczne wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego- tłuczniem kamiennym sortowanym gr. 20cm (poszerzenia, za-toki autobusowe) - 107,6m3. V. Nawierzchnie 1. Oczyszczenie mechaniczne nawierzchni drogowych bitumicznych- 28 258m2. 2. Skropienie istniejącej nawierzchni emulsją asfaltową w ilości 0,3 kg/m2 3. Wykonanie w-wy wyrównawczo- wiążącej gr. 4cm szer. zmienna 5,00 - 5,50 z masy mineralno- asfaltowej dla ruchu KR 1/2 ( nawierzchnia + 2 zjazdy na drogi gminne w m. Ciepielów + zatoki autobusowe) - 28 258m2. 4. Wykonanie w-wy ścieralnej gr. 4cm szer. zmienna 5,00 - 5,50 z masy mineralno- asfaltowej dla ruchu KR 1/2 ( nawierzch-nia + zjazdy na drogi gminne + zatoki autobusowe) - 28 533m2. VI. Oznakowanie i urządzenia zabezpieczające 1. Oznakowanie poziome jezdni farbą chlorokauczukową odblaskową, linie na przejściach dla pieszych i segregacyjne na zatokach - 32,1m2 2. Ustawienie znaków drogowych foliowanych - 8 szt. 3. Słupki do znaków drogowych z rur stalowych śr. 50mm - 8 szt. 4. Poręcze ochronne łańcuchowe, podwójne ze słupkami z rur śr. 60mm o rozstawie 1,5m - 100mb. 5. Poręcze ochronne sztywne z pochwytem i przeciągiem z kątowników oraz słupkami z kątowników o rozstawie 1,5m (przy drogach wyjazdowych do osiedla i Rol- Mot) - 20mb. VII. Roboty wykończeniowe i towarzyszące 1. Regulacja pionowa kratek ściekowych ulicznych - szt. 2 2. Regulacja pionowa studzienek rewizyjnych ulicznych - szt. 1 3. Regulacja pionowa studzienek wodociągowych - szt. 1 4. Wykonanie ścianek czołowych przepustów szt. 5 - 4m2 5. Wzmocnienie pobocza materiałem kamiennym sortowanym gr. 10cm szer. 1,5m x 4940mb - 7410m2. 6. Ścinanie poboczy mechaniczne grubość warstwy ścinanej 20cm wraz z odwiezieniem ścinki - 7410m2. 7. Regulacja pionowa studzienek telefonicznych - szt. 3 8. Umocnienie skarp płytami ażurowymi 60x40x10cm. Wypełnienie wolnych przestrzeni humusem i obsianie trawą, podsyp-ka piaskowa 5cm. - 108mb.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.00 - Roboty w zakresie budowy autostrad, dróg 45.11.12.00 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne 45.23.30.00 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg 45.23.31.21 - Roboty w zakresie budowy dróg głównych 45.23.31.42 - Roboty w zakresie naprawy dróg 45.23.32.53 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg dla pieszych 45.23.33.00 - Fundamentowanie autostrad, dróg, ulic i ścieżek ruchu pieszego 45.23.32.80 - Wznoszenie barier drogowych .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 06.09.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Ustala się wadium dla całości przedmiotu zamówienia w wysokości: 40 000,00 zł, słownie: czterdzieści tysięcy i 00/100 złotych.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie niniejszego zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące: 1.1 posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, 1.2 posiadania wiedzy i doświadczenia, 1.3 dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 1.4 sytuacji ekonomicznej i finansowej, 2. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. 3. Wykonawcy, którzy nie wykażą spełnienia warunków udziału w postępowaniu podlegać będą wykluczeniu z udziału w postępowaniu. Ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą. 4. Z udziału w niniejszym postępowaniu wyklucza się wykonawców, którzy podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Prawa zamówień publicznych. 5. Zamawiający odrzuca ofertę, jeżeli: 5.1 jest niezgodną z ustawą. 5.2 jej treść nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia, z zastrzeżeniem art. 87 ust. 2 pkt. 3 Prawa zamówień publicznych. 5.3 jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji. 5.4 zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia. 5.5 została złożona przez wykonawcę wykluczonego z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 5.6 zawiera błędy w obliczeniu ceny. 5.7 wykonawca w terminie 3 dni od dnia doręczenia zawiadomienia nie zgodził się na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt. 3 Prawa zamówień publicznych 5.8 jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów, 6. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o dokumenty złożone przez wykonawcę w niniejszym postępowaniu metodą warunku granicznego - spełnia/niespełna..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: A. Na ofertę składają się następujące dokumenty i załączniki: A.1) Formularz ofertowy - wypełniony i podpisany przez wykonawcę A.2) Kosztorys ofertowy - wypełniony i podpisany przez wykonawcę A.3) Wykaz osób do kontaktów z Zamawiającym A.4) Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 ust. 1 Prawa zamówień publicznych A.5) Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia z art. 24 ust. 1 Prawa zamówień publicznych A.6) Dowód wniesienia wadium A.7) Wzór umowy - podpisana ostatnia strona jako warunek zobowiązania się wykonawcy do zawarcia umowy na zasadach określonych we wzorze umowy B. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia z art. 24 ust 1 Prawa zamówień publicznych wykonawca składa następujące dokumenty: B.1) Aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a przypadku osób fizycznych oświadczenie wymienione w pkt. A.5) niniejszej specyfikacji. B.2) Dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień (pełnomocnictw) osób składających ofertę, o ile nie wynika to z przedstawionych dokumentów rejestrowych. B.3) Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. B.4) Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. B.5) Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy Pzp, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. B.6) Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy Pzp, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. C. W celu wykazania spełnienia przez wykonawcę warunków o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt. 1) do 3) ustawy Pzp, należy złożyć następujące dokumenty: C.1) Wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat licząc od dnia złożenia oferty, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone. C.2) Wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy robót budowlanych w celu realizacji zamówienia. C.3) Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, niezależnie od tego, czy są one zatrudnione bezpośrednio przez wykonawcę, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności. C.4) Oświadczenie (Dokumenty), że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. D. W celu wykazania spełnienia przez wykonawcę warunków o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt. 4) ustawy Pzp, należy złożyć następujące dokumenty: D.1) Informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. D.2) Opłacona polisa, a w przypadku jej braku inny dokumentu potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia. E. Wykonawca zamieszkały poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej: E.1) Zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. B.1), B.3), B.5), B.7) składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: 1) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 3) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. E.2) Zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt. B.6) składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy Prawo zamówień publicznych - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. E.3) Jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów wskazanych w niniejszym pkt. E zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania - wystawionych nie wcześniej niż w terminach określonych w niniejszym pkt.E. F. Dokumenty wymagane w przypadku składania oferty wspólnej: F.1) Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia, w takim przypadku dla ustanowionego pełnomocnika do oferty należy załączyć pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu lub do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. F.2) Oferta winna zawierać: oświadczenia i dokumenty opisane w pkt. B, D dla każdego partnera z osobna, pozostałe dokumenty składane są wspólnie. F.3) Umowa regulująca współpracę podmiotów występujących wspólnie. G. W celu potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane odpowiadają wymaganiom określonym w niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia do oferty należy dołączyć następujące dokumenty: G.1) Informacja o posiadanym labolatorium drogowym. W przypadku braku labolatorium drogowego, informacja o podmiocie wykonującym badania drogowe na zlecenie wykonawcy. H. Postanowienia dotyczące składanych dokumentów H.1) Jeżeli wykonawca wykazując spełnienie warunków, o których mowa w pkt. C i D polega na zasobach innych podmiotów zobowiązany jest wykazać, że w stosunku do tych podmiotów brak jest podstaw wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia poprzez złożenie razem z ofertą dokumentów wymienionych w pkt. od B.1) do B.6) dotyczących każdego z tych podmiotów, o ile podmioty te będą brały udział w realizacji części zamówienia H.2) Dokumenty w niniejszym postępowaniu mogą być składane w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub osobę (osoby) uprawnione do podpisania oferty z dopiskiem za zgodność z oryginałem. H.3) W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oraz w przypadku podmiotów, o których mowa w pkt. H.1), kopie dokumentów dotyczących każdego z tych podmiotów winny być poświadczane za zgodność z oryginałem przez te podmioty H.4) Oferta, składane dokumenty oraz oświadczenia podpisane przez upoważnionego przedstawiciela wykonawcy wymagają załączenia właściwego pełnomocnictwa lub umocowania prawnego. H.5) Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez wykonawcę. H.6) Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu wyłącznie wtedy, gdy złożona przez wykonawcę kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości, co do jej prawdziwości..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.republika.pl/pzdpl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: w siedzibie zamawiającego tj. Powiatowy Zarząd Dróg Publicznych ul. Spacerowa 24, 27-300 Lipsko. Pokój nr 2.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.02.2010 godzina 09:45, miejsce: w siedzibie zamawiajacego tj. Powiatowy Zarząd Dróg Publicznych w Lipsku ul. Spacerowa 24, 27-300 Lipsko. Pokój nr 2.

IV.3.5) Termin związania ofertą: do 25.03.2010.

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.