eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wrocław › Wykonywanie pełnej obsługi serwisowej wraz z dostawą materiałów eksploatacyjnych niezbędnych do prawidłowego funkcjonowania kserokopiarek licznikowych znajdujących się w poszczególnych obiektach Urzędu Miejskiego

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2007-10-18

Wrocław: Wykonywanie pełnej obsługi serwisowej wraz z dostawą materiałów eksploatacyjnych niezbędnych do prawidłowego funkcjonowania kserokopiarek licznikowych znajdujących się w poszczególnych obiektach Urzędu Miejskiego
Numer ogłoszenia: 199074 - 2007; data zamieszczenia: 18.10.2007
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak, numer ogłoszenia w BZP: 163304 - 2007.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Wrocław, Urząd Miejski Wrocławia, Wydział Zamówień Publicznych, pl. Nowy Targ, 50-141 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 071 7779230, 7779231, fax 071 7779229.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonywanie pełnej obsługi serwisowej wraz z dostawą materiałów eksploatacyjnych niezbędnych do prawidłowego funkcjonowania kserokopiarek licznikowych znajdujących się w poszczególnych obiektach Urzędu Miejskiego.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Zamówienie obejmuje serwisowanie 94 kserokopiarek czarno-białych i 3 kserokopiarek kolorowych. Obsługa serwisowa polegać będzie na: a) przeglądach (wykonanych zgodnie z zaleceniami producenta) które obejmują : -sprawdzenie stanu technicznego kserokopiarki, -montaż i demontaż modułów kserokopiarki, -wymianę zużytych części zamiennych kserokopiarki, -czyszczenie kserokopiarki , -smarowanie kserokopiarki, -kontrolę i regulację kserokopiarki, -poinformowanie użytkownika o stanie technicznym kserokopiarki, b)naprawie, która obejmuje dostawę i wymianę uszkodzonych części kserokopiarki, c)nieodpłatnym dostarczaniu w czasie trwania umowy tonerów w ilości wynikającej z liczby wykonanych kopii i innych materiałów eksploatacyjnych niezbędnych do prawidłowego funkcjonowania kserokopiarek wymienionych w załącznikach 2.A i 2.B, z wyjątkiem papieru. Dostarczanie tonerów będzie następowało na wezwanie telefoniczne, faksem lub e-mailem dokonane przez reprezentanta Zamawiającego, d)zabraniu i usunięciu na własny koszt wszystkich części i materiałów eksploatacyjnych zużytych i wymienionych w ramach serwisu. W ramach wykonywanych usług Wykonawca zobowiązuje się: a) dokonywać przeglądów i napraw kserokopiarek zgodnie z zaleceniami producenta oraz stosować wyłącznie oryginalne części i materiały eksploatacyjne, b) dokonać usunięcia awarii w miejscu użytkowania kserokopiarki, c) zakończyć naprawę kserokopiarki przed upływem 48 godzin od momentu zgłoszenia awarii, z wyłączeniem dni wolnych od pracy i świątecznych, a w przypadku niemożności naprawy kserokopiarki w podanym terminie - dostarczyć na własny koszt kserokopiarkę zastępczą o zbliżonych parametrach technicznych

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 50.31.32.00 - Usługi w zakresie konserwacji fotokopiarek Kod CPV wg słownika 2008: 50.31.32.00 - Usługi w zakresie konserwacji fotokopiarek Oryginalny kod CPV: 50.31.31.00 - Usługi w zakresie naprawy fotokopiarek Kod CPV wg słownika 2008: 50.31.31.00 - Usługi w zakresie naprawy fotokopiarek .

II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 836066 PLN.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: przetarg nieograniczony

IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 01.10.2007.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • STAN-MIT-SERWIS Jerzy Staniewski, ul. Gajowicka 95, 53-421 Wrocław, kraj/woj. dolnośląskie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 907560
  • Oferta z najniższą ceną: 907560 / oferta z najwyższą ceną: 907560
  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.