eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Telatyn › NAZWA ZAMÓWIENIA1. Utrzymanie czystości w Gimnazjum w Telatynie w okresie 01.09.2011r. -30.06.2012r. 2. Przygotowanie posiłków oraz eksploatacja kuchni i stołówki w Gimnazjum w Telatynie w okresie 01.09.2011r. -30.06.2012r.



Ogłoszenie z dnia 2011-07-14

Telatyn: NAZWA ZAMÓWIENIA: 1. Utrzymanie czystości w Gimnazjum w Telatynie w okresie 01.09.2011r. -30.06.2012r. 2. Przygotowanie posiłków oraz eksploatacja kuchni i stołówki w Gimnazjum w Telatynie w okresie 01.09.2011r. -30.06.2012r.
Numer ogłoszenia: 199280 - 2011; data zamieszczenia: 14.07.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Telatyn , Telatyn 71, 22-652 Telatyn, woj. lubelskie, tel. 084 6613110, faks 084 6613110.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: NAZWA ZAMÓWIENIA: 1. Utrzymanie czystości w Gimnazjum w Telatynie w okresie 01.09.2011r. -30.06.2012r. 2. Przygotowanie posiłków oraz eksploatacja kuchni i stołówki w Gimnazjum w Telatynie w okresie 01.09.2011r. -30.06.2012r..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są usługi polegające na: 1. Utrzymanie czystości w Gimnazjum w Telatynie w okresie 01.09.2011r. -30.06.2012r Szczegółowy zakres prac i obowiązków : 1. Sprzątanie codzienne za wyjątkiem dni wolnych od nauki obejmować będzie: 1/ sale szkolne (910 m2) 2/ toalety / mycie ścian i posadzek/ ( 70 m2) 3/ korytarze, klatki schodowe, schody zewnętrzne i inne pomieszczenia szkolne (475 m2) 4/ teren przylegający / boisko / ( 5000 m2) 2. Mycie okien - 4 razy w roku październiku ,listopadzie, kwietniu i maju. Wykonawca zobowiązany jest do utrzymania w należytym stanie sanitarno - porządkowym powierzchni poziomych i pionowych z uwzględnieniem iż w salach szkolnych występują wykładziny, parkiet, płytki PCV, glazura i terakota. W toaletach występuje terakota lub lastriko: 3. Zakres prac związanych z utrzymaniem porządku przy sprzątaniu obejmuje : 1/ odkurzanie i czyszczenie wykładzin 2/ czyszczenie powierzchni podłogowych 3/ czyszczenie i wycieranie kurzu z powierzchni ławek, biurek, szaf, szafek, parapetów, pulpitów, listew ściennych, drzwi , kaloryferów i itp. 4/ porządkowanie i dezynfekcja toalet, czyszczenie glazury łazienkowej, armatury luster wiszących, zabezpieczenie toalet w papier toaletowy i mydło w płynie oraz środki Str.3 dezynfekujące i zapachowe. Po zakończeniu usługi Wykonawca maluje we własnym zakresie łazienki, ubikacje i pomieszczenia gospodarcze. 5/ opróżnianie i czyszczenie koszy na śmieci 6/ mycie otworów okiennych / szyb i ram okiennych od wewnątrz i z zewnątrz / polegające na tym, że technika mycia powinna być dostosowana do rodzaju okien 7/ pranie firan, zasłon nie mniej niż dwa razy w roku / wrzesień ,kwiecień / 8/ sprzątanie boiska oraz terenu przyległego do szkoły i koszenie trawy(dotyczy także terenu pomiędzy ogrodzeniem Gimnazjum a drogą publiczną ) - wysokość porostu traw nie może przekraczać - 10 cm . 9/ podlewanie kwiatów w klasach ,na korytarzach i rabatkach - w tym, w okresie ferii , wakacji i dbałość o ogródek przyszkolny, 10/ zabezpieczyć wykonanie usługi ( obecność pracownika ) w trakcie zajęć pozalekcyjnych ,dyskotek i uroczystości szkolnych /akademie ,wybory , zebrania / - w terminach uzgodnionych z Dyrektorem Gimnazjum w tym, w dni wolne od pracy 4. Sprzątanie należy prowadzić w godzinach od 7.00 do 17.00 lub innych godzinach po uzgodnieniu z Zamawiającym i zatwierdzeniu przez Zamawiającego. 5. Należy zabezpieczyć co najmniej jednego pracownika zobowiązanego do stałego przebywania na terenie szkoły w godzinach jej pracy (wymagane uzgodnienie z Dyrektorem Gimnazjum), do którego obowiązków należeć będzie: a) bieżące sprzątanie obiektu b) dzwonienie na lekcje i przerwy c) odśnieżanie , posypywanie ciągów komunikacyjnych środkami zapobiegającymi oblodzeniu (dotyczy również chodnika przy drodze publicznej przyległego do terenu Gimnazjum) d) nadzór nad szatniami e)pilnowanie aby osoby postronne nie przebywały na terenie szkoły. f) otwiera i zamyka budynek Gimnazjum oraz ponosi pełną odpowiedzialność za jego zabezpieczenie podczas zajęć lekcyjnych i podczas wykonywania usługi. 6. Czynności porządkowe należy wykonywać po zajęciach lekcyjnych. 7. Środki czystości i sprzęt niezbędny do wykonania usługi zabezpiecza wykonawca 8. Wykonuje drobne naprawy sprzętu szkolnego np. zamki, spłuczki itp. - zlecone przez Dyrektora Gimnazjum. Zakup potrzebnych materiałów do naprawy będzie po stronie Zamawiającego . 9. Z własnych środków wyposaża szkołę w środki czyszczące, piorące, dezynfekujące, ścierki, ręczniki, ręczniki jednorazowe do łazienek (rolka kolorowa) , papier toaletowy (szary lub , mydło w płynie oraz ubrania ochronne dla siebie i swoich pracowników. 10. Wykonywanie niezbędnych prac porządkowych w szkole i jej otoczeniu w okresie ferii zimowych i letnich (podlewanie kwiatów , koszenie trawy) w 2011r do 31.07.2012r oraz prac mających na celu przygotowanie obiektu do rozpoczęcia roku szkolnego w 2011/12r oraz innych prac zleconych przez Dyrektora Gimnazjum a dotyczących utrzymania czystości w Gimnazjum i otoczeniu . 2. Przygotowanie posiłków oraz eksploatacja kuchni i stołówki w SP i Gimnazjum Telatyn w okresie 01.09.2011r. -30.06.2012r. Szczegółowy zakres prac i obowiązków : Str.4 1.Przygotowywanie i podawanie posiłków oraz obsługa i eksploatacja kuchni wraz ze stołówką codziennie za wyjątkiem dni wolnych od nauki obejmować będzie: 1/ zbieranie pieniędzy od dzieci na zakup produktów żywnościowych na potrzeby stołówki z zastosowaniem przepisów ustawy o zamówieniach publicznych . (j.t. Dz. U. z 2010r. nr 113, poz. 759 z późn. zm.) . Do przygotowywania posiłków celem obniżenia ich ceny używać należy produktów przekazanych przez rodziców. Zbiórkę produktów żywnościowych (ziemniaki, warzywa, owoce) organizować w porozumieniu z Dyrektorem Gimnazjum i przedstawicielem Rady Rodziców 2/ opracowywanie tygodniowych jadłospisów z wyliczeniem wartości kalorycznych i podaniem gramatury posiłków . Uwaga! Odrębnie dla Gimnazjum i Szkoły Podstawowej 3/ gotowanie posiłków zgodnie z tygodniowymi jadłospisami - zatwierdzonymi przez Dyrektora Gimnazjum oraz przedstawiciela Rady Rodziców. 4/ podawanie posiłków w godzinach i ilości ustalonej przez Dyrektora Gimnazjum 5/ sprzątanie i mycie naczyń 6/ utrzymywanie w należytym stanie technicznym i sanitarnym pomieszczeń kuchni, stołówki oraz wyposażenia 2. Posiłki przygotowywać zgodnie z obowiązującymi przepisami sanitarno - epidemiologicznymi i standardami żywieniowymi dotyczącymi dzieci i młodzieży szkolnej 3. Przy zakupie produktów żywnościowych stosować przepisy ustawy o zamówieniach publicznych. 4. . Każdego miesiąca rozliczać koszty posiłków - informacje przedkładać Dyrektorowi Gimnazjum, Radzie Rodziców . Dyrektor Gimnazjum, przedstawiciele Rady Rodziców oraz osoby upoważnione przez Dyrektora Gimnazjum mają prawo kontroli dokumentacji Wykonawcy w zakresie wykonywanej usługi, zaś w przypadku nie udostępnienia dokumentacji lub niezgodnego jej prowadzenia z niniejszą SIWZ z Wykonawcą zostanie rozwiązana umowa o usługę z jego winy. 5. . Wykonawca zobowiązany jest zapewnić do obsługi osoby posiadające stosowne i aktualne badania lekarskie. Ponosi całkowitą odpowiedzialność za stan sanitarny kuchni i stołówki, w tym realizuje postanowienia i decyzje dotyczące funkcjonowania i obsługi kuchni oraz stołówki szkolnej. Zapewnić uczniom terminowe wydawanie posiłków. 6. . Zakres prac obejmuje ponadto następujące czynności: 1)Porządkowanie i dezynfekcja urządzeń kuchennych i naczyń 2)Mycie otworów okiennych w pomieszczeniach kuchni, stołówki oraz pomieszczeń pomocniczych. 3) Dbałość o czystość ścian i powierzchni podłogowych - w miarę potrzeby wykonuje malowanie ścian. 7. Zamawiający zabezpiecza dostawy energii elektrycznej do urządzeń zainstalowanych w kuchni na własny koszt. 8. Wykonawca: 1)Odpowiada za należyty stan urządzeń kuchennych i naczyń. Remonty bieżące i uzupełnianie stanu naczyń wykonuje na bieżąco i we własnym zakresie 2)W przypadku awarii urządzeń technicznych powierzonych wykonawcy spowodowanych jego winą - remontu dokonuje we własnym zakresie 3) Wykonawca na własny koszt wyposaża kuchnię w niezbędne urządzenia techniczne dostosowane do własnych źródeł zasilania. Str.5 4)Wykonawca z własnych środków zakupuje gaz . 5) Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za przestrzeganie przepisów BHP i przeciw pożarowych - odpowiada przed jednostkami kontrolującymi. 6)Wykonawca z własnych środków wyposaża kuchnię i stołówkę w środki czyszczące, piorące, dezynfekujące, ścierki, ręczniki oraz ubrania ochronne dla pracujących osób 7)W przypadku przygotowania posiłków dla osób nie będących uczniami klas 0 - VI Szkoły Podstawowej lub I-III Gimnazjum pobiera za nie pełną odpłatność z uwzględnieniem kosztów lokalowych, amortyzacji, energii i obsługi. ? pobranej kwoty za posiłki z tytułu eksploatacji kuchni, ceny energii, należy przekazać na konto Urzędu Gminy w rozliczeniu miesięcznym w terminie 7 dni. 8)Wykonawca zobowiązany jest w uzgodnieniu z Dyrektorem Gimnazjum nieodpłatnie obsłużyć uroczystości , zajęcia szkolne i imprezy środowiskowe ( choinka szkolna, zakończenie szkoły i inne organizowane przez Radę Rodziców) w dniach wolnych od pracy oraz wykonywać inne prace zlecone przez Dyrektora Gimnazjum a związane z prowadzeniem i obsługą kuchni oraz stołówki. 9)W przypadku zmniejszenia liczby osób korzystających z posiłków w okresie obowiązywania umowy kwota ustalona w przetargu zostanie pomniejszona o odpowiedni %. Liczba dzieci korzystająca ze stołówki ( dwa dania) - ok. 350 uczniów. Dopuszcza się możliwość składania ofert częściowych : Zadanie pierwsze - Utrzymanie czystości. CPV: 74760000-4 Zadanie drugie - Przygotowanie posiłków oraz eksploatacja kuchni i stołówki w Gimnazjum w Telatynie. CPV: 55523100-3.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.76.00.00-4, 55.52.31.00-3.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: .

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Nie wymaga sie wpłaty wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • warunek dotyczący posiadania wiedzy i doświadczenia zostanie uznany przez zamawiającego za spełniony jeżeli wykonawca wykaże wykonanie w ciągu ostatnich trzech lat przed upływem terminu składnia ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, minimum 1 zadanie w zakresie utrzymania czystości w obiektach dla pierwszej części zamówienia o wartości co najmniej 25tys. zł. brutto. i żywienia zbiorowego dla drugiej części zamówienia o wartości co najmniej 50tys. zł. brutto.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • warunek dotyczący dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia zostanie uznany przez zamawiającego za spełniony jeżeli wykonawca wykaże dysponowanie osobami, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

W przypadku zmiany stawek podatku VAT

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gimnazjum.telatyn.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Sekretariat Gimnazjum w Telatynie.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.07.2011 godzina 10:00, miejsce: Sekretariat Urzedu Gminy w Telatynie.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Utrzymanie czystości w Gimnazjum w Telatynie w okresie 01.09.2011r. -30.06.2012r.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Utrzymanie czystości w Gimnazjum w Telatynie w okresie 01.09.2011r. -30.06.2012r Szczegółowy zakres prac i obowiązków : 1. Sprzątanie codzienne za wyjątkiem dni wolnych od nauki obejmować będzie: 1/ sale szkolne (910 m2) 2/ toalety / mycie ścian i posadzek/ ( 70 m2) 3/ korytarze, klatki schodowe, schody zewnętrzne i inne pomieszczenia szkolne (475 m2) 4/ teren przylegający / boisko / ( 5000 m2) 2. Mycie okien - 4 razy w roku październiku ,listopadzie, kwietniu i maju. Wykonawca zobowiązany jest do utrzymania w należytym stanie sanitarno - porządkowym powierzchni poziomych i pionowych z uwzględnieniem iż w salach szkolnych występują wykładziny, parkiet, płytki PCV, glazura i terakota. W toaletach występuje terakota lub lastriko: 3. Zakres prac związanych z utrzymaniem porządku przy sprzątaniu obejmuje : 1/ odkurzanie i czyszczenie wykładzin 2/ czyszczenie powierzchni podłogowych 3/ czyszczenie i wycieranie kurzu z powierzchni ławek, biurek, szaf, szafek, parapetów, pulpitów, listew ściennych, drzwi , kaloryferów i itp. 4/ porządkowanie i dezynfekcja toalet, czyszczenie glazury łazienkowej, armatury luster wiszących, zabezpieczenie toalet w papier toaletowy i mydło w płynie oraz środki Str.3 dezynfekujące i zapachowe. Po zakończeniu usługi Wykonawca maluje we własnym zakresie łazienki, ubikacje i pomieszczenia gospodarcze. 5/ opróżnianie i czyszczenie koszy na śmieci 6/ mycie otworów okiennych / szyb i ram okiennych od wewnątrz i z zewnątrz / polegające na tym, że technika mycia powinna być dostosowana do rodzaju okien 7/ pranie firan, zasłon nie mniej niż dwa razy w roku / wrzesień ,kwiecień / 8/ sprzątanie boiska oraz terenu przyległego do szkoły i koszenie trawy(dotyczy także terenu pomiędzy ogrodzeniem Gimnazjum a drogą publiczną ) - wysokość porostu traw nie może przekraczać - 10 cm . 9/ podlewanie kwiatów w klasach ,na korytarzach i rabatkach - w tym, w okresie ferii , wakacji i dbałość o ogródek przyszkolny, 10/ zabezpieczyć wykonanie usługi ( obecność pracownika ) w trakcie zajęć pozalekcyjnych ,dyskotek i uroczystości szkolnych /akademie ,wybory , zebrania / - w terminach uzgodnionych z Dyrektorem Gimnazjum w tym, w dni wolne od pracy 4. Sprzątanie należy prowadzić w godzinach od 7.00 do 17.00 lub innych godzinach po uzgodnieniu z Zamawiającym i zatwierdzeniu przez Zamawiającego. 5. Należy zabezpieczyć co najmniej jednego pracownika zobowiązanego do stałego przebywania na terenie szkoły w godzinach jej pracy (wymagane uzgodnienie z Dyrektorem Gimnazjum), do którego obowiązków należeć będzie: a) bieżące sprzątanie obiektu b) dzwonienie na lekcje i przerwy c) odśnieżanie , posypywanie ciągów komunikacyjnych środkami zapobiegającymi oblodzeniu (dotyczy również chodnika przy drodze publicznej przyległego do terenu Gimnazjum) d) nadzór nad szatniami e)pilnowanie aby osoby postronne nie przebywały na terenie szkoły. f) otwiera i zamyka budynek Gimnazjum oraz ponosi pełną odpowiedzialność za jego zabezpieczenie podczas zajęć lekcyjnych i podczas wykonywania usługi. 6. Czynności porządkowe należy wykonywać po zajęciach lekcyjnych. 7. Środki czystości i sprzęt niezbędny do wykonania usługi zabezpiecza wykonawca 8. Wykonuje drobne naprawy sprzętu szkolnego np. zamki, spłuczki itp. - zlecone przez Dyrektora Gimnazjum. Zakup potrzebnych materiałów do naprawy będzie po stronie Zamawiającego . 9. Z własnych środków wyposaża szkołę w środki czyszczące, piorące, dezynfekujące, ścierki, ręczniki, ręczniki jednorazowe do łazienek (rolka kolorowa) , papier toaletowy (szary lub , mydło w płynie oraz ubrania ochronne dla siebie i swoich pracowników. 10. Wykonywanie niezbędnych prac porządkowych w szkole i jej otoczeniu w okresie ferii zimowych i letnich (podlewanie kwiatów , koszenie trawy) w 2011r do 31.07.2012r oraz prac mających na celu przygotowanie obiektu do rozpoczęcia roku szkolnego w 2011/12r oraz innych prac zleconych przez Dyrektora Gimnazjum a dotyczących utrzymania czystości w Gimnazjum i otoczeniu ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.76.00.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Przygotowanie posiłków oraz eksploatacja kuchni i stołówki w SP i Gimnazjum Telatyn w okresie 01.09.2011r. -30.06.2012r..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przygotowanie posiłków oraz eksploatacja kuchni i stołówki w SP i Gimnazjum Telatyn w okresie 01.09.2011r. -30.06.2012r. Szczegółowy zakres prac i obowiązków : Str.4 1.Przygotowywanie i podawanie posiłków oraz obsługa i eksploatacja kuchni wraz ze stołówką codziennie za wyjątkiem dni wolnych od nauki obejmować będzie: 1/ zbieranie pieniędzy od dzieci na zakup produktów żywnościowych na potrzeby stołówki z zastosowaniem przepisów ustawy o zamówieniach publicznych . (j.t. Dz. U. z 2010r. nr 113, poz. 759 z późn. zm.) . Do przygotowywania posiłków celem obniżenia ich ceny używać należy produktów przekazanych przez rodziców. Zbiórkę produktów żywnościowych (ziemniaki, warzywa, owoce) organizować w porozumieniu z Dyrektorem Gimnazjum i przedstawicielem Rady Rodziców 2/ opracowywanie tygodniowych jadłospisów z wyliczeniem wartości kalorycznych i podaniem gramatury posiłków . Uwaga! Odrębnie dla Gimnazjum i Szkoły Podstawowej 3/ gotowanie posiłków zgodnie z tygodniowymi jadłospisami - zatwierdzonymi przez Dyrektora Gimnazjum oraz przedstawiciela Rady Rodziców. 4/ podawanie posiłków w godzinach i ilości ustalonej przez Dyrektora Gimnazjum 5/ sprzątanie i mycie naczyń 6/ utrzymywanie w należytym stanie technicznym i sanitarnym pomieszczeń kuchni, stołówki oraz wyposażenia 2. Posiłki przygotowywać zgodnie z obowiązującymi przepisami sanitarno - epidemiologicznymi i standardami żywieniowymi dotyczącymi dzieci i młodzieży szkolnej 3. Przy zakupie produktów żywnościowych stosować przepisy ustawy o zamówieniach publicznych. 4. . Każdego miesiąca rozliczać koszty posiłków - informacje przedkładać Dyrektorowi Gimnazjum, Radzie Rodziców . Dyrektor Gimnazjum, przedstawiciele Rady Rodziców oraz osoby upoważnione przez Dyrektora Gimnazjum mają prawo kontroli dokumentacji Wykonawcy w zakresie wykonywanej usługi, zaś w przypadku nie udostępnienia dokumentacji lub niezgodnego jej prowadzenia z niniejszą SIWZ z Wykonawcą zostanie rozwiązana umowa o usługę z jego winy. 5. . Wykonawca zobowiązany jest zapewnić do obsługi osoby posiadające stosowne i aktualne badania lekarskie. Ponosi całkowitą odpowiedzialność za stan sanitarny kuchni i stołówki, w tym realizuje postanowienia i decyzje dotyczące funkcjonowania i obsługi kuchni oraz stołówki szkolnej. Zapewnić uczniom terminowe wydawanie posiłków. 6. . Zakres prac obejmuje ponadto następujące czynności: 1)Porządkowanie i dezynfekcja urządzeń kuchennych i naczyń 2)Mycie otworów okiennych w pomieszczeniach kuchni, stołówki oraz pomieszczeń pomocniczych. 3) Dbałość o czystość ścian i powierzchni podłogowych - w miarę potrzeby wykonuje malowanie ścian. 7. Zamawiający zabezpiecza dostawy energii elektrycznej do urządzeń zainstalowanych w kuchni na własny koszt. 8. Wykonawca: 1)Odpowiada za należyty stan urządzeń kuchennych i naczyń. Remonty bieżące i uzupełnianie stanu naczyń wykonuje na bieżąco i we własnym zakresie 2)W przypadku awarii urządzeń technicznych powierzonych wykonawcy spowodowanych jego winą - remontu dokonuje we własnym zakresie 3) Wykonawca na własny koszt wyposaża kuchnię w niezbędne urządzenia techniczne dostosowane do własnych źródeł zasilania. Str.5 4)Wykonawca z własnych środków zakupuje gaz . 5) Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za przestrzeganie przepisów BHP i przeciw pożarowych - odpowiada przed jednostkami kontrolującymi. 6)Wykonawca z własnych środków wyposaża kuchnię i stołówkę w środki czyszczące, piorące, dezynfekujące, ścierki, ręczniki oraz ubrania ochronne dla pracujących osób 7)W przypadku przygotowania posiłków dla osób nie będących uczniami klas 0 - VI Szkoły Podstawowej lub I-III Gimnazjum pobiera za nie pełną odpłatność z uwzględnieniem kosztów lokalowych, amortyzacji, energii i obsługi. ? pobranej kwoty za posiłki z tytułu eksploatacji kuchni, ceny energii, należy przekazać na konto Urzędu Gminy w rozliczeniu miesięcznym w terminie 7 dni. 8)Wykonawca zobowiązany jest w uzgodnieniu z Dyrektorem Gimnazjum nieodpłatnie obsłużyć uroczystości , zajęcia szkolne i imprezy środowiskowe ( choinka szkolna, zakończenie szkoły i inne organizowane przez Radę Rodziców) w dniach wolnych od pracy oraz wykonywać inne prace zlecone przez Dyrektora Gimnazjum a związane z prowadzeniem i obsługą kuchni oraz stołówki. 9)W przypadku zmniejszenia liczby osób korzystających z posiłków w okresie obowiązywania umowy kwota ustalona w przetargu zostanie pomniejszona o odpowiedni %. Liczba dzieci korzystająca ze stołówki ( dwa dania) - ok. 350 uczniów..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.52.31.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.