eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › ORGANIZACJA OBOZÓW O PROFILU SPORTOWO-SZKOLENIOWYM DLA DZIECI I MŁODZIEŻY Z UCZNIOWKICH KLUBÓW SPORTOWYCH (UKS-ÓW) W OKRESIE LETNICH WAKACJI W 2010 R. DLA OKOŁO 95-120 UCZESTNIKÓW (TJ. OKOŁO 6-8 GRUP SZKOLENIOWYCH) W NIŻEJ PODANYCH ORIENTACYJNIE TERMINACH

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2009-11-05

Warszawa: ORGANIZACJA OBOZÓW O PROFILU SPORTOWO-SZKOLENIOWYM DLA DZIECI I MŁODZIEŻY Z UCZNIOWKICH KLUBÓW SPORTOWYCH (UKS-ÓW) W OKRESIE LETNICH WAKACJI W 2010 R. DLA OKOŁO 95-120 UCZESTNIKÓW (TJ. OKOŁO 6-8 GRUP SZKOLENIOWYCH) W NIŻEJ PODANYCH ORIENTACYJNIE TERMINACH: Pakiet A 15 - 28.07.2010 r. Pakiet B 17 - 30.07.2010 r. Pakiet C 03- 16.08.2010 r. Pakiet D 06 - 19.08.2010 r.
Numer ogłoszenia: 198865 - 2009; data zamieszczenia: 05.11.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Związek Piłki Ręcznej w Polsce , ul. Tamka 3, 00-349 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 0-22 892-90-12, faks 0-22 892-90-11.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zprp.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Związek Piłki Ręcznej w Polsce.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ORGANIZACJA OBOZÓW O PROFILU SPORTOWO-SZKOLENIOWYM DLA DZIECI I MŁODZIEŻY Z UCZNIOWKICH KLUBÓW SPORTOWYCH (UKS-ÓW) W OKRESIE LETNICH WAKACJI W 2010 R. DLA OKOŁO 95-120 UCZESTNIKÓW (TJ. OKOŁO 6-8 GRUP SZKOLENIOWYCH) W NIŻEJ PODANYCH ORIENTACYJNIE TERMINACH: Pakiet A 15 - 28.07.2010 r. Pakiet B 17 - 30.07.2010 r. Pakiet C 03- 16.08.2010 r. Pakiet D 06 - 19.08.2010 r..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: organizacja obozów o profilu sportowo-szkoleniowym dla dzieci i młodzieży z Uczniowskich Klubów Sportowych (UKS-ów) w okresie letnich wakacji w 2010 r. dla około 95-120 uczestników (tj. około 6-8 grup szkoleniowych) w niżej podanych orientacyjnie terminach, które stanowią jednocześnie podział na Pakiety (części zamówienia): Pakiet A 15 - 28.07.2010 r. Pakiet B 17 - 30.07.2010 r. Pakiet C 03 - 16.08.2010 r. Pakiet D 06 - 19.08.2010 r..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.24.30.00 - Usługi w zakresie obozowisk dla dzieci 55.24.00.00 - Usługi w zakresie ośrodków i domów wypoczynkowych 55.27.00.00 - Usługi świadczone przez placówki oferujące wyżywienie i miejsca noclegowe 63.50.00.00 - Usługi biur podróży, podmiotów turystycznych i pomocy turystycznej 92.62.00.00 - Usługi w zakresie sportu .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 19.08.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy spełniający poniższe warunki: 1.1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 1.2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, tj. wykażą, że: - w ciągu ostatnich trzech latach przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali co najmniej dwie usługi o charakterze i zakresie porównywalnym z przedmiotem zamówienia tj. zorganizowali co najmniej 2 obozy sportowe (bądź o innym podobnym charakterze obozu) dla dzieci lub młodzieży, potwierdzone dokumentami, że usługi organizacji obozów zostały wykonane należycie, - dysponują internatem, bądź hotelem sportowym bądź szkołą w terminie organizacji obozu, 1.3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 1.4. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. 2. Dla potwierdzenia spełniania powyższych warunków wykonawca jest obowiązany złożyć wszystkie oświadczenia i dokumenty wymienione w Rozdziale IX. 3. Ocena spełniania warunków odbędzie się na podstawie formuły: spełnia - nie spełnia. 4. Informacja dla wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: 4.1.Żaden z wykonawców, którzy wspólnie ubiegają się o zamówienie, nie może podlegać wykluczeniu z postępowania. Każdy z tych wykonawców złoży wszystkie dokumenty dla potwierdzenia nie podlegania wykluczenia z postępowania, wymienione w rozdziale IX pkt 1 i 2 SIWZ. Jeżeli choć jeden z tych wykonawców podlega wykluczeniu, to każdy z pozostałych wykonawców również zostaje wykluczony, a ich wspólną ofertę uznaje się za odrzuconą. 4.2 Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie złożą wraz z ofertą dokument o ustanowieniu przez nich pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu lub do reprezentowania ich w postępowaniu oraz do zawarcia umowy o udzielenie przedmiotowego zamówienia. W imieniu wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, pełnomocnik może złożyć Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu. 4.3.Postanowienia SIWZ dotyczące wykonawcy, stosuje się odpowiednio do wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dotyczy każdej z części zamówienia: 1. Wraz z ofertą Wykonawca złoży pisemne oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, podpisane przez osobę/y/ upoważnione do reprezentowania wykonawcy (oryginał). Wzór oświadczenia podany jest w załączniku nr 2 do SIWZ. 2. Dla potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu zamawiający żąda złożenia w formie oryginału lub kserokopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez osobę/y upoważnione do reprezentowania wykonawcy n/w dokumentów: - Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. - wykaz wykonanych, usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że te usługi zostały wykonane należycie. Wzór wykazu podany jest w załączniku nr 3 do SIWZ. - umowy przyrzeczenia najmu na okres organizacji obozu w przypadku wynajmowania internatu szkolnego lub hotelu sportowego lub szkoły. 3. Powyższe dokumenty należy złożyć w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę, tj. osobę/osoby upoważnione do reprezentowania wykonawcy. Poświadczenie za zgodność z oryginałem winno być sporządzone w sposób umożliwiający identyfikację podpisu (np. podpis wraz z pieczątką imienną lub czytelnie imię i nazwisko)..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:


  • 1 - Cena - 80
  • 2 - warunki socjalno-bytowe i lokalizacja obiektu - 20

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zprp.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: ZPRP, 00-349 Warszawa, ul. Tamka 3.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.11.2009 godzina 13:45, miejsce: Sekretariat ZPRP, 00-349 Warszawa, ul. Tamka 3.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.