eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ostrowice › Opracowania zmiany studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego Gminy Ostrowice, województwo zachodniopomorskie w granicach administracyjnych

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-09-30

Ostrowice: Opracowania zmiany studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego Gminy Ostrowice, województwo zachodniopomorskie w granicach administracyjnych
Numer ogłoszenia: 199715 - 2013; data zamieszczenia: 30.09.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Ostrowice , Ostrowice 6, 78-506 Ostrowice, woj. zachodniopomorskie, tel. 94 3615226 3615252, faks 94 3615227.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ostrowice.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Opracowania zmiany studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego Gminy Ostrowice, województwo zachodniopomorskie w granicach administracyjnych.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest opracowanie zmiany studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego Gminy Ostrowice województwo zachodniopomorskie zatwierdzonego uchwałą nr VII/23/03 Rady Gminy Ostrowice z dnia 30.06.2003 r. 1.należy dokonać pełnej zmiany tekstu i rysunku studium pod kątem dostosowania do stanu istniejącego, obowiązujących przepisów oraz wydanych decyzji i obowiązujących planów obowiązujące studium wykonane zostało w problematyce ustawy z 1994 r., co sprowadza się do sporządzenia NOWEGO STUDIUM - zarówno tekstu studium jak i rysunku studium; 2.należy dokonać zmiany w pełnej problematyce określonej w stosownych przepisach odrębnych wykonać studium na podstawie rozpoznania terenowego - inwentaryzacji zagospodarowania i użytkowania terenów całej gminy, ekofizjografii z elementami waloryzacji kulturowej na podstawie inwentaryzacji terenowej oraz opracowanie prognozy oddziaływania na środowisko, 3.należy uwzględnić w studium wszystkie zapisy ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym oraz inne przepisy prawa, w tym szczególnie uwzględnić tereny chronione własne propozycje terenów i warunków ochrony, stan własnościowy nieruchomości, wydane decyzje o warunkach zabudowy i zagospodarowania terenów, stan istniejący zainwestowania terenów. Opracowanie powinno odpowiadać zakresem art. 10 ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym ustawa z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym tj. Dz. U. z 2012 r. poz. 647 ze zm. oraz aktualnie obowiązującemu stanowi prawnemu w zakresie merytorycznym i formalnym.

II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówienia uzupełniającego, o którym mowa w art.67 ust 1 pkt 6 ustawy Prawo Zamówień Publicznych. Przedmiotem zamówień uzupełniających będzie powtórzenie usługi tego samego rodzaju. Wartość zamówień uzupełniających nie może być większa niż 50% wartości zamówienia podstawowego.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.41.00.00 - Usługi planowania przestrzennego .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 18.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 5. 000,00 zł

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.Spełnienie warunku oceniane będzie na podstawie treści złożonego oświadczenia- załącznik nr 2,3,4 do SIWZ

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, dysponujący odpowiednio wykwalifikowanym zespołem w skład, którego wchodzą osoby posiadające niezbędne kwalifikacje posiadających prawo do samodzielnego projektowania przestrzeni w skali regionalnej i lokalnej stosownie do art. 5 ustawy z dnia 27 marca 2003 roku o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym. Zespół składa się z : a- głównego projektanta - urbanisty, który musi być członkiem właściwej okręgowej izby samorządu zawodowego oraz posiadać doświadczenie w opracowaniach urbanistycznych w zakresie sporządzania studium oraz miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego i, w przypadku, gdy główny projektant nie posiada 10 letniego doświadczenia również i członka zespołu - urbanisty z wymaganym 10 letnim doświadczeniem. b- członków zespołu z podaniem specjalizacji minimum 1 urbanista poza głównym projektantem wpisany na listę Izby Urbanistów. Co najmniej jeden z urbanistów musi posiadać min. 10 letnie doświadczenie w opracowywaniu dokumentów planistycznych oraz praktykę w planowaniu przestrzennym. Wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust 1 pkt 2 ustawy prawo zamówień publicznych i wykaże się doświadczeniem członek zespołu będący urbanistą polegającym na tym, że w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie wykonał min. 2 opracowania nowych studiów lub 2 zmiany studiów uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego całego obszaru gminy miasta Przez pojęcie całego obszaru należy rozumieć zmianę całkowitą tekstu studium oraz rysunku studium, a nie części studium.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Główny projektant - urbanista musi być członkiem właściwej okręgowej izby samorządu zawodowego oraz posiadać doświadczenie w opracowaniach urbanistycznych w zakresie sporządzania studium oraz miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego i, w przypadku, gdy główny projektant nie posiada 10 letniego doświadczenia również i członek zespołu - urbanista z wymaganym 10 letnim doświadczeniem. członkowie zespołu z podaniem specjalizacji minimum 1 urbanista poza głównym projektantem wpisany na listę Izby Urbanistów. Co najmniej jeden z urbanistów musi posiadać min. 10 letnie doświadczenie w opracowywaniu dokumentów planistycznych oraz praktykę w planowaniu przestrzennym.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia niżej wymienionych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: 1.W związku z faktem, że procedura sporządzania studium jest bardzo skomplikowana może zajść konieczność dostosowania przedmiotu umowy do zaistniałych sytuacji, a co się z tym wiąże wydłużenia terminu realizacji wykonania zamówienia. Termin wykonania może ulec zmianie w przypadku: a-zmiany aktów prawnych oraz norm lub normatywów mających zastosowanie do przedmiotu umowy, b-opóźnień w uzyskaniu materiałów źródłowych lub opinii i uzgodnień c-konieczności powtórzenia części procedury związanej z uchwaleniem studium, d-konieczności przeprowadzenia ponownych wyłożeń studium w tym w wyniku uchylenia uchwał przez organ nadzorczy lub sąd, e-konieczności uzyskania ponownych lub dodatkowych uzgodnień czy wyjaśnień, f-uzasadnionych zmian w zakresie sposobu wykonania przedmiotu zamówienia proponowanych przez Zamawiającego lub Wykonawcę, jeżeli te zmiany są korzystne dla Zamawiającego. 2.Zmiana wynagrodzenia Wykonawcy może ulec zmianie w przypadku: a-zmiany stawki urzędowej podatku VAT b-rezygnacji z części zamówienia, jeśli taka rezygnacja będzie niezbędna do prawidłowej realizacji przedmiotu umowy lub których opracowanie nie będzie konieczne lub będzie bezcelowe w przypadku zaistnienia okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy - o wartość niewykonanych prac. 3.Inne zmiany: a-w przypadku zmian obowiązujących przepisów. Zmiany będą dokonywane w formie pisemnej, w postaci aneksów do umowy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ostrowice.pl - zamówienia publiczne
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Ostrowice Ostrowice nr 6 78-506 Ostrowice.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.10.2013 godzina 14:00, miejsce: Gmina Ostrowice, Ostrowice nr 6, 78-506 Ostrowice, pokój nr 2 ( sekretariat).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.