eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wądroże Wielkie › DOSTAWA MATERIAŁÓW SANITARNYCH DO BUDOWY INSTALACJI WEWNĘTRZNYCH W BUDYNKU ŚWIETLICY W BUDZISZOWIE MAŁYM I REMONTU INSTALACJI CENTRALNEGO OGRZEWANIA W BUDYNKU NR 55 W BUDZISZOWIE WIELKIM



Ogłoszenie z dnia 2012-09-17

Wądroże Wielkie: DOSTAWA MATERIAŁÓW SANITARNYCH DO BUDOWY INSTALACJI WEWNĘTRZNYCH W BUDYNKU ŚWIETLICY W BUDZISZOWIE MAŁYM I REMONTU INSTALACJI CENTRALNEGO OGRZEWANIA W BUDYNKU NR 55 W BUDZISZOWIE WIELKIM
Numer ogłoszenia: 199293 - 2012; data zamieszczenia: 17.09.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Wądroże Wielkie , Wądroże Wielkie 64, 59-430 Wądroże Wielkie, woj. dolnośląskie, tel. 076 8874323, faks 076 8874325.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.wadrozewielkie.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWA MATERIAŁÓW SANITARNYCH DO BUDOWY INSTALACJI WEWNĘTRZNYCH W BUDYNKU ŚWIETLICY W BUDZISZOWIE MAŁYM I REMONTU INSTALACJI CENTRALNEGO OGRZEWANIA W BUDYNKU NR 55 W BUDZISZOWIE WIELKIM.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów sanitarnych do budowy instancji wewnętrznych w budynku świetlicy w Budziszowie Małym i remontu instalacji centralnego ogrzewania w budynku nr 55 w Budziszowie Wielkim. 1.Zamówienie niniejsze składa się z dwóch części, z których każda rozliczana będzie oddzielną fakturą. 2.Przedmiot zamówienia obejmuje realizację dostaw w ilości i terminie wynikającym z aktualnego zapotrzebowania Zamawiającego na daną partię materiałów. 3.Dostawa obejmować będzie materiały wg wykazów stanowiących odpowiednio załącznik nr 5 i 6 niniejszej SIWZ. 4.Zamawiający zaznacza, że wykazy wskazane w pkt. 3.4 ma charakter szacunkowy i może nie obejmować wszystkich materiałów, które okażą się niezbędne przy realizacji robót budowlanych, w związku z tym Wykonawca zainteresowany realizacją niniejszego zamówienia musi uwzględnić zwrot materiałów niewykorzystanych przez Zamawiającego, a także zwiększenie dostaw danej partii materiałów w razie takiej konieczności, przy czym rozliczenie materiałów nastąpi wg stanu ilości faktycznie dostarczonego materiału po realizacji wszystkich dostaw. Wykazy z pkt. 3.4 stanowią przede wszystkim podstawę wyliczenia ceny oferty służącej do oceny i wyboru Wykonawcy. 5.Zamawiający wymaga by Wykonawca realizował dostawy przez oddział lub placówkę handlową należącą do Wykonawcy lub innego podmiotu, z którym Wykonawca zawarł stosowną umowę w tej sprawie, znajdującą się od siedziby Zamawiającego nie dalej niż 20 km, w celu realizacji przedmiotu umowy wg. wskazań pkt. 6 lit. e. 6.Realizacja przedmiotu umowy przez Wykonawcę obejmować będzie: a) dostarczany materiał; b) transport, w tym przywóz i odbiór materiału; c) załadunek i rozładunek; d) przekazanie Zamawiającemu niezbędnych certyfikatów, gwarancji i instrukcji dotyczących dostarczanego materiału; e) o ile będzie to korzystne dla Zamawiającego, Zamawiający będzie dokonywał odbiorów lub zwrotów materiału w zależności od potrzeb także bezpośrednio w placówce Wykonawcy, wskazanej w pkt. 5 7.Realizacja dostaw odbywać się będzie według poniższego schematu: 1) Dostawy odbywać się będą w transzach określonych przez Zamawiającego w zależności od zapotrzebowania. 2) Zamawiający zgłosi Wykonawcy zapotrzebowanie na daną część materiałów stanowiących przedmiot dostaw telefonicznie lub drogą elektroniczną. 3) Materiały dostarczone będą Zamawiającemu na podstawie dokumentu WZ na okres 7 dni, stanowiący czas, w którym Zamawiający będzie miał prawo dokonać zwrotu części materiału, którego nie wykorzysta. 4) W przypadku braku zwrotów dostarczonego materiału Wykonawca po upływie wskazanego w pkt. 1) terminu będzie miał prawo wystawić fakturę na dostarczony towar w oparciu o dokument WZ. 5) W przypadku zwrotu części materiału, po upływie terminu wskazanego w pkt. 1) Wykonawca wystawi fakturę na materiał faktycznie przyjęty przez Zamawiającego i odbierze materiał przekazany do zwrotu. 6) W przypadku zwiększonego zapotrzebowania na materiał Wykonawca dostarczy dodatkową ilość materiału po cenach jednostkowych przedstawionych w ofercie. 7) W przypadku gdy zapotrzebowanie na materiał dotyczyć będzie materiału nie ujętego w zamówieniu podstawowym Zamawiający udzieli Wykonawcy zamówienia dodatkowego na materiały po cenach wynegocjowanych z Wykonawcą, zgodnie z pkt. 5.2 niniejszej SIWZ. 8) Dostawy realizowane będą do dwóch miejsc odbioru: a) Budynek nr 55 w Budziszowie Wielkim - część zamówienia, której dotyczy wykaz z załącznika nr 5; b) Teren budowy świetlicy wiejskiej w Budziszowie Małym - część zamówienia, której dotyczy wykaz z załącznika nr 6. 9) Fakturowanie odbywać się będzie dla każdej części przedmiotu zamówienia oddzielnie. 10) Wykonawca jest odpowiedzialny za dopilnowanie rozdzielności dostaw stanowiących dwie oddzielne części w ramach niniejszego zamówienia..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • 1.Zamawiający udzieli zamówienia uzupełniającego jeżeli w trakcie realizacji robót budowlanych z użyciem materiałów Wykonawcy okaże się niezbędną dostawa także innych materiałów nie ujętych w załączniku nr 5 i 6 do SIWZ. 2. W przypadku, o którym mowa w pkt. 1 Zamawiający udzieli Wykonawcy zamówienia dodatkowego z na warunkach określonych w art. 67 ust 1 pkt. 3 ustawy Pzp

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.62.00.00 - Grzejniki centralnego ogrzewania i kotły grzewcze, i ich części 44.62.12.20 - Kotły grzewcze centralnego ogrzewania 42.12.24.00 - Pompy wirowe i podnośniki cieczy 42.13.00.00 - Krany, kurki, zawory i podobna armatura 44.16.00.00 - Rurociągi, instalacje rurowe, rury, okładziny rurowe, rury i podobne elementy 44.16.30.00 - Rury i osprzęt 44.16.21.00 - Wyroby do przewodów rurowych 44.16.31.21 - Grzewcze przewody rurowe 44.16.31.40 - Przewody rurowe parowe i wodne 44.60.00.00 - Zbiorniki, rezerwuary i pojemniki; grzejniki centralnego ogrzewania i kotły .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 28.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca spełnia warunek, jeżeli zakres działalności gospodarczej wykonawcy odpowiada specyfice zamówienia. Dokumentem potwierdzającym ww. fakt będzie podpisane oświadczenie stanowiące załącznik nr 2 do SIWZ.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Dokumentem potwierdzającym spełnianie warunku będzie podpisane oświadczenie stanowiące załącznik nr 2 do SIWZ.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Dokumentem potwierdzającym spełnianie warunku będzie podpisane oświadczenie stanowiące załącznik nr 2 do SIWZ.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Dokumentem potwierdzającym spełnianie warunku będzie podpisane oświadczenie stanowiące załącznik nr 2 do SIWZ.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Dokumentem potwierdzającym spełnianie warunku będzie podpisane oświadczenie stanowiące załącznik nr 2 do SIWZ.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1) Zmniejszenie zakresu przedmiotu umowy bez konsekwencji dotyczących naliczenia kar umownych, o których mowa w formularzu umowy - tylko w przypadku wystąpienia siły wyższej lub sytuacji wskazanej w pkt. 3.5 i 3.7 ppkt. 3) niniejszej SIWZ; 2) Zmniejszenie kwoty wynagrodzenia Wykonawcy - w przypadku zmniejszenia zakresu przedmiotu umowy lub niewykonania pełnego zakresu umowy, a także z tytułu kar umownych. 3) Zwiększenie zakresu umowy - w przypadku, o którym mowa w pkt. 3.7 ppkt. 4) SIWZ. 4) Zwiększenie kwoty wynagrodzenia Wykonawcy - w przypadku zwiększenia zakresu umowy. 5) Skrócenie terminu realizacji przedmiotu umowy - o ile jest to korzystne dla Zamawiającego. 6) Wydłużenie terminu realizacji przedmiotu umowy - w przypadku, gdy w trakcie realizacji prac stanowiących przedmiot zamówienia zaistnieją okoliczności, których nie można było przewidzieć, w tym przedłużająca się realizacja robót budowlanych, za obopólną zgodą Stron umowy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.wadrozewielkie.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy w Wądrożu Wielkim nr bud. 64, pok. nr 2, 59-430 Wądroże Wielkie.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.09.2012 godzina 11:00, miejsce: Sekretariat Urzędu Gminy w Wądrożu Wielkim, nr bud. 64, 59-430 Wądroże Wielkie.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.