eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bydgoszcz › Zaopatrywanie Prokuratury Okręgowej w Bydgoszczy oraz jej jednostek organizacyjnych w materiały eksploatacyjne do drukarek laserowych i atramentowych tj. w tonery i tusze oraz w materiały eksploatacyjne do faksów i rolki do kalkulatorów.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-06-18

Bydgoszcz: Zaopatrywanie Prokuratury Okręgowej w Bydgoszczy oraz jej jednostek organizacyjnych w materiały eksploatacyjne do drukarek laserowych i atramentowych tj. w tonery i tusze oraz w materiały eksploatacyjne do faksów i rolki do kalkulatorów.
Numer ogłoszenia: 198918 - 2009; data zamieszczenia: 18.06.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Prokuratura Okręgowa w Bydgoszczy , ul. Farna 6, 85-101 Bydgoszcz, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 052 3477516.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zaopatrywanie Prokuratury Okręgowej w Bydgoszczy oraz jej jednostek organizacyjnych w materiały eksploatacyjne do drukarek laserowych i atramentowych tj. w tonery i tusze oraz w materiały eksploatacyjne do faksów i rolki do kalkulatorów..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zaopatrywanie Prokuratury Okręgowej w Bydgoszczy oraz jej jednostek organizacyjnych w tonery i tusze (fabrycznie nowe, oryginalne i nieregenerowane) do drukarek atramentowych i laserowych oraz materiały eksploatacyjne do faksów i rolki do kalkulatorów. Adresy jednostek: a). Prokuratura Rejonowa Bydgoszcz - Południe w Bydgoszczy, ul. Nowy Rynek 10, Bydgoszcz; b) Prokuratura Rejonowa Bydgoszcz - Północ w Bydgoszczy, ul. Przyrzecze 2-4, Bydgoszcz; c) Prokuratura Rejonowa w Inowrocławiu, ul. Rossevelta 23, Inowrocław; d) Prokuratura Rejonowa w Mogilnie, ul. Benedyktyńska 5, Mogilno; e) Prokuratura Rejonowa w Nakle, ul. Sądowa 1-3, Nakło n/Notecią; f) Prokuratura Rejonowa w Świeciu, ul. 10 Lutego 9, Świecie; g) Prokuratura Rejonowa w Szubinie, ul. Ogrodowa 14, Szubin; h) Ośrodek Zamiejscowy Prokuratury Rejonowej w Szubinie z siedzibą w Żninie, ul. Sądowa 2, Żnin; i) Prokuratura Rejonowa w Tucholi, ul. Świecka 95; j) Prokuratura Okręgowa Wydział V i VI, ul. Zamoyskiego 16, 85-101 Bydgoszcz k) Prokuratura Okręgowa w Bydgoszczy, ul. Okrzei 10, 85-101 Bydgoszcz. Wymagany okres ważności dostarczonych materiałów eksploatacyjnych - minimum 12 miesięcy od dnia dostawy. Dostawa następować będzie w terminie nie dłuższym niż 2 dni od złożenia przez wyznaczonych pracowników Zamawiającego zamówienia, w dniach od poniedziałku do piątku w godz. 7.30 - 15.30. Zamawiający żąda wskazania w ofercie produktów oryginalnych. 2.2. Przedmiot zamówienia nazywany jest w dalszej treści niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia dla Wykonawców przedmiotem zamówienia. 2.3. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych. 2.4. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych. 2.5. Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających w wysokości o której mowa w art. 67 ust. 1 pkt.7. 2.6. Zamawiający zastrzega, zgodnie z art. 36 ust. 5 Ustawy, że wykonanie zamówienia nie może zostać powierzone podwykonawcom. 2.7. Tonery: Materiały eksploatacyjne do drukarek laserowych powinny być oryginalnymi materiałami eksploatacyjnymi, czyli pochodzącymi od producenta danego sprzętu drukującego lub materiałami równoważnymi. Za równoważne zamawiający uznaje produkty, których wydajność, mierzona zgodnie z normą określającą wydajność kaset z tonerem ISO/IEC 19752:2004 (lub równoważną), jest nie mniejsza niż kaset oryginalnych. Wydajność ta ma zostać potwierdzona zaświadczeniem (deklaracją wydajności), wydanym przez podmiot uprawniony do kontroli jakości zgodnie z rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r.w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. z 2006r. Nr 87, poz. 605, Dz. U. Nr 188, poz. 1155). W przypadku dostawy tonerów innych niż zalecane przez producenta sprzętu do drukarek laserowych wymagana jest wymiana podstawowych elementów drukujących, tj. wałka optycznego, listwy zgarniającej, elementów uszczelniających. 2.8. Tusze: Materiały eksploatacyjne do drukarek atramentowych powinny być oryginalnymi materiałami eksploatacyjnymi, czyli pochodzącymi od producenta danego sprzętu drukującego lub materiałami równoważnymi. Za równoważne zamawiający uznaje produkty, których wydajność jest nie mniejsza niż produktów oryginalnych, a proces ich produkcji przebiega zgodnie z normą ISO 9001:2000 lub równoważną. 2.9. Równoważne tonery i tusze powinny być objęte gwarancją do czasu wyczerpania się środka barwiącego, nie krócej jednak niż 12 miesięcy. 2.10. W przypadku błędnej pracy lub uszkodzenia urządzenia drukującego spowodowanej zastosowaniem materiału równoważnego, wykonawca zobligowany jest do jego naprawy na własny koszt. Wykonawca na czas wykonania naprawy zobowiązany jest do zapewnienia urządzenia zastępczego. 2.11. W przypadku dostarczenia w trakcie umowy produktu równoważnego nie spełniającego warunków Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, zamawiający ma prawo zażądać dostarczenia w to miejsce produktów oryginalnych producenta sprzętu lub rozwiązać w trybie natychmiastowym umowę żądając zapłacenia kary umownej. 2.12. Wykonawca zobowiązany jest do dostawy przedmiotu zamówienia na własny koszt i ryzyko do siedziby Zamawiającego z zapewnieniem właściwego transportu gwarantującego bezpieczną i bezusterkową dostawę. 2.13. Szacunkowa miesięczna wartość dostaw tonerów do drukarek to 8.500,00 zł brutto. 2.14. Szacunkowa miesięczna wartość dostaw tonerów ( materiałów eksploatacyjnych ) do faksów to 4.000,00 zł brutto..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.12.51.10 - Toner do drukarek laserowych/faksów 30.19.23.40 - Taśmy do faksów 30.12.51.00 - Wkłady barwiące 30.14.51.00 - Rolki do kalkulatorów .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zgodnie z art. 22 Ustawy, o udzielenie Zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym, a także osobami zdolnymi do wy?konania Zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej za?pewniającej wykonanie Zamówienia; nie podlegają wykluczeniu z Postępowania, zgodnie z art. 24 Ustawy..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu wykazania spełnienia warunków udziału w Postępowaniu, każdy z Wykonawców powinien przedłożyć wraz z ofertą następujące oświadczenia i dokumenty: Warunki określone w punkcie 3.3. SIWZ - wraz z ofertą każdy z Wykonawców powinien załączyć: a. oświadczenie, że posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym a także osobami zdolnymi do wykonania Zamówienia lub pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia - załącznik nr 1 do SWIZ, b. wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat usług, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usłudze będącej przedmiotem zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz dokumenty potwierdzające, ze usługi te zostały wykonanie zależycie - załącznik nr 6 do SIWZ, Wraz z ofertą każdy z Wykonawców powinien złożyć oświadczenie potwierdzające, że znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie Zamówienia. Jednocześnie do oferty należy załączyć: - polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. Do oferty każdy z Wykonawców powinien załączyć: - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; - aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; - aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 Ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (dotyczy podmiotów zbiorowych w rozumieniu art. 2 ustawy z dnia 28.10.2002 r. o odpowiedzialności podmiotów zbiorowych Dz. U. z 2002 r., nr 197, poz. 1661 z późn. z m.) - aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące prze upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana na podstawie żądanych w przedmiotowym postępowaniu oświadczeń i dokumentów, wg. formuły spełnia - nie spełnia..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.bydgoszcz.po.gov.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Prokuratura Okręgowa w Bydgoszczy ul. Farna 6 85-101 Bydgoszcz Wydział III Budżetowo - Administracyjny, pokój 303.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 01.07.2009 godzina 11:00, miejsce: Prokuratura Okręgowa w Bydgoszczy ul. Farna 6 85-101 Bydgoszcz Wydział III Budżetowo - Administracyjny, pokój 303.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Oferty zostaną ocenione za pomocą systemu punktowego, zgodnie z poniższymi kryteriami: a) Cena. Na tę cenę składają się trzy elementy, przy punktacji: - łączna kwota brutto za dostawę tonerów, tuszy do drukarek - 50 %; - łączna kwota brutto za dostawę materiałów eksploatacyjnych do faksów - 40 % ; - łączna kwota brutto za dostawę rolek do kalkulatorów - 10 % . Ocena punktowa łącznej kwoty brutto za dostawę tonerów, tuszy do drukarek dokonana zostanie zgodnie z formułą: Cena minimalna liczba punktów = ------------------------------ x 50 pkt Cena ofertowa Ocena punktowa łącznej kwoty brutto za dostawę materiałów eksploatacyjnych do faksów dokonana zostanie zgodnie z formułą: Cena minimalna liczba punktów = ------------------------------ x 40 pkt Cena ofertowa Ocena punktowa łącznej kwoty brutto za dostawę rolek do kalkulatorów dokonana zostanie zgodnie z formułą: Cena minimalna liczba punktów = ------------------------------ x 10 pkt Cena ofertowa.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.