eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Dębica › Rozbudowa i przebudowa obiektu hali basenów i lodowiska w Dębicy - etap I.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-01-19

Dębica: Rozbudowa i przebudowa obiektu hali basenów i lodowiska w Dębicy - etap I.
Numer ogłoszenia: 19897 - 2009; data zamieszczenia: 19.01.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasta Dębicy , ul. Ratuszowa 2, 39-200 Dębica, woj. podkarpackie, tel. 014 6838100, faks 014 6838161.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.debica.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Rozbudowa i przebudowa obiektu hali basenów i lodowiska w Dębicy - etap I..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres rzeczowy: 1.Projekt wykonawczy i specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót przebudowy i rozbudowy obiektu hali w zakresie basenu rekreacyjnego i basenu pływackiego 25,0m z zapleczem technicznym i użytkowym, przyłączami zewnętrznymi i zagospodarowaniem terenu (etap I i II), 2.Wykonanie projektu budowlanego przyłączy (jeżeli wymagane) i zagospodarowania terenu wraz z uzyskaniem pozwolenia na budowę lub zgłoszenie robót niewymagających pozwolenia na budowę. 3.Wystąpienie o uzyskanie warunków technicznych sieci zewnętrznych, 4.Wykonanie projektu aranżacji wnętrz, 5.Uzyskanie świadectwa charakterystyki energetycznej, 6.Uzyskanie decyzji na użytkowanie obiektu. 7.Wykonanie przebudowy i rozbudowy obiektu hali w zakresie basenu rekreacyjnego z zapleczem technicznym i użytkowym, przyłączami zewnętrznymi i zagospodarowaniem terenu.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.22.12 - Roboty budowlane w zakresie basenów pływackich 45.26.27.00 - Przebudowa budynków 71.22.00.00 - Usługi projektowania architektonicznego .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.06.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda zabezpieczenia oferty wadium w wysokości 250 000,00 zł.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.Wykonawca powinien posiadać uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia oraz nie podlegać wykluczeniu na podstawie art. 24 u.p.z.p. W tym celu Wykonawca zobowiązany jest są przedłożyć aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 2.Wykonawca winien posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponować potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania niniejszego zamówienia. W szczególności Wykonawca musi spełniać następujące warunki: a)wykonać, co najmniej: -w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie 1 robotę, której przedmiotem jest budowa, przebudowa lub rozbudowa budynku basenu o wartości co najmniej 2 000 000,00 zł -w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie 1 usługę, której przedmiotem jest dokumentacja projektowa budowy, rozbudowy lub przebudowy obiektu basenu, w składzie której znalazł się projekt wykonawczy o wartości co najmniej 60 000,00 zł. b)wskazać osoby przewidziane do wykonania niniejszego zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, wykształcenia i doświadczenia, oraz zakresu wykonywanych przez nich czynności: do realizacji robót budowlanych: -Kierownika Budowy w zakresie konstrukcji budowlanych: Wykształcenie wyższe - uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń, minimum 5-letnie doświadczenie zawodowe, brał udział w realizacji co najmniej trzech budynków użyteczności publicznej, -do pełnienia funkcji kierownika budowy w zakresie budowy sieci sanitarnych: Wykształcenie wyższe - uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w zakresie instalacji sanitarnych, gazowych i wentylacyjnych bez ograniczeń, minimum 5-letnie doświadczenie zawodowe, brał udział w realizacji co najmniej dwóch budynków użyteczności publicznej, w tym co najmniej jednego basenu, -do pełnienia funkcji kierownika budowy w zakresie budowy sieci elektrycznych: uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w zakresie instalacji elektrycznych bez ograniczeń, minimum 5-letnie doświadczenie zawodowe, brał udział w realizacji co najmniej dwóch budynków użyteczności publicznej, do wykonania dokumentacji projektowej: -Projektant wiodący nr 1: Kierownik Zespołu: wykształcenie wyższe architektoniczne - uprawnienia do projektowania bez ograniczeń, minimum 5-letnie doświadczenie zawodowe, brał udział w opracowaniu co najmniej trzech projektów budynków użyteczności publicznej -Projektant : Inżynier: wykształcenie wyższe budowlane - uprawnienia do projektowania konstrukcji budowlanych bez ograniczeń, minimum 5-letnie doświadczenie zawodowe, brał udział w opracowaniu co najmniej trzech projektów budynków użyteczności publicznej -Projektant: Inżynier: wykształcenie wyższe techniczne - uprawnienia do projektowania instalacji sanitarnych bez ograniczeń, minimum 5-letnie doświadczenie zawodowe, brał udział w opracowaniu co najmniej dwóch projektów technologii basenowej. -Projektant: Inżynier: wykształcenie wyższe techniczne - uprawnienia do projektowania instalacji elektrycznych bez ograniczeń, minimum 5-letnie doświadczenie zawodowe, brał udział w opracowaniu co najmniej dwóch projektów budynków użyteczności publicznej. c)posiadać przeciętne zatrudnienie w okresie ostatnich trzech lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, w wysokości 50 pracowników 3. Znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie niniejszego zamówienia. W szczególności Wykonawca musi spełniać następujące warunki: posiadać ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności w wysokości 2 000 000,00 zł. Ocena spełniania przedstawionych powyżej warunków zostanie dokonana wg formuły: spełnia - nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, 2.Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego, 3.aktualne informacje z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 i pkt. 9 u.p.z.p 4.Oświadczenie Wykonawcy(ów) o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu. 5.Wykaz osób przewidzianych do realizacji zamówienia. 6.Informacje dotyczącą przeciętnej liczby zatrudnionych pracowników. 7.Wykaz wykonanych robót i usług. 8.Stosowne Pełnomocnictwo(a) - w przypadku, gdy upoważnienie do podpisania oferty nie wynika bezpośrednio ze złożonego w ofercie odpisu z właściwego rejestru albo zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej. 9.W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, dokument ustanawiający Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego. 10.Polisę ubezpieczeniową..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.debica.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Dębicy, Biuro Zamówień Publicznych, 39-200 Dębica, ul. Ratuszowa 2, pokój nr 229..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.02.2009 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miejski w Dębicy, Sekretariat Zastępców Burmistrza, 39-200 Dębica, ul. Ratuszowa 2, pokój nr 104..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.