Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-10-19
Gdańsk: Przedmiotem zamówienia jest usługa dozoru, ochrony mienia oraz budynków położonych na terenie Gdańska, Sopotu, Gdyni. Lęborka i Prabut
Numer ogłoszenia: 199927 - 2007; data zamieszczenia: 19.10.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Samorząd Województwa Pomorskiego, ul. Okopowa 21/27, 80-810 Gdańsk, woj. pomorskie, tel. 058 3261555, fax 058 3261556.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.woj-pomorskie.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przedmiotem zamówienia jest usługa dozoru, ochrony mienia oraz budynków położonych na terenie Gdańska, Sopotu, Gdyni. Lęborka i Prabut.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest usługa dozoru, ochrony mienia oraz budynków położonych na terenie Gdańska, Sopotu, Gdyni. Lęborka i Prabut. 2.Kod wg. CPV 74613000 - 9 (usługi dozoru) oraz 74611000 - 5 (usługi monitorowania alarmu). 3.Przedmiot zamówienia dzieli się na następujące części: 1)zadanie I: usługi dozoru, ochrony mienia oraz budynków położonych na terenie miasta Gdańska przy ulicy Katarzynki 1/3, przy ulicy Reduta Miś 5/7, Gdyni przy ulicy Polskiej 39, Lęborka przy ulicy Dworcowej 3 oraz w Prabutach przy ulicy Kuracyjnej 30 poprzez system monitorowania alarmu, 2)zadanie II: usługi dozoru, ochrony mienia oraz budynków położonych w Sopocie przy Al. Niepodległości 618 poprzez wykonywanie czynności dozoru przez wyspecjalizowanych pracowników. Czas dozoru przy zadaniu nr I i II - w dni robocze 24 godziny na dobę (całodobowo) - w dni świąteczne i ustawowo wolne od pracy - 24 godziny na dobę (całodobowo) 1.Zakres obowiązków Wykonawcy dotyczący zadania nr I: 1)W przypadku kradzieży, ingerencji osób trzecich bądź innych ważnych sytuacji mających wpływ na stan faktyczny monitorowanego obiektu niezwłocznie powiadomi odpowiednie służby publiczne np. Policję, Straż Pożarną oraz właściwych pracowników Zamawiającego, 2)W przypadku stwierdzenia kradzieży, dewastacji obiektu bądź innej sytuacji mającej duże znaczenia dla stanu faktycznego budynku, Wykonawca zobowiązuje się do bezpłatnego nadzorowania monitorowanego obiektu do czasu przybycia upoważnionego pracownika Zamawiającego, 3)Stały dozór, ochrona budynków, mienia znajdującego się w budynkach oraz posesji do nich przynależnych poprzez system alarmowy. 4)Instalacja systemu alarmowego na budynkach położonych na terenie miasta Gdańska przy ulicy Katarzynki 1/3, przy ulicy Reduta Miś 5/7, Gdyni przy ulicy Polskiej 39, Lęborka przy ulicy Dworcowej 3 oraz w Prabutach przy ulicy Kuracyjnej 30 poprzez system monitorowania alarmu, której koszt zostanie ujęty w jednostkowej stawce oferty, 5)Montaż odpowiedniej liczby (czujek), centrali, przekaźnika, (manipulatora), i innych niezbędnych urządzeń oraz właściwego oprzyrządowania, 6)Monitorowanie budynków położonych w Gdańsku, Gdyni, Lęborku i Prabutach za pomocą systemu GSM, 7)Znajomość numerów telefonów do ekip pogotowia technicznego, służb publicznych typu Policja, Straż Pożarna właściwych serwisów oraz kierownictwa Departamentu Majątku Województwa Pomorskiego, 8)Informowanie Departamentu Majątku Województwa Pomorskiego o wszelkich zauważonych usterkach i nieprawidłowościach. 2. Zakres obowiązków Wykonawcy dotyczący zadania nr II: 1)Zapewnienie kontroli nad infrastrukturą obiektu oraz zapobieganie przed próbami kradzieży, dewastacji i uszkodzenia mienia w budynkach w Sopocie przy Al. Niepodległości 618. 2)Stały dozór, ochronę budynków, mienia znajdującego się w budynkach oraz posesji położonej przy Al. Niepodległości 618 poprzez ochronę fizyczną wyspecjalizowanych pracowników, 3)W przypadku ingerencji osób trzecich bądź innych sytuacji mających wpływ na uszkodzenia mienia, budynków Wykonawca niezwłocznie powiadamia odpowiednie służby publiczne np. Policję, Straż Pożarną oraz właściwych pracowników Zamawiającego, 4)Znajomość numerów telefonów do ekip pogotowia technicznego, służb publicznych typu Policja, Straż Pożarna właściwych serwisów oraz kierownictwa Departamentu Majątku Województwa Pomorskiego, 5)Informowanie Departamentu Majątku Województwa Pomorskiego o wszelkich zauważonych usterkach i nieprawidłowościach, 4.Termin wykonania zamówienia przedstawia się następująco: 1)w Gdańsku przy ulicy Katarzynki1/3 i przy ulicy Reduta Miś 5/7 oraz w Prabutach przy ulicy Kuracyjnej 30 -od dnia 26 stycznia 2008 r. do dnia 04 listopada 2010 r. (nie dłużej niż do dnia sprzedania przedmiotowego budynku) 2)w Lęborku przy ulicy Dworcowej 3 - od dnia 05 listopada 2007 r. do dnia 04 listopada 2010 r. (nie dłużej niż do dnia sprzedania przedmiotowego budynku) 3)w Gdyni przy ulicy Polskiej 39 - od dnia 18 grudnia 2007 r. do dnia 04 listopada 2010 r. (nie dłużej niż do dnia sprzedania przedmiotowego budynku 4)w Spocie przy Al. Niepodległości 618 - od dnia 09 lutego 2008 r. do dnia 04 listopada 2010 r. (nie dłużej niż do dnia sprzedania przedmiotowych budynków)
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.61.30.00 - Usługi dozoru Kod CPV wg słownika 2008: 79.71.30.00 - Usługi strażnicze Oryginalny kod CPV: 74.61.10.00 - Usługi nadzoru przy użyciu alarmu Kod CPV wg słownika 2008: 79.71.10.00 - Usługi nadzoru przy użyciu alarmu .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 2.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 04.11.2007.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Zamawiający odstepuje od pobrania kwoty wadium.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy: 1.Spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy oraz nie podlegają wykluczeniu z postępowania na mocy art. 24 ust. 1 i 2 ustawy, 2.Posiadają ważną koncesję wydaną przez Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie bezpośredniej ochrony fizycznej przedmiotu zamówienia oraz zabezpieczenia technicznego w postaci instalacji systemu alarmowego, 3.Posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej prowadzenia działalności gospodarczej w zakresie świadczenia usług dozoru, ochrony mienia oraz budynków obejmującą cały okres realizowanego zamówienia. 4.Dysponują minimum 2 grupami interwencyjno-alarmowymi, działającymi przez 24 godziny na dobę. Czas przybycia grupy na miejsce zdarzenia nie może być dłuższy niż 10 minut od momentu zgłoszenia, 5.Realizowali lub realizują minimum 3 usługi dozoru, ochrony mienia oraz budynków w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - to w tym okresie, w co najmniej 3 obiektach w zakresie zbliżonym do przedmiotu zamówienia określonego w niniejszym postępowaniu, poświadczonych dokumentem stwierdzającym należyte wykonanie usługi, 6.Posiadają system łączności bezprzewodowej na wydzielonych pasmach częstotliwości, 2.Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu nastąpi na podstawie dokumentów przedłożonych przez wykonawcę w ofercie, wyszczególnionych w pkt III.2 Informacja o oświadczeniach i dokumentach(...) na zasadzie kwalifikacji spełnia/nie spełnia 3.Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W tym przypadku zobowiązani są do ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego i zawarcia umowy. Pełnomocnictwo powinno być dołączone do oferty, o ile nie wynika z innych załączonych dokumentów. 4.Wykonawca nie może zlecać części bądź całości zadania podwykonawcom bez zgody Zamawiającego wyrażonej na piśmie.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawca składa w ofercie następujące dokumenty: 1)wypełniony formularz oferty - załącznik nr 1 do SIWZ 2)oświadczenie wykonawcy- załącznik nr 2 do SIWZ 3)aktualny odpis z Krajowego Rejestru Sądowego albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 4)Koncesja wydana przez Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji stwierdzająca prawo na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie bezpośredniej ochrony fizycznej przedmiotu zamówienia oraz zabezpieczenia technicznego w postaci instalacji systemu alarmowego, 5) Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania, 6)Wykaz wykonanych lub wykonywanych w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania, 3 usług dozoru, ochrony mienia oraz budynków, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie z podaniem ich wartości, dat wykonania i odbiorców, wraz z dokumentami potwierdzającymi, że usługi te zostały wykonane należycie, 7)Dokument stwierdzający posiadanie aktualnego ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej, 8)Oświadczenie o posiadaniu systemu łączności bezprzewodowej na wydzielonych pasmach częstotliwości 9)Oświadczenie o dysponowaniu grupami interwencyjno-alarmowymi, 2.Dokumenty powinny zostać złożone w formie oryginałów lub kopii poświadczonej przez wykonawcę za zgodność z oryginałem
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.wrotapomorza.pl/pl/bip/umwp/zamowienia/zamowienia
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Marszałkowski Województwa Pomorskiego, ul. Okopowa 21/27, 80-810 Gdańsk, pok. nr 3.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.10.2007 godzina 09:00, miejsce: Oferty należy składać w Kancelarii Ogólnej Urzędu Marszałkowskiego w Gdańsku, ul. Okopowa 21/27, w pokoju nr 21..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: zadanie I: usługi dozoru, ochrony mienia oraz budynków położonych na terenie miasta Gdańska przy ulicy Katarzynki 1/3, przy ulicy Reduta Miś 5/7, Gdyni przy ulicy Polskiej 39, Lęborka przy ulicy Dworcowej 3 oraz w Prabutach przy ulicy Kuracyjnej 30 poprzez system monitorowania alarmu,.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: zadanie I: usługi dozoru, ochrony mienia oraz budynków położonych na terenie miasta Gdańska przy ulicy Katarzynki 1/3, przy ulicy Reduta Miś 5/7, Gdyni przy ulicy Polskiej 39, Lęborka przy ulicy Dworcowej 3 oraz w Prabutach przy ulicy Kuracyjnej 30 poprzez system monitorowania alarmu. 1.Zakres obowiązków Wykonawcy dotyczący zadania nr I: 1)W przypadku kradzieży, ingerencji osób trzecich bądź innych ważnych sytuacji mających wpływ na stan faktyczny monitorowanego obiektu niezwłocznie powiadomi odpowiednie służby publiczne np. Policję, Straż Pożarną oraz właściwych pracowników Zamawiającego, 2)W przypadku stwierdzenia kradzieży, dewastacji obiektu bądź innej sytuacji mającej duże znaczenia dla stanu faktycznego budynku, Wykonawca zobowiązuje się do bezpłatnego nadzorowania monitorowanego obiektu do czasu przybycia upoważnionego pracownika Zamawiającego, 3)Stały dozór, ochrona budynków, mienia znajdującego się w budynkach oraz posesji do nich przynależnych poprzez system alarmowy. 4)Instalacja systemu alarmowego na budynkach położonych na terenie miasta Gdańska przy ulicy Katarzynki 1/3, przy ulicy Reduta Miś 5/7, Gdyni przy ulicy Polskiej 39, Lęborka przy ulicy Dworcowej 3 oraz w Prabutach przy ulicy Kuracyjnej 30 poprzez system monitorowania alarmu, której koszt zostanie ujęty w jednostkowej stawce oferty, 5)Montaż odpowiedniej liczby (czujek), centrali, przekaźnika, (manipulatora), i innych niezbędnych urządzeń oraz właściwego oprzyrządowania, 6)Monitorowanie budynków położonych w Gdańsku, Gdyni, Lęborku i Prabutach za pomocą systemu GSM, 7)Znajomość numerów telefonów do ekip pogotowia technicznego, służb publicznych typu Policja, Straż Pożarna właściwych serwisów oraz kierownictwa Departamentu Majątku Województwa Pomorskiego, 8)Informowanie Departamentu Majątku Województwa Pomorskiego o wszelkich zauważonych usterkach i nieprawidłowościach..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.61.10.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 04.11.2010.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: zadanie II: usługi dozoru, ochrony mienia oraz budynków położonych w Sopocie przy Al. Niepodległości 618 poprzez wykonywanie czynności dozoru przez wyspecjalizowanych pracowników.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: zadanie II: usługi dozoru, ochrony mienia oraz budynków położonych w Sopocie przy Al. Niepodległości 618 poprzez wykonywanie czynności dozoru przez wyspecjalizowanych pracowników 2. Zakres obowiązków Wykonawcy dotyczący zadania nr II: 1)Zapewnienie kontroli nad infrastrukturą obiektu oraz zapobieganie przed próbami kradzieży, dewastacji i uszkodzenia mienia w budynkach w Sopocie przy Al. Niepodległości 618. 2)Stały dozór, ochronę budynków, mienia znajdującego się w budynkach oraz posesji położonej przy Al. Niepodległości 618 poprzez ochronę fizyczną wyspecjalizowanych pracowników, 3)W przypadku ingerencji osób trzecich bądź innych sytuacji mających wpływ na uszkodzenia mienia, budynków Wykonawca niezwłocznie powiadamia odpowiednie służby publiczne np. Policję, Straż Pożarną oraz właściwych pracowników Zamawiającego, 4)Znajomość numerów telefonów do ekip pogotowia technicznego, służb publicznych typu Policja, Straż Pożarna właściwych serwisów oraz kierownictwa Departamentu Majątku Województwa Pomorskiego, 5)Informowanie Departamentu Majątku Województwa Pomorskiego o wszelkich zauważonych usterkach i nieprawidłowościach,.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.61.30.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 04.11.2010.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z GDAŃSKA
- Dostawa odczynników, kalibratorów, kontroli i materiałów zużywalnych do badań immunochemicznych wraz z dzierżawą analizatora do tych badań - znak sprawy Adm 12/2024
- Świadczenie usług przeglądu, konserwacji i naprawy sprzętu przeciwpożarowego wraz z dostawą nowego wyposażenia przeciwpożarowego na potrzeby Uniwersytetu Gdańskiego
- Dostawa odczynników oraz dostawa części zużywalnych i zamiennych wraz z serwisem i przeglądem technicznym do aparatów Zamawiającego - Adm 11/2024
- Dostawa i montaż 1600 sztuk podzielników kosztów ogrzewania wraz z corocznymi odczytami w 370 lokalach mieszkalnych 03/ZP/TP/24
- Dostawa asortymentu medycznego do pompy wolumetrycznej wraz z dostawą ambulatoryjnej pompy wolumetrycznej - 2 szt. dla Kliniki Hematologii i Transplantologii dla UCK
- Zaprojektowanie i wykonanie modernizacji układów pomiarowych oraz kompensacji mocy biernej w obiektach edukacyjnych Gminy Miasta Gdańska.
więcej: przetargi w Gdańsku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usług w zakresie dozoru i ochrony fizycznej siedziby oraz mienia Śląskiego Centrum Rehabilitacji i Prewencji z siedzibą w Ustroniu
- Realizacja usług pod nazwą "Ochrona osób i mienia w Muzeum Obrony Przeciwlotniczej w Koszalinie, z siedzibą przy ul. Wojska Polskiego 70 w Koszalinie"
- Świadczenie usługi ochrony osób, obiektów i mienia oraz monitorowania sygnałów alarmowych Sądu Okręgowego w Łomży, Sądu Rej. w Grajewie, Sądu Rej. w Wysokiem Mazowieckiem i Sądu Rej. w Zambrowie.
- Świadczenie usługi fizycznej obiektu Powiatowego Urzędu Pracy w Łodzi (część I)
- Świadczenie usług całodobowej ochrony budynków, terenu wokół budynku i parkingu należących do posesji "Konwersja Energii i Źródła Odnawialne" Centrum Badawczego PAN
- Usługa ochrony fizycznej osób i mienia wraz ze wsparciem grupy interwencyjnej realizowana w obiektach Sądu Rejonowego dla Wrocławia-Śródmieścia we Wrocławiu.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.