eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Mirosławiec › Realizacja kolejnego etapu zadaniaPrzebudowa dojazdów pożarowych i dróg leśnych o długości około 15,50 km na terenie Nadleśnictwa Mirosławiec - odcinek V o długości około 4km

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-05-23

Mirosławiec: Realizacja kolejnego etapu zadania: Przebudowa dojazdów pożarowych i dróg leśnych o długości około 15,50 km na terenie Nadleśnictwa Mirosławiec - odcinek V o długości około 4km
Numer ogłoszenia: 199966 - 2013; data zamieszczenia: 23.05.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 136334 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Mirosławiec, ul. Wolności 30, 78-650 Mirosławiec, woj. zachodniopomorskie, tel. 067 2595094, faks 067 2596331.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Realizacja kolejnego etapu zadania: Przebudowa dojazdów pożarowych i dróg leśnych o długości około 15,50 km na terenie Nadleśnictwa Mirosławiec - odcinek V o długości około 4km.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są roboty drogowe w ramach zadania prowadzonego pn.: Realizacja kolejnego etapu zadania: Przebudowa dojazdów pożarowych i dróg leśnych o długości około 15,50 km na terenie Nadleśnictwa Mirosławiec - odcinek V o długości około 4km. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie odcinka drogi opisanej w SIWZ. Droga ta zlokalizowana jest na terenie Nadleśnictwa Mirosławiec - Leśnictwa Hanki i Betyń, położone w gminie Mirosławiec, powiat wałecki, w województwie zachodniopomorskim. Przedmiotem zamówienia jest odcinek drogi leśnej nr DL25-II B-1 oraz dukty leśne od km 4+996,01 do km 8+834,97 o dł. 3 838,96 m. Rzędne terenu objętego opracowaniem wynoszą od 117 do 139 m n.p.m. Droga przebiega wytyczonym w lesie bezdrzewnym pasem i posiada nieutwardzoną nawierzchnię gruntową o szerokości od 2,0 do 4,0 m. Przedmiotem zamówienia jest utwardzenie drogi leśnej o nawierzchni gruntowej poprzez wykonanie nawierzchni o szerokości 3,50 m z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie. Przebieg drogi wpisano w istniejącą trasę, wprowadzając na niej 25 łuków poziomych o promieniu od R=25m do R=350m. Proste przejściowe i poszerzenia na łukach wykonać wg projektu. Zaprojektowano 7 mijanek z lewej i 4 mijanki z prawej strony drogi. Każda mijanka ma szerokości 3,0m co daje łączną szerokość z drogą min. 6,5m. Zaprojektowane mijanki mają następujące wymiary: długość skosu: 21,0 m, długość mijanki: min. 23,0 m, szerokość mijanki: 3,0 m, odległość pomiędzy sąsiednimi mijankami: ok. 300 m Połączenie drogi leśnej z zewnętrznym układem dróg publicznych realizowane jest przez połączenie z drogą gminną na działce 428-3 obręb Hanki, stanowiącą połączenie pomiędzy drogą wojewódzką nr 177 w m. Bronikowo, a drogą krajową nr Wyjazd z drogi stanowi skrzyżowanie z drogą powiatową Piecnik-Próchnowo. Zjazdy z projektowanej drogi pożarowej na dukty leśne i drogi w liniach oddziałowych zaprojektowano o szerokości 3,5m. Krawędzie zjazdów wyłukowano promieniami R=11,0m. Jezdnie na projektowanym odcinku zaprojektowano o przekroju poprzecznym jednostronnym ze spadkiem 4proc. Jezdnię ograniczono poboczami z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie o gr. 10 cm i szerokości 0,75m z każdej strony, spadek poprzeczny poboczy wynosi 6proc. Zaprojektowano 2 konstrukcje nawierzchni drogi pożarowej: Konstrukcja odcinka w km:od km 4+996,01 do km 5+071,40, od km 6+410,00 do km 6+810,00, od km 8+250,00 do km 8+834,97:warstwa nawierzchni z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie frakcji 0-31,5mm gr.10cm, warstwa podbudowy z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie frakcji 0-63mm gr.20cm, warstwa wzmacniająca z gruntu stabilizowanego cementem Rm=2,5 MPa o gr. 15cm. Konstrukcja odcinka w km:od km 5+071,40 do km 6+410,00, od km 6+810,00 do km 8+250,00:warstwa nawierzchni z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie frakcji 0-31,5mm gr.10cm, warstwa podbudowy z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie frakcji 0-63mm gr.20cm, warstwa odcinająca z piasku o gr. 10cm. Do wykonania nawierzchni należy użyć wyłącznie kruszywa pochodzenia naturalnego, nieodpadowego. Dopuszcza się stosowanie skał magmowych (np. granit, bazalt). Nie dopuszcza się do stosowania skał osadowych (np. kruszywo wapienne). Podłoże gruntowe stanowią piaski drobne i średnie, zalegające pod warstwą humusu gr. około 30 cm, niewymagające specjalnego uzdatnienia do wymogów podłoża pod nawierzchnie drogowe. Niweletę projektowanej drogi dostosowano do istniejącego ukształtowania terenu. Spadki podłużne projektowanej drogi wynoszą od 0,22 proc do 8,06 proc. Większe załamania niwelety wyokrąglono łukami kołowymi o promieniach od 500 m do 5000m. Wykonana droga pożarowa spełniać musi następujące wymagania: zaprojektowana jezdnia z kruszywa łamanego spełnia wymagania dotyczące nośności co najmniej 10 ton i nacisku osi minimum 5 ton, zaprojektowane łuki poziome na drodze i zjazdach posiadają promień zewnętrzny minimum 11 m, skrajnia drogi powinna wynosić 6 m i 4 m wysokości licząc od nawierzchni jezdni, w przypadku zasłonięcia skrajni przez drzewa należy dokonać cięć technicznych gałęzi. Przebudowana droga posiadać będzie na całej długości szerokość jezdni min. 3,5 m oraz pobocza gruntowe o szerokości 0,75 m, droga jest przejezdna, nie wymaga się placu manewrowego, zaprojektowano mijanki z nawierzchnią analogicznie jak konstrukcja jezdni położone w odległości do 300 m od siebie; zapewniono wzajemną widoczność z mijanek. Założono odwodnienie powierzchniowe w kierunku terenu istniejącego. W miejscu możliwego gromadzenia się wód deszczowych przy drodze zaprojektowano przydrożne rowy odwadniające o przekroju trapezowym. Projektowane rowy posiadają następujące parametry: przekrój poprzeczny trapezowy, pochylenie skarp 1-2, głębokość rowu 40 cm, szerokość rowu 30 cm. Istniejący przepust w km 8+337,50 należy wyremontować, jako wykończenie zastosować kostkę granitową 5x6cm na warstwie podbudowy z chudego betonu gr. 10cm. Ponadto w odległości do 40m od przepustu należy wykonać przegłębienie rowów z nawiązaniem się do głębokości posadowienia przepustu. W miejscach, gdzie spadek niwelety przekracza 3,5 proc, zastosowano korytka ściekowe o wymiarach 50x50x15 cm, ułożone na ławie fundamentowej z betonu C12-15 gr. 15cm. Dodatkowo zaprojektowano ścieki skarpowe. Aby sprawnie odprowadzić wodę do korytek ściekowych, należy wybudować progi bitumiczne o wymiarach 3,5mx1mx0,08m posadowione na ławie betonowej gr. 0,50 m z betonu C12-15. W związku z dużą ilością rowów odwadniających należy wybudować kaskady drewniane usytuowane w rowach w odległości nie większej niż 150 m. Dodatkowo wzdłuż korytek ściekowych na dł. około 905 mb należy wykonać sprysk emulsją asfaltową w ilości 0,7 kg-m2 pobocza tłuczniowego na szerokości 0,5m od strony ścieku. W celu właściwego usytuowania nowej konstrukcji drogi przewiduje się zdjęcie warstwy humusu o gr. około 30 cm. Pobocza drogi i skarpy należy uformować z gruntu niespoistego, uzyskanego z wykopów, a w przypadku niedoboru materiału z wykopów, z niespoistego materiału mineralnego pochodzącego z dowozu. Grunty i materiały przydatne do budowy korpusu drogowego: żwiry i pospółki, piaski grube, średnie i drobne, naturalne lub łamane. Nasypy należy wykonywać metodą warstwową. Grubość warstwy w stanie luźnym powinna być odpowiednio dobrana w zależności od rodzaju gruntu i sprzętu używanego do zagęszczania. Kiedy nasyp jest budowany w terenie płaskim spadek powinien być obustronny, gdy nasyp jest budowany na zboczu spadek powinien być jednostronny, zgodny z jego pochyleniem. Minimalne wartości wskaźnika zagęszczenia gruntu pod konstrukcją drogi: górna warstwa nasypu o grubości 20 cm, wskaźnik zagęszczenia 1,00, niżej leżące warstwy nasypu,wskaźnik zagęszczenia 0,97. Powstałe skarpy poboczy należy wyprofilować do pochylenia 1:2, a następnie obsypać warstwą humusu gr. 5 cm i obsiać trawą. Zaprojektowano wycinkę drzew kolidujących ze skrajnią projektowanej drogi leśnej. Wykonawca robót, w ciągu 15 dni od przekazania placu budowy, przy pomocy geodety wytyczy przebieg drogi i oznaczy drzewa do wycinki. Przebieg drogi i kolidujące z drogą drzewa muszą być tak oznaczone, aby możliwe było późniejsze wykonanie drogi wraz ze wszystkimi parametrami, takimi jak poszerzenia na łukach, wyłukowania zjazdów, mijanki, pobocza, rowy, projektowane nasypy i wykopy. Wykonawca zgłosi Zamawiającemu zakończenie robót związanych z wytyczeniem przebiegu drogi i oznakowaniem drzew do wycinki. W ciągu 3 dni od zgłoszenia, Zamawiający dokona kontroli przeprowadzonych robót i, jeśli nie będzie miał uwag, przystąpi do wycinki drzew i wywozu drewna. Ze względów bezpieczeństwa, w okresie prowadzenia prac usuwania drzew zabrania się wykonywania prac budowlanych. Zamawiający zastrzega, że okres przeprowadzania prac usuwania drzew i wywozu drewna nie przekroczy 30 dni roboczych. Po wykonaniu w.w robót, Zamawiający niezwłocznie zawiadomi Wykonawcę o możliwości kontynuowania prac budowlanych. Ze względu na skalę oraz zakres przedsięwzięcia nie przewiduje się negatywnego oddziaływania planowanej inwestycji na środowisko. Oddziaływanie na środowisko zamierzonej inwestycji będzie miało charakter wyłącznie lokalny. Cała inwestycja znajduje się w obszarze Natura 2000 Mirosławiec oraz na terenie Obszaru Chronionego Krajobrazu Pojezierze Wałeckie i Dolina Gwdy. Około 200 m drogi znajduje się także w obszarze Natura 2000 Jezioro Wielki Bytyń. Zgodnie z wydaną decyzją o warunkach zabudowy przedsięwzięcie nie będzie potencjalnie znacząco oddziaływać na obszar Natura 2000 Mirosławiec i sąsiadujący obszar Natura 2000 Jezioro Wielki Bytyń. Przed przystąpieniem do robót ziemnych należy cały projekt wynieść w teren i sprawdzić zgodność rozwiązań projektowych z istniejącym terenem. W razie zmian podłoża należy dogęścić badania geologiczne. Dokładny opis przedmiotu zamówienia znajduje się w n.w załącznikach: Załącznik nr 9 - Dokumentacja projektowa Załącznik nr 10- Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót Załącznik nr 11A - Przedmiar robót Załącznik nr 11B - Przedmiar robót. 45.23.31.40 - Roboty drogowe 45.23.31.42 - Roboty w zakresie naprawy dróg ..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.40-2, 45.23.31.42-6.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22.05.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 6.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • TRANS-MASZ PRZEDSIĘBIORSTWO TRANSPORTU I MASZYN DROGOWYCH S.A., ul. Na Grobli 4, 73-110 Stargard Szczeciński, kraj/woj. zachodniopomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 3254798,22 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 1896684,01

  • Oferta z najniższą ceną: 1896684,01 / Oferta z najwyższą ceną: 2830483,42

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.