eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lublin › Sporządzenie projektu wykonawczego, szczegółowych specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych polegających na nadbudowie istniejącego budynku pracowni naukowych wraz z wykonaniem instalacji wewnętrznych oraz z wykonaniem miejsc postojo

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-08-25

Lublin: Sporządzenie projektu wykonawczego, szczegółowych specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych polegających na nadbudowie istniejącego budynku pracowni naukowych wraz z wykonaniem instalacji wewnętrznych oraz z wykonaniem miejsc postojowych - na działce nr 43/7 w budynku Instytutu Agrofizyki im. Bohdana Dobrzańskiego Polskiej Akademii Nauk przy ulicy Doświadczalnej 2-4 w Lublinie oraz na pełnienie nadzoru autorskiego przy realizacji robót na podstawie tej dokumentacji. A/2111/652/2008
Numer ogłoszenia: 199136 - 2008; data zamieszczenia: 25.08.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Instytut Agrofizyki im. B. Dobrzańskiego Polskiej Akademii Nauk w Lublinie, ul. Doświadczalna 4, 20-290 Lublin, woj. lubelskie, tel. 081 7445061 w. 110, fax 081 7445067.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ipan.lublin.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: placówka naukowa Polskiej Akademii Nauk.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sporządzenie projektu wykonawczego, szczegółowych specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych polegających na nadbudowie istniejącego budynku pracowni naukowych wraz z wykonaniem instalacji wewnętrznych oraz z wykonaniem miejsc postojowych - na działce nr 43/7 w budynku Instytutu Agrofizyki im. Bohdana Dobrzańskiego Polskiej Akademii Nauk przy ulicy Doświadczalnej 2-4 w Lublinie oraz na pełnienie nadzoru autorskiego przy realizacji robót na podstawie tej dokumentacji. A/2111/652/2008.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest sporządzenie projektu wykonawczego, szczegółowych specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych polegających na nadbudowie istniejącego budynku pracowni naukowych wraz z wykonaniem instalacji wewnętrznych: wody ciepłej i zimnej, kanalizacji, centralnego ogrzewania, klimatyzacji, elektrycznej ogólnej, kablowania strukturalnego i zasilania komputerów oraz z wykonaniem miejsc postojowych na działce nr 43/7 w budynku Instytutu Agrofizyki im. Bohdana Dobrzańskiego Polskiej Akademii Nauk przy ulicy Doświadczalnej 2-4 w Lublinie, a także pełnienie nadzoru autorskiego przy realizacji robót na podstawie tej dokumentacji. Projektowany budynek zakwalifikowano do kategorii zagrożenia ludzi ZL III. Powierzchnia ogólna budynku wynosi 2 300m2, użytkowa 1749,10m2, kubatura 7 564,00m3. Wymiary: szerokość-10,96m, długość 69,98m, wysokość - 10,06m (korpus główny), 11,41m (dominanta). Zakres opracowania dokumentacji projektowej: Zadaniem Wykonawcy jest: - sporządzenie projektów wykonawczych, uzupełniających i uszczegółowiających projekty budowlane w zakresie i stopniu dokładności niezbędnym do sporządzenia przedmiaru robót, kosztorysu inwestorskiego, przygotowania oferty przez wykonawcę i realizację robót budowlanych: Projekt wykonawczy architektury obiektu obejmujący co najmniej rzuty, przekroje i elewacje, wykazy: stolarki, ślusarki, wykończenia i kolorystykę obiektu. Projekt detali architektonicznych. Projekt wykonawczy budowy miejsc parkingowych i ciągów pieszych. Projekty wykonawcze konstrukcji obiektu obejmujące: projekty zabezpieczeń wykopów, projekty konstrukcyjne fundamentów i zabezpieczeń fundamentów, projekty elementów konstrukcji podstawowej oraz innych elementów nośnych i przekryć, projekty samodzielnych elementów konstrukcji, jak: schody. Projekty wykonawcze instalacji występujące w obiekcie. Projekty urządzeń mechanicznych, jak: windy, wraz z projektami towarzyszącymi montażu, sterowania, zasilania, instrukcjami eksploatacji itp. Projekty montażu urządzeń i/lub ich podłączenia do sieci instalacji w obiekcie, jeżeli DTR w tym zakresie nie są wystarczające. Specyfikację techniczną pt.: Wymagania ogólne ujmującej problematykę organizacji budowy, precyzujący warunki i wymagania zamawiającego dotyczące czasu trwania budowy (harmonogram), uwarunkowań placu budowy, wymagań dotyczących wyposażenia sprzętowego wykonawcy itp. Projekty te muszą uwzględniać wymagania określone w § 5 rozporządzenia Ministra Infrastruktury z 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego ( Dz. U. z 2004 r. Nr 202, poz. 2072) - w ilości 6 egzemplarzy dla każdego opracowania + wersja elektroniczna CD lub DVD, - sporządzenie specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych, przez którą należy rozumieć opracowania zawierające w szczególności zbiory wymagań niezbędnych do określenia standardu i jakości wykonania robót, w zakresie sposobu wykonania robót budowlanych, właściwości wyrobów budowlanych oraz oceny prawidłowości wykonania poszczególnych robót. Specyfikacje muszą uwzględniać wymagania określone w § 13 i 14 rozporządzenia Ministra Infrastruktury z 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego - w ilości 6 egz. dla każdego opracowania + wersja elektroniczna CD lub DVD, - przedmiary robót, przez które należy rozumieć opracowania zawierające zestawienie przewidywanych do wykonania robót w kolejności technologicznej ich wykonania wraz z ich szczegółowym opisem, miejscem wykonania lub wskazaniem podstaw ustalających szczegółowy opis, z wyliczeniem i zestawieniem ilości jednostek miar robót podstawowych oraz wskazaniem podstaw do ustalania cen jednostkowych robót lub jednostkowych nakładów rzeczowych. Przedmiary muszą uwzględniać wymagania określone w paragrafach od 6 do 10 rozporządzenia Ministra Infrastruktury z 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego - w ilości po 6 egz. dla każdego opracowania + wersja elektroniczna CD lub DVD, - kosztorysy inwestorskie wykonane zgodnie z rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z 18 maja 2004 r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno-użytkowym (Dz. U. z 2004 r. Nr 130, poz. 1389) - w ilości po 2 egz. dla każdego opracowania + wersja elektroniczna CD lub DVD, Część opisową dla poszczególnych branż należy dołączyć w formie elektronicznej sporządzonej w dokumencie tekstowym pakietu MICROSOFT OFFICE (lub równoważne), natomiast część graficzną ( rysunki, zdjęcia) jako format PDF, JPEG lub GIF. W ramach pełnienia nadzoru autorskiego Wykonawca zobowiązany będzie w szczególności do: 1) wyjaśnianie wątpliwości dotyczących opracowanej dokumentacji projektowej i zawartych w niej rozwiązań; 2) czuwanie w toku realizacji robót budowlanych nad zgodnością rozwiązań technicznych, materiałowych i użytkowych z dokumentacją projektową; w przypadku dopuszczenia przez Zamawiającego, w trakcie procedury udzielania zamówienia na roboty budowlane, zastosowania materiałów i urządzeń o parametrach nie gorszych niż przedstawione w dokumentacji projektowej - kontrolowanie parametrów tych materiałów i urządzeń; 3) uzupełnianie szczegółów dokumentacji projektowej oraz wyjaśnianie Wykonawcy robót budowlanych wątpliwości powstałych w toku realizacji tych robót; 4) udział w naradach technicznych, 5) udział w odbiorach częściowych oraz odbiorze końcowym inwestycji, 6) sporządzenia dokumentacji powykonawczej, uwzględniającej wszystkie zmiany wprowadzone do dokumentacji projektowej w trakcie realizacji. 7) uzgadnianie możliwości wprowadzenia rozwiązań zamiennych w stosunku do przewidzianych w dokumentacji projektowej, zgłoszonych przez kierownika budowy lub nadzór inwestorski; 8) czuwanie, by zakres ewentualnie wprowadzonych zmian nie spowodował istotnej zmiany zatwierdzonego projektu, wymagającej uzyskania nowego pozwolenia na budowę; 9) pobyty w ramach pełnionego nadzoru autorskiego w czasie trwania robót budowlanych - minimum 1 raz na 2 tygodnie oraz na wezwanie Zamawiającego lub występującego w jego imieniu inspektora nadzoru, w sytuacjach wyjątkowych - na wezwanie kierownika budowy, a także przy odbiorach częściowych i końcowym robót.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.22.20.00 - Usługi projektowania architektonicznego Kod CPV wg słownika 2008: 71.22.00.00 - Usługi projektowania architektonicznego Oryginalny kod CPV: 74.22.23.00 - Usługi architektoniczne w zakresie rozbudowy obiektów budowlanych Kod CPV wg słownika 2008: 71.22.30.00 - Usługi architektoniczne w zakresie rozbudowy obiektów budowlanych Oryginalny kod CPV: 74.23.15.40 - Usługi nadzoru budowlanego Kod CPV wg słownika 2008: 71.31.54.00 - Usługi inspekcji budowlanej .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 105.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Wadium należy wnieść w wysokości: 4000,00zł (słownie: cztery tysiące złotych.) przed upływem terminu składania ofert. 2. Zamawiający żąda dowodu wniesienia wadium ( np. w postaci kopii gwarancji zapłaty wadium lub kopii dokonania przelewu) dołączonego do oferty. Jeżeli wadium ma formę gwarancji lub poręczenia, Zamawiający zaleca jego składanie w oryginale. Zamawiający wymaga złożenia oryginału gwarancji lub oryginału poręczenia w zakresie wniesienia wadium w przypadku, gdy pozostawienie oryginału w posiadaniu Wykonawcy może uniemożliwiać Zamawiającemu dochodzenie roszczeń przysługujących z gwarancji/ poręczenia oraz jeżeli stwarza to zagrożenie wygaśnięcia/ odwołania ustanowionego w ten sposób zabezpieczenia interesu Zamawiającego. W innym przypadku wystarczająca jest kopia dokumentu poświadczona (potwierdzona) za zgodność z oryginałem przez osobę/osoby uprawnioną/uprawnione do reprezentowania wykonawcy..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ustawy prawo zamówień publicznych. Ocena na zasadzie spełnia / nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Każdy z wykonawców ma obowiązek złożyć następujące oświadczenia i dokumenty potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu: 1)Oświadczenie wykonawcy, o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ustawy, według wzoru, stanowiącego załącznik nr 2 do siwz. W przypadku składania oferty wspólnej ww. oświadczenie składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólną. I.W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonania określonej działalności gospodarczej lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 prawa zamówień publicznych, Zamawiający żąda następujących dokumentów: 1) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej (jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności), wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania oferty wspólnej ww. dokument składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólną. 2)Aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważnego zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 prawa zamówień publicznych, wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, W przypadku oferty wspólnej ww. informację składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólną. 3) Aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt 9 prawa zamówień publicznych, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem składania ofert, W przypadku składania oferty wspólnej ww. informację składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólną. 4) Aktualnego zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, W przypadku składania oferty wspólnej ww. zaświadczenie składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólną. W przypadku składania oferty przez spółkę cywilną wykonawca musi złożyć oddzielne zaświadczenia dla każdego ze wspólników oraz oddzielne na spółkę. 5) Aktualnego zaświadczenia właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania oferty wspólnej ww. zaświadczenie składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólną. W przypadku składania oferty przez spółkę cywilną wykonawca musi złożyć oddzielne zaświadczenia dla każdego ze wspólników oraz oddzielne na spółkę. II W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, zamawiający żąda następujących dokumentów: 1) Wykaz wykonanych usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców według wzoru, stanowiącego załącznik nr 3 do siwz oraz dokumenty potwierdzające, że usługi te zostały wykonane należycie. Warunek zostanie uznany przez zamawiającego za spełniony, jeżeli wykonawca składający ofertę wykaże wykonanie minimum jednego zamówienia (wraz z referencjami potwierdzającymi prawidłowe i terminowe wykonanie zamówienia) dotyczącego opracowania projektu budowlanego lub projektu wykonawczego budynku użyteczności publicznej * o kubaturze minimum 5 000m 3 . *budynek użyteczności publicznej należy przez to rozumieć budynek przeznaczony na potrzeby administracji publicznej, wymiaru sprawiedliwości, kultury, kultu religijnego, oświaty, szkolnictwa wyższego, nauki, opieki zdrowotnej, opieki społecznej i socjalnej, obsługi bankowej, handlu, gastronomii, usług, turystyki, sportu, obsługi pasażerów w transporcie kolejowym, drogowym, lotniczym, morskim lub wodnym śródlądowym, świadczenia usług pocztowych lub telekomunikacyjnych oraz inny ogólnodostępny budynek przeznaczony do wykonywania podobnych funkcji, w tym także budynek biurowy i socjalny (rozporządzenie Ministra Infrastruktury z dnia 12 kwietnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie - Dz. U. z dnia 15 czerwca 2002 r. Nr 75, poz. 690 z późn. zm.) W przypadku składania oferty wspólnej wykonawcy składający ofertę wspólną składają jeden wspólny ww. wykaz. Warunek zostanie uznany przez zamawiającego za spełniony, jeżeli co najmniej jeden z wykonawców składających ofertę wspólną będzie spełniać ww warunek w całości. 2) Wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z danymi na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia a także zakresu wykonywanych przez nie czynności - załącznik nr 4 do siwz. Zamawiający uzna że wykonawca dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, jeżeli przedstawi w ofercie kandydata/kandydatów na każde n/w stanowisko: 1.Projektant w specjalności architektonicznej - posiadający uprawnienia budowlane uprawniające do projektowania bez ograniczeń. 2.Projektant w specjalności konstrukcyjno-budowlanej - posiadający uprawnienia budowlane uprawniające do projektowania bez ograniczeń. 3. Projektant w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych - posiadający uprawnienia budowlane uprawniające do projektowania bez ograniczeń 4. Projektant w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, wodociągowych i kanalizacyjnych - posiadający uprawnienia budowlane uprawniające do projektowania bez ograniczeń. 5.Projektant w specjalności drogowej - posiadający uprawnienia budowlane w co najmniej ograniczonym zakresie. Wszystkie osoby wymienione w ofercie winny posiadać aktualne zaświadczenie o wpisie na listę członków właściwej Izby Samorządu Zawodowego. Kopie w/w dokumentów należy dołączyć do oferty. W przypadku składania oferty wspólnej wykonawcy składają jeden wspólny wykaz osób i podmiotów. 3) Wykaz oprogramowania, niezbędnego do wykonania zamówienia, którym dysponuje wykonawca - załącznik nr 5 do siwz. Warunek zostanie uznany przez zamawiającego za spełniony, jeżeli wykonawca składający ofertę wykaże, iż dysponuje legalnym oprogramowaniem komputerowym służącym do co najmniej dwuwymiarowego komputerowego wspomagania projektowania oraz sporządzania kosztorysów. W przypadku składania oferty wspólnej wykonawcy składający ofertę wspólną składają jeden wspólny ww. wykaz. III W celu potwierdzenia znajdowania się przez Wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, zamawiający żąda: 1)złożenia polisy lub innego dokumentu ubezpieczenia potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę stanowiącą co najmniej 200.000 zł; W przypadku składania oferty wspólnej ww. dokument składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólną. Warunek wysokości sumy ubezpieczenia zostanie uznany przez zamawiającego za spełniony, jeżeli wykonawcy składający ofertę wspólną będą spełniać go łącznie. 2.Zamawiający wezwie wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożą oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w pkt 1 lub którzy złożyli dokumenty zawierające błędy, do ich uzupełnienia w określonym terminie, chyba że mimo ich uzupełnienia oferta wykonawcy podlega odrzuceniu lub konieczne byłoby unieważnienie postępowania. 3.Niespełnienie warunków, o których mowa w pkt 1 bądź nie dołączenie do oferty dokumentów i oświadczeń potwierdzających ich spełnienie spowoduje wykluczenie wykonawcy z postępowania. 4.Ponadto wykonawcy mają dołączyć do oferty następujące dokumenty: 1)ofertę cenową zgodnie z Rozdziałem I pkt 3 siwz; W przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden dokument 2)pełnomocnictwo, o którym mowa w Rozdziale III pkt 1 siwz Tylko w przypadku składania oferty wspólnej 5.Oferty, których treść nie będzie odpowiadała treści siwz, zostaną odrzucone na podstawie art. 89 ust 1 pkt 2) ustawy.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ipan.lublin.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Instytut Agrofizyki im. Bohdana Dobrzańskiego PAN w Lublinie, ul. Doświadczalna 4, 20-290 Lublin.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.09.2008 godzina 11:30, miejsce: Instytut Agrofizyki im. Bohdana Dobrzańskiego PAN w Lublinie, ul. Doświadczalna 4, 20-290 Lublin, pok. 31 (sekretariat).

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt pn. Rozbudowa infrastruktury i doposażenie laboratoriów Centrum Doskonałości AGROPHYSICS, realizowany w ramach Programu Operacyjnego Rozwój Polski Wschodniej 2007-2013, współfinansowany z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.