eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kętrzyn › Utrzymanie terenów zielonych stanowiących własność Gminy Miejskiej Kętrzyn w ramach robót publicznych w 2015 roku

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2015-08-05

Kętrzyn: Utrzymanie terenów zielonych stanowiących własność Gminy Miejskiej Kętrzyn w ramach robót publicznych w 2015 roku
Numer ogłoszenia: 199260 - 2015; data zamieszczenia: 05.08.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 176072 - 2015r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miejska Kętrzyn, ul. Wojska Polskiego 11, 11-400 Kętrzyn, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 752 05 20, faks 089 752 05 31.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Utrzymanie terenów zielonych stanowiących własność Gminy Miejskiej Kętrzyn w ramach robót publicznych w 2015 roku.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1) Przedmiot zamówienia Utrzymanie terenów zielonych stanowiących własność Gminy Miejskiej Kętrzyn w ramach robót publicznych w 2015 roku obejmuje zastępujący zakres: Usługa w zakresie trawników i innych terenów zielonych w okresie wegetacji, utrzymania i zagospodarowania terenów zielonych określonych w załączniku nr 1 do istotnych postanowień umowy: a) systematyczne koszenie trawników (maksymalna wysokość trawy do 10 cm) wraz z uprzątnięciem i wywiezieniem ściętych nieczystości, b) systematyczne grabienie i wywóz skoszonej trawy, liści i śmieci, c) urządzenie i naprawa trawników w miejscach ubytku, polegająca na odpowiednim przygotowaniu gleby i zakupie oraz dosianiu nasion w ilości 300 kg lub położeniu nowej darni, d) renowacja trawnika w przypadku, gdy na całej jego powierzchni stwierdzono niekorzystne i postępujące zmiany, a zwykła pielęgnacja nie dała wyraźnej poprawy e) usuwanie samosiewów z terenów zielonych. f) montaż i demontaż donic z kwiatami, podlewanie i pielęgnacja donic z roślinami wiszącymi, g) pielenie, spulchnianie, podlewanie roślin systematycznie, wielokrotnie w zależności od potrzeb i pogody, h) usuwanie przekwitłych kwiatów i kwiatostanów, zasychających liści roślin jednorocznych i wieloletnich, i) uzupełnienie kory lub innych materiałów służących do ściółkowania powierzchni, zakupionych przez Wykonawcę, j) przygotowanie gleby we właściwym stanie na zimę - głęboka skiba, k) przycinanie pędów roślin wieloletnich, okrywanie rabat na zimę, l) odchwaszczanie kwietników, rabat i trawników na bieżąco usuwanie chwastów. 1)2. Usługa sadzenia roślin, utrzymania terenów zielonych i zagospodarowanie terenów zgodnie z przyjętymi koncepcjami obejmująca: a) urządzanie i pielęgnację kwietników oraz rabat bylinowych o powierzchni 4450 m2, b) przygotowanie podłoża do wysadzania roślin o powierzchni 4450 m2, c) obsadzanie roślinami jednorocznymi, zakupionymi przez Wykonawcę, miejsc wyznaczonych przez Zamawiającego, w okresie od dnia zawarcia umowy do jej zakończenia w ilości: - 11 900 sztuk z gatunku żeniszek, aksamitka, smagliczka, starzec i inne w tej grupie cenowej, - 5 500 sztuk z gatunku pelargonii, begonii, surfinii, petunii i inne w tej grupie cenowej. Do obsadzeń zakupywać należy rośliny I gatunku, zdrowe, które osiągnęły pełną wartość dekoracyjną (są w pełni bądź początkowej fazie kwitnienia lub uzyskały wymaganą wartość ozdobną ulistnienia). Rodzaj, gatunek, kolorystykę i schemat nasadzeń jednorocznych i wieloletnich należy uzgodnić z Zamawiającym każdorazowo. - 4 300 sztuk krzewów ozdobnych w miejscach uzgodnionych z Zamawiającym, - 12 drzew liściastych wraz z palikami (po 2 paliki na 1 drzewo) w miejscach uzgodnionych z Zamawiającym, d) nawożenie kwietników i pozostałych nasadzeń nawozami mineralnymi, zakupionymi przez Wykonawcę w ilości 200 kg. Do wykonania zadań stanowiących przedmiot zamówienia Wykonawca zapewni humus. 1)3. Sprzątanie oraz usługi sanitarne obejmujące: utrzymanie w czystości terenów zielonych zgodnie z załącznikiem nr 1 do istotnych postanowień umowy, na bieżąco usuwanie, zbieranie, zamiatanie i wywóz zanieczyszczeń. 1)4. Naprawa i konserwacja wyposażenia placów zabaw i elementów małej architektury obejmująca: a) wyposażenie placów zabaw dla dzieci i urządzeń rekreacyjnych - w tym uzupełnianiu piasku w piaskownicach na bieżąco, wymiana piasku w piaskownicach dwa razy w roku, zgodnie z załącznikiem nr 2 do istotnych postanowień umowy, b) dokonywanie przeglądu stanu technicznego wyposażenia placów zabaw dla dzieci i urządzeń rekreacyjnych (dwa razy w trakcie obowiązywania umowy) i naprawa w razie stwierdzenia uszkodzeń oraz bieżąca konserwacja wszystkich urządzeń, c) systematyczne koszenie terenów (maksymalna wysokość trawy do 10 cm) wraz z uprzątnięciem i wywiezieniem ściętych nieczystości. 2) Szczegółowe informacje dotyczące wykonania zamówienia zawierają istotne postanowienia umowy, stanowiące załącznik nr 7 do SIWZ. Usługi stanowiące przedmiot zamówienia świadczone będą na terenach należących do Gminy Miejskiej Kętrzyn na powierzchni określonej w zał. nr 1 do istotnych postanowień umowy stanowiących zał. nr 7 do SIWZ. Szczegółowy wykaz placów zabaw dla dzieci stanowi załącznik nr 2 do istotnych postanowień umowy stanowiących zał. nr 7 do SIWZ. 3) Wykonawca zobowiązany jest w ramach przedmiotu zamówienia do zbierania i zagospodarowania powstałych w wyniku prowadzonych robót odpadów zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, oraz zagospodarowania odpadów biodegradowalnych. Wykonawca winien uwzględnić w cenie ofertowej koszty załadunku, transportu, zbierania i przetwarzania odpadów. 4) Wykonawca zapewnia kierowanie i nadzór nad pracownikami zatrudnionymi przez Urząd Miasta w Kętrzynie w ramach robót publicznych i oddelegowanych do wykonania w/w prac oraz zapewnienia zaplecze socjalne, zamykany WC, na czas prowadzenia robót. 5) Wykonawca przy sporządzaniu wyceny nie powinien uwzględnić robocizny. Oddelegowani pracownicy do wykonywania w/w zadań zostaną zatrudnieni przez Urząd Miasta w Kętrzynie w ramach robót publicznych. 6) Wykonawca zapewnia maszyny, urządzenia i narzędzia oraz obsługę operatorską do prowadzenia prac stanowiących przedmiot zamówienia. 7) Zamawiający zastrzega sobie prawo zlecenia prac zamiennych, przy czym przez prace zamienne rozumie się wykonanie tego samego rodzaju prac w danym zadaniu, lecz na innym terenie lub w innej ilości, jednakże o tożsamej wartości na podstawie zgłoszenia Zamawiającego za pomocą faksu lub pisemnego zlecenia, bez konieczności zmiany warunków umowy w formie aneksu. 8) Zamawiający zastrzega sobie prawo zmniejszenia zakresu świadczonych usług, nie więcej niż o 20% i w związku z tym wynagrodzenia Wykonawcy, w przypadku dotyczącym w szczególności wystąpienia prac remontowych, inwestycyjnych, zmian organizacyjnych u Zamawiającego. Podstawą określenia kwoty wynagrodzenia wykonawcy w tym przypadku będzie iloczyn ceny miesięcznej pomniejszonej proporcjonalnie, uwzględniającej czasookres wyłączenia usługi sprzątania oraz faktycznej ilości (powierzchni) wykonanej usługi..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.60.00.00 - Usługi sprzątania oraz usługi sanitarne na obszarach miejskich lub wiejskich oraz usługi powiązane 77.34.00.00 - Usługi okrzesywania drzew oraz przycinania żywopłotów 77.31.41.00 - Usługi w zakresie trawników 77.34.20.00 - Przycinanie żywopłotów 77.31.00.00 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych 50.87.00.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji wyposażenia placów zabaw .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 31.07.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej KOMUNALNIK Sp. z o.o., Plac Słowiański 2, 11-400 Kętrzyn, kraj/woj. warmińsko-mazurskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 129282,40 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 137880,00

  • Oferta z najniższą ceną: 137880,00 / Oferta z najwyższą ceną: 137880,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.