To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2012-09-17
Lublin: Dostawa mebli biurowych i regałów metalowych dla potrzeb Prokuratury w Chełmie.
Numer ogłoszenia: 199453 - 2012; data zamieszczenia: 17.09.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 165217 - 2012r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Prokuratura Okręgowa w Lublinie, ul. Okopowa 2A, 20-950 Lublin, woj. lubelskie, tel. 081 5288181, faks 081 534 97 06.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa mebli biurowych i regałów metalowych dla potrzeb Prokuratury w Chełmie..
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa: mebli, krzeseł biurowych i regałów metalowych dla potrzeb Prokuratury w Chełmie, w asortymencie wyszczególnionym w formularzu cenowym stanowiącym Załącznik Nr 2 do SIWZ. 2. Podane w formularzach cenowych ilości są ilościami maksymalnymi. 3. Zamawiający zastrzega sobie prawo do realizacji zmniejszonej ilości poszczególnych asortymentów zamówienia, bez podawania przyczyn. 4. Zamawiający wymaga, aby zaoferowane meble: a) były fabrycznie nowe, b) nie były regenerowane lub reprodukowane, c) spełniały wymagania techniczne i jakościowe w zakresie: - materiał: płyta wiórowa pokryta melaminą, - blaty biurek, stołów oraz wieńce szaf okleinowane obrzeżem PCV 2 mm, - korpusy i fronty o grubości 18mm i 25mm, okleinowane obrzeżem PCV 2 mm, - szafy, szafki, kontenery wyposażone w zamki patentowe, - uchwyty metalowe, wzór zostanie wybrany przez Zamawiającego - rozstaw uchwytów 96mm i 128mm. d) posiadały minimum 36 miesięczną gwarancję, e) spełniały pozostałe wymagania określone w Załączniku Nr 2..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.13.10.00 - Regały biurowe 39.12.00.00 - Stoły, kredensy, biurka i biblioteczki 39.13.11.00 - Regały archiwalne 39.13.21.00 - Szafy na akta .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 03.09.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 7.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Meblomax s.c. Artur Wawryszczuk, Robert Wawryszczuk, ul Turystyczna 9, 20-207 Lublin, kraj/woj. lubelskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 100596,23 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 102289,06
Oferta z najniższą ceną: 79818,39 / Oferta z najwyższą ceną: 149669,40
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z LUBLINA
- Dostawa zużywalnych materiałów medycznych i leków
- Nadzór inwestorski i rozliczenie finansowe i rzeczowe - funkcja Inżyniera przy realizacji zamówienia pn. "Rozbudowa drogi wojewódzkiej Nr 828 Garbów - Krasienin - Niemce - Jawidz w m. Niemce".
- Dostawa tuszy, tonerów i innych materiałów eksploatacyjnych do sprzętu informatycznego z możliwością składania ofert częściowych
- druk dwóch wersji językowych folderu promującego efekty Inicjatywy Bilateralnej "Młodzież dla Miasta, Miasto dla Młodzieży - projekty i inicjatywy angażujące i włączające lokalne społeczności ...
- Dostawa plastikowego sprzętu laboratoryjnego, laboratoryjnych wyrobów szklanych i drobnego osprzętu laboratoryjnego dla Uniwersytetu Przyrodniczego w Lublinie z podziałem na 27 części.
- Wykonanie od 4 do 7 operatów szacunkowych nieruchomości
więcej: przetargi w Lublinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- wykonanie przebudowy i modernizacji pomieszczeń II i III piętra Pawilonu Wielofunkcyjnego na potrzeby Oddz. Onkologicznego i Oddz. Dziennej Chemioterapii oraz dostawy sprzętu med., technicznego
- Przebudowa części pomieszczeń archiwum budynku Sądu Apelacyjnego w Białymstoku
- Termomodernizacja oraz rozbudowa, nadbudowa i przebudowa budynku użyteczności publicznej w Lewinie Kłodzkim wraz z dostawą wyposażenia obiektu
- dostawa mebli i wyposażenia typowego oraz regałów książkowych metalowych
- "DOSTAWA MEBLI WRAZ Z MONTAŻEM"
- Dostawa mebli biurowych wraz z ich montażem dla potrzeb Starostwa Powiatowego w Przeworsku
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.