eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kielce › Dostawa sprzętu medycznego i elektronicznego dla Wojewódzkiego Ośrodka Medycyny Pracy w Kielcach

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-10-19

Kielce: Dostawa sprzętu medycznego i elektronicznego dla Wojewódzkiego Ośrodka Medycyny Pracy w Kielcach
Numer ogłoszenia: 199773 - 2007; data zamieszczenia: 19.10.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Ośrodek Medycyny Pracy, ul. Olszewskiego 2, 25-663 Kielce, woj. świętokrzyskie, tel. 041 3479701, fax 041 3479702.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.womp.com.pl
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu medycznego i elektronicznego dla Wojewódzkiego Ośrodka Medycyny Pracy w Kielcach.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Wartość progowa zamówienia: poniżej 137 000 EURO. 2. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu medycznego i elektronicznego do Wojewódzkiego Ośrodka Medycyny Pracy w Kielcach: a. Analizatora biochemicznego - 1 szt + odczynników, materiałów kontrolnych i zużywalnych b. Nasopharyngoskopu - optyka giętka (dostawka do videostoboskopu Meditronic Atmos) - 1 szt. c. Aparatu do badania otoemisji akustycznej - 1 szt. d. Komputera z monitorem - 1 szt. + drukarek kolorowych laserowych - 2 szt. Wymagane parametry w/w aparatów medycznych i sprzętu komputerowego określone są w pkt 3 SIWZ. 3. Zamawiający wymaga by oferowane aparaty posiadały znaki CE lub deklarację zgodności wystawioną przez producenta. 4. Zamawiający dopuszcza możliwość udzielenia zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust.1 pkt. 7 PZP, w okresie 3 lat od dnia udzielenia niniejszego zamówienia. 5. Wykonawca winien podać w formularzu ofertowym (wzór zał. nr 1 do SIWZ) ogólną cenę realizacji na poszczególny przedmiot zamówienia wraz z dostawą do miejsca użytkowania, uruchomieniem, szkoleniem użytkowników w zakresie obsługi i podstawowej konserwacji oraz gwarancją (min. 36 miesięcy). Cena realizacji poszczególnego przedmiotu zamówienia jest ceną ryczałtową

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 33.19.00.00 - Różne urządzenia medyczne Kod CPV wg słownika 2008: 33.19.00.00 - Różne urządzenia i produkty medyczne Oryginalny kod CPV: 30.20.00.00 - Urządzenia komputerowe Kod CPV wg słownika 2008: 30.20.00.00 - Urządzenia komputerowe Oryginalny kod CPV: 24.49.65.00 - Odczynniki laboratoryjne Kod CPV wg słownika 2008: 33.69.65.00 - Odczynniki laboratoryjne Oryginalny kod CPV: 33.14.15.10 - Produkty krwiopochodne Kod CPV wg słownika 2008: 33.14.15.10 - Produkty krwiopochodne Oryginalny kod CPV: 33.12.41.30 - Wyroby diagnostyczne Kod CPV wg słownika 2008: 33.12.41.30 - Wyroby diagnostyczne .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 4.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 30.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy: - spełniają wymogi określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, - nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1-2 ustawy prawo zamówień publicznych, - spełniają wymogi określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniach i dokumentach, jakich żąda Zamawiający, z zastrzeżeniem wykorzystania przepisu art. 26 ust. 3 i ust. 4 uPzp. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż Wykonawca w/w warunki spełnił. Niespełnienie chociażby jednego z w/w warunków skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie, zgodne z art. 22 ust. 1 Ustawy prawo zamówień publicznych - załącznik nr 2. 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4-8 ustawy - prawo zamówień publicznych - wydana nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert. 4. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego, dotycząca podmiotów zbiorowych, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 ustawy - prawo zamówień publicznych - wydana nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert. Nie dotyczy spółek cywilnych i osób fizycznych prowadzących działalność gospodarczą. 5. Wykaz wykonanych dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że dostawy te zostały wykonane należycie - załącznik nr 3. 6. Kserokopia karty gwarancyjnej zawierającej warunki oraz okres gwarancji na sprzęt medyczny i komputerowy (minimalny wymagany okres gwarancji: 36 miesięcy). 7. Oryginał lub kserokopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę deklaracji zgodności z zasadniczymi wymaganiami i świadectwo CE na wymieniony przedmiot zamówienia. 8. W przypadku składania oferty przez spółkę cywilną, Wykonawca zobowiązany jest do złożenia wszystkich w/w dokumentów, a każdy ze wspólników dokumentów wymienionych w pkt. 1, 2 i 3. 9. Na podstawie art. 23. ust. 1 uPzp Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie niniejszego zamówienia i wówczas oferta musi być podpisana w taki sposób, by prawnie zobowiązywała wszystkich partnerów. Każdy z partnerów musi udokumentować, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 - 2 uPzp i złożyć dokumenty wymienione w pkt 1, 2, 3, 4. Natomiast dokumenty wymienione w pkt 5, 6, 7 mogą być wspólne i podpisane przez ustanowionego pełnomocnika lub łącznie przez wszystkich partnerów. Jeżeli oferta Wykonawców, o których mowa w art. 23 ust. 1 zostanie wybrana Zamawiający zażąda przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego umowy regulującej współprace tych Wykonawców.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.womp.com.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: WOMP - 25-663 Kielce ul. Olszewskiego 2 - Sekcja Finansowo - Księgowa, pokój nr 66 I piętro tel. 041 34-79-706.

IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy

IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.10.2007 godzina 11:00, miejsce: Sekretariat WOMP w Kielcach, ul. Olszewskiego 2 - pokój nr 73.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Analizator biochemiczny + odczynniki, materiały kontrolne i zużywalne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Analizator biochemiczny - 1 szt. + odczynniki, materiały kontrolne i zużywalne. Wymagane parametry określone są w pkt 3 SIWZ..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.25.34.50-7, 24.49.65.00-2, 33.14.15.10-8, 33.12.41.30-5.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Nasopharyngoskop - optyka giętka (dostawka do videostoboskopu Meditronic Atmos).

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Nasopharyngoskop - optyka giętka (dostawka do videostoboskopu Meditronic Atmos) - 1 szt. Wymagane parametry określone są w pkt 3 SIWZ..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.00.00-8.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Aparat do badania otoemisji akustycznej.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Aparatu do badania otoemisji akustycznej - 1 szt. Wymagane parametry określone są w pkt 3 SIWZ..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.00.00-8.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Zestaw komputerowy z monitorem 17 - 1 szt. + drukarki laserowe kolorowe - 2 szt..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zestaw komputerowy z monitorem 17 - 1 szt. + drukarki laserowe kolorowe - 2 szt. Wymagane parametry określone są w pkt 3 SIWZ..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.20.00.00-1, 30.23.11.00-8, 30.24.10.00-0, 30.23.12.50-4, 30.23.32.31-9.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.