eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Choroszcz › Budowa kanalizacji sanitarnej w miejscowości Klepacze

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-07-07

Choroszcz: Budowa kanalizacji sanitarnej w miejscowości Klepacze
Numer ogłoszenia: 198818 - 2010; data zamieszczenia: 07.07.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miejski w Choroszczy , ul. Dominikańska 2, 16-070 Choroszcz, woj. podlaskie, tel. 085 7132200, faks 085 7191839.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.choroszcz.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa kanalizacji sanitarnej w miejscowości Klepacze.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zadania jest wykonanie Budowy kanalizacji sanitarnej w miejscowości Klepacze 2) Zadanie należy wykonać w oparciu o dokumentację projektową stanowiącą Załącznik Nr 3 do w/w specyfikacji oraz szczegółową specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót stanowiącą załącznik nr 5 do w/w siwz. Roboty są podzielone na dwa etapy. I etap obejmuje wykonanie kanalizacji sanitarnej w ulicach: Cichej, Spokojnej, Łagodnej, Wiosennej zgodnie z załączonymi dokumentami. II etap obejmuje wykonanie kanalizacji sanitarnej w ulicach: Łąkowej, Mokrej, Suchej, Poprzecznej, Dolnej, Równoległej, Krótkiej, Długiej, Zaułek, Górnej i Zagórnej. 3) Oferent zobowiązany jest do dokonania na własny koszt oględzin miejsca robót oraz jego okolicy i zebrania wszelkich informacji, które mogą być niezbędne do skalkulowania ceny, przygotowania oferty i podpisania umowy na wykonanie zamawianych robót. Przedmiar i kosztorys ofertowy (załącznik nr 4), stanowi tylko pomoc przy wycenie robót. Oferent zobowiązuje się sprawdzić zgodność załączników nr 3, 4 i 5 specyfikacji i w oparciu o wszystkie załączniki złożyć ofertę. 4) Koszty oględzin miejsca robót ponosi Oferent. Główny przedmiot zamówienia wg Wspólnego Słownika Zamówień (CPV) 45231300-8, 45232200-4.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.13.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków 45.23.22.00 - Roboty pomocnicze w zakresie linii energetycznych .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 20.12.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Oferent zobowiązany jest do wniesienia wadium wysokości 100 000 złotych. Wadium musi być wniesione przed otwarciem ofert w jednej z form wskazanych w art. 45 ust. 6 ustawy w szczególności: - pieniężnej; - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; - gwarancjach bankowych; - gwarancjach ubezpieczeniowych. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić na konto Zamawiającego w BS Białystok O/Choroszcz Nr 70 8060 0004 0130 0169 2000 0070

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • wykazać się realizacją co najmniej 3 robót (w tym 1 robota o wartości min. 1 000 000 zł) podobnego charakteru w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to w tym okresie z załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone (załącznik nr 7)

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • złożenie oświadczenia na podstawie art. 22 ust. 1

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • wykazać się posiadaniem osób o odpowiednich kwalifikacjach (branżowi kierownicy robót powinni posiadać uprawnienia i przynależność do izb inżynierów co najmniej do końca realizacji zadania) zdolnych do realizacji w/w przedsięwzięcia.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • złożenie oświadczenia na podstawie art. 22 ust. 1

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje możliwość dokonania istotnych zmian postanowień umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy, dotyczy to: 1. terminu wykonania: termin zakończenia realizacji przedmiotu umowy ustalony w umowie może ulec zmianie w przypadku wystąpienia jednej z następujących okoliczności: 1) realizacji zamówień dodatkowych lub zaniechania części prac objętych umowa podstawową, 2) siły wyższej, w szczególności warunków atmosferycznych uniemożliwiających prowadzenie prac, 3) przestojów i opóźnień powstałych z winy Zamawiającego, 4) dokonania przez Zamawiającego zmian dotychczasowych ustaleń i założeń projektowych, 5) zwłoki w uzyskaniu istotnych dla realizacji umowy decyzji i warunków zależnych od podmiotów zewnętrznych, pod warunkiem, że mają one wpływ na te terminy; w okolicznościach wyżej wymienionych strony ustalają nowe terminy umowne, z tym że wielkość zmian musi być powiązana z przyczyną, jaka ją spowodowała, 2. zakresu umowy: powodem wprowadzenia zmian w zakresie umowy może być: 1) zaniechanie części zleconych umową prac ze względu na rezygnację z prac zbędnych dla prawidłowego wykonania przedmiotu umowy, bądź zaistnienie istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie części prac objętych umową nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, 2) zwiększenie zakresu prac ze względu na zaistnienie okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy - zwiększenie może nastąpić na podstawie udzielenia zamówień uzupełniających, 3. wynagrodzenia: roboty ujęte w wykazie robót, a nie wykonane lub wykonane w innym zakresie mogą być rozliczone kosztorysem różnicowym, pod warunkiem zaistnienia okoliczności skutkujących koniecznością zmiany zakresu umowy, o którym mowa w ust. 2 pkt. 1,

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.choroszcz.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Choroszczy ul. Dominikańska 2 16-070 Choroszcz.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.07.2010 godzina 12:30, miejsce: Urząd Miejski w Choroszczy ul. Dominikańska 2 16-070 Choroszcz- sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Program Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007-2013r. Działanie: 321- Podstawowe Usługi dla Gospodarki i Ludności Wiejskiej. Oś 3: Jakość życia na obszarach wiejskich i różnicowanie gospodarki wiejskiej..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.