eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Sopot › Usługę przewozu autokarami osób z bagażem i instrumentami muzycznymi na potrzeby Polskiej Filharmonii Kameralnej Sopot w roku 2013

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-05-22

Sopot: Usługę przewozu autokarami osób z bagażem i instrumentami muzycznymi na potrzeby Polskiej Filharmonii Kameralnej Sopot w roku 2013
Numer ogłoszenia: 199420 - 2013; data zamieszczenia: 22.05.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Bałtycka Agencja Artystyczna BART , ul. Kościuszki 61, 81-703 Sopot, woj. pomorskie, faks 58 5558442.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka kultury.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługę przewozu autokarami osób z bagażem i instrumentami muzycznymi na potrzeby Polskiej Filharmonii Kameralnej Sopot w roku 2013.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Usługę przewozu autokarami osób z bagażem i instrumentami muzycznymi na potrzeby Polskiej Filharmonii Kameralnej Sopot w roku 2013.

II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy prawo zamówień publicznych (zwanej dalej ustawą) stanowiących nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego i polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień tj. wykonanie usługi przewozu osób

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.17.20.00 - Wynajem autobusów i autokarów wraz z kierowcą .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Rozpoczęcie: 04.07.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie określa warunku w tym zakresie

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 1. W okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, Wykonawca wykonał co najmniej 3 przewozy międzynarodowe o wartości każdego z nich nie mniejszej niż 5000,- PLN (brutto). 2. W przypadku składania oferty wspólnej np. konsorcja itp. ocena spełnienia warunku odbywać się ocena spełnienie warunku doświadczenia podlega ocenie łącznej. 3. Zgodnie z dyspozycją art. 26 ust 2b ustawy Wykonawca w celu potwierdzenia spełnienia warunku, o których mowa powyżej może polegać na wiedzy i doświadczeniu innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. W takiej sytuacji wykonawca jest zobowiązany do udowodnienia Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia. W szczególności wykonawca winien przedstawić pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. W przypadku udostępnienia doświadczenia Wykonawcy - podmiot udostępniający winien spełniać warunek odnośnie doświadczenia w całości (ocena spełnienie warunku doświadczenia nie podlega ocenie łącznej) ponadto podmiot taki winien bezpośrednio uczestniczyć w realizacji zamówienia np. w formie podwykonawstwa d) OCENA SPEŁNIENIA WARUNKU ODĘEDZIE SIĘ NA PODSTAWIE ZŁOŻONEGO DOKUMENTU - WYKAZ WYKONANYCH GŁÓWNYCH USŁUG wykonanych W OKRESIE OSTATNICH TRZECH LAT PRZED UPŁYWEM TERMINU SKŁADANIA OFERT, a jeśli okres działalności jest krótszy w tym okresie wraz z załączonymi dokumentami potwierdzającymi, że wskazane usługi zostały należycie wykonane tzw. wykaz zrealizowanych usług- załącznik nr 7. Pod pojęciem głównych usług Zamawiający oczekuje wykazania przez Wykonawcę usług przewozu o wartości umowy, kontraktu, zlecenia itp. powyżej 5 000 PLN brutto.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • a) Wykonawca dysponuje co najmniej 3 autobusami o liczbie miejsc siedzących co najmniej 49 + kierowca + zmiennik, spełniające normy co najmniej EURO 4; rok produkcji - nie wcześniej niż 2000r; wyposażone w system audio-wideo z funkcją mikrofonu; wyposażone w fotele pasażerskie o podwyższonym standardzie, wyposażone w: WC, klimatyzację z indywidualną obsługą, barek z ciepłymi napojami, lodówkę do dyspozycji pasażerów, monitory i odtwarzacze DVD; wyposażone w system ABS; nawigację GPS, retarder - tempomat; b) W przypadku składania oferty wspólnej np. konsorcja itp. ocena spełnienia warunku odbywać się łącznie. c) Zgodnie z dyspozycją art. 26 ust 2b ustawy Wykonawca w celu potwierdzenia spełnienia warunku, o których mowa powyżej może polegać zasobach innych podmiotów. W takiej sytuacji wykonawca jest zobowiązany do udowodnienia Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia. W szczególności wykonawca winien przedstawić pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. d) OCENA SPEŁNIENIA WARUNKU ODBEDZIE SIĘ NA PODSTAWIE ZŁOZONEGO DOKUMENTU: Wykaz narzędzi, wyposażenia i urządzeń technicznych dostępnych Wykonawcy usług w celu wykonania zamówienia tzw. wykaz autokarów wraz z wyposażeniem tzw. wykaz autokarów- Załącznik nr 6.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • a) Wykonawca musi dysponować co najmniej 3 kierowcami posiadającymi: wymagane uprawnienia do kierowania autokarami na trasach krajowych i międzynarodowych, doświadczenie z kierowaniu autokarami min. 3 lata. b) W przypadku składania oferty wspólnej np. konsorcja itp. ocena spełnienia warunku odbywać się łącznie. c) Zgodnie z dyspozycją art. 26 ust 2b ustawy Wykonawca w celu potwierdzenia spełnienia warunku, o których mowa powyżej może polegać na zasobach innych podmiotów. W takiej sytuacji wykonawca jest zobowiązany do udowodnienia Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia. W szczególności wykonawca winien przedstawić pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. d) OCENA SPEŁNIENIA WARUNKU ODBĘDZIE SIĘ NA PODSTAWIE ZŁOŻONEGO DOKUMENTU: wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia - tzw. wykaz kierowców -Załącznik nr 8.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie określa warunku w tym zakresie

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1) Wykaz części zamówienia, której wykonanie wykonawca powierzy podwykonawcom - jeśli dotyczy 2) Dokument regulujący współpracę podmiotów występujących wspólnie - sposób reprezentacji np. umowy, pełnomocnictwa, upoważnienia (jeśli dotyczy) 3) Zdjęcia, foldery itp. autokarów, którymi wykonawca będzie świadczył usługę (zdjęcia zewnątrz i wewnątrz autokaru)

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Zmiany w umowie mogą dotyczyć: 1) udziału podwykonawców przy realizacji zamówienia, 2) zakresu zamówienia 3) terminu wyjazdu i powrotu 4) wynagrodzenia 2. Udział podwykonawców może nastąpić za zgodą Zamawiającego i w przypadku: 1) skorzystania z podwykonawców w realizacji zamówienia mimo, iż w złożonej ofercie wykonawca nie przewidywał realizacji części zamówienia w podwykonawstwie; 2) zmiany zakresu części zamówienia realizowanych w podwykonawstwie. 3. Zmiana zakresu zamówienia może nastąpić za zgodą Zamawiającego w przypadku: 1) rezygnacja przez Zamawiającego z danego wyjazdu 2) zmiana trasy przejazdu spowodowana czynnikami zewnętrznymi m.in. warunkami drogowymi, 3) zmiany kierowców, 4) zmiany autokarów za pomocą, których Wykonawca zobowiązał się świadczyć usługę (pojazdy zamienne musza spełniać wymogi SIWZ) 4. Zmiana terminu wyjazdu i powrotu może nastąpić za zgodą Zamawiającego. 5. Zamiana wynagrodzenia może nastąpić w przypadku rezygnacji przez Zamawiającego z danego wyjazdu wskazanego w SIWZ. Wynagrodzenie zostanie pomniejszone o wartość ustaloną w druku oferta dla danej trasy, z której zrezygnowano. 6. Warunki dokonywania zmian: 1) inicjowania zmian na pisemny wniosek Wykonawcy lub Zamawiającego, 2) w formie pisemnego aneksu do umowy pod rygorem nieważności takiej zmiany.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bart.sopot.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: BAŁTYCKA AGENCJA ARTYSTYCZNA BART z siedzibą w Sopot 81-703 przy ul. Kościuszki 61.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.06.2013 godzina 11:00, miejsce: BAŁTYCKA AGENCJA ARTYSTYCZNA BART z siedzibą w Sopot 81-703 przy ul. Kościuszki 61 sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.