eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Telatyn › 1. Utrzymanie czystości w Szkole Podstawowej w Telatynie w okresie 01.09.2011r. -30.06.2012r. 2. Obsługa i eksploatacja kotłowni szkolnej c .o . oraz instalacji c. o . w Szkole Podstawowej i Gimnazjum w Telatynie (w sezonie grzewczym 2011/2012 tj.15.10.2011r.-15.04.2012r.)



Ogłoszenie z dnia 2011-07-14

Telatyn: 1. Utrzymanie czystości w Szkole Podstawowej w Telatynie w okresie 01.09.2011r. -30.06.2012r. 2. Obsługa i eksploatacja kotłowni szkolnej c .o . oraz instalacji c. o . w Szkole Podstawowej i Gimnazjum w Telatynie (w sezonie grzewczym 2011/2012 tj.15.10.2011r.-15.04.2012r.)
Numer ogłoszenia: 199564 - 2011; data zamieszczenia: 14.07.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Telatyn , Telatyn 71, 22-652 Telatyn, woj. lubelskie, tel. 084 6613110, faks 084 6613110.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: 1. Utrzymanie czystości w Szkole Podstawowej w Telatynie w okresie 01.09.2011r. -30.06.2012r. 2. Obsługa i eksploatacja kotłowni szkolnej c .o . oraz instalacji c. o . w Szkole Podstawowej i Gimnazjum w Telatynie (w sezonie grzewczym 2011/2012 tj.15.10.2011r.-15.04.2012r.).

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są usługi polegające na: 1. Utrzymaniu czystości w Szkole Podstawowej w Telatynie w okresie 01.092011r.-30.06.2012r. Szczegółowy zakres prac i obowiązków : 1. Sprzątanie codzienne za wyjątkiem dni wolnych od nauki obejmować będzie: 1/ sale szkolne (700 m2) 2/ toalety / mycie ścian i posadzek/ ( 75 m2) 3/ korytarze, klatki schodowe, schody zewnętrzne i inne pomieszczenia szkolne (550 m2) 4/ teren przylegający / boisko / ( 4500 m2) 5/ szatnie/ (150m2) 2. Mycie okien - 4 razy w roku w październiku ,listopadzie, kwietniu i maju. Okna otwierają się do wewnątrz . Wykonawca zobowiązany jest do utrzymania w należytym stanie sanitarno - porządkowym powierzchni poziomych i pionowych z uwzględnieniem, iż w salach szkolnych występują wykładziny, parkiet, płytki lastriko , glazura i terakota. W toaletach występuje terakota . 3. Zakres prac związanych z utrzymaniem porządku przy sprzątaniu obejmuje : 1/ odkurzanie i czyszczenie wykładzin i dywanów. 2/ czyszczenie powierzchni podług ,parkietów i korytarzy z zastosowaniem środków chemii gospodarczej które nie stwarzają zagrożenia poślizgowego . 3/ czyszczenie i wycieranie kurzu z powierzchni ławek, biurek, szaf, szafek, parapetów, pulpitów, listew ściennych, drzwi , kaloryferów i itp. Str.3 4/ porządkowanie i dezynfekcja toalet, czyszczenie glazury łazienkowej, armatury łazienkowej , luster wiszących, zabezpieczenie toalet w papier toaletowy i mydło w płynie oraz środki dezynfekujące i zapachowe. Po zakończeniu usługi Wykonawca maluje we własnym zakresie i z własnych materiałów łazienki, ubikacje i pomieszczenia gospodarcze. 5/ opróżnianie i czyszczenie koszy na śmieci 6/ mycie otworów okiennych / szyb i ram okiennych od wewnątrz i z zewnątrz / polegające na tym, że technika mycia powinna być dostosowana do rodzaju okien - okna otwierają się do wewnątrz . 7/ pranie firan, zasłon nie mniej niż dwa razy w roku / wrzesień ,kwiecień / 8/ sprzątanie boiska oraz terenu przyległego do szkoły ,strzyżenie żywopłotu , pielenie rabatek i koszenie trawy (dotyczy także terenu pomiędzy ogrodzeniem Szkoły a drogą publiczną ) - wysokość porostu traw nie może przekraczać - 10 cm . 9/ podlewanie kwiatów w klasach i na korytarzach - w tym, w okresie ferii 10/ zabezpieczyć wykonanie usługi ( obecność pracownika ) w trakcie zajęć pozalekcyjnych , dyskotek , uroczystości szkolnych i środowiskowych /akademie, wybory ,zebrania / - w terminach uzgodnionych z Dyrektorem Szkoły Podstawowej w tym, w dni wolne od pracy 4. Sprzątanie należy prowadzić w godzinach od 7.00 do 17.00 lub innych godzinach po uzgodnieniu z Zamawiającym. 5. Należy zabezpieczyć co najmniej jednego pracownika zobowiązanego do stałego przebywania na terenie szkoły w godzinach jej pracy (wymagane uzgodnienie z Dyrektorem Szkoły Podstawowej), do którego obowiązków należeć będzie: a) bieżące sprzątanie obiektu b) dzwonienie na lekcje i przerwy c) odśnieżanie , posypywanie chodników środkami zapobiegającymi oblodzeniu (dotyczy również chodnika przy drodze publicznej przyległego do terenu Szkoły Podstawowej) d) nadzór nad szatniami. ( szatnia jest otwarta z osobnymi boksami dla każdej klasy) e)pilnowanie aby osoby postronne nie przebywały na terenie szkoły i szatni. f) otwiera i zamyka Szkołę oraz ponosi pełną odpowiedzialność za jej zabezpieczenie podczas zajęć lekcyjnych i podczas wykonywania usługi. 6. Czynności porządkowe należy wykonywać po zajęciach lekcyjnych. 7. Środki czystości i sprzęt niezbędny do wykonania usługi zabezpiecza wykonawca na własny koszt. 8. Wykonuje drobne naprawy sprzętu szkolnego np. zamki, spłuczki itp. - zlecone przez Dyrektora Szkoły Podstawowej .Zakup sprzętu będzie po stronie Zamawiającego . 9. Z własnych środków wyposaża szkołę w środki czyszczące, piorące, dezynfekujące, ścierki, ręczniki, ręczniki jednorazowe do łazienek ( rolka kolorowe ), papier toaletowy (szary lub kolorowy ), mydło toaletowe w płynie z dozownikami. 10. W okresie 01.09.2011r.-15.10.2011r. i 15.04.2012r. -30.06.2012r.(z wyłączeniem sezonu grzewczego) oprócz przydzielonego rejonu zewnętrznego dba o utrzymanie czystości na placu wybrukowanym płytami betonowymi w otoczeniu kotłowni . 11. Wykonuje niezbędne prace porządkowe w szkole i jej otoczeniu w okresie ferii zimowych i letnich (podlewanie kwiatów , koszenie trawy , strzyżenie żywopłotu, pielenie rabatek) w 2011r do 31.07.2012r oraz prace mające na celu przygotowanie obiektu do rozpoczęcia roku szkolnego w 2011/2012r oraz inne prace zlecone przez Dyrektora Szkoły Podstawowej a dotyczące utrzymania porządku w Szkole i obejściu . Str.4 2. Obsługa i eksploatacja kotłowni szkolnej c .o . oraz instalacji c. o . w Szkole Podstawowej i Gimnazjum w Telatynie (w sezonie grzewczym 2011/2012 tj.15.10.2011r.-15.04.2012r.) Szczegółowy zakres prac i obowiązków : 1. Obsługa i eksploatacja kotłowni szkolnej c.o. oraz instalacji c.o. 1/ obsługa pieców c.o.- kontrolowanie parametrów procesu spalania oraz urządzeń towarzyszących-pompy wodne, odstojniki i inne. 2/ transport węgla do pomieszczeń kotłowni, pryzmowanie. 3/ bieżąca oraz okresowa konserwacja kotłów, pomp, instalacji c.o. oraz pomieszczeń kotłowni. 4/ utrzymanie we wszystkich pomieszczeniach szkolnych w dniach nauki stałej temperatury 18-200 C. 5/ przestrzegać obwiązujących przepisów w zakresie obsługi, eksploatacji kotłowni c.o. oraz instalacji grzewczych, przepisów BHP oraz p. pożarowych, w tym: przestrzegania obowiązujących norm czasu pracy osób pracujących przy obsłudze kotłowni - dotyczy również pracodawcy. 6/ przestrzegać norm zużycia opału ustalonych przez Dyrektora Szkoły - systematycznie prowadzić kontrolkę zużytego opału. 7/ zapoznać się z INSTRUKCJĄ EKSPLOATACJI KOTŁOWNI i bezwzględnie jej przestrzegać . 8/ przestrzeganie instrukcji obsługi kotłów c.o., pomp wodnych i instalacji grzewczej. 9/ systematycznie uprzątać żużel w miejsce wskazane przez Dyrektora Szkoły. 2. Utrzymanie w należytym stanie technicznym urządzeń kotłowni i instalacji c.o. W przypadku awarii spowodowanej z winy wykonawcy usuwa awarię na własny koszt. 1/ W okresie zimowym odśnieża dojście do kotłowni oraz otoczenie kotłowni i drogę dojazdową dla pojazdów dowożących węgiel . 2/ Dba o utrzymanie czystości w otoczeniu kotłowni 3. Ogrzewać budynek szkolny należy codziennie. W dniu nauki szkolnej należy zabezpieczyć temperaturę w pomieszczeniach klasowych określanych w punkcie 1. 4.W pozostałe dni w miarę potrzeb zabezpieczając pomieszczenia szkolne przed zbytnim wychłodzeniem a urządzenia kotłowni i instalacji grzewczej przed zamrożeniem. 4. Osoby pracujące w kotłowni zobowiązane są posiadać uprawnienia obowiązujące palacza c.o. i wkładkę energetyczną 5. Wszelkie zalecenia pokontrolne wynikające z bieżącej pracy kotłowni wykonuje wykonawca we własnym zakresie i z własnych środków. 6. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność przed jednostkami kontrolującymi. 7. Urządzenia i sprzęt niezbędny do transportu EKO -Groszku z placu do kotłowni zabezpiecza Wykonawca. 8. Wykonawca z własnych środków wyposaża kotłownię w środki czyszczące, piorące, dezynfekujące, ścierki, ręczniki oraz ubrania ochronne dla zatrudnionych pracowników. 9. Z własnych środków po zakończeniu sezonu grzewczego maluje pomieszczenia kotłowni oraz konserwuje i zabezpiecza urządzenia i kotły. 10. Wykonawca zobowiązany jest w uzgodnieniu z Dyrektorem Szkoły obsłużyć uroczystości i zajęcia szkolne w dniach wolnych od pracy . 11. Na polecenie Dyrektora Szkoły wykonuje inne prace związane z obsługą kotłowni, kotłów i instalacji c.o. Dopuszcza się możliwość składania ofert częściowych: Str.5 Zadanie Pierwsze- Utrzymanie czystości. CPV ;74760000-4 Zadanie Drugie - Obsługa i eksploatacja kotłowni .CPV;93900000-7.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.76.00.00-4, 93.90.00.00-7.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Rozpoczęcie: 01.09.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Nie wymaga się wpłaty wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • warunek dotyczący posiadania wiedzy i doświadczenia zostanie uznany przez zamawiającego za spełniony jeżeli wykonawca wykaże wykonanie w ciągu ostatnich trzech lat przed upływem terminu składnia ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, minimum 1 zadanie w zakresie utrzymania czystości w obiektach / obsługi i eksploatacji kotłowni o wartości co najmniej 15tys. zł. brutto.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • warunek dotyczący dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia zostanie uznany przez zamawiającego za spełniony jeżeli wykonawca wykaże dysponowanie osobami, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

W przypadku zmiany stawek podatku VAT

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.sp.telatyn.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Sekretariat Szkoły Podstawowej w Telatynie, 22-652 Telatyn.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.07.2011 godzina 10:00, miejsce: Sekretariat Urzędu Gminy w Telatynie.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Utrzymanie czystości w Szkole Podstawowej w Telatynie w okresie 01.09.2011r. -30.06.2012r..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Utrzymaniu czystości w Szkole Podstawowej w Telatynie w okresie 01.092011r.-30.06.2012r. Szczegółowy zakres prac i obowiązków : 1. Sprzątanie codzienne za wyjątkiem dni wolnych od nauki obejmować będzie: 1/ sale szkolne (700 m2) 2/ toalety / mycie ścian i posadzek/ ( 75 m2) 3/ korytarze, klatki schodowe, schody zewnętrzne i inne pomieszczenia szkolne (550 m2) 4/ teren przylegający / boisko / ( 4500 m2) 5/ szatnie/ (150m2) 2. Mycie okien - 4 razy w roku w październiku ,listopadzie, kwietniu i maju. Okna otwierają się do wewnątrz . Wykonawca zobowiązany jest do utrzymania w należytym stanie sanitarno - porządkowym powierzchni poziomych i pionowych z uwzględnieniem, iż w salach szkolnych występują wykładziny, parkiet, płytki lastriko , glazura i terakota. W toaletach występuje terakota . 3. Zakres prac związanych z utrzymaniem porządku przy sprzątaniu obejmuje : 1/ odkurzanie i czyszczenie wykładzin i dywanów. 2/ czyszczenie powierzchni podług ,parkietów i korytarzy z zastosowaniem środków chemii gospodarczej które nie stwarzają zagrożenia poślizgowego . 3/ czyszczenie i wycieranie kurzu z powierzchni ławek, biurek, szaf, szafek, parapetów, pulpitów, listew ściennych, drzwi , kaloryferów i itp. Str.3 4/ porządkowanie i dezynfekcja toalet, czyszczenie glazury łazienkowej, armatury łazienkowej , luster wiszących, zabezpieczenie toalet w papier toaletowy i mydło w płynie oraz środki dezynfekujące i zapachowe. Po zakończeniu usługi Wykonawca maluje we własnym zakresie i z własnych materiałów łazienki, ubikacje i pomieszczenia gospodarcze. 5/ opróżnianie i czyszczenie koszy na śmieci 6/ mycie otworów okiennych / szyb i ram okiennych od wewnątrz i z zewnątrz / polegające na tym, że technika mycia powinna być dostosowana do rodzaju okien - okna otwierają się do wewnątrz . 7/ pranie firan, zasłon nie mniej niż dwa razy w roku / wrzesień ,kwiecień / 8/ sprzątanie boiska oraz terenu przyległego do szkoły ,strzyżenie żywopłotu , pielenie rabatek i koszenie trawy (dotyczy także terenu pomiędzy ogrodzeniem Szkoły a drogą publiczną ) - wysokość porostu traw nie może przekraczać - 10 cm . 9/ podlewanie kwiatów w klasach i na korytarzach - w tym, w okresie ferii 10/ zabezpieczyć wykonanie usługi ( obecność pracownika ) w trakcie zajęć pozalekcyjnych , dyskotek , uroczystości szkolnych i środowiskowych /akademie, wybory ,zebrania / - w terminach uzgodnionych z Dyrektorem Szkoły Podstawowej w tym, w dni wolne od pracy 4. Sprzątanie należy prowadzić w godzinach od 7.00 do 17.00 lub innych godzinach po uzgodnieniu z Zamawiającym. 5. Należy zabezpieczyć co najmniej jednego pracownika zobowiązanego do stałego przebywania na terenie szkoły w godzinach jej pracy (wymagane uzgodnienie z Dyrektorem Szkoły Podstawowej), do którego obowiązków należeć będzie: a) bieżące sprzątanie obiektu b) dzwonienie na lekcje i przerwy c) odśnieżanie , posypywanie chodników środkami zapobiegającymi oblodzeniu (dotyczy również chodnika przy drodze publicznej przyległego do terenu Szkoły Podstawowej) d) nadzór nad szatniami. ( szatnia jest otwarta z osobnymi boksami dla każdej klasy) e)pilnowanie aby osoby postronne nie przebywały na terenie szkoły i szatni. f) otwiera i zamyka Szkołę oraz ponosi pełną odpowiedzialność za jej zabezpieczenie podczas zajęć lekcyjnych i podczas wykonywania usługi. 6. Czynności porządkowe należy wykonywać po zajęciach lekcyjnych. 7. Środki czystości i sprzęt niezbędny do wykonania usługi zabezpiecza wykonawca na własny koszt. 8. Wykonuje drobne naprawy sprzętu szkolnego np. zamki, spłuczki itp. - zlecone przez Dyrektora Szkoły Podstawowej .Zakup sprzętu będzie po stronie Zamawiającego . 9. Z własnych środków wyposaża szkołę w środki czyszczące, piorące, dezynfekujące, ścierki, ręczniki, ręczniki jednorazowe do łazienek ( rolka kolorowe ), papier toaletowy (szary lub kolorowy ), mydło toaletowe w płynie z dozownikami. 10. W okresie 01.09.2011r.-15.10.2011r. i 15.04.2012r. -30.06.2012r.(z wyłączeniem sezonu grzewczego) oprócz przydzielonego rejonu zewnętrznego dba o utrzymanie czystości na placu wybrukowanym płytami betonowymi w otoczeniu kotłowni . 11. Wykonuje niezbędne prace porządkowe w szkole i jej otoczeniu w okresie ferii zimowych i letnich (podlewanie kwiatów , koszenie trawy , strzyżenie żywopłotu, pielenie rabatek) w 2011r do 31.07.2012r oraz prace mające na celu przygotowanie obiektu do rozpoczęcia roku szkolnego w 2011/2012r oraz inne prace zlecone przez Dyrektora Szkoły Podstawowej a dotyczące utrzymania porządku w Szkole i obejściu ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.76.00.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Obsługa i eksploatacja kotłowni szkolnej c .o . oraz instalacji c. o . w Szkole Podstawowej i Gimnazjum w Telatynie (w sezonie grzewczym 2011/2012 tj.15.10.2011r.-15.04.2012r.).

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Obsługa i eksploatacja kotłowni szkolnej c .o . oraz instalacji c. o . w Szkole Podstawowej i Gimnazjum w Telatynie (w sezonie grzewczym 2011/2012 tj.15.10.2011r.-15.04.2012r.) Szczegółowy zakres prac i obowiązków : 1. Obsługa i eksploatacja kotłowni szkolnej c.o. oraz instalacji c.o. 1/ obsługa pieców c.o.- kontrolowanie parametrów procesu spalania oraz urządzeń towarzyszących-pompy wodne, odstojniki i inne. 2/ transport węgla do pomieszczeń kotłowni, pryzmowanie. 3/ bieżąca oraz okresowa konserwacja kotłów, pomp, instalacji c.o. oraz pomieszczeń kotłowni. 4/ utrzymanie we wszystkich pomieszczeniach szkolnych w dniach nauki stałej temperatury 18-200 C. 5/ przestrzegać obwiązujących przepisów w zakresie obsługi, eksploatacji kotłowni c.o. oraz instalacji grzewczych, przepisów BHP oraz p. pożarowych, w tym: przestrzegania obowiązujących norm czasu pracy osób pracujących przy obsłudze kotłowni - dotyczy również pracodawcy. 6/ przestrzegać norm zużycia opału ustalonych przez Dyrektora Szkoły - systematycznie prowadzić kontrolkę zużytego opału. 7/ zapoznać się z INSTRUKCJĄ EKSPLOATACJI KOTŁOWNI i bezwzględnie jej przestrzegać . 8/ przestrzeganie instrukcji obsługi kotłów c.o., pomp wodnych i instalacji grzewczej. 9/ systematycznie uprzątać żużel w miejsce wskazane przez Dyrektora Szkoły. 2. Utrzymanie w należytym stanie technicznym urządzeń kotłowni i instalacji c.o. W przypadku awarii spowodowanej z winy wykonawcy usuwa awarię na własny koszt. 1/ W okresie zimowym odśnieża dojście do kotłowni oraz otoczenie kotłowni i drogę dojazdową dla pojazdów dowożących węgiel . 2/ Dba o utrzymanie czystości w otoczeniu kotłowni 3. Ogrzewać budynek szkolny należy codziennie. W dniu nauki szkolnej należy zabezpieczyć temperaturę w pomieszczeniach klasowych określanych w punkcie 1. 4.W pozostałe dni w miarę potrzeb zabezpieczając pomieszczenia szkolne przed zbytnim wychłodzeniem a urządzenia kotłowni i instalacji grzewczej przed zamrożeniem. 4. Osoby pracujące w kotłowni zobowiązane są posiadać uprawnienia obowiązujące palacza c.o. i wkładkę energetyczną 5. Wszelkie zalecenia pokontrolne wynikające z bieżącej pracy kotłowni wykonuje wykonawca we własnym zakresie i z własnych środków. 6. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność przed jednostkami kontrolującymi. 7. Urządzenia i sprzęt niezbędny do transportu EKO -Groszku z placu do kotłowni zabezpiecza Wykonawca. 8. Wykonawca z własnych środków wyposaża kotłownię w środki czyszczące, piorące, dezynfekujące, ścierki, ręczniki oraz ubrania ochronne dla zatrudnionych pracowników. 9. Z własnych środków po zakończeniu sezonu grzewczego maluje pomieszczenia kotłowni oraz konserwuje i zabezpiecza urządzenia i kotły. 10. Wykonawca zobowiązany jest w uzgodnieniu z Dyrektorem Szkoły obsłużyć uroczystości i zajęcia szkolne w dniach wolnych od pracy . 11. Na polecenie Dyrektora Szkoły wykonuje inne prace związane z obsługą kotłowni, kotłów i instalacji c.o..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 93.90.00.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.04.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.